Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email παραπομπής B2C

Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει ότι όταν πρόκειται για αγορά σχεδόν οποιουδήποτε πράγματος, οι άνθρωποι βασίζονται σε συστάσεις. Επιπλέον, το 83% των ευχαριστημένων, ικανοποιημένων πελατών είναι πρόθυμοι να παραπέμψουν τους φίλους και την οικογένειά τους (αλλά μόνο το 29% το κάνει στην πραγματικότητα, γιατί στους υπόλοιπους δεν τους ζητείται ποτέ ή δεν τους δίνεται η ευκαιρία).

Αυτό καθιστά το μάρκετινγκ παραπομπής ανεκτίμητο εργαλείο για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης και την αύξηση των εσόδων. Στην πραγματικότητα, το μάρκετινγκ παραπομπής (γνωστό και ως μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα), είναι μία από τις παλαιότερες αλλά ακόμα πιο αποτελεσματικές και οικονομικά αποδοτικές στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται τόσο από τις επιχειρήσεις B2C όσο και από τις B2B. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το μάρκετινγκ παραπομπής έχει σημασία παράλληλα με 10 πρότυπα email παραπομπής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις δικές σας καμπάνιες μάρκετινγκ παραπομπής.

Γιατί το μάρκετινγκ παραπομπής είναι κρίσιμο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων;

  • Το 92% των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται τις συστάσεις των φίλων και της οικογένειας, πάνω από όλες τις άλλες μορφές διαφήμισης. (Nielsen)
  • Το 82% των Αμερικανών δηλώνει ότι ζητά συστάσεις από φίλους και συγγενείς όταν σκέφτεται να αγοράσει, ενώ το 67% λέει ότι είναι τουλάχιστον λίγο πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν αφού κάποιος φίλος ή μέλος της οικογένειάς του το μοιραστεί μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή email. (Έρευνα National Harris Poll)
  • Η θετική διαφήμιση από στόμα σε στόμα ευθύνεται για το 20-50% των αποφάσεων αγοράς και παράγει διπλάσιες πωλήσεις από τις πληρωμένες διαφημίσεις σε ορισμένους κλάδους. (McKinsey)
  • Το μάρκετινγκ παραπομπής δημιουργεί ποσοστά μετατροπής 3-5 φορές υψηλότερα από οποιοδήποτε άλλο κανάλι μάρκετινγκ. (Invesp)
Πρότυπο email παραπομπής B2C
Πρότυπο email παραπομπής B2C από το NordPass

Παραδείγματα γραμμής θέματος email παραπομπής B2C

  • Πάρτε $25 για κάθε άτομο που παραπέμπετε
  • Πάρτε 10$ για κάθε φίλο που εγγράφεται
  • Κερδίστε 20$ μοιράζοντας μόνο την εμπειρία σας
  • Δώστε 50$ σε έναν φίλο και κερδίστε 50$ για τον εαυτό σας
  • 50$ για εσάς, 50% ΕΚΠΤΩΣΗ για τους φίλους σας
  • Παραπέμψετε έναν φίλο και εξοικονομείτε και οι δύο 10%
  • Προσκαλέστε τους φίλους σας και κερδίστε δωρεάν [προϊόν/ υπηρεσία]
  • Πείτε το σε ένα φίλο. Αποκτήστε ένα μήνα δωρεάν.
  • Παραπέμψετε έναν φίλο και κερδίστε 50$ σήμερα!
  • Πείτε στους φίλους σας για εμάς και παίρνετε και οι δύο 20$
  • Δώστε $25, Πάρτε $25
  • Μοιραστείτε την αγορά σας και θα συμπεριλάβουμε ένα δωρεάν δώρο

10 πρότυπα email παραπομπής B2C

Ανακοίνωση προγράμματος παραπομπής

Πρόσκληση προγράμματος παραπομπής που βασίζεται σε ενεργοποίηση

Ενημέρωση προγράμματος παραπομπής

Πρόσκληση να γίνει πρεσβευτής εταιρείας

Διεξαγωγή διαγωνισμού παραπομπής

Ενθάρρυνση παραπομπών με εκπτώσεις

Ενθάρρυνση παραπομπών με δωρεάν προϊόντα/ υπηρεσίες

Ενθάρρυνση παραπομπών με πιστώσεις

Ενθάρρυνση παραπομπών με επιστροφή μετρητών

Ενθάρρυνση παραπομπών με δωρεές

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι ένα email B2C;

Το B2C σημαίνει Business-to-Consumer. Το email B2C χρησιμοποιείται για την επικοινωνία πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα μιας εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των τιμών, της διαθεσιμότητας και των στοιχείων παράδοσης.

Τι σημαίνει το B2C;

Η συντομογραφία B2C σημαίνει Business-to-Consumer.

Πώς γράφετε ένα email παραπομπής B2C;

Όταν γράφετε ένα email παραπομπής σε πελάτη, λάβετε υπόψη ότι η παρουσίαση που κάνετε είναι εξίσου σημαντική με τις λέξεις που επιλέγετε. Ένα email παραπομπής είναι η ευκαιρία σας να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε έναν νέο πελάτη.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ένα email B2C;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το B2C σημαίνει Business-to-Consumer. Το email B2C χρησιμοποιείται για την επικοινωνία πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα μιας εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των τιμών, της διαθεσιμότητας και των στοιχείων παράδοσης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι σημαίνει το B2C;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η συντομογραφία B2C σημαίνει Business-to-Consumer.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς γράφετε ένα email παραπομπής B2C;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όταν γράφετε ένα email παραπομπής σε πελάτη, λάβετε υπόψη ότι η παρουσίαση που κάνετε είναι εξίσου σημαντική με τις λέξεις που επιλέγετε. Ένα email παραπομπής είναι η ευκαιρία σας να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε έναν νέο πελάτη.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo