Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email παραπομπής B2B

Γίνεται κοινή επιχειρηματική γνώση ότι η διατήρηση των υπαρχόντων πελατών είναι το θεμέλιο της ύπαρξης και της συνεχούς επιτυχίας κάθε εταιρείας. Ωστόσο, η απόκτηση νέων πελατών παραμένει ο σημαντικότερος μοχλός ανάπτυξης των επιχειρήσεων, ειδικά στον κλάδο B2B. Εδώ παίζει ρόλο το μάρκετινγκ παραπομπής. Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει ότι οι παραπομπές δημιουργούν μερικά από τα υψηλότερα ποσοστά μετατροπής μεταξύ όλων των καναλιών μάρκετινγκ. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε γιατί το μάρκετινγκ παραπομπής είναι ισχυρό και πολύτιμο για επιχειρήσεις B2B και πώς μπορείτε να ζητήσετε παραπομπές από τους τρέχοντες πελάτες σας (περιλαμβάνονται 10 πρότυπα email παραπομπής πελατών B2B).

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε πρότυπα email παραπομπής στο LiveAgent

Ποια είναι η αξία των παραπομπών στο B2B;

  • Σύμφωνα με το Harvard Business Review, το 84% των αγοραστών B2B ξεκινούν τη διαδικασία αγοράς με μια παραπομπή και οι συστάσεις από ομοτίμους επηρεάζουν περισσότερο από το 90% όλων των αποφάσεων αγοράς B2B.
  • Τα στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την Influitive αποκάλυψαν ότι το 69% των εταιρειών B2B με προγράμματα παραπομπής αναφέρουν ταχύτερο χρόνο για το κλείσιμο των πωλήσεων, το 59% αναφέρουν υψηλότερη αξία ζωής των πελατών και το 71% αναφέρουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.
  • Με βάση την έρευνα του Wharton School of Business, ένας πελάτης που παραπέμπεται κοστίζει πολύ λιγότερο και έχει υψηλότερες δυνατότητες διατήρησης και αφοσίωσης. Στην πραγματικότητα, ένας πελάτης που παραπέμπεται έχει 16% υψηλότερη αξία ζωής από έναν πελάτη που δεν παραπεμφθεί.
  • Στη δική της έρευνα, η CustomerGauge διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις παραπομπής αντιπροσώπευαν τουλάχιστον το 20% των νέων πωλήσεων, ενώ οι ευκαιρίες παραπομπής έκλεισαν μία συμφωνία περίπου στις 20 ημέρες σε σύγκριση με τις 100 ημέρες σε μια συμφωνία χωρίς παραπομπή.
  • Οι IDC και LinkedIn ανέφεραν ότι το 76,2% των αγοραστών επιχειρήσεων προτιμούν να εργάζονται με προμηθευτές και το 73% προτιμά να συνεργάζεται με πωλητές.
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

10 πρότυπα email παραπομπής πελατών B2B

Ζητώντας παραπομπή από αφοσιωμένο πελάτη

Ζητώντας παραπομπή από έναν νέο πελάτη

Ζητώντας από έναν πελάτη που αγόρασε μία φορά μια παραπομπή

Αίτημα παραπομπής μετά από έρευνα ικανοποίησης πελατών

Email παρακολούθησης αιτήματος παραπομπής

Email πρόσκλησης προγράμματος παραπομπής πελατών

Πρότυπο email παραπομπής για αποστολή σε πελάτη, για χρήση τους

Ευχαριστώντας έναν μακροπρόθεσμο πελάτη για μια παραπομπή

Ευχαριστώντας έναν πελάτη που αγόρασε μία φορά για την παραπομπή

Email παρακολούθησης όταν η παραπομπή δεν ήταν επιτυχής

Πότε πρέπει να ζητήσετε από τους πελάτες παραπομπές;

  • Ο πελάτης είναι αρκετό καιρό στην εταιρεία σας για να γνωρίζει την αξία του προϊόντος/ υπηρεσίας σας.
  • Ο πελάτης χρησιμοποιεί ενεργά το προϊόν/ την υπηρεσία σας και σας λέει πόσο ευχαριστημένος είναι.
  • Γνωρίζετε ότι έχετε υπερβεί τις προσδοκίες των πελατών με βάση τα σχόλιά τους.
  • Ο πελάτης απάντησε θετικά στην έρευνα NPS/ άφησε θετική κριτική.
  • Πετύχατε ένα βασικό ορόσημο έργου/ ολοκληρώσατε ένα έργο με επιτυχία.
  • Ο πελάτης παρέπεμψε ήδη άλλους σε εσάς χωρίς να του το ζητήσετε (είναι πιθανό να το ξανακάνει αν το ζητήσετε).
  • Έχετε ξεκινήσει ένα νέο (ή πραγματοποιήσατε αλλαγές στο υπάρχον) πρόγραμμα παραπομπής πελατών.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το μάρκετινγκ παραπομπής;

Το μάρκετινγκ παραπομπής είναι μια μέθοδος μάρκετινγκ που δημιουργεί δυνητικούς πελάτες από στόμα σε στόμα. Το μάρκετινγκ παραπομπής έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις εταιρείες να αποκτήσουν νέους πελάτες ενθαρρύνοντας τους υπάρχοντες πελάτες να παραπέμψουν νέους πελάτες σε αυτούς.

Πώς μπορώ να παρακινήσω τους πελάτες να κάνουν παραπομπές;

Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να παραπέμψουν άλλους στην επιχείρησή σας εάν έχετε καλή φήμη. Το LiveAgent, ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών και να βελτιώνετε τη φήμη σας με την πάροδο του χρόνου.

Ποια είναι τα οφέλη των email παραπομπής;

Τα οφέλη των email παραπομπής είναι η αυξημένη διατήρηση πελατών, η βελτιωμένη αφοσίωση και οι νέοι πελάτες.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το μάρκετινγκ παραπομπής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το μάρκετινγκ παραπομπής είναι μια μέθοδος μάρκετινγκ που δημιουργεί δυνητικούς πελάτες από στόμα σε στόμα. Το μάρκετινγκ παραπομπής έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις εταιρείες να αποκτήσουν νέους πελάτες ενθαρρύνοντας τους υπάρχοντες πελάτες να παραπέμψουν νέους πελάτες σε αυτούς.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να παρακινήσω τους πελάτες να κάνουν παραπομπές;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να παραπέμψουν άλλους στην επιχείρησή σας εάν έχετε καλή φήμη. Το LiveAgent, ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών και να βελτιώνετε τη φήμη σας με την πάροδο του χρόνου.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη των email παραπομπής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα οφέλη των email παραπομπής είναι η αυξημένη διατήρηση πελατών, η βελτιωμένη αφοσίωση και οι νέοι πελάτες.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo