Πρότυπα email παραπομπής B2B

Γίνεται κοινή επιχειρηματική γνώση ότι η διατήρηση των υπαρχόντων πελατών είναι το θεμέλιο της ύπαρξης και της συνεχούς επιτυχίας κάθε εταιρείας. Ωστόσο, η απόκτηση νέων πελατών παραμένει ο σημαντικότερος μοχλός ανάπτυξης των επιχειρήσεων, ειδικά στον κλάδο B2B. Εδώ παίζει ρόλο το μάρκετινγκ παραπομπής. Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει ότι οι παραπομπές δημιουργούν μερικά από τα υψηλότερα ποσοστά μετατροπής μεταξύ όλων των καναλιών μάρκετινγκ. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε γιατί το μάρκετινγκ παραπομπής είναι ισχυρό και πολύτιμο για επιχειρήσεις B2B και πώς μπορείτε να ζητήσετε παραπομπές από τους τρέχοντες πελάτες σας (περιλαμβάνονται 10 πρότυπα email παραπομπής πελατών B2B).

Εξατομίκευση προτύπου email
Προσαρμόστε πρότυπα email παραπομπής στο LiveAgent

Ποια είναι η αξία των παραπομπών στο B2B;

  • Σύμφωνα με το Harvard Business Review, το 84% των αγοραστών B2B ξεκινούν τη διαδικασία αγοράς με μια παραπομπή και οι συστάσεις από ομοτίμους επηρεάζουν περισσότερο από το 90% όλων των αποφάσεων αγοράς B2B.

  • Τα στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την Influitive αποκάλυψαν ότι το 69% των εταιρειών B2B με προγράμματα παραπομπής αναφέρουν ταχύτερο χρόνο για το κλείσιμο των πωλήσεων, το 59% αναφέρουν υψηλότερη αξία ζωής των πελατών και το 71% αναφέρουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.

  • Με βάση την έρευνα του Wharton School of Business, ένας πελάτης που παραπέμπεται κοστίζει πολύ λιγότερο και έχει υψηλότερες δυνατότητες διατήρησης και αφοσίωσης. Στην πραγματικότητα, ένας πελάτης που παραπέμπεται έχει 16% υψηλότερη αξία ζωής από έναν πελάτη που δεν παραπεμφθεί.

  • Στη δική της έρευνα, η CustomerGauge διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις παραπομπής αντιπροσώπευαν τουλάχιστον το 20% των νέων πωλήσεων, ενώ οι ευκαιρίες παραπομπής έκλεισαν μία συμφωνία περίπου στις 20 ημέρες σε σύγκριση με τις 100 ημέρες σε μια συμφωνία χωρίς παραπομπή.

  • Οι IDC και LinkedIn ανέφεραν ότι το 76,2% των αγοραστών επιχειρήσεων προτιμούν να εργάζονται με προμηθευτές και το 73% προτιμά να συνεργάζεται με πωλητές.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

10 πρότυπα email παραπομπής πελατών B2B

Ζητώντας παραπομπή από αφοσιωμένο πελάτη


Hi [Name],

Hope things are going well with you.

I’m so glad to hear that [Product/ Service name] has been working so well for you and your team. I knew that we’d be able to drive significant impact for [their Company].

Given the success you’ve seen, I wondered if you might know of any [friends/ colleagues/ other companies in the area] who are also looking to [achieve specific goals] and would benefit from our [product/ service]. I would love to help them achieve similar growth.

If so, could you facilitate an intro? I’d be happy to sit down with them afterward for a completely free 1-hour consultation to figure out their needs and what we could offer them.

If they want to know more about what we do, feel free to direct them to our website: www.yourwebsite.com.

Let me know if anyone comes to mind, or if there’s anything else I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Ζητώντας παραπομπή από έναν νέο πελάτη


Hi [Name],

I’m happy to hear you’ve had such a great experience with our team so far. I knew we could help, and I’m pleased you’re seeing results so quickly.

I trust our team will take care of you through the rest of the onboarding process, but you can always reach back out to me with any questions. In the meantime, since things are going well, do you know anyone else who might want similar results?

I’ll gladly meet up with them and discuss how we can work together.

Best Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Ζητώντας από έναν πελάτη που αγόρασε μία φορά μια παραπομπή


Hi [Name],

I hope you’re doing well.

As I mentioned during our last [meeting/ call], I have time on my hands now that our project is over. Once again, I’m happy that we managed to pull off such awesome results together! Do you by any chance know somebody who’d be interested in our services?

In case anyone comes to mind, just point them to our website www.yourwebsite.com, and I’ll take it from there.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Αίτημα παραπομπής μετά από έρευνα ικανοποίησης πελατών


Hi [Name],

I just saw that you gave us a great score on the customer satisfaction survey you completed a few days ago. I’m so happy to hear we’ve met — and maybe even exceeded — your expectations with [Product/ Service name].

Can you please do me a favor? I’m trying to find others who would benefit from the same features you’ve enjoyed. Is there anyone you can think of who might also have a need for our [product/ service]?

Thanks in advance,
[YOUR SIGNATURE]

Email παρακολούθησης αιτήματος παραπομπής


Hi [Name],

It’s been a few weeks since we wrapped up our work together — I hope everything is still going well with you and the team.

I know I’ve asked before, but is there anyone you can introduce me to that might also be interested in our [product/ service]? I’d hate for them to miss out if they’re [experiencing the same pain point you were].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email πρόσκλησης προγράμματος παραπομπής πελατών


Hi [Name],

Are you satisfied with [Product/ Service name]? Then share your positive experience with your peers so that they can [major benefit your product or service provides].

As a thank you, you will receive [perks for the customer]. Learn how our referral program works below:

[Brand’s Referral Program details]

Feel free to reach out if you have any questions or need assistance – we’re always here to help!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Πρότυπο email παραπομπής για αποστολή σε πελάτη, για χρήση τους


Dear [Referral name],

I hope you’re doing well!

I’m not sure if I’ve mentioned it to you before, but I’ve been working with [Your name/ Company name] for [number] years now and I’ve had a really great experience. So I wanted to connect you two because I thought [his/ her/ their] [product/ service] might be of use to you, too, based on our previous conversations.

I’ve cc’ed [Your name] to put you directly in touch. I’ll let you folks take it from here and decide if [Your name/ Company name]’s [product/ service] is a good fit for you, too!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Ευχαριστώντας έναν μακροπρόθεσμο πελάτη για μια παραπομπή


Hi [Name],

I just wanted to drop you a line to thank you for referring your [colleague/ friend] [Referral name] to [Your company]!

I’m excited to share that we’re going to work together on [Project/ Service/ Initiative] over the next several months, and hopefully [Your product/service offering] will be as helpful for them as it has been for you.

As a thank you for making the connection, I’ve asked our accounting team to issue a $*** credit to you. You should see it appear on your next invoice, but please contact me if you have any issues.

Thanks again, and please let me know if you can think of anyone else I should reach out to.

I look forward to talking again soon.
[YOUR SIGNATURE]

Ευχαριστώντας έναν πελάτη που αγόρασε μία φορά για την παραπομπή


Hi [Name],

I wanted to take a moment to thank you for referring [Referral name] to me.

It means so much to me that you were happy enough with the work that we did together to share my name with someone who you want to see succeed. Thank you for giving me the opportunity to help [him/her/them] [details on what you help with], too.

If I can be of service at any point in the future, please don’t hesitate to reach out – I’d be thrilled to work together again.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email παρακολούθησης όταν η παραπομπή δεν ήταν επιτυχής


Hi [Name],

Thanks again for referring [Referral name] to me. Unfortunately, it doesn’t look like we’re a fit for each other right now. But if that changes and they sign up for a service plan in the future that qualifies you for our referral bonus, I’ll let you know right away.

As always, feel free to reach out, if there’s anything I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Πότε πρέπει να ζητήσετε από τους πελάτες παραπομπές;

  • Ο πελάτης είναι αρκετό καιρό στην εταιρεία σας για να γνωρίζει την αξία του προϊόντος/ υπηρεσίας σας.
  • Ο πελάτης χρησιμοποιεί ενεργά το προϊόν/ την υπηρεσία σας και σας λέει πόσο ευχαριστημένος είναι.
  • Γνωρίζετε ότι έχετε υπερβεί τις προσδοκίες των πελατών με βάση τα σχόλιά τους.
  • Ο πελάτης απάντησε θετικά στην έρευνα NPS/ άφησε θετική κριτική.
  • Πετύχατε ένα βασικό ορόσημο έργου/ ολοκληρώσατε ένα έργο με επιτυχία.
  • Ο πελάτης παρέπεμψε ήδη άλλους σε εσάς χωρίς να του το ζητήσετε (είναι πιθανό να το ξανακάνει αν το ζητήσετε).
  • Έχετε ξεκινήσει ένα νέο (ή πραγματοποιήσατε αλλαγές στο υπάρχον) πρόγραμμα παραπομπής πελατών.

Frequently asked questions

Τι είναι το μάρκετινγκ παραπομπής;

Το μάρκετινγκ παραπομπής είναι μια μέθοδος μάρκετινγκ που δημιουργεί δυνητικούς πελάτες από στόμα σε στόμα. Το μάρκετινγκ παραπομπής έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις εταιρείες να αποκτήσουν νέους πελάτες ενθαρρύνοντας τους υπάρχοντες πελάτες να παραπέμψουν νέους πελάτες σε αυτούς.

Πώς μπορώ να παρακινήσω τους πελάτες να κάνουν παραπομπές;

Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να παραπέμψουν άλλους στην επιχείρησή σας εάν έχετε καλή φήμη. Το LiveAgent, ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών και να βελτιώνετε τη φήμη σας με την πάροδο του χρόνου.

Ποια είναι τα οφέλη των email παραπομπής;

Τα οφέλη των email παραπομπής είναι η αυξημένη διατήρηση πελατών, η βελτιωμένη αφοσίωση και οι νέοι πελάτες.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo