Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση

Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση

Πολλές εταιρείες εργάζονται εξαιρετικά σκληρά για να αυξήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Κάνουν επίσης ότι καλύτερο μπορούν για να χρησιμοποιήσουν νέα κανάλια που προσφέρει το ίντερνετ και η σημερινή ψηφιακή εποχή: κοινωνικά μέσα δικτύωσης, email, φόρμες, σελίδες προορισμού και άλλα εργαλεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Όμως, αντικαθιστούν αυτά τα εργαλεία την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου και την επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο με πελάτες, ενδιαφερόμενα μέρη ή συνεργάτες;

Η απάντηση είναι όχι. Οι τηλεφωνικές κλήσεις αποτελούν σημαντική πτυχή σχέσης μεταξύ των εταιρειών και των (δυνητικών) πελατών τους. Έτσι, αυτό το άρθρο περιγράφει πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ μέσω email για να κανονίσετε τηλεφωνικές κλήσεις με πελάτες.

Εκατομμύρια email εισέρχονται και εξέρχονται από τα εισερχόμενα των πωλητών κάθε μέρα. Πρέπει να ξέρετε πώς να στείλετε το τέλειο email για να μην χαθεί το μήνυμά σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν πρόκειται για πρόσκληση σε τηλεφωνική κλήση με σημαντικό πελάτη.

Γιατί είναι σημαντική η πρόσκληση πελατών σε τηλεφωνική κλήση

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι συμβατικές φόρμες επικοινωνίας όπως τα τηλεφωνήματα είναι ξεπερασμένες. Οι συντάκτες αυτών των απόψεων τείνουν να ξεχνούν ορισμένους καθοριστικούς παράγοντες στην επικοινωνία. Περιλαμβάνουν αμεσότητα, εκφράσεις, τόνους φωνής και παύσεις… Αυτά τα σημάδια μεταφέρουν μηνύματα και σημαντικές πληροφορίες που χάνονται μέσω της ψηφιακής επικοινωνίας. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον διάλογο και την άμεση συνομιλία μεταξύ των ανθρώπων (τουλάχιστον προς το παρόν.)

Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Το LiveAgent σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε βιντεοκλήσεις με πελάτες

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η πρόσκληση πελατών σε τηλεφωνικές κλήσεις θα πρέπει να εξακολουθεί να αποτελεί μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω email και τα πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνικές κλήσεις θα σας βοηθήσουν σε αυτό. Ας περάσουμε όμως πρώτα στις θεματικές ενότητες.

Παραδείγματα γραμμών θέματος σε πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση

  • Ας μιλήσουμε, [όνομα]
  • [όνομα], είστε έτοιμος/η για μια γρήγορη συνομιλία;
  • Ακόμα παλεύετε με το [θέμα]; Ας συζητήσουμε μερικές λύσεις!
  • Ας τα πούμε από το τηλέφωνο, [όνομα]
  • Πρέπει να μιλήσουμε, έτσι δεν είναι;
  • Μην χάσετε την τηλεφωνική μας επικοινωνία
  • Θα θέλαμε να σας ακούσουμε – κυριολεκτικά
  • Χρειάζεστε βοήθεια με το [θέμα]; Ας μιλήσουμε στο τηλέφωνο!
  • Ας συζητήσουμε τα [ζητήματά] σας τηλεφωνικά
  • Θα θέλαμε να συνεργαστούμε μαζί σας, αλλά πρέπει πρώτα να μιλήσουμε
  • Το σημαντικό είναι να μιλήσουμε, έτσι δεν είναι;
  • Είστε έτοιμοι για μια συνομιλία;

7 ιδέες προτύπων email πρόσκλησης σε τηλεφωνικές κλήσεις

Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση – Αρχική προσέγγιση

Συμπληρωματική επικοινωνία για email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση


Demo πρότυπο email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση

Ένα πρότυπο email σε τηλεφωνική κλήση για πελάτες που ανέφεραν κάποια προβλήματα

Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση για πιθανή πώληση επιπλέον προϊόντων


Πειστική συμπληρωματική επικοινωνία για πρότυπο email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση

“Θέλετε να προγραμματίσετε μία κλήση;” – Πρότυπο email πρόσκλησης σε συμπληρωματική τηλεφωνική κλήση

“Γρήγορη ερώτηση” – Πρότυπο email πρόσκλησης σε συμπληρωματική τηλεφωνική κλήση

Email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση – Συχνές ερωτήσεις

Πόσο συχνά πρέπει να στέλνω email με προσκλήσεις σε τηλεφωνικές κλήσεις;

Χρόνος επίλυσης

Η συχνότητα επικοινωνίας με τους υπάρχοντες ή τους υποψήφιους πελάτες σας θα πρέπει να προσαρμοστεί σε μια συγκεκριμένη καμπάνια, στον επείγοντα χαρακτήρα ενός ζητήματος ή στην αξία μιας πιθανής συμφωνίας. Σε κάθε περίπτωση, θυμηθείτε να μην βομβαρδίσετε τις επαφές σας με email και προσκλήσεις σε τηλεφωνικές κλήσεις. Διαφορετικά, η επικοινωνία σας μπορεί να φαίνεται ανεπιθύμητη.

Πρέπει να προτείνω την ώρα και την ημερομηνία της τηλεφωνικής κλήσης σε ένα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση;

Αιτών

Μπορείτε να αναφέρετε ποια ημερομηνία και ώρα σας βολεύει. Ωστόσο, θα πρέπει να το αφήσετε στους υποψήφιους ή στους υπάρχοντες πελάτες σας να αποφασίσουν πότε θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Πρέπει να αναφέρω το πώς έμαθα τον αριθμό τηλεφώνου μιας επαφής;

Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση

Σε γενικές γραμμές, εξαρτάται από τους νόμους περί απορρήτου σε μια συγκεκριμένη χώρα ή πολιτεία. Συνήθως, δεν χρειάζεται να το αναφέρετε, αλλά είναι καλή πρακτική να ενημερώσετε την επαφή σας για το πώς αποκτήσατε τα στοιχεία του/της, ακόμα κι αν δεν το ρωτήσουν. Ωστόσο, αν σας ρωτήσουν, θα πρέπει να τους δώσετε μια ειλικρινή απάντηση.

Επίσης, να θυμάστε ότι δεν πρέπει να έρθετε σε επαφή με άτομα που δεν έχουν εκφράσει την επιθυμία να επικοινωνήσουν με την εταιρεία σας.

Ready to put your call email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How often should I send call invite emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The frequency of communication with your existing or prospective clients should be adjusted to a specific campaign, the urgency of an issue, or the value of a potential deal. In any case, remember not to flood your contacts with emails and call invites. Otherwise, your communication may appear spammy.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I suggest the time and date of the phone call in a call invite email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can mention what time and date works best for you. However, you should leave it to your prospective or existing customers to decide when they want to hop on a call with you.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I mention where I obtained a contact’s phone number from?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” In general, it depends on the privacy laws in a particular country or state. Usually, you don’t have to mention it, but it is good practice to inform your contact how you obtained their details even if they don’t ask about it. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo