Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Τοποθέτηση παραθύρου συνομιλίας

Τι είναι η τοποθέτηση παραθύρου συνομιλίας;

Είναι απλά ένα κουμπί συνομιλίας τοποθετημένο στο πλάι. Το παράθυρο συνομιλίας μπορεί να τοποθετηθεί στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά ενός ιστότοπου.

Οι επισκέπτες μπορούν να ελαχιστοποιήσουν το παράθυρο συνομιλίας. Η ειδοποίηση: “Νέο μη αναγνωσμένο μήνυμα” εμφανίζεται όταν ένας αντιπρόσωπος στέλνει ένα μήνυμα συνομιλίας και το παράθυρο συνομιλίας ελαχιστοποιείται.

Πώς λειτουργεί η τοποθέτηση του παραθύρου συνομιλίας;

Docked Chat Window | www.liveagent.com

Επιχειρηματικά οφέλη:

  • Καλύτερη εμπειρία πελατών
  • Ομαλή ροή εργασιών εξυπηρέτησης πελατών
  • Βελτίωση της ικανοποίησης πελατών

Παράθυρο συνομιλίας – Προσαρμόσιμες επιλογές στο LiveAgent:

  • Μήνυμα καλωσορίσματος
  • Απόκρυψη μηνύματος καλωσορίσματος
  • Κρύψτε ξανά το κουμπί έναρξης συνομιλίας
  • Ενεργοποίηση αποχώρησης μηνυμάτων εκτός σύνδεσης
  • Στυλ
  • Μέγεθος
  • Χρώματα
  • Τίτλος
  • Ευρετήριο Ζ
  • Προσαρμοσμένο CSS

Δεν είστε οπαδός της τοποθέτησης του παραθύρου συνομιλίας;

Κανένα πρόβλημα, το LiveAgent προσφέρει επίσης μια επιλογή για τη δημιουργία ενός αναδυόμενου παραθύρου.

Get a chat button for FREE!

LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.

14-day free trial

Επιπλέον συμβουλές:

Το κουμπί συνομιλίας είναι μια βελτίωση για τους αντιπροσώπους, τον ιστότοπό σας και τελικά τους πελάτες σας. Όμως, η λανθασμένη τοποθέτηση μπορεί να είναι αντιπαραγωγική. Είναι γνωστό ότι οι πελάτες εκτιμούν την υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας, καθώς είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με την υποστήριξη πελατών.

Ωστόσο, το να εμφανιστεί ένα ενοχλητικό κουμπί σε λάθος χρόνο και σε λάθος μέρος μπορεί να κάνει τον πελάτη να επιλέξει έναν ανταγωνιστή από τον ιστότοπό σας. Ναι, μια εμπειρία χρήστη (UX) μπορεί να καθορίσει εάν ένας πελάτης επιλέγει την εταιρεία σας από τους ανταγωνιστές. Για να το αποτρέψουμε, έχουμε δύο σημαντικές συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε αυτήν την κατάσταση.

Χρόνος

Το LiveAgent σας επιτρέπει να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα μετά την οποία θα εμφανίζεται ένα παράθυρο συνομιλίας στον ιστότοπό σας. Είναι σημαντικό να αφήσετε τον πελάτη να περιηγηθεί στον ιστότοπο για λίγο. Ο γενικός κανόνας είναι περίπου 30 δευτερόλεπτα.

Τοποθέτηση

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η τοποθέτηση είναι κρίσιμη. Γενικά, το κουμπί συνομιλίας τοποθετείται στην κάτω δεξιά γωνία ενός ιστότοπου. Οι πελάτες είναι συνηθισμένοι σε αυτό, και είναι πολύ φυσικό να κάνετε αναζήτηση εκεί καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν από αριστερά προς τα δεξιά. Εάν δεν είστε ακόμα σίγουροι για την τοποθέτηση, απλώς δοκιμάστε το και δείτε.

Πόροι γνωσιακής βάση:

Εάν θέλετε να εγκαταστήσετε ένα κουμπί συνομιλίας, ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo