Τι είναι η τοποθέτηση παραθύρου συνομιλίας;
Είναι απλά ένα κουμπί συνομιλίας τοποθετημένο στο πλάι. Το παράθυρο συνομιλίας μπορεί να τοποθετηθεί στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά ενός ιστότοπου.
Οι επισκέπτες μπορούν να ελαχιστοποιήσουν το παράθυρο συνομιλίας. Η ειδοποίηση: “Νέο μη αναγνωσμένο μήνυμα” εμφανίζεται όταν ένας αντιπρόσωπος στέλνει ένα μήνυμα συνομιλίας και το παράθυρο συνομιλίας ελαχιστοποιείται.
Πώς λειτουργεί η τοποθέτηση του παραθύρου συνομιλίας;
Επιχειρηματικά οφέλη:
- Καλύτερη εμπειρία πελατών
- Ομαλή ροή εργασιών στην εξυπηρέτηση πελατών
- Βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών
Παράθυρο συνομιλίας – Προσαρμόσιμες επιλογές στο LiveAgent:
- Μήνυμα καλωσορίσματος
- Απόκρυψη μηνύματος καλωσορίσματος
- Απόκρυψη του κουμπιού έναρξης συνομιλίας ξανά
- Ενεργοποίηση των μηνυμάτων εκτός σύνδεσης
- Στυλ
- Μέγεθος
- Χρώματα
- Τίτλος
- Z-index
- Προσαρμοσμένο CSS
Δεν είστε οπαδός της τοποθέτησης του παραθύρου συνομιλίας;
Κανένα πρόβλημα, το LiveAgent προσφέρει επίσης μια επιλογή για τη δημιουργία ενός αναδυόμενου παραθύρου.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Επιπλέον συμβουλές:
Το κουμπί συνομιλίας είναι μια βελτίωση για τους αντιπροσώπους, τον ιστότοπο και, τελικά, τους πελάτες σας. Ωστόσο, η λάθος τοποθέτηση μπορεί να είναι αντιπαραγωγική.
Είναι γνωστό ότι οι πελάτες εκτιμούν την υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας, καθώς είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με την υποστήριξη πελατών.
Ωστόσο, το να εμφανιστεί ένα ενοχλητικό κουμπί σε λάθος χρόνο και σε λάθος μέρος μπορεί να κάνει τον πελάτη να επιλέξει έναν ανταγωνιστή από τον ιστότοπό σας. Ναι, μια εμπειρία χρήστη (UX) μπορεί να καθορίσει εάν ένας πελάτης επιλέγει την εταιρεία σας από τους ανταγωνιστές. Για να το αποτρέψουμε, έχουμε δύο σημαντικές συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε αυτήν την κατάσταση.
Χρόνος
Το LiveAgent σας επιτρέπει να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα μετά την οποία θα εμφανίζεται ένα παράθυρο συνομιλίας στον ιστότοπό σας. Είναι σημαντικό να αφήσετε τον πελάτη να περιηγηθεί στον ιστότοπο για λίγο. Ο γενικός κανόνας είναι περίπου 30 δευτερόλεπτα.
Τοποθέτηση
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η τοποθέτηση είναι κρίσιμη. Γενικά, το κουμπί συνομιλίας τοποθετείται στην κάτω δεξιά γωνία ενός ιστότοπου. Οι πελάτες είναι συνηθισμένοι σε αυτό, και είναι πολύ φυσικό να κάνετε αναζήτηση εκεί καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν από αριστερά προς τα δεξιά. Εάν δεν είστε ακόμα σίγουροι για την τοποθέτηση, απλώς δοκιμάστε το και δείτε.
Πόροι γνωσιακής βάση:
Εάν θέλετε να εγκαταστήσετε ένα κουμπί συνομιλίας, ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό.
12 γρήγορες συμβουλές εθιμοτυπίας ζωντανής συνομιλίας για καλύτερη υποστήριξη πελατών
Ανακαλύψτε 12 βασικές συμβουλές εθιμοτυπίας ζωντανής συνομιλίας για να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας το 2024. Ενισχύστε την ικανοποίηση με στρατηγικές που συνδυάζουν φιλικότητα και επαγγελματισμό και περιορίστε τους χρόνους αναμονής στο ελάχιστο. Δώστε προτεραιότητα στη σωστή γραμματική και την ειλικρίνεια για ανώτερη εξυπηρέτηση.
Δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας
Το LiveAgent προσφέρει πάνω από 15 προηγμένες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που θα σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.