Τι είναι ο Χρόνος Επίλυσης;
Ο χρόνος επίλυσης είναι ο χρόνος οποίο διαχειρίζεται ένα ticket. Ξεκινά τη στιγμή που ένα ticket φτάνει στο helpdesk και τελειώνει όταν ο εκπρόσωπος ή ο πελάτης πατήσει το κουμπί επίλυσης. Μερικές φορές, τα tickets επιλύονται αυτόματα από κάποιον κανόνα που εκτελείται στο παρασκήνιο.
Η πιο συνηθισμένη περίπτωση αυτόματης επίλυσης ticket είναι όταν ένας πελάτης στέλνει την ερώτησή του, ο εκπρόσωπος απαντά και ο πελάτης δεν απαντά ποτέ πίσω. Συνήθως μετά από λίγες μέρες αδράνειας εφαρμόζεται ένας κανόνας ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιλύει το ticket.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ο Χρόνος Επίλυσης;
Ο χρόνος επίλυσης είναι ο χρόνος από την στιγμή που υποβάλει ο πελάτης το αίτημά του έως την πλήρη επίλυση του, τη στιγμή που ο εκπρόσωπος πατήσει το κουμπί επίλυσης (κάποιος φορές μπορεί να επιλυθεί αυτόματα από κάποιον κανόνα που εκτελείται στο παρασκήνιο).
Πως να υπολογίσετε τον Χρόνο Επίλυσης;
Για να υπολογίσετε τον χρόνο επίλυσης, διαιρέστε τον συνολικό χρόνο όλων των κλήσεων με τον αριθμό των αιτημάτων.
Πως να βελτιώσετε τον Χρόνο Επίλυσης;
Για τη βελτίωση του χρόνου επίλυσης, αρχικά, διασφαλίστε την ποιότητα της εξυπηρέτησης. Οι εκπρόσωποι θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για τη δουλειά τους και θα πρέπει να έχουν τα κατάλληλα εργασία στη διάθεσή τους. Χάρη στο λογισμικό του LiveAgent, η δουλειά μπορεί να αυτοματοποιηθεί, ο εκπρόσωπος μπορεί να διαχειριστεί όλα τα κανάλια επικοινωνίας από ένα μέρος, και έχει πρόσβαση και σε αναφορές.
Expert’s note
Ο χρόνος επίλυσης αναφέρεται στο χρονικό διάστημα που απαιτείται για τη διαχείριση ενός ticket από το helpdesk. Βελτιώστε την ποιότητα της εξυπηρέτησης με υπογραφές και εσωτερικές σημειώσεις στο LiveAgent.
Πώς να προσθέσετε Αντιπροσώπους στο LiveAgent
Το LiveAgent παρέχει εργαλεία για τη δημιουργία και διαχείριση αντιπροσώπων, βελτιώνοντας έτσι την υποστήριξη πελατών και την επικοινωνία μεταξύ αντιπροσώπων και πελατών.
Η υποστήριξη πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Το LiveAgent λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών προσφέρει αφοσιωμένους αντιπρόσωπους ζωντανής συνομιλίας για την απάντηση σε ερωτήματα πελατών. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό και να προγραμματίσετε demo για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Ο εκπρόσωπος πελατών πρέπει να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική εποχή και να είναι εξοικειωμένος με την εταιρεία και τα προϊόντα της. Η καλή σχέση με τον πελάτη είναι σημαντική για την επιτυχή υποστήριξη και ικανοποίηση του πελάτη.