Τι είναι μια online συνομιλία;
Όλα ξεκίνησαν με το Talkomatic – το πρώτο σύστημα διαδικτυακής συνομιλίας στον κόσμο, το οποίο πρόσφερε απλά πολλά κανάλια. Σήμερα, έχουμε πολλά προγράμματα online συνομιλίας, τα οποία προσφέρουν πολλές λειτουργίες και δυνατότητες. Αυτά τα προγράμματα επιτρέπουν στους ανθρώπους να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με άλλους μέσω του Διαδικτύου. Αυτή η επικοινωνία ονομάζεται επίσης online συνομιλία. Η χρήση του Viber και παρόμοιων εφαρμογών έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνίας με τους πελάτες για τις σύγχρονες εταιρείες.
Η διαδικτυακή επικοινωνία έχει επίσης κάποιους βασικούς κανόνες. Το Chatiquette, γνωστό και ως chat etiquette, δημιουργήθηκε για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις ή συγκρούσεις.
Η χρήση της online συνομιλίας αποτρέπει πράγματα όπως η ετικέτα τηλεφώνου, το οποίο όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο αλλά μπορεί επίσης να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην εμπειρία του πελάτη.
Frequently asked questions
Τι είναι μια online συνομιλία;
Η online συνομιλία είναι ένα πρόγραμμα που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε σε πραγματικό χρόνο με άλλα άτομα μέσω Διαδικτύου. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησης ή να επικοινωνείτε μέσω της εφαρμογής.
Ποια είναι τα οφέλη μιας online συνομιλίας;
Τα πλεονεκτήματα της online συνομιλίας περιλαμβάνουν τη δυνατότητα γρήγορης απάντησης στο πρόβλημα ενός πελάτη. Χάρη σε αυτό, ολόκληρη η εταιρεία έχει την ευκαιρία να αυξήσει τις μετατροπές και να αποτρέψει την εγκατάλειψη του καλαθιού, επειδή ο πελάτης θα λάβει μια γρήγορη απάντηση στο πρόβλημα. Επιπλέον, μειώνει το κόστος εξυπηρέτησης και αυξάνει την αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών. Σας επιτρέπει επίσης να συλλέγετε δεδομένα πελατών.
Το LiveAgent παρέχει online συνομιλία;
Το LiveAgent παρέχει υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας. Διαθέτει το ταχύτερο widget στην αγορά και επιτρέπει αποτελεσματική επικοινωνία. Έχετε επίσης την επιλογή οποιασδήποτε διαμόρφωσης online συνομιλίας σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Expert note
Η online συνομιλία είναι ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση πελατών και τη βελτίωση της επικοινωνίας σε μια επιχείρηση.

Η υποστήριξη συνομιλίας είναι σημαντική για την εξυπηρέτηση των πελατών και μπορεί να βελτιωθεί με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας. Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με διαχείριση παραπόνων και διαδικτυακή συνομιλία. Η διαχείριση κλιμάκωσης και η ανάλυση ιστορικής επικοινωνίας είναι σημαντικές για την υποστήριξη πελατών.
Υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας
Οι αντιπρόσωποι πρέπει να έχουν γνώση και επικοινωνιακές δεξιότητες για να παρέχουν καλή εξυπηρέτηση πελατών. Η διαδικτυακή συνομιλία είναι σημαντική για υψηλή εξυπηρέτηση πελατών και αυξάνει την ικανοποίησή τους και βοηθάει την εταιρεία να εγκαταστήσει κινήσεις πελατών στον ιστότοπό της.