Τι είναι οι εφαρμογές συνομιλίας;
Η εφαρμογή συνομιλίας σάς επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας σε δωμάτια διαδικτυακής συνομιλίας. Σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα. Οι εφαρμογές συνομιλίας καθιστούν ευκολότερη, απλούστερη και ταχύτερη τη σύνδεση με όλους και είναι επίσης εύχρηστες. Υπάρχουν πολλοί τύποι εφαρμογών συνομιλίας και κάθε μία έχει τη δική της μορφή, σχεδιασμό και λειτουργίες. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα εδώ είναι η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων κειμένου Viber.
Το LiveAgent σάς προσφέρει ένα εξαιρετικό εργαλείο – τη ζωντανή συνομιλία. Συνομιλήστε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο!

Frequently Asked Questions
Τι είναι οι εφαρμογές συνομιλίας;
Οι εφαρμογές συνομιλίας σάς επιτρέπουν να παραμένετε συνδεδεμένοι με άλλα άτομα που ενδέχεται να χρησιμοποιούν την εφαρμογή ακόμη και στην άλλη άκρη του κόσμου. Στην εξυπηρέτηση πελατών, τέτοιες εφαρμογές είναι ένα από τα πιο σημαντικά κανάλια επικοινωνίας.
Πώς λειτουργεί μια εφαρμογή συνομιλίας;
Οι εφαρμογές συνομιλίας εκτελούνται συνήθως σε κεντρικά δίκτυα που εξυπηρετούνται από διακομιστές χειριστή πλατφόρμας σε αντίθεση με ομότιμα πρωτόκολλα όπως το XMPP. Αυτό επιτρέπει σε δύο άτομα να μιλούν μεταξύ τους σε πραγματικό χρόνο.
Υπάρχουν δωρεάν εφαρμογές συνομιλίας;
Φυσικά. Έχουμε πολλές δωρεάν εφαρμογές συνομιλίας διαθέσιμες στην αγορά. Χρησιμοποιούνται τόσο στην καθημερινή χρήση όσο και, για παράδειγμα, στην εξυπηρέτηση πελατών. Ένα παράδειγμα μιας τέτοιας εφαρμογής είναι το Messenger, η λειτουργία του οποίου μπορεί να συγχρονιστεί με το λογισμικό LiveAgent.
Σημείωση ειδικού
Οι εφαρμογές συνομιλίας βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών και επιτρέπουν τη διαχείριση των αιτημάτων σε ένα μέρος.

LiveAgent Webinar 4: Πολλαπλή Βάση Γνώσεων
Η λειτουργία Πολλαπλής Βάσης Γνώσεων του LiveAgent επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται διάφορες βάσεις γνώσεων, βελτιώνοντας την αναζήτηση και την υποστήριξη των πελατών.
LiveAgent Webinar 1: Εισαγωγή & Γενική Επισκόπηση
Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις, προσφέροντας πληροφορίες και συμβουλές για τη βελτίωση της υποστήριξης των πελατών και τη ροή εργασίας.