Παρακολούθηση χρόνου

Τι είναι η παρακολούθηση χρόνου;

Ένα εργαλείο παρακολούθησης χρόνου καταγράφει το χρόνο που αφιερώνετε εργαζόμενοι σε εργασίες ή πρότζεκτ. Τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου χρησιμοποιούνται σε όλους τους κλάδους, αλλά χρησιμοποιούνται κυρίως από άτομα που πληρώνονται με την ώρα (όπως οι αντιπρόσωποι υποστήριξης).

Γιατί πρέπει να παρακολουθείτε το χρόνο εργασίας;

Η παρακολούθηση του χρόνου εργασίας είναι σημαντική, αφού σας προσφέρει μια επισκόπηση τόσο της δικής σας εργασία όσο και της ομάδας σας:

  • Απόδοση
  • Συνολική παραγωγικότητα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Όγκος εργασίας

Με τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου, είναι εύκολο να προσδιορίσετε εάν εσείς και η ομάδα σας εστιάζετε στην επίλυση των σωστών προβλημάτων. Συχνά, τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου μπορούν να δείξουν ότι πολλές εργασίες που απαιτούν τόνους χρόνου μπορούν να απλοποιηθούν ή να αυτοματοποιηθούν.

Για παράδειγμα, αν δείτε ότι οι αντιπρόσωποι υποστήριξής σας αφιερώνουν πολύ χρόνο απαντώντας στα ίδια είδη ερωτήσεων, θα μπορούσε να είναι χρήσιμο να δημιουργήσετε προκαθορισμένα πρότυπα ή τυποποιημένες απαντήσεις.

Επιπλέον, αν δείτε ότι ορισμένοι αντιπρόσωποι καθυστερούν πολύ να αναλάβουν βασικές εργασίες, θα μπορούσε να είναι ένδειξη ότι είναι μη παραγωγικοί και προσπαθούν να καταγράψουν περισσότερες ώρες. Αυτό, φυσικά, μπορεί να αποφευχθεί γνωρίζοντας τον μέσο χρόνο διεκπεραίωσης της ομάδας σας.

Track agent work time with LiveAgent

Learn from time tracking insights starting today. Discover who needs more training, and who’s excelling. Try it today. No credit card required.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο παρακολούθησης χρόνου στο LiveAgent;

Το ενσωματωμένο εργαλείο παρακολούθησης χρόνου του LiveAgent παρακολουθεί τον χρόνο που ξοδεύουν οι αντιπρόσωποι υποστήριξης για την επίλυση καρτελών από φόρμες επικοινωνίας, email, κοινωνικά μέσα, υποβολές πύλης πελατών, ζωντανές συνομιλίες, και κλήσεις.

Παρακολούθηση χρόνου

Πώς λειτουργεί το εργαλείο παρακολούθησης χρόνου του LiveAgent;

Όταν η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη, παρακολουθεί αυτόματα τον χρόνο που αφιέρωσε κάθε αντιπρόσωπος στην επίλυση μεμονωμένων καρτελών. Λάβετε υπόψη ότι το σύστημα παρακολουθεί μόνο τη στιγμή που ένας αντιπρόσωπος εργάζεται ενεργά σε μία καρτέλα. Αυτό σημαίνει ότι η καρτέλα πρέπει να είναι:

  • Ανοιγμένη από έναν αντιπρόσωπο
  • Προβεβλημένη από έναν αντιπρόσωπο
  • Επεξεργασμένη από έναν αντιπρόσωπο (ο αντιπρόσωπος πρέπει να γράφει, να κάνει κλικ ή τουλάχιστον να μετακινεί το ποντίκι του)
Συνημμένη σε μία καρτέλα
Μία ανοικτή καρτέλα

Εάν ο αντιπρόσωπος είναι ανενεργός για περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα, η παρακολούθηση χρόνου σταματά. Επιπλέον, εάν ο αντιπρόσωπος μεταβεί σε άλλη καρτέλα ή σε άλλη καρτέλα προγράμματος περιήγησης ή εφαρμογή, τότε η παρακολούθηση σταματά επίσης.

Εάν οι αντιπρόσωποι σας συχνά εργάζονται σε διαφορετικές καρτέλες/εφαρμογές, ίσως είναι καλύτερο να επιβάλλετε μια χειροκίνητη εισαγωγή από τους αντιπροσώπους σας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να ενεργοποιήσετε μια ρύθμιση που θα αναγκάζει τους αντιπροσώπους σας να υποβάλουν χειροκίνητα το χρόνο που αφιέρωσαν στην επίλυση κάθε καρτέλας.

Παρακολούθηση χρόνου

Πώς να ρυθμίσετε την παρακολούθηση χρόνου στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρύθμιση (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού).

  3. Πατήστε Σύστημα.

  4. Πατήστε Πρόσθετα.

  5. Βρείτε το Πρόσθετο Παρακολούθησης Χρόνου και πατήστε το κουμπί Ενεργοποίηση.

Παρακολούθηση χρόνου
  1. Το σύστημα θα σας ζητήσει επιβεβαίωση. Πατήστε Ναι.

Παρακολούθηση χρόνου
  1. Το σύστημα θα σας ζητήσει άλλη μία επιβεβαίωση για να φορτώσετε ξανά την εφαρμογή LiveAgent. Πατήστε Ναι.

Παρακολούθηση χρόνου
  1. Μόλις δείτε ότι το πρόσθετο γίνει πράσινο (όπως φαίνεται παρακάτω, έχει ενεργοποιηθεί επιτυχώς).
Παρακολούθηση χρόνου
  1. Πατήστε Ρύθμιση ξανά.

  2. Πατήστε Σύστημα.

  3. Πατήστε Παρακολούθηση χρόνου.

  4. Εάν θέλετε να αναγκάσετε τους αντιπροσώπους σας να εισάγουν το χρόνο εργασίας τους για κάθε καρτέλα χειροκίνητα, (όπως φαίνεται παρακάτω) κάντε κλικ στο κουτάκι και πατήστε Αποθήκευση.

Παρακολούθηση χρόνου

Παρακολούθηση χρόνου και αναφορές

Εάν θέλετε να βλέπετε όλες τις αναφορές χρόνου που έχει παρακολουθήσει το σύστημα και έχουν υποβάλει οι αντιπρόσωποί σας, μπορείτε να κάνετε κλικ στις Αναφορές (στην αριστερή γραμμή μενού) και να επιλέξετε Αναφορά χρόνου.

Μπορείτε να φιλτράρετε την αναφορά σας σύμφωνα με ένα συγκεκριμένο χρονικό εύρος, ανάλογα με τον αντιπρόσωπο, την καρτέλα, τον πελάτη, την εταιρεία, την ημερομηνία αναφοράς, την ημερομηνία χρέωσης και τον τύπο καταχώρισης (χειροκίνητη, αυτόματη). Μπορείτε επίσης να εξαγάγετε όλες τις Αναφορές χρόνου σε ένα αρχείο CSV για να διευκολύνετε την κοινή χρήση με ανώτερα στελέχη.

Time-tracking-LiveAgent
Αναφορά χρόνου

Εάν εσείς ή οι αντιπρόσωποι σας δεν έχετε επισημάνει τον χρόνο εργασίας τους ως τιμολογημένο χρησιμοποιώντας χειροκίνητη καταχώριση, μπορείτε να το κάνετε εδώ πατώντας Επεξεργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν χρεώνετε τους πελάτες σας για την υποστήριξη που παρέχετε.

Παρακολούθηση χρόνου

Οφέλη παρακολούθησης χρόνου

Βελτιωμένη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα

Η παρακολούθηση χρόνου είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας των αντιπροσώπων. Η συλλογή δεδομένων με αυτόν τον τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε χρήσιμες πληροφορίες για τη βελτίωση των διαδικασιών υποστήριξης μέσω κανόνων αυτοματισμού ή ενσωματώσεων. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εντοπίσετε αντιπροσώπους που χρειάζονται περισσότερη εκπαίδευση.

Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της παραγωγικότητας των αντιπροσώπων είναι σημαντική γιατί όσο πιο παραγωγικοί είναι οι υπάλληλοί σας, τόσο περισσότερο χρόνο και χρήματα εξοικονομείτε. Η παραγωγικότητα των εργαζομένων επηρεάζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών και την απώλεια πελατών.

Εάν οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να παραδώσουν καρτέλες με σχετικά γρήγορο ρυθμό, οι πελάτες σας θα μείνουν ικανοποιημένοι με την υπηρεσία σας (αφού σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει για απαντήσεις ή για την επίλυση προβλημάτων).

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ανάληψη ευθυνών για απόδοση

Το να θεωρείτε υπεύθυνους τους υπαλλήλους σας είναι σημαντικό και τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου μπορούν να σας βοηθήσουν με αυτό ακριβώς. Εάν κάποιοι αντιπρόσωποι χρειάζονται πολύ χρόνο για να απαντήσουν σε απλές ερωτήσεις/καρτέλες, καταλαβαίνετε ότι πρέπει να τους δείτε ιδιαιτέρως για την απόδοση τους.

Εναλλακτικά, αν δείτε ότι ορισμένοι από τους αντιπροσώπους σας ανταποκρίνονται στις καρτέλες πολύ γρήγορα, αλλά έχουν πολλές αρνητικές αξιολογήσεις και σχόλια από πελάτες, μπορεί να είναι ένδειξη ότι δεν εστιάζουν στο να απαντήσουν διεξοδικά στις καρτέλες και απλά θέλουν να τις ‘ξεπετάξουν’.

Ως εκ τούτου, τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου μπορούν να σας προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του υπαλλήλου σας.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Ένας ισορροπημένος φόρτος εργασίας για τους αντιπροσώπους σας

Τέλος, τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια ισορροπημένη ροή εργασίας για τους αντιπροσώπους σας. Καθώς κάθε αντιπρόσωπος έχει διαφορετικό ρυθμό εργασίας, μπορείτε να μελετήσετε τις αναφορές απόδοσης του με την πάροδο του χρόνου και να προσαρμόσετε τον αριθμό των εισερχόμενων κλήσεων/συνομιλιών που θα λάβουν προτεραιότητα για λήψη.

Κάποιοι αντιπρόσωποι ευδοκιμούν σε ένα γρήγορο περιβάλλον με υψηλό φόρτο καρτελών, ενώ άλλοι πιέζονται και καταρρέουν. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα στυλ εργασίας των αντιπροσώπων σας και να τα προσαρμόζετε ανάλογα.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την παρακολούθηση του χρόνου και σχετικά θέματα, ανατρέξτε στους πόρους της γνωσιακής βάσης.

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την παρακολούθηση του χρόνου εργασίας των αντιπροσώπων;

Παρακολουθήστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων με ευκολία. Εγγραφείτε στη δοκιμαστική περίοδο των δωρεάν 14 ημερών και δείτε πόσο εύκολο είναι. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι η παρακολούθηση χρόνου;

Ένα εργαλείο παρακολούθησης χρόνου καταγράφει τον χρόνο που αφιερώνετε σε εργασίες ή έργα. Τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου χρησιμοποιούνται σε όλους τους κλάδους, αλλά χρησιμοποιούνται κυρίως από άτομα που αμείβονται σε ωριαία βάση (όπως αντιπρόσωποι υποστήριξης).

Γιατί πρέπει να παρακολουθείτε τον χρόνο εργασίας;

Η παρακολούθηση του χρόνου εργασίας είναι σημαντική επειδή σας δίνει μια επισκόπηση της απόδοσης τόσο της δικής σας όσο και της ομάδας σας, της συνολικής παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας και του όγκου εργασιών.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακολούθηση χρόνου στο LiveAgent;

Το ενσωματωμένο εργαλείο παρακολούθησης χρόνου του LiveAgent παρακολουθεί τον χρόνο που ξοδεύουν οι αντιπρόσωποι υποστήριξης για την επίλυση καρτελών από φόρμες επικοινωνίας, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υποβολές βάσης γνώσεων, ζωντανές συνομιλίες και κλήσεις.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo