Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Παρακολούθηση χρόνου

Τι είναι η παρακολούθηση χρόνου;

Ένα εργαλείο παρακολούθησης χρόνου καταγράφει το χρόνο που αφιερώνετε εργαζόμενοι σε εργασίες ή πρότζεκτ. Τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου χρησιμοποιούνται σε όλους τους κλάδους, αλλά χρησιμοποιούνται κυρίως από άτομα που πληρώνονται με την ώρα (όπως οι αντιπρόσωποι υποστήριξης).

Γιατί πρέπει να παρακολουθείτε το χρόνο εργασίας;

Η παρακολούθηση του χρόνου εργασίας είναι σημαντική, αφού σας προσφέρει μια επισκόπηση τόσο της δικής σας εργασία όσο και της ομάδας σας:

  • Απόδοση
  • Συνολική παραγωγικότητα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Όγκος εργασίας

Με τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου, είναι εύκολο να προσδιορίσετε εάν εσείς και η ομάδα σας εστιάζετε στην επίλυση των σωστών προβλημάτων. Συχνά, τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου μπορούν να αναδείξουν ότι πολλές εργασίες που απαιτούν πολύ χρόνο μπορούν να απλοποιηθούν ή να αυτοματοποιηθούν.

Για παράδειγμα, εάν αντιληφθείτε ότι οι αντιπρόσωποι υποστήριξης σας αφιερώνουν πολύ χρόνο απαντώντας στις ίδιες ερωτήσεις, θα ήταν χρήσιμο να δημιουργήσετε προκαθορισμένα πρότυπα απάντησης ή έτοιμες απαντήσεις.

Επιπλέον, εάν αντιληφθείτε ότι ορισμένοι αντιπρόσωποι χρειάζονται πολύ χρόνο για να επιληφθούν των βασικών εργασιών, θα μπορούσε να είναι ένδειξη ότι είναι αντιπαραγωγικοί και αδρανούν για να καταγράψουν περισσότερες ώρες. Αυτό, φυσικά, μπορεί να αποφευχθεί γνωρίζοντας το μέσο χρόνο ολοκλήρωσης της ομάδας σας.

Track agent work time with LiveAgent

Learn from time tracking insights starting today. Discover who needs more training, and who’s excelling. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο παρακολούθησης χρόνου στο LiveAgent;

Το ενσωματωμένο εργαλείο παρακολούθησης χρόνου του LiveAgent παρακολουθεί τον χρόνο που αφιερώνουν οι αντιπρόσωποι υποστήριξης σας για την επίλυση καρτελών από φόρμες επικοινωνίας, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υποβολές σε πύλες πελατών, ζωντανές συνομιλίες, και κλήσεις.

Παρακολούθηση χρόνου

Πώς λειτουργεί το εργαλείο παρακολούθησης χρόνου του LiveAgent;

Όταν η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη, παρακολουθεί αυτόματα τον χρόνο που αφιέρωσε κάθε αντιπρόσωπος στην επίλυση μεμονωμένων καρτελών. Λάβετε υπόψη ότι το σύστημα παρακολουθεί μόνο τη στιγμή που ένας αντιπρόσωπος εργάζεται ενεργά σε μία καρτέλα. Αυτό σημαίνει ότι η καρτέλα πρέπει να είναι:

  • Ανοιγμένη από έναν αντιπρόσωπο
  • Προβεβλημένη από έναν αντιπρόσωπο
  • Επεξεργασμένη από έναν αντιπρόσωπο (ο αντιπρόσωπος πρέπει να γράφει, να κάνει κλικ ή τουλάχιστον να μετακινεί το ποντίκι του)
Συνημμένη σε μία καρτέλα
Μία ανοικτή καρτέλα

Εάν ο αντιπρόσωπος είναι ανενεργός για περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα, η παρακολούθηση χρόνου σταματά. Επιπλέον, εάν ο αντιπρόσωπος μεταβεί σε άλλη καρτέλα ή σε άλλη καρτέλα προγράμματος περιήγησης ή εφαρμογή, τότε η παρακολούθηση σταματά επίσης.

Εάν οι αντιπρόσωποι σας συχνά εργάζονται σε διαφορετικές καρτέλες/εφαρμογές, ίσως είναι καλύτερο να επιβάλλετε μια χειροκίνητη εισαγωγή από τους αντιπροσώπους σας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να ενεργοποιήσετε μια ρύθμιση που θα αναγκάζει τους αντιπροσώπους σας να υποβάλουν χειροκίνητα το χρόνο που αφιέρωσαν στην επίλυση κάθε καρτέλας.

Παρακολούθηση χρόνου

Πώς να ρυθμίσετε την παρακολούθηση χρόνου στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρύθμιση (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού).
  3. Πατήστε Σύστημα.
  4. Πατήστε Πρόσθετα.
  5. Βρείτε το Πρόσθετο Παρακολούθησης Χρόνου και πατήστε το κουμπί Ενεργοποίηση.
Παρακολούθηση χρόνου

6. Το σύστημα θα σας ζητήσει επιβεβαίωση. Πατήστε Ναι.

Παρακολούθηση χρόνου

7. Το σύστημα θα σας ζητήσει άλλη μία επιβεβαίωση για να φορτώσετε ξανά την εφαρμογή LiveAgent. Πατήστε Ναι.

Παρακολούθηση χρόνου

8. Μόλις δείτε ότι το πρόσθετο γίνει πράσινο (όπως φαίνεται παρακάτω, έχει ενεργοποιηθεί επιτυχώς).

Παρακολούθηση χρόνου

9. Πατήστε Ρύθμιση ξανά.

10. Πατήστε Σύστημα.

11. Πατήστε Παρακολούθηση χρόνου.

12. Εάν θέλετε να αναγκάσετε τους αντιπροσώπους σας να εισάγουν το χρόνο εργασίας τους για κάθε καρτέλα χειροκίνητα, (όπως φαίνεται παρακάτω) κάντε κλικ στο κουτάκι και πατήστε Αποθήκευση.

Παρακολούθηση χρόνου

Παρακολούθηση χρόνου και αναφορές

Εάν θέλετε να προβάλετε τις αναφορές όλων των διαστημάτων που έχει καταγράψει το σύστημα και που έχουν υποβάλει οι αντιπρόσωποι σας, μπορείτε να κάνετε κλικ στις Αναφορές (στην αριστερή γραμμή μενού) και να επιλέξετε αναφορά Χρόνου.

Μπορείτε να φιλτράρετε την αναφορά σας σύμφωνα με ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο, την καρτέλα, τον πελάτη, την εταιρεία, την ημερομηνία αναφοράς, την ημερομηνία χρέωσης και τον τύπο καταχώρισης (μη αυτόματη, αυτόματη). Μπορείτε επίσης να εξάγετε όλες τις Αναφορές χρόνου σε ένα αρχείο CSV για να κάνετε ευκολότερη την κοινή χρήση με το υψηλότερο κλιμάκιο.

Time-tracking-LiveAgent
Αναφορά χρόνου

Εάν εσείς ή οι αντιπρόσωποι σας δεν έχετε επισημάνει τον χρόνο εργασίας τους ως τιμολογημένο χρησιμοποιώντας χειροκίνητη καταχώριση, μπορείτε να το κάνετε εδώ πατώντας Επεξεργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν χρεώνετε τους πελάτες σας για την υποστήριξη που παρέχετε.

Παρακολούθηση χρόνου

Οφέλη παρακολούθησης χρόνου

Βελτιωμένη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα

Η παρακολούθηση χρόνου είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας του αντιπροσώπου. Η συλλογή δεδομένων με αυτόν τον τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ενεργές πληροφορίες για τη βελτίωση των διαδικασιών υποστήριξης μέσω κανόνων αυτοματισμού ή ενσωματώσεων. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εντοπίσετε αντιπροσώπους που χρειάζονται περισσότερη εκπαίδευση.

Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της παραγωγικότητας των αντιπροσώπων είναι σημαντική επειδή όσο πιο παραγωγικοί είναι οι εργαζόμενοι σας, τόσο περισσότερο χρόνο και χρήματα εξοικονομείτε. Η παραγωγικότητα των εργαζομένων επηρεάζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών και την χαμένη πελατεία.

Εάν οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να παραδώσουν καρτέλες με σχετικά γρήγορο ρυθμό, οι πελάτες σας θα μείνουν ικανοποιημένοι με την υπηρεσία σας (αφού σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει για απαντήσεις ή για την επίλυση προβλημάτων).

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ανάληψη ευθυνών για απόδοση

Το να θεωρείτε υπεύθυνους τους υπαλλήλους σας είναι σημαντικό και τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου μπορούν να σας βοηθήσουν με αυτό ακριβώς. Εάν κάποιοι αντιπρόσωποι χρειάζονται πολύ χρόνο για να απαντήσουν σε απλές ερωτήσεις/καρτέλες, καταλαβαίνετε ότι πρέπει να τους δείτε ιδιαιτέρως για την απόδοση τους.

Εναλλακτικά, εάν αντιληφθείτε ότι κάποιοι από τους αντιπροσώπους σας ανταποκρίνονται πολύ γρήγορα στις καρτέλες, αλλά έχουν πολλές αρνητικές αξιολογήσεις και σχόλια από τους πελάτες, μπορεί να αποτελεί ένδειξη ότι δεν επικεντρώνονται σχολαστικά στην απάντηση των καρτελών και απλώς θέλουν να ‘τις ξεφορτωθούν’.

Ως εκ τούτου, τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου μπορούν να σας προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του υπαλλήλου σας.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Ένας ισορροπημένος φόρτος εργασίας για τους αντιπροσώπους σας

Τέλος, τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια ισορροπημένη ροή εργασίας για τους αντιπροσώπους σας. Καθώς κάθε αντιπρόσωπος έχει διαφορετικό ρυθμό εργασίας, μπορείτε να μελετήσετε τις αναφορές απόδοσης του με την πάροδο του χρόνου και να προσαρμόσετε τον αριθμό των εισερχόμενων κλήσεων/συνομιλιών που θα λάβουν προτεραιότητα για λήψη.

Κάποιοι αντιπρόσωποι ευδοκιμούν σε ένα γρήγορο περιβάλλον με υψηλό φόρτο καρτελών, ενώ άλλοι πιέζονται και καταρρέουν. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα στυλ εργασίας των αντιπροσώπων σας και να τα προσαρμόζετε ανάλογα.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την παρακολούθηση του χρόνου και σχετικά θέματα, ανατρέξτε στους πόρους της γνωσιακής βάσης.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την παρακολούθηση του χρόνου εργασίας των αντιπροσώπων;

Παρακολουθήστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων με ευκολία. Εγγραφείτε στη δοκιμαστική περίοδο των δωρεάν 14 ημερών και δείτε πόσο εύκολο είναι. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η παρακολούθηση χρόνου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα εργαλείο παρακολούθησης χρόνου καταγράφει το χρόνο που αφιερώνετε εργαζόμενοι σε εργασίες ή πρότζεκτ. Τα εργαλεία παρακολούθησης χρόνου χρησιμοποιούνται σε όλους τους κλάδους, αλλά χρησιμοποιούνται κυρίως από άτομα που πληρώνονται με την ώρα (όπως οι αντιπρόσωποι υποστήριξης).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να παρακολουθείτε το χρόνο εργασίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η παρακολούθηση του χρόνου εργασίας είναι σημαντική, διότι σας δίνει μια επισκόπηση τόσο της απόδοσης σας όσο και της ομάδας σας, της συνολικής παραγωγικότητας, της αποτελεσματικότητας και του όγκου εργασιών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακολούθηση χρόνου στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το ενσωματωμένο εργαλείο παρακολούθησης χρόνου του LiveAgent παρακολουθεί το χρόνο που αφιερώνουν οι αντιπρόσωποι υποστήριξς σας για την επίλυση καρτελών από φόρμες επικοινωνίας, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υποβολές γνωσιακής βάσης, ζωντανές συνομιλίες και κλήσεις.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo