Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Scalix

Τι είναι το Scalix;

Το Scalix χρησιμεύει ως λογισμικό email, ομαδικού ημερολόγιου και συνεργασίας, που ονομάζεται ομαδισμικό. Λειτουργεί σε Linux υπό τη δημόσια άδεια Scalix. Είναι προσβάσιμο από διάφορα προγράμματα- πελάτες email. Συνοδεύεται από διακομιστή email και ημερολογίου Scalix, πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο Scalix Web Access και πολλά άλλα στοιχεία. Το Scalix διατίθεται σε πολλές εκδόσεις προϊόντων που είναι κατάλληλες για διάφορους σκοπούς και εργασίες.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Scalix;

Το Scalix είναι κατάλληλο για εταιρείες που θέλουν να μειώσουν το κόστος ανταλλαγής μηνυμάτων και που θέλουν να αξιοποιήσουν το ελαφρύ πρωτόκολλο πρόσβασής τους στον κατάλογο. Το Scalix λειτουργεί με οποιοδήποτε από τα LDAP. Το Scalix προσφέρει επίσης απρόσκοπτη μεταφορά καταλόγου επαφών από και προς προγράμματα -πελάτες email. Είναι διαθέσιμο για υπολογιστές που τρέχουν Linux και Mac OS και υποστηρίζει όλα τα διαθέσιμα προγράμματα -πελάτες email. Μπορεί επίσης να ενσωματωθεί με το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent.

Το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent μπορεί να βελτιώσει τις δυνατότητες υποστήριξης πελατών σας χάρη σε ένα υπερσύγχρονο σύστημα καρτελών που μπορεί να χειριστεί email από πολλούς παρόχους. Όταν συγκεντρώνει την επικοινωνία σας μέσω email, τη μετατρέπει σε καρτέλες πελατών και τις οργανώνει έτσι ώστε να μπορούν να επιλυθούν εύκολα από τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών. Οι δυνατότητες καρτελών σας βοηθούν να δημιουργήσετε μια ομαλή ροή εργασίας που μειώνει τον χρόνο απόκρισης και σας βοηθά να απαντήσετε γρήγορα σε τυχόν ζητήματα.

Υπάρχουν πολλές δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης που μπορούν να βοηθήσουν στην υποστήριξη πελατών. Η οργάνωση είναι εύκολη χάρη στο φιλτράρισμα και την προστασία SPAM, ενώ ο εντοπισμός σύγκρουσης αντιπροσώπων διασφαλίζει ότι κάθε καρτέλα εκχωρείται σε ένα διαθέσιμο άτομο. Οι προκαθορισμένες απαντήσεις και τα τυποποιημένα μηνύματα παρέχουν ευκολία όταν απαντάτε σε συνήθεις ερωτήσεις. Εάν αισθάνεστε φορτωμένοι, μπορείτε να χωρίσετε σύνθετες καρτέλες ή να τις μεταφέρετε σε διαφορετικά τμήματα που ειδικεύονται σε συγκεκριμένα θέματα.

Εάν θέλετε να χειριστείτε περισσότερα, το LiveAgent σάς επιτρέπει να συνδεθείτε με άλλους λογαριασμούς email ή άλλα κανάλια επικοινωνίας. Τοποθετήστε ένα από τα πιο γρήγορα widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας για να προσφέρετε μια γρήγορη επιλογή επικοινωνίας για τους πελάτες σας. Ρυθμίστε ένα ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο και χειριστείτε κλήσεις από τον υπολογιστή σας. Δημιουργήστε μια πύλη πελατών και μια γνωσιακή βάση γεμάτη με χρήσιμα άρθρα και οδηγούς. Αν θέλετε να γίνετε πιο κοινωνικοί, συνδέστε το Facebook, το Instagram, το Twitter, και το Viber και χειριστείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το LiveAgent.

Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Scalix;

LiveAgent: Ticketing Software Demo
  • Λειτουργεί με καταλόγους LDAP
  • Εξοικονομεί πόρους
  • Ομαδικές δυνατότητες ημερολογίου
  • Κονσόλα διαχείρισης
  • Διαχείριση μαύρης λίστας

Handle customer communication with LiveAgent

Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution

FREE TRIAL

Πώς να ενσωματώσετε το Scalix με το LiveAgent

Το LiveAgent μπορεί να συνδεθεί με το Scalix email μέσω IMAP/POP3. Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη στις Επιλογές διαμόρφωσης στο LiveAgent και διαρκεί λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί. Ακολουθήστε τον παρακάτω αναλυτικό οδηγό για να μάθετε πώς να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ενσωμάτωσης.

Αρχική σελίδα Scalix με αναγραφόμενες δυνατότητες και πληροφορίες
Αρχική σελίδα Scalix
  • Πρέπει να ρυθμίσετε και να τρέξετε πρώτα το Scalix για να ολοκληρώσετε την ενσωμάτωση. Εάν δεν το έχετε ακόμη, μεταβείτε στον ιστότοπό τους και κατεβάστε ένα πακέτο που είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε τη δωρεάν community έκδοση. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με την εγκατάσταση, μπορείτε να βρείτε τον οδηγό εγκατάστασης εδώ. Μόλις τα έχετε ρυθμίσει και λειτουργούν όλα, συνεχίστε με τα επόμενα βήματα.
Ιστότοπος Scalix με διαθέσιμες λήψεις και πληροφορίες έκδοσης
Λήψεις Scalix
  • Μεταβείτε στη σελίδα Διαμόρφωση> Email> Λογαριασμοί Email στον λογαριασμό σας στο LiveAgent (ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή εάν δεν έχετε) και κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στο επάνω μέρος της ενότητας. Επιλέξτε Άλλο στην κάτω δεξιά γωνία από τη λίστα των παρόχων email. Στη συνέχεια, επιλέξτε IMAP/POP3 από τις δύο επιλογές ενσωμάτωσης.
Προώθηση ή επιλογή IMAP/POP3 στη διαμόρφωση του LiveAgent κατά τη διαδικασία ενσωμάτωσης του Scalix
Scalix IMAP/POP3 επιλογή
  • Για να ανακτήσετε καρτέλες, το Scalix πρέπει να συνδεθεί με το LiveAgent. Πρέπει να συμπληρώσετε αυτήν την ενότητα με τα στοιχεία του λογαριασμού σας στο Scalix. Εισαγάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας, τη διεύθυνση email και άλλες απαιτούμενες πληροφορίες. Επιλέξτε τον τύπο ανάκτησης και εισαγάγετε τα στοιχεία του διακομιστή και της θύρας. Αποθηκεύστε τις ρυθμίσεις όταν τελειώσετε.
Διαμόρφωση Scalix στο LiveAgent
Διαμόρφωση Scalix στο LiveAgent

Οι πελάτες σας μπορούν πλέον να βασίζονται σε γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών όποτε το χρειάζονται. Η σελίδα της Ακαδημίας μας έχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών, οπότε φροντίστε να την επισκεφτείτε αν θέλετε να μάθετε περισσότερα. Μπορείτε επίσης να εξερευνήσετε τις λειτουργίες και τις δυνατότητες του LiveAgent παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο ή περιηγηθείτε στον ιστότοπό μας.

LiveAgent Product Tour

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Scalix;

Το Scalix είναι μια εφαρμογή ομαδικού λογισμικού που παρέχει ομαδικά email, ομαδικά ημερολόγια και εργαλεία συνεργασίας. Περιλαμβάνεται πρόγραμμα περιήγησης Scalix Web Access, διακομιστής email και ημερολογίου Scalix και πολλά άλλα στοιχεία. Υπάρχουν πολλές εκδόσεις του Scalix διαθέσιμες για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες και εργασίες. Αυτή η λύση διαχερίζεται υπό τη δημόσια άδεια Scalix στο Linux. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε μια ποικιλία από προγράμματα -πελάτες email.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Scalix;

Το Scalix μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εταιρείες που επιθυμούν να μειώσουν το κόστος ανταλλαγής μηνυμάτων. Το Scalix λειτουργεί με οποιοδήποτε από τα LDAP. Επιπλέον, το Scalix προσφέρει απρόσκοπτη μεταφορά καταλόγου επαφών προς και από προγράμματα -πελάτες email. Όλα τα προγράμματα -πελάτες email υποστηρίζονται σε υπολογιστές με Linux ή Mac OS. Η σύνδεσή του με το κέντρο υποστήριξης LiveAgent μπορεί να αυξήσει τις δυνατότητες υποστήριξης πελατών σας.

Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Scalix;

  • Λειτουργεί με καταλόγους LDAP
  • Εξοικονομεί πόρους
  • Ομαδικές δυνατότητες ημερολογίου
  • Κονσόλα διαχείρισης
  • Διαχείριση μαύρης λίστας

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo