Τι είναι η συγχώνευση ticket;
Συγχώνευση tickets σημαίνει συνδυασμός δύο ή περισσότερων tickets σε ένα. Η συγχώνευση tickets χρησιμοποιείται συχνότερα όταν λαμβάνετε δύο αιτήματαυποστήριξης help desk από τον ίδιο τελικό χρήστη σχετικά με το ίδιο ζήτημα. Σε πολλές περιπτώσεις, τα διπλά tickets συγχωνεύονται για να αποφευχθεί η σύγχυση και να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα του εκπροσώπου.
Τι συμβαίνει όταν συγχωνεύετε δύο tickets σε ένα;
Συγχωνεύοντας δύο tickets, συνδυάζετε ολόκληρο το περιεχόμενό τους, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών σημειώσεων και ετικετών που σχετίζονται με κάθε ticket. Επιπλέον, ένα συγχωνευμένο ticket διατηρεί το ID του ticket στο οποίο συγχωνεύτηκε, ενώ το αρχικό ticket διαγράφεται.
Πως μπορώ να συγχωνεύσω tiψkets στο LiveAgent;
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Πατήστε Tickets.
- Επιλέξτε ένα ticket.
- Πατήστε Περισσότερα (εικονίδιο με τρεις τελείες) στην κάτω δεξιά γωνία.
- Πατήστε Συγχώνευση.
6. Πατήστε στην αναζήτηση και επιλέξτε το ticket με το οποίο θέλετε να το συγχωνεύσετε ή εναλλακτικά εισάγετε το ID του ticket που θέλετε να συγχωνεύσετε. 7. Πατήστε Επιλογή.
Προαιρετικά: Επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου συγχώνευσης ετικετών και παραληπτών.
- Πατήστε Συγχώνευση.
Μπορώ να αντιστρέψω μία συγχώνευση;
Η συγχώνευση tickets είναι μη αναστρέψιμη, οπότε βεβαιωθείτε ότι συγχωνεύετε tickets μόνο όταν είναι απαραίτητο. Από τεχνική άποψη, εάν χρειαζόταν να χωρίσετε ένα συγχωνευμένο ticket στα δύο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα διαχωρισμού ticket. Ωστόσο, αυτό δεν επιτυγχάνει το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς δεν επιστρέφει τα tickets στην αρχική τους κατάσταση. Ως αποτέλεσμα, τα ID των tickets θα άλλαζαν και τα tickets δεν θα χωρίζονταν με τον ίδιο τρόπο που εμφανίζονταν πριν την συγχώνευση.
Μπορώ να συγχωνεύσω όποια tickets επιθυμώ;
Το λογισμικό help desk του LiveAgent σάς επιτρέπει να συγχωνεύετε tickets από τις ακόλουθες πηγές:
Ωστόσο, δεν μπορείτε να συγχωνεύσετε tickets από τη γνωσιακή βάση ή τα κοινωνικά δίκτυα. Δεν υπάρχουν άλλοι περιορισμοί για τη συγχώνευση tickets. Η συγχώνευση tickets από διαφορετικούς τελικούς χρήστες είναι επίσης δυνατή.
Μπορώ να συγχωνεύσω ένα ανοιχτό ticket με ένα κλειστό ticket;
Ναι, μπορείτε να συγχωνεύσετε tickets που επισημαίνονται ως ανοιχτά, απαντημένα, αναβληθέντα και κλειστά. Τα μόνα tickets που δεν μπορούν να συγχωνευτούν είναι αυτά που έχουν διαγραφεί.
Ποιες ιδιότητες και τιμές των tickets συγχωνεύονται;
Όταν συγχωνεύετε δύο ή περισσότερα tickets σε ένα, ολόκληρο το περιεχόμενο των tickets ενώνεται. Αυτό σημαίνει ολόκληρο το νήμα των tickets και οι σημειώσεις. Μπορείτε επίσης να συνδυάσετε όλους τους παραλήπτες και τις ετικέτες που σχετίζονται με τα δύο tickets.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Πώς μοιάζει στην πράξη η συγχώνευση ticket;
Μόλις πατήσετε το κουμπί “Συγχώνευση σε”, το σύστημα ticketing του LiveAgent συγχωνεύει τα επιλεγμένα tickets. Στη συνέχεια, ανοίγει το νήμα του συγχωνευμένου ticket. Θα παρατηρήσετε ότι το σύστημα δημιουργεί ένα μήνυμα που σας ενημερώνει ότι τα tickets έχουν συγχωνευτεί με επιτυχία. Το σύστημα σας παρέχει επίσης ένα ticket ID εισιτηρίου του αρχικού (πλέον διαγραμμένου) ticket το οποίο μπορείτε να πατήσετε.
Μπορείτε να ελέγξετε το αρχικό ticket ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο αναγνωριστικό του, παρά το γεγονός ότι έχει διαγραφεί. Ωστόσο, το ticket αποκλείεται από οποιαδήποτε ενέργεια και δεν μπορεί να «επανέλθει» ή να καθαριστεί από το σύστημα (ούτε καν με τη λειτουργία «εκκαθάριση διαγραμμένων ticket μετά από x ημέρες»). Το αρχικό ticket θα διαγραφεί μόνο εάν διαγράψετε το πρόσφατα συγχωνευμένο ticket.
Πώς μπορώ να επωφεληθώ από τη συγχώνευση ticket;
Η συγχώνευση δύο ή περισσότερων tickets με παρόμοιο περιεχόμενο σε ένα μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελής τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εκπροσώπους.
Εξαλείψτε τις διπλές εργασίες
Ας υποθέσουμε ότι ένας πελάτης υποβάλλει δύο πανομοιότυπα tickets, αλλά από διαφορετικές πηγές. Για παράδειγμα, στέλνει ένα email αλλά δεν λαμβάνει γρήγορη απάντηση, οπότε ξεκινά μια ζωντανή συνομιλία. Ο συνδυασμός των δύο tickets θα διασφαλίσει ότι κανένας εκπρόσωπος δεν θα σπαταλήσει το χρόνο του στην επίλυση του ticket μέσω email μόλις επιλυθεί το tickets του live chat.
Σε αυτήν την περίπτωση, η συγχώνευση tickets θα εξαλείψει τις διπλές εργασίες, θα μειώσει τον φόρτο εργασίας του εκπροσώπου και θα εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο.
Λιγότερη σύγχυση και περισσότερη διαφάνεια
Η συγχώνευση tickets που αφορούν περίπου το ίδιο ζήτημα μπορεί να μειώσει τη σύγχυση τόσο για τους εκπροσώπους όσο και για τους πελάτες. Για παράδειγμα, φανταστείτε πάλι ότι λαμβάνετε δύο tickets για το ίδιο πρόβλημα. Ας πούμε ότι κανείς δεν παρατηρεί το διπλό ticket και έτσι δεν συγχωνεύονται. Απαντάτε σε ένα ticket και ο πελάτης είναι ικανοποιημένος. Ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα, ένας συνάδελφός σας απαντά στο δεύτερο ticket, μπερδεύοντας τον πελάτη. Επιπλέον, αναιρεί τη δουλειά σας εν αγνοία του.
Όπως μπορείτε να δείτε, αυτό μπορεί να προκαλέσει κάποιες παρεξηγήσεις και εκνευρισμό των πελατών.
Ταχύτεροι χρόνοι επίλυσης
Το τελευταίο μας παράδειγμα συγχώνευσης tickets δείχνει πώς η λειτουργία μπορεί να μειώσει τον χρόνο αναμονής των πελατών και να βελτιώσει τους χρόνους επίλυσης. Ας υποθέσουμε ότι ένας χρήστης υποβάλλει τρία tickets που σχετίζονται όλα με ένα ζήτημα. Με τη συγχώνευση των τριών tickets σε ένα, θα είναι ευκολότερο για όλους τους εκπροσώπους να επιλύσουν το πρόβλημα. Αντί να μεταβαίνουν μεταξύ των tickets, όλες οι σχετικές πληροφορίες και περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμες σε ένα μόνο νήμα ticket. Επομένως, η συγχώνευση tickets θα διευκολύνει την ταχύτερη επίλυση τους.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συγχώνευση tickets και άλλες παρόμοιες δυνατότητες, ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής βάσης, τις σχετικές αναρτήσεις στο blog, τις αναρτήσεις της ακαδημίας, τα γλωσσάρια και πολλά άλλα.
- Συγχώνευση Tickets [Εξήγηση]
- Το ζητήσατε, σας ακούσαμε – Η Συγχώνευση ticket είναι εδώ! (Ειδήσεις)
- Συγχώνευση Ticket
- Εξαγωγή Tickets
- Πώς να απαντήσετε στα tickets με το ίδιο θέμα (εναλλακτική λύση συγχώνευσης-tickets)
- Μαζικές ενέργειες
- Λειτουργία Υποστήριξης μέσω Ticketing στο LiveAgent (+ Δωρεάν Δοκιμή)
- Κουμπί Επίλυσης
Είστε έτοιμοι να εξοικονομήσετε χρόνο με τη λειτουργία συγχώνευσης;
Βελτιστοποιήστε τη ροή εργασίας σας σήμερα με τη λειτουργία συγχώνευσης ticket. Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να διατηρείτε οργανωμένο το help desk σας και τα αιτήματα των πελατών σας. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα με μια δωρεάν, πλήρη δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η συγχώνευση ticket;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Συγχώνευση tickets σημαίνει συνδυασμός δύο ή περισσότερων tickets σε ένα. Η συγχώνευση tickets χρησιμοποιείται συχνότερα όταν λαμβάνετε δύο αιτήματα υποστήριξης help desk από τον ίδιο τελικό χρήστη σχετικά με το ίδιο ζήτημα. Για να αποφευχθεί η διπλή εργασία και η σύγχυση, τα tickets συγχωνεύονται σε ένα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι συμβαίνει όταν συγχωνεύετε δύο tickets;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Συγχωνεύοντας δύο tickets, συνδυάζετε ολόκληρο το περιεχόμενό τους, συμπεριλαμβανομένων των σημειώσεων και των ετικετών που σχετίζονται με κάθε ticket. Επιπλέον, ένα συγχωνευμένο ticket διατηρεί το ID του ticket στο οποίο συγχωνεύτηκε, ενώ το αρχικό ticket διαγράφεται.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια πλεονεκτήματα φέρνει η λειτουργία συγχώνευσης καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η λειτουργία του συνδυασμού καρτελών διευκολύνει κατά κύριο λόγο το έργο του αντιπροσώπου. Ο αντιπρόσωπος δεν χρειάζεται να εκτελεί τις ίδιες εργασίες πολλές φορές. Μπορεί να κάνει τη δουλειά του πιο αποτελεσματικά.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Μπορώ να αντιστρέψω μία συγχώνευση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η συγχώνευση tickets είναι μη αναστρέψιμη, οπότε βεβαιωθείτε ότι συγχωνεύετε tickets μόνο όταν είναι απαραίτητο.” } }] }