Συγχώνευση tickets

Τι είναι η συγχώνευση ticket;

Η συγχώνευση καρτελών σημαίνει συνδυασμό δύο ή περισσότερων καρτελών σε μία. Η συγχώνευση καρτελών χρησιμοποιείται πιο συχνά όταν λαμβάνετε δύο αιτήματα υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης από τον ίδιο τελικό χρήστη για το ίδιο ζήτημα. Σε πολλές περιπτώσεις, οι διπλές καρτέλες συγχωνεύονται για να αποφευχθεί η σύγχυση και να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων.

Συγχωνεύστε tickets

Τι συμβαίνει όταν συγχωνεύετε δύο tickets σε ένα;

Με τη συγχώνευση δύο καρτελών, συνδυάζετε ολόκληρο το περιεχόμενό τους, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών σημειώσεων και ετικετών που σχετίζονται με κάθε καρτέλα. Επιπλέον, μια συγχωνευμένη καρτέλα διατηρεί το αναγνωριστικό της καρτέλας στην οποία συγχωνεύτηκε, ενώ η αρχική καρτέλα διαγράφεται. Αποτρέπει το χάος στο σύστημα καρτελών υποστήριξης πελατών.

Πως μπορώ να συγχωνεύσω tiψkets στο LiveAgent;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Κάντε κλικ στις Καρτέλες.

  3. Επιλέξτε μία καρτέλα.
  4. Κάντε κλικ στα Περισσότερα (εικονίδιο με τρεις κουκκίδες) στην κάτω δεξιά γωνία.

  5. Κάντε κλικ στο Συγχώνευση σε.

λειτουργία συγχώνευσης ticket

6. Πατήστε στην αναζήτηση και επιλέξτε το ticket με το οποίο θέλετε να το συγχωνεύσετε ή εναλλακτικά εισάγετε το ID του ticket που θέλετε να συγχωνεύσετε. 7. Πατήστε Επιλογή.

Προαιρετικά: Επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου συγχώνευσης ετικετών και παραληπτών.

  1. Κάντε κλικ στο Συγχώνευση σε.

συγχώνευση δύο tickets

Μπορώ να αντιστρέψω μία συγχώνευση;

Η συγχώνευση καρτελών είναι μη αναστρέψιμη, επομένως φροντίστε να συγχωνεύετε καρτέλες μόνο όταν είναι απαραίτητο. Τεχνικά, εάν έπρεπε να χωρίσετε μια συγχωνευμένη καρτέλα στα δύο, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία διαχωρισμού καρτελών. Ωστόσο, αυτό δεν επιτυγχάνει το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς δεν επιστρέφει τις καρτέλες στην αρχική τους κατάσταση. Ως αποτέλεσμα, τα αναγνωριστικά των καρτελών θα άλλαζαν και οι καρτέλες δεν θα χωρίζονταν με τον ίδιο τρόπο που είχαν γίνει πριν τη συγχώνευση.

Λειτουργία διαχωρισμού tickets στο λογισμικό Ticketing - LiveAgent

Μπορώ να συγχωνεύσω όποια tickets επιθυμώ;

Το λογισμικό help desk του LiveAgent σάς επιτρέπει να συγχωνεύετε tickets από τις ακόλουθες πηγές:

Ωστόσο, δεν μπορείτε να συγχωνεύσετε καρτέλες από τη βάση γνώσεων ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . Δεν υπάρχουν άλλοι περιορισμοί για τη συγχώνευση καρτελών. Είναι επίσης δυνατή η συγχώνευση καρτελών από διαφορετικούς τελικούς χρήστες.

Μπορώ να συγχωνεύσω ένα ανοιχτό ticket με ένα κλειστό ticket;

Ναι, μπορείτε να συγχωνεύσετε tickets που επισημαίνονται ως ανοιχτά, απαντημένα, αναβληθέντα και κλειστά. Τα μόνα tickets που δεν μπορούν να συγχωνευτούν είναι αυτά που έχουν διαγραφεί.

Ποιες ιδιότητες και τιμές των tickets συγχωνεύονται;

Όταν συγχωνεύετε δύο ή περισσότερες καρτέλες σε μία, ολόκληρο το περιεχόμενο της καρτέλας ενώνεται. Αυτό περιλαμβάνει ολόκληρο το νήμα καρτελών και τις σημειώσεις καρτελών. Μπορείτε επίσης να συνδυάσετε όλους τους παραλήπτες καρτελών και τις ετικέτες που σχετίζονται με τις δύο καρτέλες.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Πώς μοιάζει στην πράξη η συγχώνευση ticket;

Μόλις κάνετε κλικ στο κουμπί “Συγχώνευση σε”, το σύστημα καρτελών του LiveAgent συγχωνεύει τις επιλεγμένες καρτέλες. Η αρχική καρτέλα διαγράφεται, αλλά η κατάσταση της καρτέλας που μόλις συγχωνεύτηκε παραμένει η ίδια όπως ήταν πριν από τη συγχώνευση. Θα παρατηρήσετε ότι το σύστημα δημιουργεί ένα μήνυμα που σας ενημερώνει ότι οι καρτέλες συγχωνεύτηκαν με επιτυχία. Το σύστημα σάς παρέχει επίσης ένα αναγνωριστικό καρτέλας με δυνατότητα κλικ της αρχικής (τώρα διαγραμμένης) καρτέλας.

μήνυμα συστήματος για συγχωνευμένο ticket

Μπορείτε να ελέγξετε το αρχικό ticket ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο αναγνωριστικό του, παρά το γεγονός ότι έχει διαγραφεί. Ωστόσο, το ticket αποκλείεται από οποιαδήποτε ενέργεια και δεν μπορεί να «επανέλθει» ή να καθαριστεί από το σύστημα (ούτε καν με τη λειτουργία «εκκαθάριση διαγραμμένων ticket μετά από x ημέρες»). Το αρχικό ticket θα διαγραφεί μόνο εάν διαγράψετε το πρόσφατα συγχωνευμένο ticket.

Πώς μπορώ να επωφεληθώ από τη συγχώνευση ticket;

Η συγχώνευση δύο ή περισσότερων tickets με παρόμοιο περιεχόμενο σε ένα μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελής τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εκπροσώπους.

Εξαλείψτε τις διπλές εργασίες

Ας υποθέσουμε ότι ένας πελάτης υποβάλλει δύο πανομοιότυπα tickets, αλλά από διαφορετικές πηγές. Για παράδειγμα, στέλνει ένα email αλλά δεν λαμβάνει γρήγορη απάντηση, οπότε ξεκινά μια ζωντανή συνομιλία. Ο συνδυασμός των δύο tickets θα διασφαλίσει ότι κανένας εκπρόσωπος δεν θα σπαταλήσει το χρόνο του στην επίλυση του ticket μέσω email μόλις επιλυθεί το tickets του live chat.

Σε αυτήν την περίπτωση, η συγχώνευση tickets θα εξαλείψει τις διπλές εργασίες, θα μειώσει τον φόρτο εργασίας του εκπροσώπου και θα εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Λιγότερη σύγχυση και περισσότερη διαφάνεια

Η συγχώνευση tickets που αφορούν περίπου το ίδιο ζήτημα μπορεί να μειώσει τη σύγχυση τόσο για τους εκπροσώπους όσο και για τους πελάτες. Για παράδειγμα, φανταστείτε πάλι ότι λαμβάνετε δύο tickets για το ίδιο πρόβλημα. Ας πούμε ότι κανείς δεν παρατηρεί το διπλό ticket και έτσι δεν συγχωνεύονται. Απαντάτε σε ένα ticket και ο πελάτης είναι ικανοποιημένος. Ωστόσο, λίγες μέρες αργότερα, ένας συνάδελφός σας απαντά στο δεύτερο ticket, μπερδεύοντας τον πελάτη. Επιπλέον, αναιρεί τη δουλειά σας εν αγνοία του.

Όπως μπορείτε να δείτε, αυτό μπορεί να προκαλέσει κάποιες παρεξηγήσεις και εκνευρισμό των πελατών.

Βραβεία

Happy customers are the best customers

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

View more

Βραβεία

Ταχύτεροι χρόνοι επίλυσης

Το τελευταίο μας παράδειγμα συγχώνευσης tickets δείχνει πώς η λειτουργία μπορεί να μειώσει τον χρόνο αναμονής των πελατών και να βελτιώσει τους χρόνους επίλυσης. Ας υποθέσουμε ότι ένας χρήστης υποβάλλει τρία tickets που σχετίζονται όλα με ένα ζήτημα. Με τη συγχώνευση των τριών tickets σε ένα, θα είναι ευκολότερο για όλους τους εκπροσώπους να επιλύσουν το πρόβλημα. Αντί να μεταβαίνουν μεταξύ των tickets, όλες οι σχετικές πληροφορίες και περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμες σε ένα μόνο νήμα ticket. Επομένως, η συγχώνευση tickets θα διευκολύνει την ταχύτερη επίλυση τους.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη συγχώνευση tickets και άλλες παρόμοιες δυνατότητες, ανατρέξτε στα άρθρα της γνωσιακής βάσης, τις σχετικές αναρτήσεις στο blog, τις αναρτήσεις της ακαδημίας, τα γλωσσάρια και πολλά άλλα.

Είστε έτοιμοι να εξοικονομήσετε χρόνο με τη λειτουργία συγχώνευσης;

Βελτιστοποιήστε τη ροή εργασιών σας με τη λειτουργία συγχώνευσης καρτελών σήμερα. Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να διατηρείτε οργανωμένα το κέντρο εξυπηρέτησης σας και τα αιτήματα πελατών. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα με μια δωρεάν all-inclusive δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι η συγχώνευση καρτελών;

Η συγχώνευση καρτελών σημαίνει συνδυασμό δύο ή περισσότερων καρτελών σε μία. Η συγχώνευση καρτελών χρησιμοποιείται πιο συχνά όταν λαμβάνετε δύο αιτήματα υποστήριξης από τον ίδιο τελικό χρήστη για το ίδιο ζήτημα. Για να αποφευχθεί η διπλή εργασία και η σύγχυση, οι καρτέλες συγχωνεύονται σε μία.

Τι συμβαίνει όταν συγχωνεύετε δύο καρτέλες;

Με τη συγχώνευση δύο καρτελών, συνδυάζετε ολόκληρο το περιεχόμενό τους, συμπεριλαμβανομένων των σημειώσεων και των ετικετών που έχουν εκχωρηθεί σε κάθε καρτέλα. Επιπλέον, μια συγχωνευμένη καρτέλα διατηρεί το αναγνωριστικό της καρτέλας στην οποία συγχωνεύτηκε, ενώ η αρχική καρτέλα διαγράφεται.

Ποια πλεονεκτήματα φέρνει η λειτουργία της συγχώνευσης καρτελών;

Η λειτουργία του συνδυασμού καρτελών διευκολύνει κατά κύριο λόγο το έργο του αντιπροσώπου. Ο αντιπρόσωπος δεν χρειάζεται να εκτελεί τις ίδιες εργασίες πολλές φορές. Μπορεί να κάνει τη δουλειά του πιο αποτελεσματικά.

Μπορώ να αντιστρέψω μια συγχώνευση;

Η συγχώνευση καρτελών είναι μη αναστρέψιμη, επομένως φροντίστε να συγχωνεύετε καρτέλες μόνο όταν είναι απαραίτητο.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo