Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ανάθεση εισιτηρίου

Τι είναι η ανάθεση εισιτηρίου;

Το εισιτήριο είναι μια επικοινωνία μεταξύ ενός αντιπροσώπου και πελατών. Τα εισιτήρια δημιουργούνται χωρίς κανένα κάτοχο. Είναι απαραίτητο να αναθέτετε τα εισιτήρια στον κατάλληλο υπάλληλο εξυπηρέτησης πελατών ή στο κατάλληλο τμήμα και χειροκίνητα να αλλάζετε τον κάτοχο. Μάθετε ποιος είναι υπεύθυνος για την επίλυση ζητημάτων και ερωτημάτων και αποφύγετε τυχόν προβλήματα.

Στο LiveAgent μπορείτε να ρυθμίσετε μια αυτόματη ανάθεση εισιτηρίων σε έναν αντιπρόσωπο πελατών μετά την απάντηση. Προσαρμόστε τα δικά σας κριτήρια, κανόνες και προϋποθέσεις στη διαμόρφωση και εκτελέστε τα αυτόματα.

Ανάθεση εισιτηρίου
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι σημαίνει ανάθεση εισιτηρίου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το εισιτήριο είναι το κύριο εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ ενός αντιπροσώπου και πελατών. Η ανάθεση ενός εισιτηρίου σημαίνει ότι το εισιτήριο πρέπει να ανατεθεί στον κατάλληλο αντιπρόσωπο ή στο κατάλληλο τμήμα, που θα είναι σε θέση να ενεργήσει σε αυτό.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να αναθέτετε εισιτήρια χρησιμοποιώντας το LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Στο LiveAgent, μπορείτε να αναθέσετε εισιτήρια στον κατάλληλο αντιπρόσωπο. Αυτό μπορεί επίσης να συμβεί αυτόματα αφού ο αντιπρόσωπος απαντήσει στον πελάτη. Ο κάτοχος μιας δεδομένης ειδοποίησης μπορεί επίσης να αλλάξει.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Είναι η ανάθεση εισιτηρίων αυτοματοποιημένη;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το LiveAgent έχει την επιλογή να αναθέτει αυτόματα εισιτήρια. Αυτό συμβαίνει όταν κάποιος αντιπρόσωπος απαντήσει στον πελάτη. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τα δικά σας κριτήρια, κανόνες και προϋποθέσεις στη διαμόρφωση.” } }] }

FAQ

Τι σημαίνει ο όρος ανάθεση εισιτηρίου;

Το εισιτήριο είναι το κύριο εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ ενός αντιπροσώπου και πελατών. Η ανάθεση ενός εισιτηρίου σημαίνει ότι το εισιτήριο πρέπει να ανατεθεί στον κατάλληλο αντιπρόσωπο ή στο κατάλληλο τμήμα, που θα είναι σε θέση να ενεργήσει σε αυτό.

Πώς μπορείτε να αναθέτετε εισιτήρια χρησιμοποιώντας το LiveAgent;

Στο LiveAgent, μπορείτε να αναθέσετε εισιτήρια στον κατάλληλο αντιπρόσωπο. Αυτό μπορεί επίσης να συμβεί αυτόματα αφού ο αντιπρόσωπος απαντήσει στον πελάτη. Ο κάτοχος μιας δεδομένης ειδοποίησης μπορεί επίσης να αλλάξει.

Είναι η ανάθεση εισιτηρίων αυτοματοποιημένη;

Το LiveAgent έχει την επιλογή να αναθέτει αυτόματα εισιτήρια. Αυτό συμβαίνει όταν κάποιος αντιπρόσωπος απαντήσει στον πελάτη. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τα δικά σας κριτήρια, κανόνες και προϋποθέσεις στη διαμόρφωση.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo