Δωρεάν Δοκιμή

Ανάθεση εισιτηρίου

Τι είναι η ανάθεση εισιτηρίου;

Το εισιτήριο είναι μια επικοινωνία μεταξύ ενός αντιπροσώπου και πελατών. Τα εισιτήρια δημιουργούνται χωρίς κανένα κάτοχο. Είναι απαραίτητο να αναθέτετε τα εισιτήρια στον κατάλληλο υπάλληλο εξυπηρέτησης πελατών ή στο κατάλληλο τμήμα και χειροκίνητα να αλλάζετε τον κάτοχο. Μάθετε ποιος είναι υπεύθυνος για την επίλυση ζητημάτων και ερωτημάτων και αποφύγετε τυχόν προβλήματα.

Στο LiveAgent μπορείτε να ρυθμίσετε αυτόματη ανάθεση καρτελών σε έναν αντιπρόσωπο πελατών μετά την απάντηση. Προσαρμόστε τα δικά σας κριτήρια, κανόνες και προϋποθέσεις στη διαμόρφωση και εκτελέστε τα αυτόματα.

Λειτουργία εκχώρησης καρτελών του LiveAgent

Frequently asked questions

Τι σημαίνει εκχώρηση καρτέλας;

Η καρτέλα είναι το κύριο εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ του αντιπροσώπου και των πελατών. Η εκχώρηση καρτέλας σημαίνει ότι η καρτέλα πρέπει να εκχωρηθεί στον κατάλληλο αντιπρόσωπο ή τμήμα προκειμένου να μπορέσει να ενεργήσει βάσει αυτού.

Πώς μπορείτε να εκχωρήσετε καρτέλες χρησιμοποιώντας το LiveAgent;

Στο LiveAgent, μπορείτε να εκχωρήσετε καρτέλες στον κατάλληλο αντιπρόσωπο. Μπορεί επίσης να συμβεί αυτόματα αφού ο αντιπρόσωπος απαντήσει στον πελάτη. Ο κάτοχος μιας δεδομένης ειδοποίησης μπορεί επίσης να αλλάξει.

Είναι αυτοματοποιημένη η εκχώρηση καρτελών;

Το LiveAgent έχει την επιλογή να εκχωρεί αυτόματα καρτέλες. Αυτό συμβαίνει όταν ο εν λόγω αντιπρόσωπος απαντά στον πελάτη. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τα δικά σας κριτήρια, κανόνες και συνθήκες στη διαμόρφωση.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo