Οποιαδήποτε προσπάθεια προσέλκυσης ενός πιθανού υποψήφιου πελάτη μέσω τηλεφώνου θεωρείται ψυχρή κλήση. Σε αντίθεση με τις θερμές κλήσεις, οι υποψήφιοι πελάτες δεν γνωρίζουν ότι η εταιρεία τους καλεί.
Είτε μόλις ξεκινάτε μια επιχείρηση είτε έχετε ήδη έναν καλά εδραιωμένο οργανισμό, η αναζήτηση για νέους δυνητικούς πελάτες δεν τελειώνει ποτέ. Για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, η εύρεση όσο το δυνατόν περισσότερων ποιοτικών συνδέσεων σημαίνει να γίνετε σχετικοί και ανταγωνιστικοί.
Ο προϋπολογισμός είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τις περισσότερες νέες εταιρείες. Η έλλειψη κατάλληλων κεφαλαίων εμποδίζει πολλές νέες επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν όλες τις διαθέσιμες μορφές μάρκετινγκ, με αποτέλεσμα κακές πωλήσεις λόγω της εξάντλησης των περισσότερων από τις πιθανές προοπτικές σας.
Εκεί είναι όπου η ψυχρή κλήση μπαίνει στο παιχνίδι ως μια νέα πηγή νέων δυνητικών πελατών. Έχοντας αυτό κατά νου, ας μιλήσουμε για το τι είναι η ψυχρή κλήση, τη νομιμότητά της, τους καλύτερους τρόπους για να πραγματοποιείτε ψυχρές κλήσεις και πολλά άλλα.
Τι είναι μια ψυχρή κλήση;
Οι ψυχρές κλήσεις είναι μια παραδοσιακή μορφή μάρκετινγκ. Αναφέρεται σε μια επιχειρηματική τεχνική στην οποία ένας πωλητής ή ένας έμπορος χρησιμοποιεί ένα τηλέφωνο για να πραγματοποιήσει κλήσεις σε μια προσπάθεια να πείσει πιθανούς υποψήφιους που δεν έχουν προηγούμενη γνώση της επιχείρησής τους να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
Ένας νέος ιδιοκτήτης επιχείρησης μπορεί να βασιστεί στην ψυχρή κλήση για να ανακαλύψει μια καλή ευκαιρία για ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Η ψυχρή κλήση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία περισσότερων δυνητικών πελατών και την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης, εάν πληρούνται ορισμένες απαιτήσεις.
Ποιος είναι ο νόμος για την ψυχρή κλήση;
Η ψυχρή κλήση είναι νόμιμη, εφόσον ακολουθείτε ορισμένους κανόνες και κανονισμούς. Ωστόσο, η παράνομη ψυχρή κλήση εμφανίζεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Όταν ένας πωλητής παραλείπει να πει στον πιθανό υποψήφιο το όνομά του, το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση της εταιρείας του.
- Εάν ένας πωλητής αγνοήσει το αίτημα ενός υποψήφιου πελάτη να φύγει και να μην επιστρέψει.
- Εάν ένας πωλητής χρησιμοποιεί ψυχρή κλήση για να προσφέρει υπηρεσίες ή προϊόντα με τιμές υψηλότερες από τη μέση τιμή που ορίζει η νομοθεσία του Ηνωμένου Βασιλείου χωρίς γραπτή συμφωνία, αυτό σας δίνει δύο εβδομάδες (14 ημέρες) για να ακυρώσετε τη συμφωνία.
Η μη συμμόρφωση με αυτούς τους κανονισμούς μπορεί να οδηγήσει στη διάπραξη ποινικού αδικήματος.
Πώς κάνεις ψυχρές κλήσεις;
Η ψυχρή κλήση απαιτεί λεπτομερή προετοιμασία για να είναι επιτυχημένη. Πρώτον, διεξάγετε έρευνα σχετικά με πιθανές προοπτικές για να εντοπίσετε βασικές πληροφορίες σχετικά με αυτές. Αυτό θα σας βοηθήσει να τραβήξετε την προσοχή τους και να προσφέρετε αξία. Το πιο σημαντικό, θα μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα με υποψήφιους πελάτες που μπορεί να ενδιαφέρονται για αυτό που πουλάτε.
Ξεκινήστε ελέγχοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το CRM, τους εταιρικούς ιστότοπους και το LinkedIn. Δημιουργήστε ένα περίγραμμα του τι θέλετε να πείτε για να αναπτύξετε ένα σενάριο ψυχρής κλήσης. Βεβαιωθείτε ότι οι ψυχρές κλήσεις σας ξεκινούν με μια συναρπαστική αρχική πρόταση. Μην ξεκινήσετε με ένα βήμα πωλήσεων, αλλά προσπαθήστε να κατανοήσετε τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη και να προσαρμόσετε την προσφορά σε αυτούς. Τέλος, μάθετε να αντιμετωπίζετε την απόρριψη και ξεπεράστε την απροθυμία κλήσης.
Τι λες σε μια ψυχρή κλήση;
Δεδομένου ότι οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας έχουν περιορισμένο χρόνο για να αποφανθούν με τις κλήσεις πωλήσεων, θα πρέπει να φροντίσουν να χρησιμοποιούν αυτόν τον χρόνο για να δημιουργήσουν μια επιχειρηματική σχέση με πιθανές προοπτικές.
Ξεκινήστε την ψυχρή κλήση σας με μια σωστή εισαγωγή για να ενημερωθείτε για τον υποψήφιο πελάτη με τη διαδικασία πωλήσεων. Πείτε λίγα λόγια για την εταιρεία και τον λόγο που καλέσατε.
Μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό το περίγραμμα για να ξεπεράσετε εύκολα τις αντιρρήσεις:
Συσχέτιση – δείξτε την κατανόηση και την εκτίμησή σας.
Γέφυρα – προσφέρετε ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με την προσφορά σας για να συνεργαστείτε με τον υποψήφιο πελάτη και να δημιουργήσετε μια σχέση.
Σφραγίστε τη συμφωνία – κάντε την ερώτησή σας και κάντε τους μια προσφορά για να λάβετε τη δέσμευσή τους.
Πόσο χρόνο πρέπει να διαρκέσει μια ψυχρή κλήση;
Σύμφωνα με μερικές από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες ψυχρής κλήσης, μια ψυχρή κλήση θα πρέπει να διαρκεί 7,5 λεπτά κατά μέσο όρο.
Με απλά λόγια, ένας ιδανικός και μέσος χρόνος ψυχρής κλήσης θα πρέπει να είναι αρκετός για τους αντιπροσώπους πωλήσεών σας για να προσφέρουν το βήμα των πωλήσεων και να αποκτήσουν την προοπτική εντός της εταιρείας.
Ο μέσος χρόνος ψυχρής κλήσης είναι περίπου 7,5 λεπτά. Ωστόσο, όσο διαρκεί η συζήτηση, τόσο περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας έχετε.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πραγματοποιηθούν 100 ψυχρές κλήσεις;
Η πραγματοποίηση 100 ψυχρών κλήσεων μπορεί να σας πάρει από 1-5 ώρες, αλλά αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το σύστημα κλήσης που χρησιμοποιείτε. Εάν θέλετε να βελτιώσετε τις προσπάθειές σας για ψυχρές κλήσεις, θα χρειαστείτε μια σωστή στρατηγική πωλήσεων.
Ξεκινήστε επιλέγοντας το σωστό σύστημα κλήσης για τις ανάγκες σας και σκεφτείτε τον αριθμό των προοπτικών που πρέπει να προσεγγίζετε καθημερινά για να επιτύχετε τον στόχο σας. Ο χρόνος που χρειάζεται για να πραγματοποιήσετε 100 ψυχρές κλήσεις εξαρτάται από το σύνολο των αριθμών που μπορεί να καλέσει το σύστημά σας ταυτόχρονα, καθώς και από τον αριθμό των υποψήφιων πελατών που πραγματικά προσεγγίζετε.
Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για ψυχρή κλήση;
Όταν πρόκειται για την καλύτερη ώρα της ημέρας για ψυχρή κλήση, δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση για όλους. Ωστόσο, υπάρχουν συγκεκριμένες τάσεις που δείχνουν ότι η καλύτερη ώρα για να καλέσετε πιθανούς υποψήφιους πελάτες είναι μεταξύ 9 π.μ. και 4 μ.μ.
Σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από περισσότερες από 11 εκατομμύρια ψυχρές κλήσεις, ο καλύτερος χρόνος απόκρισης στις ΗΠΑ είναι 10 το πρωί και 2 το μεσημέρι.
Βραδινές ώρες, τα Σαββατοκύριακα, νωρίς το πρωί και οι επίσημες αργίες θεωρούνται σίγουρα μια κακή στιγμή για ψυχρή κλήση. Επομένως, προσαρμόστε το πρόγραμμα κλήσεων για να προσεγγίσετε όσο το δυνατόν περισσότερους υποψήφιους πελάτες.
Πόσο επιτυχημένες είναι οι ψυχρές κλήσεις στις πωλήσεις;
Ενώ η ψυχρή κλήση μπορεί να οδηγήσει σε πραγματική πώληση, το ποσοστό επιτυχίας της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τύπο της επιχείρησης που διευθύνετε και την προοπτική που προσπαθείτε να προσεγγίσετε.
Υπάρχουν ορισμένες εκτιμήσεις που υποδεικνύουν ότι η ψυχρή κλήση έχει ποσοστό επιτυχίας 2%. Ωστόσο, η ψυχρή κλήση μπορεί να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπών σας κατά 20%, να αυξήσει το ποσοστό κλεισίματός σας έως και 50% και να βοηθήσει στη βελτίωση των κακών πωλήσεων.
Πώς αυτοματοποιείτε τις ψυχρές κλήσεις;
Ο καλύτερος τρόπος για να αυτοματοποιήσετε τις ψυχρές κλήσεις είναι να χρησιμοποιήσετε ένα προοδευτικό τηλεφωνητή για να δώσετε προτεραιότητα στις απαντημένες κλήσεις και να τις συνδέσετε αυτόματα με ελεύθερους αντιπροσώπους πωλήσεων. Αυτό το λογισμικό ψυχρών κλήσεων πραγματοποιεί κλήσεις την κατάλληλη στιγμή και μπορεί να ηχογραφήσει συνομιλίες για να βοηθήσει τους αντιπροσώπους πωλήσεών σας να εξατομικεύσουν την προσέγγισή τους.
Συμβουλές για ψυχρή κλήση
Ακολουθούν ορισμένες κορυφαίες συμβουλές ψυχρής κλήσης που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε καλύτερες δεξιότητες πωλήσεων. Χρησιμοποιήστε αυτήν την πρακτική συμβουλή πωλήσεων για να αναπτύξετε ένα πιο αποτελεσματικό σενάριο ψυχρής κλήσης:
- Προγραμματίστε σοφά τους χρόνους των ψυχρών κλήσεων για να ανακαλύψετε την καλύτερη στιγμή για να στοχεύσετε ιδανικούς υποψήφιους πελάτες.
- Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα με στοχευόμενο αριθμό κλήσεων ανά ημέρα και εβδομάδα.
- Βεβαιωθείτε ότι στοχεύετε τον σωστό τύπο κοινού.
- Ετοιμάστε ένα σενάριο για να ακούγεται επαγγελματικό και παρουσιάστε την πρόταση.
- Ξεπεράστε την απόρριψη και να είστε επίμονοι.
Πώς σταματάτε τους ψυχρούς καλούντες;
Εάν ένας υποψήφιος πελάτης έχει βαρεθεί με καταχρηστικές τακτικές πωλήσεων, ακολουθούν μερικές κορυφαίες συμβουλές που θα τον βοηθήσουν να σταματήσουν τους ψυχρούς καλούντες:
- Αναφέρετε τυχόν καταχρηστικές ψυχρές κλήσεις στην υπηρεσία τηλεφωνικής προτίμησης TPS (απαιτείται εγγραφή). Η υπηρεσία βοηθά τους ανθρώπους να μειώσουν τους τύπους κλήσεων που λαμβάνουν, όπως καταχρηστικές πωλήσεις και κλήσεις όχλησης. Η εγγραφή περιλαμβάνει μερικά βήματα.
- Χρησιμοποιήστε μια συσκευή αποκλεισμού κλήσεων που απαιτεί αναγνωριστικό καλούντος.
- Χρησιμοποιήστε τη φραγή κλήσεων για να σταματήσετε να λαμβάνετε ανεπιθύμητες κλήσεις.
- Ελέγχετε τακτικά τις τηλεφωνικές σας κλήσεις.
Μπορείτε να αναφέρετε τους ψυχρούς καλούντες;
Καταχωρίστε τον αριθμό τηλεφώνου σας στο TPS (δωρεάν για χρήση). Το κόλπο με το TPS είναι ότι η εταιρεία δεν επιτρέπει σε τρίτους να καλούν εγγεγραμμένους αριθμούς. Οποιεσδήποτε απόπειρες απάτης θα πρέπει να αναφέρονται στο Action Fraud. Κάθε άτομο που θέλει να μειώσει τις καταχρηστικές κλήσεις πωλήσεων ή πιστεύει ότι έχει πέσει θύμα απάτης μπορεί να το αναφέρει στο Action Fraud National Fraud και Cyber Crime Reporting Centre.
Create a call center software
LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο σχετικά με την ψυχρή κλήση
Η ψυχρή κλήση είναι μια μέθοδος άμεσων πωλήσεων όπου οι επιχειρήσεις καλούν τους πελάτες να προσπαθήσουν να τους κάνουν να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent διευκολύνει τη διαδικασία παρέχοντας μια σειρά λειτουργιών αυτοματισμού, όπως εξατομικευμένες κλήσεις για πολλούς πελάτες και τη δυνατότητα αποθήκευσης πληροφοριών πελατών και χειρισμού πολλαπλών ερωτημάτων πελατών ταυτόχρονα. Το λογισμικό μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση της επιτυχίας των καμπανιών ψυχρής κλήσης, παρέχοντας λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία σχετικά με δυνητικούς πελάτες, μετατροπές και απόδοση επένδυσης (ROI), τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην καθοδήγηση μιας καμπάνιας μάρκετινγκ.
Topics
- χαρακτηριστικά
- εγκατάσταση και χρήση
- προσαρμογή
Video summary
Στο βίντεο συζητούνται οι δυνατότητες και οι χρήσεις ενός νέου προϊόντος, καθώς και η απόδοση και η αποτελεσματικότητα του. Το βίντεο παρουσιάζει επίσης την εγκατάσταση και την χρήση του προϊόντος, καθώς και πώς μπορεί να συμβάλει στην βελτίωση της ζωής των χρηστών. Τέλος, αναφέρονται οι δυνατότητες προσαρμογής του προϊόντος στις ατομικές ανάγκες και προτιμήσεις του κάθε χρήστη.
Frequently Asked Questions
Τι είναι μια ψυχρή κλήση;
Η ψυχρή κλήση είναι μια μορφή τηλεμάρκετινγκ κατά την οποία ένας πωλητής προσπαθεί να πείσει έναν πιθανό υποψήφιο να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που πουλάει. Η πραγματοποίηση ψυχρών κλήσεων απαιτεί ενδελεχή έρευνα πριν από την κλήση, ένα σενάριο και τη χρήση αυτοματισμού για να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική.
Ποιος είναι ο νόμος για την ψυχρή κλήση;
Οι ψυχροί καλούντες πρέπει να ενημερώσουν τον πελάτη τους για το όνομά τους, το όνομα της εταιρείας, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση, καθώς και ότι σκοπός της κλήσης είναι η πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Τι λες σε μια ψυχρή κλήση;
Ξεκινήστε μια ψυχρή κλήση παρουσιάζοντας τον εαυτό σας και την εταιρεία με την οποία συνεργάζεστε. Προσπαθήστε να σχετιστείτε με τον υποψήφιο και να προσφέρετε μια λύση σε προβλήματα της πραγματικής ζωής. Δώστε την προσφορά πωλήσεων για να ενημερώσετε το άτομο τον λόγο της κλήσης σας και να είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε την απόρριψη.
Πόσο χρόνο πρέπει να διαρκέσει μια ψυχρή κλήση;
Μια ψυχρή κλήση θα πρέπει να διαρκεί λιγότερο από 10 λεπτά.
Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για ψυχρή κλήση;
Οι καλύτερες ώρες για ψυχρή κλήση είναι 10 π.μ. και 2 μ.μ.
Πόσο επιτυχημένες είναι οι ψυχρές κλήσεις στις πωλήσεις;
Η ψυχρή κλήση μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών και κλεισίματος και τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Ωστόσο, το ποσοστό επιτυχίας του είναι μόλις 2% σε σύγκριση με πιο σύγχρονες λύσεις τηλεμάρκετινγκ.
Πώς αυτοματοποιείτε τις ψυχρές κλήσεις;
Ο καλύτερος τρόπος για να αυτοματοποιήσετε τις ψυχρές κλήσεις είναι να χρησιμοποιήσετε ένα προοδευτικό καλούντα.
Θα μπορούσατε να μοιραστείτε μερικές συμβουλές για επιτυχημένη ψυχρή κλήση;
Οι καλύτερες συμβουλές για ψυχρές κλήσεις είναι: Βρείτε την καλύτερη ώρα για κλήση. Βεβαιωθείτε ότι καλείτε το σωστό είδος κοινού. Ετοιμάστε ένα σενάριο και κάντε πρόβα ώστε να ακούγεται όσο το δυνατόν πιο επαγγελματικό. Μην ξεκινήσετε την ψυχρή κλήση σας με ένα βήμα πωλήσεων και να είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε την απόρριψη.
Πώς σταματάτε τους ψυχρούς καλούντες;
Έχετε πολλούς τρόπους για να σταματήσετε τους ψυχρούς καλούντες – χρησιμοποιώντας μια συσκευή αποκλεισμού κλήσεων, φραγή κλήσεων ή αναφέροντας ύποπτες κλήσεις στο TPS.
Μπορείτε να αναφέρετε τους ψυχρούς καλούντες;
Ναι, μπορείτε να αναφέρετε άτομα που καλούν ψυχρά είτε στο TPS είτε στο Active Fraud.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.
Δωρεάν Λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου
Εάν θέλετε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες σας, η χρήση ενός δωρεάν λογισμικού εικονικού τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε.
Πρότυπα προληπτικής συνομιλίας + πλήρης οδηγός επιτυχίας
Στον επαγγελματικό χώρο, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι κρίσιμη και απαιτεί προσοχή στη χρήση της γλώσσας και του τόνου. Στα τηλεφωνήματα και τα email, πρέπει να αποφεύγονται γενικές και ρομποτικές φράσεις και να τελειώνει δυναμικά. Η ζωντανή συνομιλία είναι το δημοφιλέστερο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες και μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας έτοιμα σενάρια και χαιρετισμούς για επαναλαμβανόμενους και λάθος πελάτες.
Προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης
Παρουσίαση προϊόντων, υποστηρικτής επωνυμίας, λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων και εξυπηρέτηση πελατών. Ελέγξτε τα πρότυπα μας για άριστα αποτελέσματα.