Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

The best eCommerce live chat software

Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ηλεκτρονικού εμπορίου

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Τελευταία τροποποίηση την October 9, 2021 σε 11:26 pm

Παρόλο που το 2020 μπορεί να ήταν μια αρκετά ασυνήθιστη χρονιά καθώς άλλαξε τον τρόπο που ζούμε και λειτουργούμε ως κοινωνία, έφερε επίσης πολλές θετικές πτυχές. Για να σας δώσουμε μια αίσθηση ελπίδας, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι είχαμε τη μεγαλύτερη πτώση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η Taylor Swift κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ έκπληξη, το Folklore, και τη σημασία της ζωντανής συνομιλίας στους πελάτες η εξυπηρέτηση έχει εκτοξευτεί στα ύψη.

Καθώς πολλές εταιρείες «αναγκάστηκαν» να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους στο διαδίκτυο, συνειδητοποίησαν ότι η ζωντανή συνομιλία μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για την επιτυχία τους. Γιατί όμως γίνεται αυτό; Και αν πρέπει να αποφασίσουν να επιλέξουν την καλύτερη ζωντανή συνομιλία για το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, ποιες επιλογές είναι διαθέσιμες; Ποιο λογισμικό είναι το καλύτερο; Αποφασίσαμε να απαντήσουμε σε αυτές και σε άλλες ερωτήσεις στο άρθρο μας, οπότε πάρτε ένα φλιτζάνι καφέ και χαλαρώστε.

Τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εργαλείο που παρέχει επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ πελατών και εταιρειών συνήθως μέσω ενός widget ζωντανής συνομιλίας. Είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να απαντούν αμέσως σε ερωτήματα πελατών, να τους βοηθούν στη διαδικασία αγορών, να παρέχουν τεχνική υποστήριξη μετά την πώληση ή να απαντούν σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να προκύψουν σε οποιοδήποτε σημείο της εμπειρίας των πελατών τους.

Σύντομη ιστορία

Με τα χρόνια, οι επιχειρήσεις έχουν ενσωματώσει διάφορα είδη υπηρεσιών υποστήριξης πελατών, όλα για να αυξήσουν τις πωλήσεις, να αυξήσουν την αποδοτικότητα και τελικά να κάνουν τους πελάτες τους ευχαριστημένους. Αυτό που ξεκίνησε ως προϊστορική υποστήριξη κλήσεων τη δεκαετία του ’60 (Ιδιωτικές αυτοματοποιημένες ανταλλαγές επιχειρήσεων) εξελίχθηκε σε πολύ πιο σύνθετο λογισμικό που αποτελείται από εργαλεία επικοινωνίας πολλαπλών καναλιών, ενσωματώσεις με λύσεις τρίτων και στόχο να παρέχει απρόσκοπτη υποστήριξη πελατών σε πολλές πλατφόρμες.

Η ζωντανή συνομιλία έπαιξε επίσης σημαντικό ρόλο στο παρελθόν, ωστόσο, από σήμερα έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο κρίσιμες και χρήσιμες πτυχές της εξυπηρέτησης πελατών. Σήμερα, οι εφαρμογές ζωντανής συνομιλίας έχουν βαθμολογία έγκρισης πελατών 73%. Συγκριτικά, το email έρχεται με 61% βαθμολογία, ως το δεύτερο καλύτερο.

Ζωντανή συνομιλία έναντι chatbot – ποια είναι η διαφορά;

ΥπέρΚατά
Ζωντανή συνομιλίαΟι αντιπρόσωποι παρέχουν πραγματική ανθρώπινη αλληλεπίδραση Αντιμετωπίζει αποτελεσματικά πολύπλοκα ζητήματα Η κατανόηση των αναγκών και των ερωτήσεων είναι σε υψηλότερο επίπεδο από το chatbots Οι αντιπρόσωποι παρέχουν ανθρώπινη αίσθηση ή δημιουργούν συναισθηματικές συνδέσειςΧαμηλότερη απόδοση για απλά, επαναλαμβανόμενα και απλά ερωτήματα Περιορισμός στον αριθμό των συνεχόμενων συνομιλιών ταυτόχρονα Υψηλότερο κόστος για την αρχική εκπαίδευση των αντιπροσώπων Απαιτεί περισσότερους πόρους
ChatbotΧρήσιμο για μονότονα ερωτήματα Γρήγορη βοήθεια χωρίς ανάγκη για ανθρώπους Μπορεί να χειριστεί απεριόριστες συνομιλίες ταυτόχροναΜια επιφανειακή κατανόηση των προσδοκιών των πελατών Συνήθως δεν μπορεί να χειριστεί πολύπλοκα ερωτήματα πελατών

Η σημασία της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας

Ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή όπου κάθε επιχείρηση στοχεύει να εξασφαλίσει άμεση εξυπηρέτηση πελατών και γρήγορες απαντήσεις. Όταν γίνεται σωστά, η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην επιτυχία μιας επιχείρησης, να μειώσει την απώλεια πελατών και να αυξήσει την ευτυχία των τελικών χρηστών. Όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις βρίσκουν το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας ως την καλύτερη λύση για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, τη διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα και, τέλος, τη δημιουργία μακροπρόθεσμων συνδέσεων. Γιατί όμως γίνεται αυτό;

Λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση χρειάζεται υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας

Ευκολία

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι εξαιρετικά χρήσιμο για τους πελάτες, καθώς παρέχει υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο. Σε αντίθεση με την παραδοσιακή υποστήριξη κλήσεων, η ζωντανή συνομιλία εξαλείφει τους μεγάλους χρόνους αναμονής και επιτρέπει στους πιθανούς αγοραστές να εκτελούν πολλές εργασίες. Πάνω από το 50% των χρηστών δήλωσαν ότι προτιμούν τη ζωντανή συνομιλία αποκλειστικά για αυτόν τον λόγο. Το πιο σημαντικό, το 44% των καταναλωτών στο διαδίκτυο λένε ότι η απάντηση των ερωτήσεών τους από έναν ζωντανό αντιπρόσωπο εν μέσω μιας αγοράς είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος. Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για τη βελτίωση της συμμετοχής των πελατών σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, επιτρέποντας στους δυνητικούς και τρέχοντες αγοραστές να λαμβάνουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις.

Οικονομικά αποδοτική λύση

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας εξοικονομεί χρήματα αφού είναι πιο αποτελεσματικό από την κανονική τηλεφωνική υποστήριξη ή την παραδοσιακή επικοινωνία μέσω email. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους να χειρίζονται πολλαπλές συνομιλίες ταυτόχρονα, αυξάνοντας παράλληλα τις μέσες τιμές παραγγελιών πελατών. Η κατανομή πόρων σε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας μειώνει επίσης το συνολικό κόστος που σχετίζεται με το τμήμα υποστήριξης.

Αποκτάται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Οι πελάτες αναμένουν ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι διαδικτυακές εταιρείες θα είναι διαθέσιμα 24/7/365. Αυτή η προσδοκία δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική από τη σημερινή. Η υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο αναγνωρίζεται από εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων συνειδητοποιούν ότι για να παραμείνουν ενημερωμένες και ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, η ζωντανή συνομιλία είναι απαραίτητη.

Εργαλείο αποδοτικό σε πόρους

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο που μεγιστοποιεί την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα, καθώς επιτρέπει την εκτέλεση πολλαπλών εργασιών και την απάντηση πολλαπλών συνομιλιών ταυτόχρονα. Επίσης, αυξάνει τα ποσοστά μετατροπής κατά περισσότερο από 20%. Σύμφωνα με την Forrester, εάν δεν υπάρχει κάποιος που να απαντά σε ερωτήσεις ή ανησυχίες πελατών, το 45% των Αμερικανών καταναλωτών θα άφηνε έναν ιστότοπο εν μέσω μιας διαδικτυακής συναλλαγής.

The #1 rated live chat for eCommerce

Ready to switch over to the best live chat solution on the block? Start with a free 14-day trial -- no strings attached, no credit card required.

Start free trial

Σωστές σχέσεις με τους πελάτες

Όταν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση σας, είναι λιγότερο πιθανό να στραφούν στον ανταγωνισμό σας. Για το 89% των πελατών, η κακή εμπειρία των πελατών ήταν η αιτία για τη διακοπή των σχέσεων με ορισμένες επιχειρήσεις.

Θετική επίδραση

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι μια εξαιρετικά επωφελής τεχνολογία. Ωστόσο, για να αποκομίσουν τα οφέλη, οι εταιρείες πρέπει να επικεντρωθούν στη σωστή εφαρμογή που περιλαμβάνει:

  • Δημιουργία ενός ελκυστικού widget ζωντανής συνομιλίας (ευθυγραμμισμένο με την εταιρεία)
  • Έχοντας ειδικούς, καλά εκπαιδευμένους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών
  • Προτεραιότητα στην εμπειρία και την ικανοποίηση των πελατών πάνω από όλους τους άλλους στόχους της εταιρείας

Αρνητική επίδραση

Ωστόσο, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν επίσης προκλήσεις που συνδέονται με το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, όπως:

  • Άπειροι αντιπρόσωποι υποστήριξης, οι οποίοι στερούνται τη γνώση προϊόντος/υπηρεσίας ή δεν είναι σε θέση να επικοινωνήσουν με πελάτες
  • Δεν υπάρχει αρκετό ανθρώπινο δυναμικό
  • Καθυστερημένες απαντήσεις ή διακοπή επικοινωνίας

Πώς να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Η επιλογή του καλύτερου λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για εταιρείες ή οντότητες με διαφορετικό υπόβαθρο μπορεί να είναι δύσκολη, καθώς το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι το ίδιο με τη ζωντανή συνομιλία για ιστότοπους ή ιστολόγια. Κατά την επιλογή του κατάλληλου λογισμικού για τις επιχειρήσεις σας, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη συγκεκριμένες ανάγκες, διαθέσιμοι πόροι και στόχοι.

Επισκόπηση των υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας με επίκεντρο το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η εμπιστοσύνη σε λύσεις cloud μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι ένας από τους βασικούς παίκτες σε αυτόν τον τομέα. Η διαθεσιμότητα των χαρακτηριστικών και των ενσωματώσεων, οι ΣΕΥ, οι τιμές και οι επιλογές προσαρμογής και η ευκολία χρήσης είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσετε. Μετά από εκτεταμένη έρευνα αγοράς και εξέταση, η εγκατάσταση ενός widget ζωντανής συνομιλίας φέρνει εκτός από τα προαναφερθέντα οφέλη:

  • Μειωμένα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιών αγοράς
  • Βελτιωμένα ποσοστά μετατροπών
  • Συλλογή δεδομένων σχολίων πελατών

Οι βασικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας για ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου

Το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας δεν πρέπει να παρέχει μόνο βασικές λειτουργίες, αλλά κάτι επιπλέον. Τα βασικά χαρακτηριστικά που κάθε εταιρεία πρέπει να αναζητήσει κατά την επιλογή ενός λογισμικού ζωντανής συνομιλίας πρέπει να είναι τα εξής:

  • Δυνατότητα σχεδιασμού και προσαρμογής της εμφάνισης του κουμπιού συνομιλίας και του παραθύρου συνομιλίας
  • Διαθεσιμότητα προσκλήσεων ενεργητικής συνομιλίας που προσκαλούν τους πελάτες σε συνομιλία
  • Συμπερίληψη φορμών πριν από τη συνομιλία και έρευνες αντιπροσώπων μετά τη συνομιλία
  • Διαθεσιμότητα προκαθορισμένων απαντήσεων που εξοικονομούν χρόνο και πόρους
  • Πρόσβαση σε απεριόριστο ιστορικό συνομιλίας και σε όλες τις μεταγραφές συνομιλίας
  • Η επιλογή να έχετε λεπτομερή εικόνα των πληροφοριών πελατών που συλλέγονται
  • Ενσωμάτωση με λογισμικό τρίτων

Συγκεκριμένες λύσεις ζωντανής συνομιλίας προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες όπως η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο που σας επιτρέπει να βλέπετε τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας ακόμη και πριν στείλουν το μήνυμά τους, η επιλογή δημιουργίας και υλοποίησης chatbots ή η ευκαιρία να συνεχίσετε τη συνομιλία μέσω email παρακολούθησης στο ίδιο νήμα καρτελών.

Σύγκριση των 20 κορυφαίων λύσεων ​ζωντανής συνομιλίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο

LiveAgent

Το LiveAgent είναι ο ηγέτης στη βιομηχανία λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης παντός καναλιού σύμφωνα με διάφορους καταλόγους λογισμικού τρίτων κατασκευαστών και αγορές. Συνδυάζει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, όπως email, ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο, ενσωματώσεις κοινωνικών δικτύων και δυνατότητες πύλης πελατών σε μια ενιαία λύση.

Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent δημιουργήθηκε με γνώμονα 3 αρχές. Η πρώτη είναι η απλότητα του εργαλείου και η ευκολία με την οποία οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν κουμπιά συνομιλίας και να τα τοποθετήσουν στον ιστότοπό τους. Κάτι τέτοιο είναι θέμα μερικών λεπτών, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της ενσωμάτωσης μπορεί να γίνει με αντιγραφή-επικόλληση του συγκεκριμένου κώδικα στο υποσέλιδο του ιστότοπού σας. Ο δεύτερος πυλώνας της επιτυχίας του LiveAgent είναι η ταχύτητά του, καθώς αυτή τη στιγμή είναι το ταχύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που διατίθεται στην αγορά. Το widget συνομιλίας έχει μικρό χρόνο φόρτωσης 2,5 δευτερολέπτων. Ο τελευταίος πυλώνας είναι η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, μια λειτουργία, που επιτρέπει στους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να δουν τι πληκτρολογεί ο πελάτης ακόμη και πριν πατήσουν την αποστολή.

Τα άλλα χαρακτηριστικά του LiveAgent, όπως ένα ισχυρό συγκεντρωτικό εισερχόμενο, εργαλεία αυτοματισμού, ενσωματώσεις με περισσότερες από 50 λύσεις και η πύλη πελατών είναι όλα χαρακτηριστικά που βοηθούν τις εταιρείες να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών εύκολη. Η τιμή της ζωντανής συνομιλίας ξεκινά από 29$ το μήνα και περιλαμβάνει επίσης τις δυνατότητες έκδοσης καρτελών. Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Αν ψάχνετε για ένα δωρεάν πρόγραμμα εφ’ όρου ζωής, το LiveAgent παρέχει επίσης αυτήν την επιλογή.

Fully explore LiveAgent

DIscover all that LiveAgent offers from real-time live chat, typing view to customizable chat widgets and buttons all the way to the chat invitations. Your possibilities are endless. Engage with the customers easily.

Start now

Intercom 

Το Intercom είναι μια υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας που έχει σχεδιαστεί για πωλήσεις και δημιουργία δυνητικών πελατών. Το λογισμικό στοχεύει τους επισκέπτες της ιστοσελίδας, παρακολουθεί τη συμπεριφορά τους και τους κατευθύνει στα κατάλληλα τμήματα της εταιρείας με βάση τις ανάγκες τους. Τα πλάνα του Intercom περιλαμβάνουν επίσης μάρκετινγκ μέσω email, δυνατότητες αυτοματοποίησης, προηγμένη παρακολούθηση επισκεπτών και δημιουργία δυνητικών πελατών.

Το Intercom αναδεικνύει άλλες λύσεις με τα μοντέρνα και ελκυστικά παράθυρα συνομιλίας και κουμπιά με πλούσιες επιλογές προσαρμογής. Η δύναμη του Intercom έγκειται στις δυνατότητες αυτοματοποίησης και τη συμπερίληψη των chatbots. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν απλά, αλλά αποδοτικά bots, που θα απαντούν σε βασικές ερωτήσεις προτού η συνομιλία δρομολογηθεί σε κατάλληλο αντιπρόσωπο ή τμήμα.

Η τιμολόγηση των διαθέσιμων πλάνων μπορεί να θεωρηθεί ακριβή για τις μικρότερες εταιρείες που μετρούν κάθε δεκάρα. Το φθηνότερο πρόγραμμα ξεκινά από $39 το μήνα για μία θέση αντιπροσώπου, ενώ το πιο προηγμένο πρόγραμμα μπορεί να φτάσει τα $499 το μήνα για 10 θέσεις αντιπροσώπων. Εκτός από τις κανονικές τιμές, το Intercom προσφέρει επίσης πρόσθετα, τα οποία χρεώνονται σε μηνιαία βάση και περιλαμβάνουν επιλογές όπως περιηγήσεις προϊόντων, προηγμένη παραγωγή δυνητικών πελατών ή προηγμένη αυτοματοποίηση υποστήριξης. Οι μικρότερες εταιρείες θα πρέπει να έχουν κατά νου ότι αυτά τα πρόσθετα κοστίζουν $199 το μήνα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα έξοδα λογισμικού ζωντανής συνομιλίας.

Που λοιπόν ταιριάζει καλύτερα το Intercom; Μεσαίες έως μεγάλες επιχειρήσεις με ειδική ομάδα υποστήριξης πελατών και πωλήσεων που πρέπει να συνεργαστούν στενά.

Freshchat

Το Freshchat είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στο παιχνίδι της εξυπηρέτησης πελατών. Είναι μια εφαρμογή συνομιλίας και μηνυμάτων, η οποία προσφέρει επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με πελάτες και επισκέπτες ιστοτόπων. Το Freshchat είναι μέρος μιας πολύ ευρύτερης λύσης που προσφέρεται από την εταιρεία Freshworks.

Η ίδια η ζωντανή συνομιλία είναι μια ισχυρή λύση που διαχειρίζεται αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο. Δεδομένου ότι αποτελεί ένα κρίσιμο μέρος μιας πιο σύνθετης λύσης, είναι εύκολο να ενσωματωθεί με άλλες υπηρεσίες, μπορεί να τμηματοποιήσει τους επισκέπτες με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και συνοδεύεται από ένα ενσωματωμένο chatbot για δημιουργία δυνητικών πελατών. Το widget συνομιλίας είναι επίσης ικανό για ζωντανές μεταφράσεις (οι οποίες είναι αρκετά αξιοπρεπείς, ωστόσο, δεν καταλαβαίνουν πολύ καλά τις κοινές ερωτήσεις), και έναν παράγοντα εξισορρόπησης φορτίου που συνδέεται με ολοκληρωμένες αναφορές απόδοσης της ομάδας.

Το Freshchat προσφέρει τιμές που είναι διαθέσιμες σε εταιρείες οποιουδήποτε μεγέθους ή τύπου. Έρχεται με δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και η τιμολόγηση ξεκινά από 15$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα και φτάνει τα 69$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για το πρόγραμμα κορυφαίας κατηγορίας. Το μεγάλο πλεονέκτημα του Freshchat είναι το δωρεάν πρόγραμμα του, το οποίο περιλαμβάνει 100 θέσεις αντιπροσώπων, ωστόσο περιορίζει την επικοινωνία σε 10.000 μοναδικούς μηνιαίους επισκέπτες.

Tawk.to

Το Tawk.to είναι ένα δωρεάν εργαλείο ζωντανής συνομιλίας. Όλες οι διαθέσιμες δυνατότητες είναι διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες δωρεάν. Η παροχή ενός εντελώς δωρεάν εργαλείου είναι σπάνια, με τις περισσότερες επιχειρήσεις να προσπαθούν να επωφεληθούν. Επιτρέψτε μας να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν ισχύει εδώ αυτό- αρκεί να είστε εντάξει με το Tawk.to να διαφημίζεται στο widget συνομιλίας σας.

Η λύση προσφέρει ένα προσαρμόσιμο παράθυρο widget συνομιλίας, απεριόριστους χρήστες και απεριόριστο αριθμό widget συνομιλίας σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων. Προσφέρει επίσης δυνατότητες όπως τυποποιημένες απαντήσεις και απεριόριστο ιστορικό συνομιλιών. Το Tawk.to ενσωματώνεται με λογισμικό τρίτων όπως το BigCommerce, το Shopify και το Squarespace μέσω εγγενών ενσωματώσεων.

Το Tawk.to προχωράει ακόμη περισσότερο παρέχοντας στις εταιρείες τη δυνατότητα να προσλάβουν απομακρυσμένους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών με μόλις 1$ την ώρα, ώστε να μπορείτε να παρέχετε συνεχή υποστήριξη πελατών 24/7 στους τελικούς σας χρήστες. Το καλύτερο μέρος της λύσης είναι ότι είναι δωρεάν, ωστόσο, έχει επίσης μειονεκτήματα όπως η έλλειψη προηγμένων δυνατοτήτων αναφοράς ή η ξεπερασμένη εμφάνιση των υφιστάμενων κουμπιών συνομιλίας.

Zendesk 

Το Zendesk είναι ένα δημοφιλές λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πολλαπλών καναλιών, το οποίο προσφέρει σε εταιρείες κάθε μεγέθους και βιομηχανίας ισχυρές λύσεις εξυπηρέτησης πελατών. Η πραγματική ελκυστικότητα του Zendesk έγκειται στην ικανότητά του να δημιουργήσει ένα προσαρμοσμένο πακέτο που αντικατοπτρίζει πλήρως τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Το Zendesk Chat προσφέρει ισχυρές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας και είναι πλήρως ενσωματωμένο με άλλα προϊόντα Zendesk. Ως εκ τούτου, είναι η καλύτερη επιλογή για πελάτες που χρησιμοποιούν ήδη άλλο λογισμικό Zendesk. Το λογισμικό συνομιλίας διαθέτει έναν καλά σχεδιασμένο και φιλικό προς τον χρήστη πίνακα ελέγχου, ένα ευρύ φάσμα ενσωματώσεων με λογισμικό τρίτων και προσαρμόσιμα widget ζωντανής συνομιλίας. Μια μεγάλη προσθήκη στο λογισμικό είναι η διαθεσιμότητα περισσότερων από 40 διαφορετικών γλωσσικών μεταφράσεων και ισχυρών επιλογών δρομολόγησης και παρακολούθησης.

Το widget συνομιλίας έχει εγγενείς εφαρμογές τόσο για iOS όσο και για Android, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες του Zendesk Chat μπορούν να παρέχουν υποστήριξη πελατών ακόμη και εν κινήσει. Ένα πραγματικά ξεχωριστό χαρακτηριστικό του Zendesk είναι η συμπερίληψη των chatbots για την αυτοματοποίηση απλών και συχνών ερωτήσεων, καθώς και η παρακολούθηση μετατροπών και η δυνατότητα δημιουργίας συγκεκριμένων ρόλων για αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών.

Το Zendesk προσφέρει ένα δωρεάν, ωστόσο, αρκετά περιορισμένο πρόγραμμα που επιτρέπει να έχετε μόνο μία ταυτόχρονη συνεδρία συνομιλίας. Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η τιμή ποικίλλει κατά περίπτωση καθώς εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

Λοιπόν, ποιες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να εξετάσουν αυτήν τη λύση; Κυρίως μεσαίες έως μεγάλες εταιρείες καθώς συνοδεύεται από υψηλότερη τιμή.

ProProfs Chat

Το ProProfs Chat είναι γνωστό ότι είναι ένα από τα κορυφαία λογισμικά ζωντανής συνομιλίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά. Ως λογισμικό συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, βοηθά τις επιχειρήσεις να συνδεθούν ενεργητικά με τους επισκέπτες του ιστότοπού τους, ενώ ταυτόχρονα εντοπίζουν τις κατάλληλες ευκαιρίες αφοσίωσης. Το ProProfs Chat είναι μία από τις λύσεις υποστήριξης πελατών που αναπτύχθηκε και προσφέρεται από την ProProfs.

Εκτός από τη διαχείριση συνομιλιών σε πραγματικό χρόνο, αυτή η λύση ζωντανής συνομιλίας είναι ιδανική για τη δημιουργία δυνητικών πελατών για την επιχείρησή σας. Με δυνατότητες όπως η φόρμα προ-συνομιλίας και τα μηνύματα εκτός σύνδεσης, είναι εύκολο να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικά με κατάλληλους δυνητικούς πελάτες. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν ακόμη και να επιτρέψουν στο chatbot όχι μόνο να συγκεντρώνει δυνητικούς πελάτες, αλλά και να βελτιστοποιεί τα αιτήματα υποστήριξης πελατών για τους χειριστές τους. Οι χρήστες μπορούν να ενσωματώσουν το αγαπημένο σας λογισμικό CRM για την αυτόματη αποθήκευση δυνητικών πελατών και να βοηθήσουν την ομάδα πωλήσεών σας να τους προσεγγίσει αργότερα. Εκτός από την ενσωμάτωση CRM, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τη σουίτα υποστήριξης με τις εγγενείς εφαρμογές της, όπως η γνωσιακή βάση, το κέντρο εξυπηρέτησης, ο υπεύθυνος έρευνας και το BigContacts δωρεάν.

Τα πακέτα τιμολόγησης του ProProfs Chat σχεδιάστηκαν έχοντας υπόψη όλες τις επιχειρήσεις. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν με τη δωρεάν δοκιμή 15 ημερών για να καταλάβουν εάν το προϊόν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Μόλις τελειώσει η δοκιμή, μεταφέρει αυτόματα τους χρήστες στο δωρεάν πρόγραμμα εφ’ όρου ζωής, το οποίο περιλαμβάνει βασικές λειτουργίες και όλες τις εγγενείς ενσωματώσεις εφαρμογών. Αλλά σε περίπτωση που οι χρήστες θα ήθελαν περισσότερες δυνατότητες στο πακέτο υποστήριξης, τότε μπορούν να αναβαθμίσουν το πρόγραμμα τους σε Essentials που ξεκινά από $10/χρήστη/μήνα ή ακόμα και στο πρόγραμμα Premium που ξεκινά από $15/χρήστη/μήνα.

HubSpot

Η ζωντανή συνομιλία HubSpot προσφέρεται σε εταιρείες ως μια δωρεάν λύση εφ’ όρου ζωής, επομένως είναι πολύ ελκυστική για εταιρείες οποιουδήποτε μεγέθους και τύπου. Σχεδόν κάθε πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να το ενσωματώσει χωρίς επιπλοκές και να χρησιμοποιήσει τα πρόσθετα οφέλη του ισχυρού λογισμικού CRM του HubSpot.

Οι κύριες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που προσφέρει το HubSpot περιλαμβάνουν προηγμένη προσαρμογή widget συνομιλίας, επιλογή χωρίς διαφήμιση, στοχευμένα μηνύματα καλωσορίσματος, ισχυρό chatbot και δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας τμηματοποιημένων λιστών επαφών. Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τις δυνατότητες προγραμματισμού συναντήσεων και να δημιουργήσουν μια γνωσιακή βάση για τους πελάτες τους.

Η λύση ενσωματώνεται εύκολα με πολλά δημοφιλή λογισμικά cloud όπως το WordPress, το Shopify και τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook ή το Instagram.

Το ξεχωριστό χαρακτηριστικό του HubSpot έγκειται στην τιμή του. Προσφέρεται στις εταιρείες ως μια δωρεάν λύση εφ’ όρου ζωής που έρχεται χωρίς μεγαλύτερα μειονεκτήματα. Τα προγράμματα επί πληρωμή ξεκινούν από $50 το μήνα και δεν βασίζονται στη θέση του αντιπροσώπου, ωστόσο, μάλλον βασίζονται σε επαφές.

LiveChat Inc.

Το LiveChat θεωρείται συχνά ως ένα από τα κορυφαία λογισμικά ζωντανής συνομιλίας ηλεκτρονικού εμπορίου. Χιλιάδες επιχειρήσεις βασίζονται σε αυτό το ισχυρό εργαλείο που είναι εύκολο να εγκατασταθεί και να ενσωματωθεί με περισσότερα από 170 εξωτερικά λογισμικά. Το widget συνομιλίας μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί ώστε να ταιριάζει με τη διαφήμιση και τις οπτικές οδηγίες της επιχείρησής σας.

Η πραγματική δύναμη του LiveChat έγκειται στη σαφή εστίασή του στο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας-η λύση προσφέρει στους τελικούς χρήστες εκτεταμένες δυνατότητες αναφορών και αναλυτικών στοιχείων σε συνδυασμό με εξαιρετικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, όπως τυποποιημένες απαντήσεις, έρευνες πριν από τη συνομιλία και μετά τη συνομιλία και συγκεντρωτικά εισερχόμενα όπου αποθηκεύεται όλη η επικοινωνία.

Το LiveChat προσφέρεται σε 4 διαφορετικά προγράμματα που ξεκινούν από $16 ανά αντιπρόσωπο το μήνα για το Βασικό πρόγραμμα, ενώ το Business (το κορυφαίο πρόγραμμα) ξεκινά από $50 το μήνα. Η δωρεάν δοκιμή διαρκεί 30 ημέρες, γεγονός που δίνει στις εταιρείες αρκετό χρόνο για να δοκιμάσουν πλήρως όλες τις δυνατότητές του.

Still looking for the right candidate?

Don't waste your time anymore and start your real-time communication with customers thanks to the power of LiveAgent. Fully featured live chat software is just one click away.

Let's go

Userlike

Το Userlike είναι ένα απλό, αλλά ισχυρό εργαλείο ζωντανής συνομιλίας που ενσωματώνεται με κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter ή το WhatsApp και προσφέρει επίσης τη δυνατότητα παροχής υποστήριξης πελατών μέσω μηνυμάτων κειμένου.

Η διαμόρφωση είναι αρκετά εύκολη και απλή. Τα widget συνομιλίας μπορούν να ρυθμιστούν σε πολλές γλώσσες και όλα είναι εύκολα προσαρμόσιμα. Η μηχανή αυτόματης μετάφρασης που αποτελεί μέρος της λύσης μπορεί να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών ακόμη πιο προσιτή. Αυτό που κάνει το Userlike ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το συμπεριλαμβανόμενο chatbot και οι προηγμένες επιλογές δρομολόγησης που μπορούν να κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών πολύ πιο εύκολη.

Το Userlike προσφέρει ένα δωρεάν πρόγραμμα εφ’ όρου ζωής με απεριόριστες θέσεις και συνομιλίες, ωστόσο, οι δυνατότητες που περιλαμβάνονται είναι πολύ περιορισμένες σε σύγκριση με τα προγράμματα επί πληρωμή. Εάν θέλετε να επωφεληθείτε πλήρως από το εργαλείο, επιλέξτε το πρόγραμμα επί πληρωμή, το οποίο κοστίζει 90€ το μήνα και έχει 4 θέσεις αντιπροσώπου.

Olark 

Το Olark είναι μια απλή λύση ζωντανής συνομιλίας που καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων. Είναι μια εξαιρετική επιλογή εάν οι εταιρείες θέλουν να ενσωματώσουν το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας τους με άλλες λύσεις τρίτων στις οποίες βασίζονται ήδη, όπως το Salesforce, το Google Analytics, το HubSpot ή το WordPress μεταξύ πολλών άλλων. Η συνδρομή ζωντανής συνομιλίας του Olark συνοδεύεται από μεταφορές συνομιλίας, ενεργοποιητές και μεταγραφές, χρήσιμες ειδοποιήσεις επιφάνειας εργασίας, καθώς και τη δυνατότητα παρακολούθησης των επισκεπτών και αποθήκευσης του ιστορικού τους.

Ενώ το λογισμικό είναι αρκετά εύκολο να ενσωματωθεί και να χρησιμοποιηθεί, δεν διαθέτει κάποιες άλλες δυνατότητες, οι οποίες συνήθως θεωρούνται ως τα βασικά, όπως οι εγγενείς εφαρμογές smartphone για iOS και Android ή η δυνατότητα παροχής υποστήριξης πελατών σε πολλές γλώσσες.

Ωστόσο, οι περιοχές όπου το Olark αποδίδει καλύτερα είναι τα προαιρετικά “PowerUps”, τα οποία έρχονται με επιπλέον χρέωση που κυμαίνεται από 29$ έως 99$ το μήνα. Το Olark προσφέρει στις εταιρείες μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, μαζί με ένα δωρεάν πρόγραμμα εφ’ όρου ζωής που καλύπτει 20 συνομιλίες το μήνα. Οι μηνιαίες συνδρομές ξεκινούν από 19$ το μήνα ανά χρήστη.

Kayako

Το Kayako συνδυάζει αποτελεσματικά πολλά κανάλια επικοινωνίας σε ένα εργαλείο για να δημιουργήσει μια λύση πολλαπλών καναλιών κέντρου εξυπηρέτησης. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι ένα μέρος των βασικών εργαλείων του. Είναι εξοπλισμένο με μεγάλη στόχευση και επισήμανση επισκεπτών, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παρέχουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.

Το λογισμικό υποστηρίζει επίσης δυνατότητες όπως κοινή χρήση οθόνης, κοινή χρήση αρχείων και κοινή χρήση συνδέσμων. Υποστηρίζει επίσης ενσωματώσεις με τα πιο δημοφιλή δίκτυα κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter ή το Instagram.

Το Kayako προσφέρει στους χρήστες του μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Το Βασικό πρόγραμμα ξεκινά από 15$ ανά χρήστη το μήνα, ενώ το κορυφαίο πρόγραμμα – Enterprise – κοστίζει 80$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα.

Drift 

Το Drift είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που είναι πιο γνωστό για το αυτοματοποιημένο chatbot και τα ιδιαίτερα εξατομικευμένα μηνύματα που στοχεύουν συγκεκριμένους εξειδικευμένους πελάτες. Αυτά τα πλούσια μηνύματα μπορούν να περιέχουν απαντήσεις και ενέργειες με δυνατότητα κλικ, όπως προγραμματισμός συναντήσεων και άλλα.

Πέρα από αυτές τις δύο ισχυρές δυνατότητες, το Drift προσφέρει επίσης αυτόματες ενεργοποιήσεις και υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες χάρη στα πολυγλωσσικά widget συνομιλίας που προσαρμόζονται στη χώρα / γλώσσα του επισκέπτη του ιστότοπου.

Η λύση συνδέεται με πολλαπλά εργαλεία τρίτων όπως Magento, MailChimp, HubSpot, Salesforce και άλλο λογισμικό CRM.

Το Drift προσφέρει πολλά επίπεδα τιμολόγησης, δωρεάν δοκιμή και ένα δωρεάν εφ’ όρου ζωής πρόγραμμα (ωστόσο, το δωρεάν πρόγραμμα περιορίζεται από τον αριθμό των επαφών, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 100/μήνα). Η τιμολόγηση για το βασικό πρόγραμμα ξεκινά από $40 ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Οι επιχειρήσεις που αναζητούν εργαλεία που παρέχουν προηγμένες δυνατότητες αυτοματισμού θα πρέπει να εξετάσουν το Drift εάν είναι πρόθυμες να πληρώσουν περισσότερα.

Nextiva 

Το Nextiva είναι χτισμένο ως μια αρθρωτή πλατφόρμα πολλαπλών καναλιών που αποτελείται από πολλά πρόσθετα εργαλεία συμβατά με σχεδόν οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο βασικός στόχος του προϊόντος είναι η συγχώνευση εργαλείων ομαδικής συνεργασίας και εργαλείων σχέσης πελατών σε ένα ενιαίο πακέτο.

Για τη διαχείριση των γρήγορων απαντήσεων, το Nextiva βασίζεται στη δύναμη των “Συντομεύσεων”, οι οποίες είναι τυποποιημένες απαντήσεις που σας βοηθούν να εξοικονομήσετε χρόνο όταν απαντάτε σε ερωτήσεις πελατών και εντυπωσιάζετε τους πελάτες με γρήγορες απαντήσεις. Η ίδια η πλατφόρμα παρέχει στους χρήστες λίγες επιλογές προσαρμογής και περιλαμβάνει επίσης την πλατφόρμα CRM και ανάλυσης.

Η τιμολόγηση ξεκινά από $25 το μήνα, ωστόσο, οι δυνατότητες συνομιλίας σε αυτό το πρόγραμμα πωλούνται ξεχωριστά ως πρόσθετα, οπότε τελικά θα καταλήξετε να πληρώνετε περισσότερα από μόλις $25 ανά χρήστη κάθε μήνα. Αυτό το πρόγραμμα δεν περιλαμβάνει ορισμένες από τις βασικές λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας που αναφέρονται παραπάνω (όπως συντομεύσεις ή αυτόματη δρομολόγηση) και θα πρέπει να εξεταστεί μόνο από μικρότερες εταιρείες με λιγότερες ερωτήσεις πελατών. Το καλύτερο πρόγραμμα ζωντανής συνομιλίας κοστίζει 35$ το μήνα ανά χρήστη. Το Nextiva προσφέρει δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, οπότε αν σας ενδιαφέρει, δοκιμάστε το και δείτε αν ταιριάζει στις ανάγκες σας.

HelpFlow

Το HelpFlow είναι μια άλλη λύση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας που προσφέρει πρόσθετες προηγμένες λειτουργίες πέρα ​​από τις βασικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας. Μία από αυτές τις επιπλέον δυνατότητες είναι οι απομακρυσμένοι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών που παρέχονται από το HelpFlow.

Η ζωντανή συνομιλία του HelpFlow μπορεί να αναγνωρίζει και να τμηματοποιεί τους χρήστες με βάση συγκεκριμένη συμπεριφορά και να τους στέλνει αυτόματες προσκλήσεις συνομιλίας με βάση τη δραστηριότητα του ιστότοπού τους. Οι προσκλήσεις μπορούν να προσαρμοστούν πλήρως προκειμένου να επιτευχθεί ενιαία διαφήμιση σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Το HelpFlow είναι επίσης σε θέση να δρομολογήσει συνομιλίες σε συγκεκριμένα τμήματα και ειδικούς αντιπροσώπους.

Το λογισμικό είναι αρκετά εύκολο και απλό στη ρύθμιση και μπορεί να ενσωματωθεί με περισσότερες από 20 εξωτερικές λύσεις. Ωστόσο, αυτό που μπορεί να είναι μειονέκτημα για πολλούς, ιδιαίτερα μικρότερες έως ημι-μεσαίες επιχειρήσεις, είναι η τιμολόγηση, η οποία είναι λίγο υψηλή σε σύγκριση με τις άλλες λύσεις σε αυτό το άρθρο. Το κόστος εξαρτάται αυστηρά από τη μέση μηνιαία επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. Επιπλέον, η πρόσληψη ειδικών αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών θα σας κοστίσει 1,50$ ανά αντιπρόσωπο την ώρα, που μπορεί να μεταφραστεί σε περίπου $600 το μήνα.

Ως εκ τούτου, αυτή η λύση θα πρέπει να εξεταστεί από μεγαλύτερες εταιρείες που στοχεύουν στην εξωτερική ανάθεση των δραστηριοτήτων υποστήριξής τους.

Acquire 

Εάν έχετε μια εταιρεία μεσαίου μεγέθους, δώστε επιπλέον προσοχή σε αυτό το μέρος του άρθρου, καθώς το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας Acquire.io πιθανότατα θα ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας. Παρέχει τη σωστή ποσότητα προηγμένων λειτουργιών διατηρώντας παράλληλα το κόστος σε λογική τιμή. Έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις επιχειρήσεις που αναπτύσσονται γρήγορα να διαχειρίζονται ερωτήσεις πελατών μέσω λογισμικού και αυτοματισμών κέντρου εξυπηρέτησης παντός καναλιού.

Το Acquire προσφέρει στους χρήστες του λειτουργίες όπως τυποποιημένες απαντήσεις και δυνατότητες αυτοματισμού που υποστηρίζονται από chatbots και έξυπνες επιλογές δρομολόγησης. Οι χρήστες μπορούν επίσης να αξιοποιήσουν επιπλέον πολυκαναλικές δυνατότητες επικοινωνίας όπως συγκεντρωτικά εισερχόμενα, εξατομικευμένη υποστήριξη πελατών ή ενσωματωμένες κλήσεις βίντεο και φωνής. Ένα από τα κυριότερα σημεία της ζωντανής συνομιλίας του Acquire.io είναι η ικανότητά του να υποστηρίζει πολλές γλώσσες χάρη στις δυνατότητες αυτόματης μετάφρασης σε περισσότερες από 30 γλώσσες.

Για να αποκτήσετε το Acquire.io πρέπει να ζητήσετε μια προσφορά τιμής. Το Acquire.io θα δημιουργήσει προσαρμοσμένες τιμές με βάση τους επιχειρηματικούς στόχους, το μέγεθος της ομάδας και τις δυνατότητες που θέλετε.

Pure Chat

Το Pure Chat έχει σχεδιαστεί με μια απλή στρατηγική κατά νου – για να παρέχει ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Το μότο του είναι να παρέχει απεριόριστο αριθμό συνομιλιών με απεριόριστους χειριστές συνομιλίας. Ως εκ τούτου, δεν υποστηρίζει πρόσθετα εργαλεία κέντρου εξυπηρέτησης που ενδέχεται να περιμένουν οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου από άλλες λύσεις, όπως αναλυτικά στοιχεία, αναφορές ή λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου.

Ωστόσο, όπως υποδηλώνει το όνομα του εργαλείου, η σαφής εστίασή του βρίσκεται στη ζωντανή συνομιλία και τις ενσωματώσεις (1.000+). Η συνομιλία σε πραγματικό χρόνο είναι γρήγορη, υποστηρίζει κοινή χρήση αρχείων και παρέχει στους χρήστες δυνατότητες όπως τυποποιημένες απαντήσεις ή αναδυόμενα μηνύματα. Έχει επίσης ανταποκρίσιμο σχεδιασμό.

Το Pure Chat έχει πολλά σχέδια τιμολόγησης και έρχεται επίσης με δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, κάτι που είναι ασυνήθιστο για αυτόν τον κλάδο. Το δωρεάν πρόγραμμα επιτρέπει στις εταιρείες να απολαμβάνουν απεριόριστες συνομιλίες, ωστόσο μπορούν να έχουν μόνο 3 αντιπροσώπους συνομιλίας εγγεγραμμένους στο λογισμικό. Το πρόγραμμα Growth ξεκινά από 49$ το μήνα ανά χρήστη.

Αυτή η λύση πρέπει να εξεταστεί από εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μικρού έως ημι-μεσαίου μεγέθους.

Sendinblue

Το Sendinblue θα πρέπει να εξεταστεί από εταιρείες που αναζητούν ισχυρά εργαλεία υποστήριξης πελατών και λογισμικό μάρκετινγκ μέσω email σε μία μόνο λύση. Είναι μια εξαιρετική επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να συνδυάσουν τις πρωτοβουλίες πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών και έχουν όλα τα δεδομένα σε ένα μέρος.

Όσον αφορά το μάρκετινγκ μέσω email, το λογισμικό μπορεί να στείλει μηνύματα συναλλαγής και μηνύματα SMS. Οι καμπάνιες μπορούν να δημιουργηθούν σε μια απλή φιλική προς το χρήστη διεπαφή χρήστη με ένα πρόγραμμα επεξεργασίας drag-and-drop. Η λύση ζωντανής συνομιλίας υποστηρίζει λειτουργίες αυτοματισμού, όπως η επισήμανση και η τμηματοποίηση επισκεπτών, καθώς και οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας και οι προηγμένες προσαρμογές widget συνομιλίας.

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας δεν παρέχει όλες τις προηγμένες δυνατότητες που είναι γενικά διαθέσιμες σε άλλες λύσεις, ωστόσο, εξακολουθεί να είναι μια καλή επιλογή για εταιρείες που θέλουν μια πλατφόρμα μάρκετινγκ συνομιλίας. Η λύση έχει ένα δωρεάν πρόγραμμα εφ’ όρου ζωής με περιορισμούς, ενώ το Βασικό πρόγραμμα κοστίζει 25$ το μήνα ανά χρήστη.

SnapEngage 

Το SnapEngage είναι λογισμικό ζωντανής συνομιλίας που είναι εξοπλισμένο με chatbots και δυνατότητες αυτοματισμού. Οι χρήστες του SnapEgnage έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν SMS για υποστήριξη συνομιλίας ενώ χρησιμοποιεί ενσωματώσεις Twitter, Facebook και WeChat.

Η λύση δίνει στις εταιρείες την ευκαιρία να προσαρμόσουν πλήρως την εμφάνιση του widget ζωντανής συνομιλίας, συμπεριλαμβάνοντας επεξεργάσιμα πρότυπα. Διατίθενται επιλογές κοινής χρήσης οθόνης, καθώς και λειτουργίες αναφοράς και παρακολούθησης ιστότοπων που μπορούν να σας δώσουν μια μεγάλη εικόνα για το πώς λειτουργεί η ομάδα υποστήριξης πελατών σας και τι μπορεί να βελτιωθεί.

Το SnapEngage είναι πλήρως συμβατό με το HIPAA, γεγονός που το καθιστά ισχυρό υποψήφιο. Η λύση δεν παρέχει δωρεάν πρόγραμμα, ωστόσο, το βασικό πρόγραμμα ξεκινά από μόλις 16$ ανά χρήστη το μήνα.

ClickDesk

Το ClickDesk είναι ένα εργαλείο που ενσωματώνει τη ζωντανή συνομιλία, τη φωνητική συνομιλία και τη λειτουργία συνομιλίας μέσω βίντεο σε μία ισχυρή λύση. Οι χρήστες μπορούν να αξιοποιήσουν τη δύναμη της φωνητικής συνομιλίας και της συνομιλίας μέσω βίντεο, κάτι που μπορεί να συμβεί στο ίδιο παράθυρο συνομιλίας με τη ζωντανή συνομιλία.

Οι βασικές λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνουν την παρακολούθηση του ιστότοπου των επισκεπτών, τους ενεργητικούς χαιρετισμούς συνομιλίας που μπορούν να εξατομικευτούν πλήρως και να προσαρμοστούν, έρευνες πριν από τη συνομιλία και επίσης τη συμπερίληψη εγγενών εφαρμογών για κινητά που μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών ακόμη και εν κινήσει.

Οι λειτουργίες βίντεο ή φωνητικής συνομιλίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή χρήσιμων περιόδων επίδειξης και για την γρήγορη επίλυση των αιτημάτων των πελατών. Τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα μπορούν να ενσωματωθούν στο ClickDesk για να είναι πιο ενημερωμένα και να παραμείνουν πιο κοντά στους πελάτες. Αυτό που κάνει το ClickDesk ακόμη πιο ισχυρό είναι η διαθεσιμότητά του σε περισσότερες από 90 γλώσσες.

Το ClickDesk προσφέρει δωρεάν πρόγραμμα για έως 10 χρήστες και 30 συνομιλίες το μήνα. Παρέχει επίσης προγράμματα τιμολόγησης επί πληρωμή με προηγμένες δυνατότητες, οι οποίες ξεκινούν από 15$ ανά χρήστη το μήνα.

Chaport

Οι κύριες δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας που περιλαμβάνονται στο Chaport είναι τα πολύγλωσσα widget συνομιλίας που μπορούν να προσαρμοστούν πλήρως, ένα απεριόριστο ιστορικό συνομιλιών και η δυνατότητα εισαγωγής σημειώσεων σε συνομιλίες. Διατίθενται επίσης ομαδικές συνομιλίες, τυποποιημένα μηνύματα και προκατασκευασμένες αυτόματες προσκλήσεις.

Το λογισμικό προσφέρεται επίσης ως δωρεάν πρόγραμμα με λίγους περιορισμούς. Το πρόγραμμα Pro, ωστόσο, ξεκινά από μόλις 14$ ανά χρήστη το μήνα και έχει απεριόριστο ιστορικό συνομιλιών και επιτρέπει στους χρήστες να τοποθετούν απεριόριστο αριθμό widget συνομιλίας σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων. Διατίθενται ενσωματώσεις Facebook, Viber και Telegram, καθώς και κοινή χρήση αρχείων και κλειδί API που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενσωμάτωση του λογισμικού με άλλες λύσεις.

ChatBot

Έχουμε συμπεριλάβει το ChatBot στην κορυφαία λίστα λογισμικού ζωντανής συνομιλίας, παρόλο που δεν θεωρείται παραδοσιακό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Το ChatBot θεωρείται συχνά ο ηγέτης στην τεχνολογία bot που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη και δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν έναν εικονικό βοηθό που μπορεί να αλληλεπιδρά με πελάτες.

Ενώ άλλο λογισμικό chatbot μπορεί να απαιτεί δεξιότητες προγραμματισμού για να σχεδιάσει ένα πραγματικά λειτουργικό chatbot, το ChatBot βασίζεται στη δύναμη μιας διεπαφής χρήστη drag-and-drop. Οι χρήστες μπορούν επίσης να απολαύσουν την προσθήκη δωρεάν προσχεδιασμένων προτύπων και ένα ανοιχτό API για σχεδόν άπειρες ενσωματώσεις με λογισμικό τρίτων.

Η εταιρεία πίσω από το ChatBot παρέχει στους χρήστες μια τεράστια γνωσιακή βάση που είναι διαθέσιμη 24/7. Προσφέρουν επίσης δωρεάν δοκιμή 14 ημερών με τιμή που ξεκινά από $50 το μήνα για 1.000 συνομιλίες. Το πιο ακριβό πρόγραμμα κοστίζει 499 $/μήνα για έως και 25.000 συνομιλίες.

Η ξεχωριστή λειτουργία του ChatBot είναι η επιλογή πώλησης προϊόντων σε πελάτες απευθείας στο παράθυρο συνομιλίας. Ωστόσο, το μειονέκτημα του ChatBot έγκειται στον ξεπερασμένο σχεδιασμό του.

It's not the end. We promise

Engage with your customers and help them on their journey immediately, 24/7. Leverage the full power of LiveAgent and provide the best customer service on the market. Period.

Learn more

Πώς η ζωντανή συνομιλία ενισχύει τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας επιτρέπει στις ομάδες πωλήσεων να παρέχουν πρόσθετη υποστήριξη εκτός από το μάρκετινγκ email και τηλεφώνου.

  1. Η ζωντανή συνομιλία προσφέρει την υψηλότερη ικανοποίηση πελατών

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αποκλείει τυχόν σπατάλες χρόνου, όπως μακροσκελείς φόρμες επικοινωνίας, και επιτρέπει πολλαπλές εργασίες. Μελέτες έχουν δείξει ότι το 50% των πελατών έχουν δηλώσει ότι τους αρέσει η ευκολία της ζωντανής συνομιλίας επειδή τους επιτρέπει να εκτελούν πολλαπλές εργασίες ή να περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους.

  1. Η ζωντανή συνομιλία μειώνει την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών

Το 67% των πωλήσεων χάνονται λόγω εγκατάλειψης καλαθιού αγορών. Η ζωντανή συνομιλία προωθεί μια λειτουργία ενεργητικής συνομιλίας, η οποία βοηθά να αποτραπεί η αποχώρηση των πελατών από τον ιστότοπό σας παρέχοντάς τους εξατομικευμένη υποστήριξη και εξυπηρέτηση.

  1. Η ζωντανή συνομιλία παρέχει την ευκαιρία να κάνετε πωλήσεις υψηλού κέρδους και παράλληλες πωλήσεις

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε εξατομικευμένο περιεχόμενο για κάθε πελάτη. Τα αυτοματοποιημένα μηνύματα ενεργητικής συνομιλίας μπορούν να προτείνουν προϊόντα σε κάθε πελάτη, ανάλογα με τη δραστηριότητα του ιστότοπού τους ή τη συμπεριφορά περιήγησης.

Συμβουλές για ζωντανή συνομιλία μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου

Συνοψίζοντας τα πάντα, αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε αυξημένα ποσοστά μετατροπών:

  • Χρησιμοποιήστε ενεργητική συνομιλία
  • Στοχεύστε σε μια λύση με υποστήριξη για κινητά
  • Κάντε τη συνομιλία διαθέσιμη σε όλες τις σελίδες και μετά το ωράριο λειτουργίας
  • Χρησιμοποιήστε τυποποιημένα μηνύματα
  • Ελέγξτε τις μετρήσεις σας
  • Χρησιμοποιήστε τις προηγούμενες συνομιλίες πελατών ως αναφορά
  • Εξαγάγετε πληροφορίες από το CRM για να εξατομικεύσετε κάθε μήνυμα
  • Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας

Συχνές Ερωτήσεις

  • Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η επιλογή της καταλληλότερης λύσης ζωντανής συνομιλίας για την επιχείρησή σας μπορεί να είναι λίγο δύσκολη. Εξαρτάται από τις ανάγκες και τις προτιμήσεις της επιχείρησής σας, καθώς και από τον τύπο και τον προϋπολογισμό της εταιρείας.

  • Ποιος είναι ο καλύτερος δωρεάν διαδικτυακός ιστότοπος συνομιλίας;

Εταιρείες που προσφέρουν ένα δωρεάν πρόγραμμα εφ’ όρου ζωής με περιορισμένες δυνατότητες: Olark, Tawk. to, Freshchat, Drift, Pure Chat, Cliq Chat, Tidio, LiveAgent, Zendesk Chat, Proprofs, Hubspot, Clickdesk, και Chart.

  • Ποιο είναι το καλύτερο δωρεάν πρόσθετο ζωντανής συνομιλίας για το WordPress;

Οι πάροχοι ζωντανής συνομιλίας όπως το LiveAgent, το Olark, το ProProfs, το HubSpot και το Chaport παρέχουν ένα δωρεάν πρόσθετο ζωντανής συνομιλίας για το WordPress.

  • Ποια είναι μερικά από τα καλύτερα πρόσθετα ηλεκτρονικού εμπορίου για το Shopify;

Comm100, Pure Chat, Tidio Chat, Zendesk, ProProfs, LiveChat Inc. και HubSpot είναι μερικά από τα καλύτερα πρόσθετα ηλεκτρονικού εμπορίου για το Shopify.

  • Ποιες είναι οι καλύτερες συστάσεις για την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου;

Σήμερα, η καλύτερη λειτουργία για την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αποδειχθεί ότι είναι η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας. Οι ιστότοποι που ενσωματώνουν αυτό τη λειτουργία γνώρισαν αυξημένα ποσοστά μετατροπής λόγω μειωμένης εγκατάλειψης καλαθιού και αυξημένης ικανοποίησης πελατών.

  • Γιατί είναι απαραίτητη η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας;

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας είναι απαραίτητη είναι η ευκολία και ο αντίκτυπός της στις πωλήσεις. Πιο συγκεκριμένα, η ζωντανή συνομιλία είναι μια οικονομικά αποδοτική λύση και οικονομικά αποδοτικό εργαλείο που παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και διαμορφώνει υγιείς σχέσεις με τους πελάτες.

Το καλύτερο δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας: Η επιλογή μας

Λύση ζωντανής συνομιλίαςΔωρεάν δοκιμήΠλάνα τιμολόγησηςΣυμβατότητα συσκευώνΚαλύτερη λειτουργία
LiveAgentΔοκιμή 14 ημερών Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $ 15 / αντιπρόσωπο / μήναΙστός, ios, androidΠλήρες λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
IntercomΔοκιμή 14 ημερών Χωρίς δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $ 39/μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΑναγνώριση εταιρείας και μάρκετινγκ
FreshchatΔωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $ 15 / αντιπρόσωπο / μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΕπικοινωνία σε πραγματικό χρόνο και ενσωμάτωση με τα υπόλοιπα εργαλεία του FreshWorks
Tawk.toΔωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $ 1/ώρα/αντιπρόσωποWindows, macOS, ios, και AndroidΔιαθεσιμότητα αντιπροσώπων 24/7
ZendeskΔωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από 11,20 $ / μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΕνσωματώσεις προϊόντων Zendesk
HubspotΧωρίς δωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $50/μήνα/χρήστηWindows, macOS, ios, και AndroidΕνσωματωμένο στο HubSpot CRM
Livechat inc.Δοκιμή 30 ημερών Χωρίς δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $16 / αντιπρόσωπο / μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΣύστημα καρτελών εκτός σύνδεσης
UserlikeΔοκιμή 14 ημερών Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $90 / μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΕνσωμάτωση ιστότοπων και εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων
OlarkΔοκιμή 14 ημερών Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $12/Ενσωματωμένο CRM και πολλές ενσωματώσεις
KayakoΔοκιμή 14 ημερών Χωρίς δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $ 15 / μήνα / αντιπρόσωποWindows, macOS, ios, και AndroidΕνσωματώσεις και αναγνώριση εταιρείας
DriftΧωρίς δωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $50 / μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΑυτόματη λειτουργία chatbot
NextivaΔωρεάν δοκιμή Χωρίς δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $19,95Windows, macOS, ios, και AndroidΤα πολλά πρόσθετα του
HelpflowΔωρεάν δοκιμή Χωρίς δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $147 / εβδομάδα/Λύση όλα-σε-ένα
AcquireΔωρεάν δοκιμή Χωρίς δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $25 / μήναWindows, ios, και AndroidΑσφαλής περιήγηση χωρίς λήψη
Pure chatΔωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $79 / μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΕιδοποιήσεις βάσει κανόνων
SendinblueΧωρίς δωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $25 / μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΑυτοματοποίηση μάρκετινγκ
SnapengageΔωρεάν δοκιμή Χωρίς δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $16 / αντιπρόσωποWindows, macOS, ios, και AndroidΕμπειρία παντός καναλιού
ClickDeskΧωρίς δωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $14.99 / μήνα / αντιπρόσωποΕφαρμογές υπολογιστών και AndroidΥποστήριξη φωνητικής συνομιλίας και μέσω βίντεο
ChaportΔωρεάν δοκιμή Δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $9,80 / αντιπρόσωπο / μήναWindows, macOS, ios, και AndroidΑπεριόριστο ιστορικό συνομιλιών και σημειώσεις επισκεπτών
ChatbotΔοκιμή 14 ημερών Χωρίς δωρεάν πλάνοΞεκινώντας από $50 / μήνα/Ζωντανή συνομιλία με τεχνητή νοημοσύνη
Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia

Growth Marketer

Andy is Growth Marketer at LiveAgent. Previously, he studied International Relations and Business Diplomacy and was active as a volunteer in the world's largest student run organization, AIESEC. Running, music and reading books are his favourite free-time activities.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.