Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας

Δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας

Σήμερα πολλές ιστοσελίδες προσφέρουν στους επισκέπτες τους τη δυνατότητα να συνδεθούν σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο συνομιλίας. Σκεφτείτε τα μηνύματα κειμένου, τα άμεσα μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και μια συνομιλία στο Google Hangouts, για παράδειγμα. Δεδομένου ότι όλες οι μορφές άμεσων μηνυμάτων είναι πρακτικές λύσεις που διευκολύνουν την ανταλλαγή πληροφοριών, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εταιρείες θέλουν να τις χρησιμοποιήσουν για την εξυπηρέτηση πελατών και τις στρατηγικές μάρκετινγκ.

Ωστόσο, η ευκολία της άμεσης συνομιλίας με τους πελάτες δεν είναι το μόνο πλεονέκτημα των εργαλείων συνομιλίας. Από τη στιγμή που ένας επισκέπτης μπαίνει στον ιστότοπό σας, η ζωντανή συνομιλία μπορεί να τους συνοδεύει καθόλη τη διάρκεια της εμπειρίας του πελάτη και (ελπίζουμε) σε όλη τη διαδικασία αγοράς.

Γι’ αυτό η επιλογή ενός εργαλείου ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να ενσωματωθεί στην ιστοσελίδα σας είναι απαραίτητη για τις περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα. Το δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent για τον ιστότοπό σας, συνοδεύεται από πολλά ολοκληρωμένα συστήματα. Για παράδειγμα, ένα widget γρήγορης συνομιλίας, μια αναζήτηση ιστορικού καρτελών 7 ημερών και μία ενσωμάτωση. Όπως: κουμπί ζωντανής συνομιλίας, διεύθυνση email, φόρμα επικοινωνίας ή αριθμός τηλεφώνου.

Εάν αναζητάτε περισσότερες δυνατότητες ή/και πιο προηγμένες λύσεις όπως: απεριόριστο ιστορικό αναζήτησης, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή δυνατότητες αυτοματισμού, ελέγξτε τα προγράμματα επί πληρωμή του LiveAgent.

Ωστόσο, ακόμη και η περιορισμένη λειτουργικότητα ενός δωρεάν εργαλείου διαδικτυακής συνομιλίας θα σας επιτρέψει να διαχειριστείτε εύκολα την επιχείρησή σας. Πως; Ας μπούμε στις λεπτομέρειες και ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτήν τη δημοφιλή λύση.

Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας – Τι ακριβώς είναι;

Chat-invitation-LiveAgent

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα μέσο που σας επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη ζωντανή συνομιλία δωρεάν για να ξεκινήσετε συνομιλίες με επισκέπτες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας για πρώτη φορά, να αλληλεπιδράσετε με πελάτες που επιστρέφουν και να παρέχετε υποστήριξη στους υπάρχοντες χρήστες σας, όλα σε πραγματικό χρόνο. Είναι ένας σύγχρονος, συνεχής και συμφραζόμενος τρόπος για να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις, να κλείσετε περισσότερες προσφορές και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες ευχαριστημένους και αφοσιωμένους.

Μια δωρεάν διαδικτυακή συνομιλία στον ιστότοπό σας προσφέρει τα οφέλη από εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών, καλύτερες αλληλεπιδράσεις εταιρείας και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας. Η ενσωμάτωση μιας δωρεάν εφαρμογής ζωντανής συνομιλίας στην εταιρεία σας θα είναι επίσης επωφελής για όλους τους φορείς παροχής υπηρεσιών, καθώς και για τις ομάδες μάρκετινγκ, πωλήσεων και ανάπτυξης.

Μια λύση ζωντανής συνομιλίας σε έναν εμπορικό ιστότοπο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση του δεσμού μεταξύ ενός ιστότοπου και των επισκεπτών του, καθώς επιτρέπει στους υπαλλήλους της εταιρείας να συλλάβουν και να ενισχύσουν το ενδιαφέρον ενός πελάτη για τα προσφερόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες.

Όταν ένας επισκέπτης εισέρχεται σε έναν ιστότοπο (είτε απευθείας είτε μέσω ενός κλικ σε μηχανής αναζήτησης), μπορεί και πάλι να εντοπίσει τους λόγους που τον οδήγησαν να πραγματοποιήσει την αναζήτησή τους αρχικά, και γι’ αυτό η προθυμία τους να δημιουργήσουν την πρώτη επαφή είναι μάλλον υψηλή.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια δωρεάν διαδικτυακή συνομιλία σάς επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε πλήρως αυτήν την κατάσταση. Σας επιτρέπει να συγκεντρώσετε το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα προϊόντα σας προσφέροντας εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο. Χάρη σε αυτή, το επίπεδο ενδιαφέροντος και η αρχική ικανοποίηση ενός επισκέπτη μπορεί να αυξηθεί και να πολλαπλασιαστεί ακόμη και πριν μετατραπούν σε προοπτική. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση των επενδύσεων που μπορούν στη συνέχεια να ανακατανεμηθούν σε θέσεις ή διαφημιστικές καμπάνιες.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t

Γιατί χρειάζεστε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας;

Οι πελάτες θα χρησιμοποιήσουν ένα widget ζωντανής συνομιλίας για να λάβουν γρήγορες και χρήσιμες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους ή να ζητήσουν βοήθεια όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα. Οι ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ χρησιμοποιούν τέτοια εργαλεία για τη συλλογή δυνητικών πελατών και τη μετατροπή τους σε πελάτες. Οι ομάδες υποστήριξης ή εξυπηρέτησης χρησιμοποιούν ζωντανή συνομιλία για την γρήγορη επίλυση προβλημάτων πελατών, την παροχή καλύτερης εξυπηρέτησης και την παροχή πιο πολύτιμων εμπειριών.

Κάθε αξιόπιστη δωρεάν λύση ζωντανής συνομιλίας μπορεί να είναι απίστευτα πολύτιμη για επιχειρήσεις B2C που λειτουργούν στο διαδίκτυο, καθώς τα εργαλεία ζωντανής συνομιλίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη δυνητικών πελατών, τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης και τη μείωση της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών.

Ομοίως, το δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις B2B να ξεκινήσουν ή να τροποποιήσουν καμπάνιες. Αυτό βασίζεται σε: συμπεριφορά χρήστη, εφαρμογή διαδραστικών συνομιλιών με βάση τυποποιημένα πρότυπα για την επιτάχυνση και τη διευκόλυνση της επικοινωνίας με τους χρήστες ή για την παροχή ενεργητικής υποστήριξης.

Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε ποια πλεονεκτήματα μπορεί να φέρει στην επιχείρησή σας ένα δωρεάν εργαλείο συνομιλίας στο διαδίκτυο.

Τα πλεονεκτήματα του δωρεάν διαδικτυακού λογισμικού ζωντανής συνομιλίας

Γιατί η ζωντανή συνομιλία είναι δημοφιλής παγκοσμίως ως λύση εξυπηρέτησης πελατών; Τα αποτελέσματα πολλών ερευνών είναι σαφή.

Τα δωρεάν διαδικτυακά εργαλεία συνομιλίας προσφέρουν στους πελάτες μια εμπειρία παντός καναλιού καθ ‘όλη τη διάρκεια της απόκτησης, της ενσωμάτωσης και των τεχνικών υποστήριξης. Προσφέρει στον πελάτη μια συνεκτική εμπειρία, ανεξάρτητα από το σε ποιο στάδιο της διαδρομής αγοράς βρίσκονται.

Επιπλέον, το 92% των χρηστών έχουν θετική εμπειρία χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας σε σύγκριση με το 88% για το τηλέφωνο, το 85% για το email, το 84% για το Facebook και το 77% για το Twitter (Inc). Επιπλέον, το 63% των πελατών συμφωνούν ότι είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο εάν μπορούν να μιλήσουν με έναν αντιπρόσωπο μέσω ζωντανής συνομιλίας (eMarketer).

Ωστόσο, ο κύριος λόγος για την εφαρμογή μιας τέτοιας λύσης είναι ότι σήμερα οι επισκέπτες σας περιμένουν να βρουν μια διαδικτυακή συνομιλία στον ιστότοπό σας. Και δεν θέλετε να απογοητεύσετε πελάτες ή δυνητικούς πελάτες, σωστά; Για να είμαστε πιο ακριβείς, περισσότερο από το 41% ​​των πελατών αναμένουν να βρουν ένα παράθυρο ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας (Forrester). Εάν αυτό δεν σας πείσει, έχουμε 5 άλλους λόγους που περιγράφονται παρακάτω.

2. Θα μπορείτε να ανταποκρίνεστε πιο γρήγορα

Οι πελάτες εκτιμούν τα άμεσα μηνύματα γιατί, όπως υποδηλώνει το όνομα, είναι άμεσα! Οι χρήστες αναμένουν γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Το 79% των πελατών δηλώνουν ότι προτιμούν να συνομιλούν με αντιπροσώπους αποκλειστικά λόγω της αμεσότητας που προσφέρει σε σύγκριση με άλλα κανάλια (Econsultancy). Φαίνεται λογικό ότι οι καταναλωτές θέλουν τις απαντήσεις τους σε πραγματικό χρόνο, γι ‘ αυτό και η ζωντανή συνομιλία και τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνέχισαν να κερδίζουν όλο και μεγαλύτερες παρακολουθήσεις, ενώ το email σημειώνει σταθερή μείωση χρήσης κάθε χρόνο. Συγκεκριμένα, η ζωντανή συνομιλία κέρδισε αύξηση 14% μεταξύ 2017 και 2019 (HubSpot).

Το να είσαι πιο συχνά διαθέσιμος είναι σαφώς ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη στους πελάτες σου. Στην πραγματικότητα, η τοποθέτηση μιας δωρεάν διαδικτυακής συνομιλίας στον ιστότοπό σας μπορεί να βελτιώσει τον χρόνο πρώτης απόκρισης σε λιγότερο από 3 λεπτά (σύμφωνα με έναν παγκόσμιο μέσο όρο σε όλους τους κλάδους.)

Ωστόσο, δεν δημιουργούνται όλα τα εργαλεία ζωντανής συνομιλίας ίσα. Αποφύγετε τα μοναδικά εργαλεία αυτοματοποίησης και τα chatbots. Σύμφωνα με το 99 Firms, το 29% των χρηστών ζωντανής συνομιλίας μισούν τις απαντήσεις με σενάριο και σχεδόν το 1/3 των καταναλωτών δεν ενδιαφέρονται για τυποποιημένες απαντήσεις που χρησιμοποιούνται από αντιπροσώπους υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας, καθώς δεν διαθέτουν εξατομίκευση. Επομένως, πρέπει να στοχεύσετε να παρέχετε στους πελάτες σας εξατομικευμένες και προσαρμοσμένες εμπειρίες όσο το δυνατόν συχνότερα.

Ακριβώς όπως οι εφαρμογές ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων, οι συζητήσεις ζωντανής συνομιλίας τείνουν να είναι πιο χαλαρές και φιλικές προς τον χρήστη, καθώς διαλύουν τα εμπόδια μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών.

3. Ο ιστότοπός σας θα λειτουργεί 24/7 για εσάς

Ίσως το καλύτερο όφελος από τη χρήση ζωντανής συνομιλίας είναι η δυνατότητα ανταπόκρισης στους πελάτες σας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Το 51% των πελατών θέλουν οι επιχειρήσεις να είναι διαθέσιμες 24/7, οπότε η ύπαρξη αυτής της διαθεσιμότητας είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για κάθε διαδικτυακή επιχείρηση (Inc). Ωστόσο, πιθανότατα θα έχετε άλλες προτεραιότητες (όπως ύπνος, για παράδειγμα) που σημαίνει ότι δεν μπορείτε να είστε συνδεδεμένοι 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο κόσμος θα τελειώσει, ωστόσο, μπορείτε να αφήσετε τη ζωντανή συνομιλία να λειτουργεί για εσάς ακόμα και όταν είστε εκτός σύνδεσης.

create-invitations-with-free-live-chat-software-for-a-website-LiveAgent

Τα προηγμένα εργαλεία ζωντανής συνομιλίας σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε διαφορετικούς τύπους ερωτημάτων. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε από ένα μήνυμα καλωσορίσματος έως μια φόρμα επικοινωνίας. Μπορείτε ακόμη και να ζητήσετε από τους επισκέπτες να υποβάλουν το όνομά τους, το email τους και τον αριθμό τηλεφώνου τους πριν ξεκινήσουν να συνομιλούν μαζί σας.

Τα δεδομένα πελατών που συλλέγονται μέσω ζωντανής συνομιλίας θα αποθηκεύονται αυτόματα εάν η λύση σας είναι ενσωματωμένη σε λογισμικό CRM ή κέντρο εξυπηρέτησης. Μπορείτε να αρχίσετε να προσαρμόζετε τις απαντήσεις σας και να δημιουργείτε σχέσεις με τους πελάτες σας από τη στιγμή που αρχίζετε να απαντάτε στα μηνύματά τους. Σε αντίθεση με τις συνομιλίες μέσω τηλεφώνου ή email, ένα αξιόπιστο δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας αποθηκεύει επίσης τα αντίγραφα των προηγούμενων συνομιλιών σε νήματα που είναι προσβάσιμα τόσο στους αντιπροσώπους όσο και στους πελάτες μόλις ανοίξουν ένα παράθυρο συνομιλίας στο διαδίκτυο.

Μια άλλη επιλογή με ζωντανή συνομιλία είναι να αυτοματοποιήσετε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, οι οποίες θα σας εξοικονομήσουν πολύ χρόνο μακροπρόθεσμα και θα διατηρήσουν και τους πελάτες σας ευχαριστημένους. Η γενική ιδέα είναι να δείξετε στους επισκέπτες σας ότι είστε εκεί για όσους χρειάζονται και να ξεκινήσουν συνομιλίες για να επιτύχουν μετατροπές.

4. Οι πελάτες σας θα αισθάνονται ότι σας ενδιαφέρουν πραγματικά

Ένα πράγμα που διακρίνει τη δωρεάν ζωντανή συνομιλία για ιστότοπους από άλλα εργαλεία είναι ότι είναι μια πολύ πιο φυσική μορφή επικοινωνίας από το email στα μάτια πολλών χρηστών. Δεδομένου ότι οι συνομιλίες πραγματοποιούνται σε συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο, σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε άμεση σύνδεση με τους πελάτες σας σε προσωπικό επίπεδο.

Ωστόσο, η ζωντανή συνομιλία δεν αφορά μόνο τους χρόνους γρήγορης απόκρισης. Υπάρχει κάτι ακόμα πιο σημαντικό από αυτό και είναι το γεγονός ότι η οικοδόμηση μιας διαρκούς σχέσης κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν για περισσότερα. Αυτό, με τη σειρά του, οδηγεί σε πιο εξατομικευμένες συνομιλίες με πελάτες που έχουν ήδη δημιουργήσει σύνδεση με την επιχείρησή σας.

Λαμβάνοντας υπόψη περισσότερες τεχνικές πτυχές, η δωρεάν ζωντανή συνομιλία σε έναν ιστότοπο (σε αντίθεση, στις περισσότερες περιπτώσεις, σε κινητό) επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να μοιράζονται αρχεία εμπλουτισμένων μέσων όπως εικόνες, βίντεο ή GIF μέσω ενός παραθύρου συνομιλίας. Και, ενώ μπορείτε να κάνετε παρόμοια πράγματα μέσω email, είναι πιο συμφρατικό να το κάνετε μέσω μιας ζωντανής συνομιλίας.

free-live-chat-software-for-your-website-LiveAgent

 

5. Θα επιταχύνετε τη διαδικασία πωλήσεων

Ενώ απαντάτε στους πελάτες σας μέσω ζωντανής συνομιλίας από την επιφάνεια εργασίας σας, μπορείτε επίσης να βελτιώσετε τις συνομιλίες σας και να κλείσετε πιο γρήγορα τις προσφορές. Όταν χρησιμοποιείτε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα και έναν πίνακα ελέγχου που συγκεντρώνει όλες τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών (κάθε αξιοπρεπής δωρεάν διαδικτυακή συνομιλία θα πρέπει να το προσφέρει αυτό), μπορείτε να χειριστείτε άλλες επιχειρηματικές εργασίες ενώ συνομιλείτε με πελάτες. Αυτό καθιστά όλη τη διαδικασία πωλήσεων ομαλότερη και πιο αποτελεσματική από ποτέ, συμπεριλαμβανομένων όλων, από την επεξεργασία πληρωμών και υπηρεσιών κράτησης, έως την αποστολή τιμών, τιμολογίων, ακόμη και πληροφοριών αποστολής και παρακολούθησης διαδικασίας.

Εν ολίγοις, θα έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να διαθέσετε και να πουλήσετε τα προϊόντα σας σε ένα μέρος. Αυτό σίγουρα θα έχει θετική επίδραση στα αποτελέσματα των πωλήσεών σας και θα αυξήσει τη διατήρηση των πελατών.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένα στατιστικά για να υποστηρίξουμε αυτόν τον ισχυρισμό:

  • Η ζωντανή συνομιλία οδηγεί σε αύξηση εσόδων κατά 48% ανά ώρα συνομιλίας και αύξηση ποσοστού μετατροπής κατά 40% (Icmi).
  • Οι επισκέπτες του ιστότοπου που αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας μέσω ζωντανής συνομιλίας αξίζουν 4,5 φορές περισσότερο από τους επισκέπτες που δεν το κάνουν (Icmi).
  • Οι εταιρείες που προσφέρουν ζωντανή συνομιλία αναφέρουν βελτίωση κατά 34% στα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών και βελτίωση κατά 2,6 φορές στο κόστος εξυπηρέτησης πελατών. (Verint)
  • Η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας οδηγεί σε αύξηση 3,84% στα ποσοστά μετατροπών και συνολική αύξηση των εσόδων κατά 6% (Goinflow).
  • Η μέση τιμή παραγγελίας των πωλήσεων από πελάτες που συμμετείχαν σε μια συνομιλία πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά ήταν 10% μεγαλύτερη σε σύγκριση με εκείνους που δεν το έκαναν (Forrester).
  • Το 22% των ερωτηθέντων εταιρειών κατέγραψε αύξηση 5-10% στα έσοδα μέσω ζωντανής συνομιλίας (99 Firms).

Ανεξάρτητα από το τι χρησιμοποιείτε – μια δωρεάν συνομιλία σε έναν ιστότοπο ή ένα λογισμικό επί πληρωμή – και οι δύο λύσεις είναι προσιτές για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Στην πρώτη περίπτωση, δεν υπάρχει κόστος για την ίδια την υπηρεσία, αλλά πρέπει να “πληρώσετε” με το χρόνο σας για να εκπαιδεύσετε τους αντιπροσώπους σας να χρησιμοποιούν και να συντηρούν το εργαλείο.

Ευτυχώς, η δημιουργία ενός αξιόπιστου δωρεάν λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας είναι τόσο απλή όσο η χρήση λογισμικού plug-and-play που δεν απαιτεί βαριά εργασία πληροφορικής. Επομένως, η χρήση ενός δωρεάν εργαλείου συνομιλίας θα πρέπει να είναι πολύ εύκολη για τους έμπειρους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης.

6. Θα δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες

Η ζωντανή συνομιλία  είναι ένα εξαιρετικό κανάλι για να ξεκινήσετε συνομιλίες με πελάτες για να τους βοηθήσετε με τις ανησυχίες τους. Όπως έχουμε ήδη εξηγήσει παραπάνω, οι συνομιλίες  μπορούν να καλύψουν τα πάντα, από την υποστήριξη πελατών έως το κλείσιμο στρατηγικών συμφωνιών. Ωστόσο, αυτά τα πράγματα είναι μόνο η αρχή μιας σταθερής, μακροχρόνιας σχέσης που, αν όλα πάνε καλά, μπορείτε να χτίσετε με κάθε πελάτη που έχετε.

Μόλις λάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας ενός πελάτη μέσω ζωντανής συνομιλίας, θα είστε σε θέση να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email και να αναφερθείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια που έκανε σχετικά με την εταιρεία σας. Αυτό θα μπορούσε να τους ευχαριστήσει που πραγματοποίησαν μια αγορά, ζητώντας σχόλια ή συμπλήρωση μιας έρευνας ικανοποίησης. Ωστόσο, αυτές οι διαδικασίες μπορούν να αυτοματοποιηθούν. Αυτό θα σας εξοικονομήσει χρόνο και, το πιο σημαντικό, θα διασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε την ευκαιρία να μιλήσετε με τους πελάτες σας και να συνεχίσετε τη συνομιλία.

Οι εταιρείες υιοθετούν ζωντανή συνομιλία για τις ανάγκες πωλήσεων, μάρκετινγκ και υποστήριξης πελατών σε μεγάλη κλίμακα. Η ζωντανή συνομιλία γεμίζει ένα τεράστιο κενό στον κλάδο εμπειρίας πελατών.

Ακόμη και η πιο απλή δωρεάν διαδικτυακή συνομιλία έχει τη δύναμη να: επηρεάζει τη ζωή των πελατών, επηρεάζει τις αποφάσεις τους και αυξάνει τις πωλήσεις. Υπάρχει ένας καλός λόγος για τον οποίο είναι μια τόσο ισχυρή τάση στον επιχειρηματικό κόσμο, και γιατί η ζωντανή συνομιλία κερδίζει έλξη μεταξύ εταιρειών σε όλους τους τομείς.

Τα ποσοστά υιοθέτησης για εταιρείες που χρησιμοποιούν ήδη ζωντανή συνομιλία συνεχίζουν να αυξάνονται. Οπότε, είναι απλά θέμα χρόνου πριν το εφαρμόσουν όλοι οι ανταγωνιστές σας. Αυτό σημαίνει ότι εάν αποφασίσετε να προσθέσετε ένα widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας τώρα, θα είστε ένα βήμα μπροστά από πολλούς ανταγωνιστές.

Η Comm100 ανακάλυψε ότι το 82% των πελατών ήταν ικανοποιημένοι με την εμπειρία της ζωντανής συνομιλίας τους. Έτσι, οι τιμές είναι πολύ καλύτερες από αυτές του email (61%) και του τηλεφώνου (44%). Αυτό οφείλεται πιθανώς σε συνδυασμό των προαναφερθέντων παραγόντων, όπως η εξατομίκευση και η ταχύτητα.

Το 42% των πελατών επιλέγουν τη ζωντανή συνομιλία σε αντίθεση της τηλεφωνικής κλήσης, διότι μισούν να τίθενται σε αναμονή. (J.D. Power).

Για τις αγορές B2B, η ζωντανή συνομιλία αυξάνει τις μετατροπές κατά 20%. Οι πελάτες B2B που ξεκινούν μια συνομιλία με μια εταιρεία είναι τρεις φορές πιο πιθανό να αγοράσουν από αυτούς που δεν το κάνουν. Για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, η ζωντανή συνομιλία βοηθά στην εξάλειψη του 40% της εγκατάλειψης καλαθιού αγορών. Και δεν είναι μόνο αυτό! Οι πελάτες που χρησιμοποιούν υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας ξοδεύουν κατά μέσο όρο 60% περισσότερα ανά αγορά από αυτούς που δεν το κάνουν.

Οπότε το συμπέρασμα είναι σαφές. Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας θα συνεχίσει να είναι δημοφιλές τους επόμενους μήνες. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τις τάσεις και να εκπλήξετε θετικά τους πελάτες με αποτελεσματική επικοινωνία.

Δωρεάν διαδικτυακή συνομιλία ή λογισμικό ζωντανής συνομιλίας επί πληρωμή – Ποιο να επιλέξετε;

Πριν επιλέξετε οποιοδήποτε κομμάτι επί πληρωμή ή δωρεάν λογισμικού ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας, λάβετε υπόψη μερικές σημαντικές μετρήσεις και πτυχές:

  • Ο αριθμός των πελατών που επικοινωνούν με την εταιρεία σας μέσω διαφορετικών καναλιών.
  • Το επίπεδο ασφάλειας που αναμένουν και εκτιμούν οι πελάτες σας.
  • Σύνολο ατόμων – το τμήμα εξυπηρέτησης σας απασχολεί αρκετούς αντιπροσώπους που θα είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση ζωντανής συνομιλίας;
  • Τι είδους υπηρεσία περιμένουν οι πελάτες σας; Περιμένουν γρήγορες απαντήσεις; Θέλουν να χρησιμοποιήσουν νεότερες τεχνολογίες;
  • Η δωρεάν διαδικτυακή συνομιλία επιτρέπει τη λειτουργία από το cloud, έτσι ώστε το προσωπικό να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες και να εργάζεται από οπουδήποτε.
  • Οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών είναι προσανατολισμένες ή συνδεδεμένες με τις αξίες και τους στόχους της εταιρείας;

Η επιλογή οποιασδήποτε λύσης λογισμικού για την εταιρεία σας θα πρέπει να σχετίζεται άμεσα με τους σκοπούς και τους στόχους της εταιρείας σας.

Ωστόσο, κατά την επιλογή της λύσης σας, είναι επίσης σημαντικό να δώσετε προσοχή στον πάροχο και στην ποιότητα του δωρεάν εργαλείου διαδικτυακής συνομιλίας. Εάν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, σας συνιστούμε να ρίξετε μια ματιά στη δωρεάν λύση ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent, καθώς και στις επιλογές επί πληρωμή. Η προσφορά της εταιρείας είναι μια εξαιρετική λύση που ενσωματώνει δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας με το κέντρο εξυπηρέτησης. Έτσι, το καθιστά το ιδανικό εργαλείο για την ενδυνάμωση του τμήματος υποστήριξης πελατών σας.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Σελίσα Συχνών Ερωτήσεων”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να κάνετε μια ζωντανή συνομιλία στον εμπορικό ιστότοπό σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια λύση ζωντανής συνομιλίας σε έναν εμπορικό ιστότοπο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ ενός ιστότοπου και των επισκεπτών του, καθώς επιτρέπει στους υπαλλήλους της εταιρείας να συλλάβουν και να ενισχύσουν το ενδιαφέρον ενός πελάτη για τα προσφερόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εξαιρετικό κανάλι για να ξεκινήσετε συνομιλίες με πελάτες για να τους βοηθήσετε με τις ανησυχίες τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι ακριβώς είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα μέσο που σας επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη ζωντανή συνομιλία για να ξεκινήσετε συνομιλίες με επισκέπτες για πρώτη φορά, να αλληλεπιδράσετε με πελάτες που επιστρέφουν και να παρέχετε υποστήριξη στους υπάρχοντες χρήστες σας, όλα σε πραγματικό χρόνο.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo