Τι σημαίνει online διαδικτυακή συνομιλία;
Η online συνομιλία στο διαδίκτυο είναι ένας τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων μέσω του Διαδικτύου. Όταν οι άνθρωποι συνομιλούν online στο διαδίκτυο, μπορούν να στέλνουν ο ένας στον άλλο μηνύματα κειμένου, βίντεο, εικόνες και υπερσυνδέσμους σε πραγματικό χρόνο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η online συνομιλία στο διαδίκτυο δεν απαιτεί κανένα είδος λογισμικού, όπως μια εφαρμογή συνομιλίας — το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού που συνδέεται σε ένα δωμάτιο διαδικτυακής συνομιλίας.
Γιατί πρέπει οι εταιρείες να συζητούν με τους πελάτες τους online στο διαδίκτυο;
Οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν κουμπιά ζωντανής συνομιλίας για να επιτρέπουν στους πελάτες να συνομιλούν με αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σε πραγματικό χρόνο. Η συνομιλία με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι μια από τις πιο οικονομικές στρατηγικές όσον αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών του ιστότοπου σε πελάτες που πληρώνουν. Η άριστη εξυπηρέτηση σε συνδυασμό με γρήγορες και ενημερωμένες απαντήσεις σε μια διαδικτυακή συνομιλία είναι το κλειδί για την καρδιά του πελάτη. Εάν δυσκολεύεστε να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.
Υπάρχουν πολλές εφαρμογές για συνομιλία, οπότε κοιτάξτε γύρω σας, κάντε την έρευνά σας και αποφασίστε ποια είναι η καλύτερη για εσάς.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η ζωντανή συνομιλία μπορεί να σας βοηθήσει να μετατρέψετε επισκέπτες ιστότοπου σε πελάτες, ανατρέξτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.
Frequently Asked Questions
Πώς να εγκαταστήσετε τη διαδικτυακή συνομιλία;
Για να εγκαταστήσετε τη διαδικτυακή συνομιλία, απλώς εγκαταστήστε την προσθήκη στον ιστότοπό σας. Η δεύτερη μέθοδος είναι να βρείτε τον κώδικα εγκατάστασης και να τον ενσωματώσετε στον κώδικα του ιστότοπού σας.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ζωντανής συνομιλίας και διαδικτυακής συνομιλίας;
Η ζωντανή συνομιλία είναι μια πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την επαφή μεταξύ του πελάτη και της υπηρεσίας σε πραγματικό χρόνο με χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπο της εταιρείας. Η διαδικτυακή επιτρέπει, από την άλλη, είναι επίσης ένα σύστημα που επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, αλλά δεν απαιτεί την εγκατάσταση ειδικού προγράμματος. Χαρακτηρίζεται από απλότητα και προσβασιμότητα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της online συνομιλίας μέσω διαδικτύου;
Τα πλεονεκτήματα της διαδικτυακής συνομιλίας είναι: μείωση των εξόδων - η διαδικτυακή συνομιλία είναι φθηνότερη από τις τηλεφωνικές κλήσεις και ένα άτομο μπορεί να χειριστεί πολλούς πελάτες ταυτόχρονα. Αυξημένες πωλήσεις - η ζωντανή συνομιλία δημιουργεί περισσότερες μετατροπές, επιπλέον, οι πελάτες που χρησιμοποιούν τη συνομιλία είναι πιο πιθανό να αγοράσουν. Γρήγορη κατανόηση των προβλημάτων των πελατών χάρη στη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Ευκολία για τους πελάτες - η διαδικτυακή συνομιλία είναι μια γρήγορη και αποτελεσματική επιλογή επικοινωνίας. Αναφορές - μπορείτε να αναλύετε και να παρακολουθείτε τα ιστορικά επικοινωνίας σε συνεχή βάση, πόσοι χρήστες έχουν χρησιμοποιήσει αυτήν τη μορφή επικοινωνίας, ποια είναι η αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων. Ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού - ακόμα λίγες εταιρείες χρησιμοποιούν την επιλογή συνομιλίας, επομένως είναι μια ευκαιρία να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Σημείωση ειδικού
Η online συνομιλία είναι αποτελεσματικό εργαλείο για βελτιωμένη επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών. Αξιοποιήστε την για να μείνετε μπροστά στον ανταγωνισμό.

Widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα
Υποστήριξη πελατών σε πολλές γλώσσες μέσω προσαρμοσμένων widget επαφών. Ρυθμίσεις γλωσσών στα widget συνομιλίας για εξυπηρέτηση on the go.
Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora