Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Online διαδικτυακή συνομιλία

Τι σημαίνει online διαδικτυακή συνομιλία;

Η online διαδικτυακή συνομιλία είναι ένας τρόπος επικοινωνίας μεταξύ ατόμων μέσω του Διαδικτύου. Όταν οι άνθρωποι συζητούν online στο διαδίκτυο, μπορούν να στέλνουν μεταξύ τους μηνύματα κειμένου, βίντεο, εικόνες και υπερσυνδέσμους σε πραγματικό χρόνο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η online διαδικτυακή συνομιλία δεν απαιτεί κανενός είδους λογισμικό– αυτό που μόνο χρειάζεστε είναι ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο.

Γιατί πρέπει οι εταιρείες να συζητούν με τους πελάτες τους online στο διαδίκτυο;

Οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν κουμπιά ζωντανής συνομιλίας, επιτρέποντας στους πελάτες τους να συζητούν με αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σε πραγματικό χρόνο. Η συνομιλία με επισκέπτες στον ιστότοπό σας αποτελεί μία από τις πιο οικονομικά αποδοτικές στρατηγικές όσον αφορά τη μετατροπή των επισκεπτών του ιστοτόπου σε  πραγματικούς πελάτες. Η τέλεια εξυπηρέτηση σε συνδυασμό με τη γρήγορη και γεμάτη γνώση ανταπόκριση σε μια online διαδικτυακή συζήτηση είναι το κλειδί στην καρδιά του πελάτη. Αν θέλετε να παρέχετε εξαιρετικές υπηρεσίες στους πελάτες σας, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το λογισμικό help desk.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η ζωντανή συνομιλία μπορεί να σας βοηθήσει να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας στον ιστότοπό σας σε πελάτες, ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον σύνδεσμο.

FAQ

Πώς να εγκαταστήσετε τη διαδικτυακή συνομιλία;

Για να εγκαταστήσετε τη διαδικτυακή συνομιλία, απλά εγκαταστήστε το plugin στον ιστότοπό σας. Ένας άλλος τρόπος είναι να βρείτε το κώδικα εγκατάστασης και να το ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ζωντανής συνομιλίας και διαδικτυακής συνομιλίας;

Η ζωντανή συνομιλία είναι μια πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και της υπηρεσίας σε πραγματικό χρόνο με τους χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπο της εταιρείας . Η Διαδικτυακή Συνομιλία, από την άλλη πλευρά, είναι επίσης ένα σύστημα που επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, αλλά δεν απαιτεί την εγκατάσταση ενός ειδικού προγράμματος. Χαρακτηρίζεται από απλότητα και εύκολη πρόσβαση.

Ποια είναι τα οφέλη της online διαδικτυακής συνομιλίας;

Τα πλεονεκτήματα της διαδικτυακής συνομιλίας είναι: η μείωση των εξόδων – η διαδικτυακή συνομιλία είναι πιο φθηνή από τις τηλεφωνικές κλήσεις και ένα άτομο μπορεί να διαχειριστεί αρκετούς πελάτες ταυτόχρονα, οι αυξημένες πωλήσεις – η ζωντανή συνομιλία παράγει περισσότερες συζητήσεις και επιπλέον οι πελάτες που χρησιμοποιούν τη συνομιλία είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε κάποια αγορά, η γρήγορη κατανόηση των προβλημάτων των πελατών χάρη στη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, η άνεση για τους πελάτες – η διαδικτυακή συνομιλία είναι μια γρήγορη και αποδοτική επιλογή επικοινωνίας, οι αναφορές – μπορείτε να αναλύετε και να παρακολουθείτε το ιστορικό επικοινωνίας σε συνεχή βάση, το πόσοι χρήστες χρησιμοποίησαν αυτού του είδους την επικοινωνία, ποια είναι η αποδοτικότητα των υπαλλήλων εξυπηρέτησης πελατών, το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού – ακόμη λίγες εταιρείες χρησιμοποιούν αυτή την επιλογή συνομιλίας, επομένως είναι ευκαιρία να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo