Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zimbra

Τι είναι το Zimbra;

Το Zimbra είναι μια λύση για προσωπική επιχειρηματική επικοινωνία μέσω email και συνεργασία. Το λογισμικό Zimbra αποτελείται από στοιχεία πελάτη και διακομιστή και ταυτόχρονα προσφέρει μια εφαρμογή για υπολογιστές που ονομάζεται Zimbra Desktop. Εκτός από την έκδοση ανοιχτού κώδικα του Zimbra, υπάρχει μια εμπορική έκδοση (“Δικτυακή Έκδοση”) που έχει προσθήκες κλειστού κώδικα, όπως μια ιδιόκτητη διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων για συγχρονισμό συναντήσεων και επαφών στο Outlook.

Αρχική σελίδα του Zimbra
Αρχική σελίδα του Zimbra

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zimbra;

Ενσωματωμένη λύση email cloud, ημερολογίου και συνεργασίας, το Zimbra είναι το επιχειρηματικό πρότυπο στα δημόσια και ιδιωτικά cloud. Το Zimbra προσφέρει μια από τις πιο καινοτόμες εμπειρίες ανταλλαγής μηνυμάτων που είναι διαθέσιμες σήμερα, συνδέοντας τους τελικούς χρήστες με πληροφορίες και δραστηριότητες που είναι αποθηκευμένες στα προσωπικά τους cloud μέσω μιας επανασχεδιασμένης διεπαφής που βασίζεται στο πρόγραμμα περιήγησης.

Δυσκολεύεστε να διατηρήσετε τα email των πελατών Zimbra εστιασμένα και επιλυμένα εγκαίρως; Ήρθε η ώρα να κάνετε ενσωμάτωση στο LiveAgent και να διαχειριστείτε την επικοινωνία των πελατών σας με το σύστημα καρτελών.

Ένα σύστημα καρτελών εξυπηρετεί κυρίως σκοπούς εξυπηρέτησης πελατών. Παρέχει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών ένα εύχρηστο περιβάλλον εργασίας για την απάντηση σε ερωτήματα. Τα ερωτήματα πελατών, από όπου και αν προέρχονται, γίνονται καρτέλες μόλις ληφθούν από έναν αντιπρόσωπο πελατών. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές τις καρτέλες από ένα συγκεντρωτικό εισερχόμενο φάκελο. Αυτό θα επιτρέψει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να παρέχουν γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent υποστηρίζεται επίσης από λειτουργίες αποδοτικότητας και παραγωγικότητας που σας βοηθούν να ταξινομείτε, να οργανώνετε και να απαντάτε γρηγορότερα στα email των πελατών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες όπως τμήματα, ετικέτες, φίλτρα ή εντοπισμό σύγκρουσης αντιπροσώπων μεταξύ άλλων για να δημιουργήσετε μια ομαλή ροή εργασίας.

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας δεν χειρίζονται μόνο τα email, μπορούν επίσης να χειριστούν ζωντανές συνομιλίες, πύλες πελατών, τηλεφωνικά κέντρα και να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – FacebookTwitterInstagram. Περιλαμβάνει επίσης το Viber. Κάθε κανάλι επικοινωνίας υποστηρίζεται από τις δικές του λειτουργίες για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι ομαλά και αξιόπιστα.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Οφέλη από τη χρήση του Zimbra

  • Μία από τις καλύτερες διαθέσιμες λύσεις email
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας σημαντικών email
  • Zimbra email σε ένα οργανωμένο σύστημα καρτελών
  • Πρόσθετες δυνατότητες και βελτιωμένες δυνατότητες επικοινωνίας

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

FREE TRIAL

Πώς να ενσωματώσετε το Zimbra με το LiveAgent

Δεν χρειάζεται να ενεργοποιήσετε οποιαδήποτε προσθήκη ή να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές τρίτων για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να ενσωματώσετε το Zimbra με το LiveAgent είναι να παράσχετε κάποια δεδομένα στο σύστημα του LiveAgent.

  • Εάν δεν έχετε ακόμη το email σας στο Zimbra, μεταβείτε στον ιστότοπό τους και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή ή αγοράστε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή. Συμπληρώστε μια φόρμα και ρυθμίστε τον νέο σας λογαριασμό email. Εάν έχετε ήδη λογαριασμό στο Zimbra, μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα και να συνεχίσετε με το επόμενο.
Σελίδα δοκιμής του Zimbra με κενή φόρμα
Δοκιμή του Zimbra
  • Τώρα μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ανοίξτε τις Ρυθμίσεις> Email> Λογαριασμοί Email. Κάντε κλικ στο κουμπί δημιουργίας και επιλέξτε Άλλο.
Διαμόρφωση LiveAgent με επιλογή email
Επιλογή email
  • Τώρα μπορείτε να επιλέξετε εάν θέλετε να κάνετε ενσωμάτωση μέσω προώθησης ή IMAP/POP3. Θα σας δείξουμε και τις δύο επιλογές ενσωμάτωσης, ξεκινώντας με την Προώθηση πρώτα. Κάντε κλικ στην Προώθηση και συνεχίστε στο επόμενο βήμα.
Zimbra
Προώθηση ή IMAP/POP3;
  • Μόλις επιλέξετε Προώθηση, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση email και την εγγραφή SPF Εγκατάστασης για το Zimbra domain σας. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να το κάνετε, ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό από τον ιστότοπο της Zimbra. Αυτό πρέπει να γίνει για να βεβαιωθείτε ότι τα email σας δεν θα αναγνωρίζονται ως ανεπιθύμητα από το LiveAgent. Όταν τελειώσετε, επιλέξτε ένα τμήμα υπεύθυνο για τα email από αυτόν τον λογαριασμό Zimbra και κάντε κλικ στην Αποθήκευση.
Zimbra
Ρύθμιση προώθησης

Εάν θέλετε να συνδέσετε το email Zimbra μέσω IMAP/POP3, επιλέξτε αυτήν την επιλογή. Δώστε τη διεύθυνση email, τα στοιχεία σύνδεσης και τον κωδικό πρόσβασής σας. Επιλέξτε τύπο ανάκτησης (IMAP ή POP3), δώστε πληροφορίες διακομιστή και πληροφορίες θύρας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

Zimbra
Ρύθμιση IMAP/POP3

Αυτό είναι όλο, το email σας Zimbra συνδέεται με το σύστημα καρτελών του LiveAgent και τα email σας θα οργανωθούν για να σας βοηθήσουν να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη πελατών.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Περιηγηθείτε στα χρήσιμα άρθρα μας στην Ακαδημία του LiveAgent για να μάθετε για την παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών μέσω όλων των καναλιών. Δείτε το βίντεο περιήγησης μας ή ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών για να δείτε τι άλλο μπορεί να χειριστεί το LiveAgent.

LiveAgent Product Tour

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Zimbra;

Το Zimbra είναι μια επιχειρηματική λύση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το Zimbra είναι επίσης μια ολοκληρωμένη σουίτα συνεργασίας που περιλαμβάνει όχι μόνο email αλλά και ομαδικά ημερολόγια.

 

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zimbra;

Το Zimbra μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλους τους σκοπούς που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Δεν έχει σημασία αν εργάζεστε σε πωλήσεις, υποστήριξη πελατών ή άλλους τομείς, το Zimbra μπορεί να χειριστεί την επικοινωνία μέσω email και να προγραμματίσει γρήγορα.

Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Zimbra;

  • Αξιόπιστη και αποτελεσματική λύση email στο κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent
  • Δημιουργεί αντίγραφα ασφαλείας όλων των σημαντικών email
  • Το σύστημα καρτελών από το LiveAgent προσθέτει επιπλέον λειτουργίες
  • Πολλές δυνατότητες καρτελών

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo