Τι είναι το Zimbra;
Το Zimbra είναι μια λύση για προσωπική επιχειρηματική επικοινωνία μέσω email και συνεργασία. Το λογισμικό Zimbra αποτελείται από στοιχεία πελάτη και διακομιστή και ταυτόχρονα προσφέρει μια εφαρμογή για υπολογιστές που ονομάζεται Zimbra Desktop. Εκτός από την έκδοση ανοιχτού κώδικα του Zimbra, υπάρχει μια εμπορική έκδοση (“Δικτυακή Έκδοση”) που έχει προσθήκες κλειστού κώδικα, όπως μια ιδιόκτητη διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων για συγχρονισμό συναντήσεων και επαφών στο Outlook.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zimbra;
Ενσωματωμένη λύση email cloud, ημερολογίου και συνεργασίας, το Zimbra είναι το επιχειρηματικό πρότυπο στα δημόσια και ιδιωτικά cloud. Το Zimbra προσφέρει μια από τις πιο καινοτόμες εμπειρίες ανταλλαγής μηνυμάτων που είναι διαθέσιμες σήμερα, συνδέοντας τους τελικούς χρήστες με πληροφορίες και δραστηριότητες που είναι αποθηκευμένες στα προσωπικά τους cloud μέσω μιας επανασχεδιασμένης διεπαφής που βασίζεται στο πρόγραμμα περιήγησης.
Δυσκολεύεστε να διατηρήσετε τα email των πελατών σας από το Zimbra εστιασμένα και επιλυμένα στην ώρα τους; Ήρθε η ώρα να ενσωματωθείτε με το LiveAgent και να διαχειριστείτε την επικοινωνία των πελατών σας με το σύστημα καρτελών.
Ένα σύστημα καρτελών εξυπηρετεί κυρίως σκοπούς εξυπηρέτησης πελατών. Παρέχει στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών μια εύχρηστη διεπαφή για απάντηση σε ερωτήματα. Τα ερωτήματα πελατών, ανεξάρτητα από το πού προέρχονται, γίνονται καρτέλες μόλις παραληφθούν από έναν αντιπρόσωπο πελατών. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις καρτέλες από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Αυτό θα επιτρέψει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να παρέχουν γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Το σύστημα καρτελών του LiveAgent υποστηρίζεται επίσης από λειτουργίες απόδοσης και παραγωγικότητας που σας βοηθούν να ταξινομήσετε, να οργανώσετε και να απαντήσετε πιο γρήγορα στις email πελατών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λειτουργίες όπως τμήματα, ετικέτες, φίλτρα ή ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων μεταξύ άλλων για να δημιουργήσετε μια ομαλή ροή εργασίας.
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας όχι μόνο χειρίζονται email, αλλά μπορούν επίσης να διαχειριστούν ζωντανές συνομιλίες, πύλες πελατών, τηλεφωνικά κέντρα και σας βοηθούν να διαχειριστείτε κοινωνικά μέσα – Facebook, Twitter, Instagram. Περιλαμβάνει επίσης Viber. Κάθε κανάλι επικοινωνίας υποστηρίζεται από τα δικά του χαρακτηριστικά για να διασφαλίζεται ότι όλα είναι ομαλά και αξιόπιστα.
Οφέλη από τη χρήση του Zimbra
- Μία από τις καλύτερες διαθέσιμες λύσεις email
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας σημαντικών email
- Zimbra email σε ένα οργανωμένο σύστημα καρτελών
- Πρόσθετες δυνατότητες και βελτιωμένες δυνατότητες επικοινωνίας
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Πώς να ενσωματώσετε το Zimbra με το LiveAgent
Δεν χρειάζεται να ενεργοποιήσετε πρόσθετα ή να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές τρίτων για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να ενσωματώσετε το Zimbra με το LiveAgent είναι να παρέχετε ορισμένα δεδομένα στο σύστημα LiveAgent.
Εάν δεν έχετε ακόμη το email σας στο Zimbra, μεταβείτε στον ιστότοπό τους και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή ή αγοράστε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή. Συμπληρώστε μια φόρμα και ρυθμίστε τον νέο σας λογαριασμό email. Εάν έχετε ήδη λογαριασμό στο Zimbra, μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα και να συνεχίσετε με το επόμενο.

Τώρα μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ανοίξτε τις Ρυθμίσεις> Email> Λογαριασμοί Email. Κάντε κλικ στο κουμπί δημιουργίας και επιλέξτε Άλλο.

- Τώρα μπορείτε να επιλέξετε εάν θέλετε να κάνετε ενσωμάτωση μέσω προώθησης ή IMAP/POP3. Θα σας δείξουμε και τις δύο επιλογές ενσωμάτωσης, ξεκινώντας με την Προώθηση πρώτα. Κάντε κλικ στην Προώθηση και συνεχίστε στο επόμενο βήμα.

Μόλις επιλέξετε Προώθηση, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση email και την εγγραφή SPF Εγκατάστασης για το Zimbra domain σας. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να το κάνετε, ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό από τον ιστότοπο της Zimbra. Αυτό πρέπει να γίνει για να βεβαιωθείτε ότι τα email σας δεν θα αναγνωρίζονται ως ανεπιθύμητα από το LiveAgent. Όταν τελειώσετε, επιλέξτε ένα τμήμα υπεύθυνο για τα email από αυτόν τον λογαριασμό Zimbra και κάντε κλικ στην Αποθήκευση.

Εάν θέλετε να συνδέσετε το email Zimbra μέσω IMAP/POP3, επιλέξτε αυτήν την επιλογή. Δώστε τη διεύθυνση email, τα στοιχεία σύνδεσης και τον κωδικό πρόσβασής σας. Επιλέξτε τύπο ανάκτησης (IMAP ή POP3), δώστε πληροφορίες διακομιστή και πληροφορίες θύρας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

Αυτό είναι όλο, το email σας Zimbra συνδέεται με το σύστημα καρτελών του LiveAgent και τα email σας θα οργανωθούν για να σας βοηθήσουν να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη πελατών.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Περιηγηθείτε στα χρήσιμα άρθρα μας στην Ακαδημία του LiveAgent για να μάθετε σχετικά με την παροχή εκπληκτικής υποστήριξης πελατών μέσω όλων των καναλιών. Παρακολουθήστε το βίντεο της περιήγησής μας ή ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών για να δείτε τι άλλο μπορεί να χειριστεί το LiveAgent.
Frequently asked questions
Τι είναι το Zimbra;
Το Zimbra είναι μια επιχειρηματική λύση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το Zimbra είναι επίσης μια ολοκληρωμένη σουίτα συνεργασίας που περιλαμβάνει όχι μόνο email αλλά και ομαδικά ημερολόγια.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zimbra;
Το Zimbra μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όλους τους σκοπούς που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Δεν έχει σημασία αν εργάζεστε σε πωλήσεις, υποστήριξη πελατών ή άλλους τομείς, το Zimbra μπορεί να χειριστεί την επικοινωνία μέσω email και να προγραμματίσει γρήγορα.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Zimbra;
- Αξιόπιστη και αποτελεσματική λύση email στο κέντρο εξυπηρέτησης LiveAgent
- Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για πολύ σημαντικά emails
- Το σύστημα καρτελών από το LiveAgent προσθέτει επιπλέον δυνατότητες
- Πολλές δυνατότητες καρτελών
Πώς να ενσωματώσετε το Zimbra με το LiveAgent;
Μεταβείτε στο LiveAgent > Ρυθμίσεις > Email > Λογαριασμοί Email
Προσθέστε έναν νέο λογαριασμό email και επιλέξτε Άλλο
Επιλέξτε μεταξύ Προώθηση ή IMAP/POP3
Παρέχετε τα δεδομένα σας και αποθηκεύστε
Η ενσωμάτωση του Zoiper μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση των παρεχόμενων λεπτομερειών. Το Zimbra και το LiveAgent είναι εναλλακτικές λύσεις για την εξυπηρέτηση πελατών. Το RingCentral είναι μια καλή επιλογή για τη δημιουργία προσαρμοσμένων ενσωματώσεων. Το LiveAgent προσφέρει μεταγραφές συζητήσεων και υποστήριξη πελατών 24/7.
Το Zoho Mail μπορεί να συνδεθεί με το LiveAgent για βελτιωμένη επιχειρησιακή απόδοση. Η εναλλακτική λύση του Zopim είναι το LiveAgent, το οποίο προσφέρει δωρεάν ρύθμιση και υποστήριξη πελατών 24/7 σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Το κέντρο εξυπηρέτησης της Zyro παρέχει εργαλεία για την αυτοματοποίηση της υποστήριξης πελατών και το Zimbra είναι μια λύση για προσωπική επικοινωνία μέσω email και συνεργασία. Η επιχείρηση GPTSummarizer παρέχει επαφές με την ομάδα υποστήριξης της Zomato μέσω του LiveAgent.
Προτείνεται να διατηρείτε την επικοινωνία σας οργανωμένη με τη χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων και προκαθορισμένων απαντήσεων για πελάτες. Μπορείτε επίσης να βελτιώσετε τη λειτουργία του κέντρου εξυπηρέτησης σας με τις λειτουργίες του LiveAgent. Η ενσωμάτωση του Axigen στο σύστημα καρτελών του LiveAgent είναι εύκολη και προσφέρει εξαιρετικά ασφαλή δυνατότητες συνεργασίας. Η ενσωμάτωση με IMAP/POP3 απαιτεί τη ρύθμιση του Axigen και την παροχή στοιχείων στο LiveAgent.