Συνεργάτης
Τι είναι το Zentyal;
Το Zentyal είναι μια λύση διακομιστή email και ομαδικού λογισμικού που βασίζεται σε Linux. Διαθέτει μια προσθήκη ανάπτυξης δωρεάν για λήψη και διαθέσιμο πηγαίο κώδικα. Το Zentyal διατίθεται σε δύο πακέτα – Zentyal Server για SMB και Zentyal Cloud για παρόχους φιλοξενίας. Η λύση διακομιστή email απευθύνεται κυρίως σε εταιρείες με κάποια ικανότητα και εμπειρία στην εγκατάσταση και συντήρηση διακομιστών email. Το Zentyal προσφέρει προστασία από ιούς και spam, καθώς και λειτουργίες ημερολογίου και επαφών.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zentyal;
Το Zentyal είναι μια λύση διακομιστή email κατάλληλη για εταιρείες με εξειδικευμένες ομάδες που γνωρίζουν πώς να ρυθμίζουν, να διαμορφώνουν και να συντηρούν διακομιστές email. Έρχεται με εγγενή συμβατότητα του Microsoft Active Directory, ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε εύκολα τους πελάτες. Η Zentyal παρέχει υποστήριξη πελατών για όλους τους πελάτες όποτε χρειάζονται βοήθεια, ωστόσο είναι εύκολο στη χρήση ακόμη και χωρίς βοήθεια. Ο ιστότοπος προσφέρει τεκμηρίωση με πολλά θέματα σχετικά με τη λύση, καθώς και μια πύλη πελατών. Μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε το email Zentyal με το LiveAgent και να το χρησιμοποιήσετε ως την κύρια πλατφόρμα επικοινωνίας του κέντρου εξυπηρέτησης.
Το σύστημα καρτελών LiveAgent μπορεί να ενσωματώσει τα domain εικονικής αλληλογραφίας σας σε μία αποκλειστική λύση για υποστήριξη πελατών. Επωφεληθείτε από πολλές δυνατότητες παραγωγικότητας, όπως τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα που αποθηκεύουν την επικοινωνία των πελατών από οποιοδήποτε κανάλι ή προκαθορισμένες απαντήσεις που σας επιτρέπουν να απαντάτε πιο γρήγορα. Διαχωρίστε τις καρτέλες όταν αντιμετωπίζετε ένα περίπλοκο ζήτημα ή ορίστε κανόνες για τη δημιουργία διαφόρων αυτοματισμών που αναλαμβάνουν εργασίες.
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε περισσότερα από ένα email. Δημιουργήστε ένα ψηφιακό κέντρο κλήσης, δημιουργήστε μια ζωντανή συνομιλία για τον ιστότοπό σας, δημιουργήστε μια πύλη πελατών με μια βάση γνώσεων ή προσθέστε τη λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης από Facebook, Twitter, Instagram και Viber. Κάθε κανάλι επικοινωνίας υποστηρίζεται από μια ποικιλία λειτουργιών παραγωγικότητας που διασφαλίζουν ότι η ροή εργασίας σας θα είναι οργανωμένη και πιο εύκολη.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Zentyal;
- Διατίθεται υποστήριξη πελατών
- Εγγενής συμβατότητα Microsoft Active Directory
- Απεριόριστα εικονικά domain
Πώς να ενσωματώσετε το Zentyal με το LiveAgent
Το σύστημα καρτελών του LiveAgent μπορεί να ενσωματωθεί με το Zentyal μέσω IMAP/POP3. Οι ρυθμίσεις διαμόρφωσης για το LiveAgent καθιστούν αυτήν την επιλογή εύκολα προσβάσιμη. Ο παρακάτω αναλυτικός οδηγός θα σας βοηθήσει να ενσωματώσετε το Zentyal με το σύστημα καρτελών.

Χρειάζεται να εγκαταστήσετε πρώτα το Zentyal; Απλώς μεταβείτε στον ιστότοπο του Zentyal και επιλέξτε ένα πρόγραμμα που σας ταιριάζει. Μια χρήσιμη ενότητα πύλης πελατών είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του Zentyal, συμπεριλαμβανομένου ενός οδηγού εγκατάστασης. Εάν έχετε πρόσβαση στο Zentyal και το έχετε ήδη διαμορφώσει, μεταβείτε στο LiveAgent και συνεχίστε με τα επόμενα βήματα.

Τώρα που το Zentyal έχει ρυθμιστεί και είναι έτοιμο για χρήση, μεταβείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent. Εάν δεν έχετε ήδη ένα, ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή. Κάντε κλικ στο επάνω κουμπί Δημιουργία στην περιοχή Διαμόρφωση > Email > Λογαριασμοί Email. Θα δείτε μια λίστα με τους διαθέσιμους παρόχους email. Κάντε κλικ στο Άλλο στο κάτω μέρος και μετά στο IMAP/POP3 στο επόμενο παράθυρο.

Για να ενσωματώσετε με επιτυχία το Zentyal, πρέπει να παρέχετε στο LiveAgent τις λεπτομέρειες του Zentyal. Πρέπει να δώσετε όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης και διεύθυνση email. Μόλις εισαχθούν, επιλέξτε τη μέθοδο ανάκτησης μαζί με τις πληροφορίες διακομιστή και τη θύρα. Θυμηθείτε να επιλέξετε το τμήμα που είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση των καρτελών από τη διεύθυνση email που έχετε εισάγει. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση στο κάτω μέρος του παραθύρου για να ολοκληρώσετε τη διαμόρφωση.

Τώρα, όλα έχουν ρυθμιστεί. Τα email της Zentyal θα ανακτώνται πλέον από το LiveAgent από το σύστημα καρτελών σας. Δείτε τι μπορεί να κάνει το LiveAgent στο παρακάτω βίντεο. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε τη σελίδα δυνατοτήτων για πρόσθετες επιλογές, καθώς και τη Σελίδα Ακαδημίας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υποστήριξη πελατών.
Frequently asked questions
Τι είναι το Zentyal;
Το Zentyal είναι μια λύση λογισμικού για email και groupware που τρέχει σε Linux. Μια προσθήκη ανάπτυξης είναι διαθέσιμη για δωρεάν λήψη καθώς και ο πηγαίος κώδικας. Διατίθεται σε δύο διαφορετικά πακέτα: Zentyal Server για μικρές επιχειρήσεις και Zentyal Cloud για εταιρείες φιλοξενίας. Μια εταιρεία με κάποια εμπειρία στην εγκατάσταση και συντήρηση διακομιστών email θα ωφεληθεί περισσότερο από τη λύση διακομιστή email. Εκτός από προστασία από ιούς και ανεπιθύμητα μηνύματα, το Zentyal προσφέρει υπηρεσίες επικοινωνίας και ημερολογίου.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zentyal;
Με το Zentyal, οι διακομιστές email μπορούν να δημιουργηθούν και να διατηρηθούν από εξειδικευμένες ομάδες ατόμων που κατανοούν πώς να χειρίζονται έναν διακομιστή email. Το Microsoft Active Directory υποστηρίζεται εγγενώς, ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε τους πελάτες με ευκολία. Κάθε φορά που ένας πελάτης χρειάζεται βοήθεια με το Zentyal, μπορεί να τη λάβει μέσω του τμήματος υποστήριξης πελατών. Το Zentyal είναι επίσης εύκολο στη χρήση ακόμα κι αν δεν χρειάζεται βοήθεια. Μια πύλη πελατών είναι επίσης διαθέσιμη στον ιστότοπο, η οποία περιέχει μια σειρά από θέματα σχετικά με τη λύση. Εναλλακτικά, μπορείτε να ενσωματώσετε το Zentyal με το LiveAgent και να το χρησιμοποιήσετε για να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Zentyal;
Τα οφέλη είναι: διαθέσιμη υποστήριξη πελατών, συμβατότητα Native Microsoft Active Directory, απεριόριστα εικονικά domain.
Πώς να ενσωματώσετε το Zentyal με το LiveAgent;
Μεταβείτε στο LiveAgent και ανοίξτε τη Διαμόρφωση > Διεύθυνση Email > Λογαριασμοί Email. Δημιουργήστε ένα νέο email και επιλέξτε Άλλο. Επιλέξτε IMAP/POP3, δώστε τα στοιχεία σας και κάντε κλικ στην Αποθήκευση.
LiveAgent is a free helpdesk ticketing system that allows businesses to manage a large volume of customer communications through a user-friendly interface. It offers integration options, billing, and alternate solutions for multi-platform companies. The software automates the process of receiving and resolving customer inquiries, creates long-lasting customer relationships, and helps automate support department procedures. It has been effective in converting initial inquiries into qualified sales leads.
Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης email, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και σύστημα διαχείρισης παραπόνων. Υπάρχει πρόγραμμα συνεργατών για εταιρική συνεργασία. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λογισμικό helpdesk για υποστήριξη των πελατών τους μέσω διαφόρων καναλιών, όπως τηλεφωνικά κέντρα, ιστοσελίδες, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή email. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της εταιρίας είναι δημοφιλή μεταξύ των πελατών της.
Η εταιρεία προσφέρει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό διαχείρισης παραπόνων. Επιπλέον, παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και προσφέρει ενσωματωμένες λύσεις. Η εταιρεία έχει λάβει βραβεία και πιστοποιητικά και συνεργάζεται με εταίρους. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα δοκιμής ΔΩΡΕΑΝ.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Zendesk
Η καρτέλα εξυπηρέτησης μέσω κοινωνικών δικτύων στο Zendesk παρέχει βασικές πληροφορίες σχετικά με επαφές πελατών και επιτρέπει την αλληλεπίδραση με το στοιχείο. Το σύστημα συμπληρώνει αυτόματα ορισμένες πληροφορίες και υποστηρίζει την αποστολή τυποποιημένων μηνυμάτων. Εμπειρία χρήστη αποκτήθηκε με προσομοίωση καταστάσεων χρήσης στο Twitter και το Facebook, αλλά επισημαίνεται η πιθανότητα εμφάνισης καθυστερήσεων στην επεξεργασία μηνυμάτων.