Οι περισσότεροι από εμάς προτιμούμε να μην παραδεχτούμε ότι οι διακοπές και τα συμβάντα συμβαίνουν πιο συχνά από ό,τι θα θέλαμε, ειδικά σε ένα εργασιακό περιβάλλον – και σε πολλές περιπτώσεις, είναι πρακτικά αδύνατο να αποφευχθούν. Τώρα, το πρόβλημα δεν είναι γιατί συμβαίνουν διαταραχές και συμβάντα (εκτός αν είναι εσωτερικά, επαναλαμβανόμενα σφάλματα) – σημασία έχει πώς τα αντιμετωπίζετε. Η χρήση λύσεων λογισμικού διαχείρισης συμβάντων είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό.
Οι λύσεις λογισμικού διαχείρισης περιστατικών παρέχουν το τέλειο περιβάλλον για εταιρείες που αντιμετωπίζουν σχετικά συχνά προβλήματα και διαταραχές. Επιτρέπει την παρακολούθηση συμβάντων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής τους και την επίλυσή τους.
Παρακάτω, θα εξηγήσουμε πώς το λογισμικό διαχείρισης συμβάντων είναι ζωτικής σημασίας για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Θα σας παρέχουμε επίσης 25 φανταστικές λύσεις λογισμικού διαχείρισης συμβάντων.
Τι είναι το λογισμικό διαχείρισης συμβάντων;
Το λογισμικό διαχείρισης συμβάντων (IMS), που μερικές φορές αναφέρεται ως λογισμικό διαχείρισης κλήσεων ή λογισμικό κέντρου επικοινωνίας, είναι ζωτικής σημασίας για το οπλοστάσιο πληροφορικής κάθε εταιρείας. Είναι ένα εργαλείο που έχει ως αποστολή να σας κάνει να λειτουργήσετε αφού αντιμετωπίσετε τυχόν διακοπές που σχετίζονται με την τεχνολογία ή μη προγραμματισμένες.
Χρησιμοποιώντας αυτό το λογισμικό, μπορείτε να διορθώσετε τα προβλήματά σας, να καταγράψετε τα προβλήματά σας και να απλοποιήσετε τη “διαδικασία ανάκτησης”, επιτρέποντας ελάχιστο ή καθόλου αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο εσείς και η εταιρεία σας λειτουργείτε. Επομένως, οι πελάτες δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσουν διακοπή της υπηρεσίας τους.
Φανταστείτε το λογισμικό διαχείρισης συμβάντων ως ένα κεντρικό αποθετήριο για εργαλεία που παρακολουθούν, καταγράφουν και επιλύουν περιστατικά, διατηρώντας παράλληλα ένα αρχείο για το τι έχει συμβεί. Έτσι, την επόμενη φορά που θα προκύψει το ίδιο πρόβλημα, η λύση θα είναι πολύ πιο απλή στον χειρισμό.
Με την πρώτη ματιά, το λογισμικό διαχείρισης συμβάντων μπορεί να μοιάζει ίδιο με ένα σύστημα παρακολούθησης προβλημάτων. Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική, ωστόσο. Οι δυνατότητες, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργικότητα του λογισμικού διαχείρισης συμβάντων είναι συνήθως πιο περιεκτικές και εξελιγμένες. Ως εκ τούτου, εκτός από το να βοηθούν τις εταιρείες να παρακολουθούν και να επιλύουν τα προβλήματά τους, μπορούν επίσης να βελτιώσουν το πλαίσιο πληροφορικής και τη διαχείριση των υπηρεσιών τους στο σύνολό τους.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε λογισμικό διαχείρισης συμβάντων;
Η χρήση λογισμικού διαχείρισης συμβάντων είναι επωφελής με περισσότερους από έναν τρόπους, οι οποίοι επικεντρώνονται στο να βοηθήσουν τις εταιρείες να επανέλθουν στην πορεία τους μετά από ένα συμβάν που έχει διαταράξει τη ροή εργασίας τους.
Στις περισσότερες επιχειρήσεις, ο στόχος είναι να ικανοποιηθεί ο πελάτης. Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών είναι προτεραιότητα και εκεί έρχονται οι λύσεις IMS. Μέσω των λύσεων IMS, μπορείτε να χειριστείτε πολλές καρτέλες σε χρόνο ρεκόρ, πράγμα που σημαίνει ότι καθιστά πολύ πιο εύκολο να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη, να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας και να διορθώνετε τυχόν καρτέλες ή προβλήματα έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Χάρη στις λύσεις IMS, η ομάδα υποστήριξης πελατών σας μπορεί να κλείσει γρήγορα σημνατικά συμβάντα χωρίς να χάσει χρόνο κάνοντας υποθέσεις. Η ολοκληρωμένη διαχείριση συμβάντων είναι πρακτικά συνώνυμη με τις πλατφόρμες αντιμετώπισης συμβάντων, πράγμα που σημαίνει ότι οι πλατφόρμες αποτελούν ουσιαστικό εργαλείο για τη σωστή διαχείριση των αποκρίσεων συμβάντων.
Τα αιτήματα παροχής εξυπηρέτησης είναι συνηθισμένα σε κάθε κλάδο, αλλά η αποτελεσματικότητα της διαδικασίας διαχείρισης συμβάντων υπαγορεύει τη συνολική επιτυχία, ταχύτητα και πολυπλοκότητα της ροής εργασίας σας. Χρησιμοποιώντας ένα IMS, μπορείτε να βελτιώσετε τους χρόνους απόκρισης και τους χρόνους ανάλυσης μέσω λύσεων SaaS.
Μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα οφέλη από τη χρήση αυτού του λογισμικού είναι:
Λιγότερος συνολικός χρόνος διακοπής
Εάν διαχειρίζεστε μια επιχείρηση, είναι επιτακτική ανάγκη να συνεχίσετε να λειτουργείτε σαν καλά λαδωμένο μηχάνημα, ακόμη και όταν φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα διαχείρισης συμβάντων κορυφαίας κατηγορίας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι θα υπάρχει λιγότερος χρόνος διακοπής στις λειτουργίες σας καθώς τα προβλήματα καταγράφονται, παρακολουθούνται και επιλύονται με απλό τρόπο.
Καλύτερη διορατικότητα και παρακολούθηση ζητημάτων
Εκτός από την παροχή πληροφοριών για την αρχική αιτία του προβλήματος, οι πάροχοι λύσεων διαχείρισης συμβάντων μπορούν να σας βοηθήσουν να ανακαλύψετε τι οδήγησε στο πρόβλημα. Δεν πρέπει απλά να δίνετε προσοχή σε αυτό όταν προσπαθείτε να επιλύσετε το ζήτημα – είναι εξίσου σημαντικό να εξαλείψετε την πιθανότητα να εμφανιστεί ξανά το ίδιο πρόβλημα στο μέλλον. Φανταστείτε αν το ζήτημα επανέλθει ξανά. Εάν συμβαίνει αυτό, θα είχατε καλύτερη εικόνα για το πώς θα μπορούσατε να παρέχετε ταχύτερη επίλυση συμβάντων σε τυχόν ερωτήματα πελατών και καρτέλες που σχετίζονται με αυτό.
Βελτιωμένη οργάνωση θεμάτων
Η παρακολούθηση, η καταγραφή ζητημάτων και τα αρχεία προηγούμενων αναλύσεων αποτελούν θεμελιώδεις πτυχές μιας ισχυρής λύσης λογισμικού διαχείρισης συμβάντων. Παρέχουν στην εταιρεία τα ακριβή δεδομένα σε πραγματικό χρόνο που απαιτούνται για την επίλυση προβλημάτων. Ένα κέντρο εντολών συμβάντων συλλέγει πληροφορίες σχετικά με αυτά τα ζητήματα- όπως πότε και γιατί προέκυψαν και πώς τα λύσατε- ουσιαστικά σας βοηθά να λύσετε περισσότερα ζητήματα. Εκτός από αυτό, είναι φανταστικό για τη βελτίωση του υπάρχοντος πλαισίου πληροφορικής και τη διασφάλιση ότι αυτά τα ζητήματα θα συμβαίνουν λιγότερο.
Απλοποιημένη αποτελεσματικότητα
Η αποτελεσματικότητα είναι το παν σε μια επιχείρηση και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπιστεί με συγκεκριμένο τρόπο, ειδικά εάν διαχειρίζεστε μια εταιρεία πελατοκεντρική. Χρησιμοποιώντας λύσεις λογισμικού διαχείρισης συμβάντων, οι αντιπρόσωποι του κέντρου εξυπηρέτησης θα έχουν πάντα την ίδια προσέγγιση στην αντιμετώπιση ζητημάτων. Εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο, εξαλείφει την πιθανότητα εμφάνισης εικασιών και μεγιστοποιεί την αποτελεσματικότητα με την οποία οι αντιπρόσωποι λύνουν το πρόβλημα.
Πλήρης διαφάνεια
Η λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων σε πραγματικό χρόνο δεν είναι η μόνη τάση που έχει γίνει βιομηχανικό πρότυπο, καθώς η πλήρης διαφάνεια είναι πιο δημοφιλής από ποτέ. Οι άνθρωποι θα θέλουν πάντα να γνωρίζουν την κατάσταση των καρτελών συμβάντων τους και με κορυφαίες λύσεις λογισμικού διαχείρισης συμβάντων, θα γνωρίζουν πάντα τι συμβαίνει πίσω από την σκηνή.
Η χρήση λογισμικού διαχείρισης συμβάντων έχει όλα αυτά τα φανταστικά πλεονεκτήματα, αλλά το πιο σημαντικό ίσως είναι να σας παρέχει τα απαραίτητα δεδομένα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, εάν έχετε διαταραχές και συμβάντα από έναν τύπο συσκευής περισσότερο από άλλες, θα σας δώσει την απαραίτητη εικόνα για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα. Αυτή η φιλοσοφία ισχύει για όλες τις πτυχές της επιχείρησής σας. Με το λογισμικό διαχείρισης συμβάντων, μπορείτε να αναδείξετε τους πιο προβληματικούς τομείς της επιχείρησής σας και να εφαρμόσετε ένα πλαίσιο για περιστατικά που μπορούν να ελαχιστοποιήσουν τις διαταραχές και το πιθανό κόστος στο μέλλον.
Οι καλύτερες δυνατότητες λογισμικού διαχείρισης συμβάντων
Το σύστημα IMS της επιλογής σας πρέπει να περιλαμβάνει μια σειρά από δυνατότητες που σας επιτρέπουν να χειρίζεστε κάθε είδους καρτέλες και να εξορθολογείτε τόσο τον χρόνο απόκρισης όσο και τη ροή εργασίας σας. Μερικά από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που πρέπει να αναζητήσετε σε ένα IMS είναι:
Καρτέλες
Ένα σύστημα καρτελών είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά μιας λύσης IMS. Ένα καλό σύστημα καρτελών πρέπει να περιλαμβάνει:
- Μια επιλογή καρτελών πολλαπλών καναλιών που σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε τις καρτέλες σας σε μία μόνο τοποθεσία.
- Κορυφαίος χώρος αποθήκευσης, ώστε να μπορείτε να ευρετηριάσετε όλα τις καρτέλες.
- Μια λύση CRM που θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, παρέχοντας παράλληλα την επιλογή αποστολής μαζικών ενεργειών καρτελών.
Επιπλέον, θα πρέπει να έχει όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία αυτοματισμού. Σε ένα καλό IMS, χαρακτηριστικά όπως η αυτοματοποιημένη διανομή και κλιμάκωση καρτελών, οι μακροεντολές και οι τυποποιημένες απαντήσεις και η αφαίρεση διπλοεγγραφών είναι πολύ περιζήτητα.
Ζωντανή συνομιλία
Ο αυτοματισμός μπορεί να σας οδηγήσει μόνο ως εδώ και οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης δεν είναι αρκετά εξελιγμένες για να είναι η λύση μιας στάσης για όλα τα ερωτήματα πελατών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένα κορυφαίο IMS θα πρέπει να διαθέτει μια σειρά από δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας, όπως επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, άμεσα μηνύματα, ευρετηρίαση συνομιλίας, παρακολούθηση αλληλεπιδράσεων και αυτόματη διανομή. Αυτές οι δυνατότητες θα βοηθήσουν την ομάδα σας να αντιμετωπίσει τα προβλήματα των πελατών σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι επίσης αναπόσπαστο μέρος οποιουδήποτε συστήματος διαχείρισης συμβάντων. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να μπορείτε να χρησιμοποιείτε το τηλεφωνικό κέντρο IMS τόσο για εισερχόμενες όσο και για εξερχόμενες κλήσεις, ώστε να μπορείτε να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες των πολύπλοκων πελατών. Επιπλέον, η ΔΦΑ και οι αυτόματες επανακλήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να ειδοποιήσετε τους πελάτες σας για την κατάσταση της υπόθεσής τους.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα βασικά στοιχεία μιας σύγχρονης επιχείρησης. Ένα IMS θα πρέπει να έχει απρόσκοπτη ενσωμάτωση με δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να προσφέρει εξαιρετική παρακολούθηση της εταιρείας και διαχείριση φήμης για να διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες και οι πελάτες σας είναι όσο πιο χαρούμενοι γίνεται.
Πύλη πελατών
Μια γνωσιακή βάση είναι πάντα καλό να υπάρχει, ειδικά αν θέλετε να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες λύσεις αυτοεξυπηρέτησης. Δημιουργώντας μια γνωσιακή βάση, οι πελάτες σας θα μπορούν να εντοπίζουν πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες στις σελίδες Συχνών Ερωτήσεων ή στα φόρουμ σας. Επιπλέον, ένα αποτελεσματικό IMS θα πρέπει να παρέχει έναν πίνακα σχολίων και προτάσεων, ώστε οι πελάτες σας να μπορούν να παρέχουν κρίσιμες πληροφορίες για το πώς μπορεί να βελτιωθεί η επιχείρησή σας.
Ασφάλεια
Ένα IMS είναι τόσο καλό όσο είναι και ασφαλές, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνετε κάποια έρευνα πριν εξετάσετε οποιαδήποτε συγκεκριμένη επιλογή. Συνήθως, οι πιο ασφαλείς λύσεις IMS βασίζονται στο cloud και προσφέρουν κρυπτογράφηση, επαλήθευση σε 2 βήματα, πολλαπλά κέντρα δεδομένων και συμμόρφωση με το GDPR.
Χαρακτηριστικά
Τι ωφελεί ένα IMS αν δεν είναι συγκεντρωμένο με όλες τις δυνατότητες που χρειάζεστε για να επιλύσετε, να ευρετηριάσετε και να λάβετε ειδοποιήσεις για διακοπές ή καρτέλες; Ανάλογα με την εστίαση της επιχείρησής σας, περιμένετε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αλλά μερικά από τα πιο συνηθισμένα είναι:
- Πολυκαναλική επικοινωνία
- Αναφορά συμβάντων
- Διαχείριση καρτελών
- Διαμόρφωση ροής εργασίας
- Διαχείριση ΣΕΥ
- Απεριόριστο ιστορικό
Πόσο κοστίζει το λογισμικό διαχείρισης συμβάντων;
Πολλοί πάροχοι υπηρεσιών IMS προσφέρουν δυναμικά προγράμματα τιμολόγησης και μοντέλα προσαρμοσμένης τιμολόγησης, αλλά πολλά έχουν προκαθορισμένη τιμολόγηση βάσει των λειτουργιών τους.
Η τιμή ενός IMS καθορίζεται επίσης από το πόσους χρήστες υποστηρίζει. Όσο περισσότεροι αντιπρόσωποι χρησιμοποιούν το IMS, τόσο υψηλότερη είναι η τιμή. Ωστόσο, δεν τιμολογούνται όλα τα συστήματα ανά χρήστη, καθώς μερικές εξαιρετικές επιλογές είναι εντελώς δωρεάν για εμπορική χρήση.
Οι κορυφαίες 25 λύσεις λογισμικού διαχείρισης συμβάντων στην αγορά
Παρακάτω, θα περιγράψουμε είκοσι πέντε εξαιρετικές λύσεις IMS, όλα τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και το πιο σημαντικό, την τιμή τους. Στη συνέχεια, θα περιορίσουμε την επιλογή και θα αποκαλύψουμε ποιες λύσεις είναι οι καλύτερες στην αγορά (σύμφωνα με εμάς).
1. LiveAgent
Το LiveAgent είναι μία από τις πιο δημοφιλείς λύσεις διαχείρισης πελατών στην αγορά. Η πλατφόρμα έχει ένα απίστευτο χαρακτηριστικό αντιπροσώπων και δίνει στους αντιπροσώπους πρόσβαση σε πολλά χαρακτηριστικά σε λογική τιμή. Το LiveAgent προσφέρει μια σειρά από ολοκληρωμένες λύσεις, όπως κεντρική τοποθεσία για την αποθήκευση καρτελών, αυτοματοποίηση εξυπηρέτησης πελατών, διαχείριση συμβάντων και ειδοποιήσεις.
Το λογισμικό είναι γνωστό για την ευκολία χρήσης του και την απρόσκοπτη ενσωμάτωσή του. Είναι επίσης μια από τις καλύτερες επιλογές στην αγορά όσον αφορά την τιμή και τη λειτουργικότητα.
Ακριβώς επειδή είναι σχετικά εύκολο στη χρήση δεν σημαίνει ότι δεν είναι σύνθετο, καθώς αυτό το εργαλείο διαχείρισης συμβάντων θα επιτρέψει ακόμη και τις πιο ολοκληρωμένες και πολύπλοκες ροές εργασιών καρτελών και αυτοματισμών.
Εν ολίγοις, αυτή είναι μια επιτακτική λύση λογισμικού εάν θέλετε να βελτιώσετε την επιχείρησή σας, την εμπειρία του χρήστη σας και θέλετε να χειριστείτε επιχειρηματικά κρίσιμα περιστατικά και να υποστηρίξετε καρτέλες με ευκολία και ταχύτητα.
Μια άλλη θετική πτυχή αυτού του λογισμικού είναι ότι έχει ένα προσαρμόσιμο περιβάλλον χρήστη, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να το ενσωματώσετε με το υπάρχον σχεδιασμό και το πληροφοριακό σας framework.
Πλεονεκτήματα:
- Ευκολία στη χρήση
- Προσιτό
- Προσαρμόσιμο
- Λύση πλήρους γκάμας
- Λογισμικό SaaS Cloud
Μειονεκτήματα:
- Χωρίς ενσωμάτωση LinkedIn
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του LiveAgent ξεκινούν από 9$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 49$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε το πλήρες φάσμα λειτουργιών, όπως τηλεφωνικό κέντρο και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, συνοδεύεται από δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα για να δοκιμάσετε όλα όσα είναι γενικά διαθέσιμα στο πρόγραμμα All-Inclusive.
All-In-One solution
Create a LiveAgent account and begin tracking, logging, and solving incidents immediately.
2. Opsgenie
Το Opsgenie είναι μια λύση IMS που επικεντρώνεται στη διατήρηση όλων σε λειτουργία για όσο το δυνατόν περισσότερο. Η υπηρεσία είναι μια κορυφαία επιλογή εάν θέλετε να συγκεντρώσετε τις καρτέλες σας, τις αναφορές περιστατικών και τις διακοπές σε ένα μέρος, ώστε να επιλυθούν, να καταχωρηθούν και να εντοπιστούν σωστά.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που πρέπει να αναφερθεί είναι οι εξαιρετικές δυνατότητες φιλτραρίσματος, επιτρέποντάς σας να δώσετε προτεραιότητα σε πιο πιεστικά ζητήματα από άλλα. Το Opsgenie επιτρέπει επίσης στους χρήστες του να εμβαθύνουν σε μια κριτική ανάλυση των προβλημάτων που προκύπτουν.
Το Opsgenie δεν προορίζεται μόνο για την οργάνωση και την επίλυση καρτελών, επίσης αποτρέπει την εμφάνιση ζητημάτων εξαρχής. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά ευέλικτο και μπορεί να ενσωματωθεί με οποιοδήποτε σύστημα. Μπορεί να διερευνήσει προβλήματα και να βελτιώσει το υπάρχον πλαίσιο σας σε σημαντικό βαθμό.
Πλεονεκτήματα:
- Λύση πλήρους γκάμας
- Πληροφορίες και διερεύνηση μέσω λειτουργιών αναλυτικών στοιχείων
- Δυναμική ειδοποίηση και αναφορές
- Χαρακτηριστικά προτεραιοποίησης
- Πολλαπλά κανάλια ειδοποιήσεων
Μειονεκτήματα:
- Προνόμια διαχειριστή Lackluster
- Περίπλοκο UI προγραμματισμού
Τιμολόγηση:
Η τιμολόγηση του Opsgenie ξεκινά από $9 ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Αυτή η τιμή καλύπτει την ειδοποίηση και τη διαχείριση συμβάντων. Αλλά με 29$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, θα έχετε όλο το φάσμα των δυνατοτήτων που έχει να προσφέρει το Opsgenie. Προσφέρουν δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, που περιλαμβάνει βασική ειδοποίηση και διαχείριση κλήσεων για έως και πέντε άτομα.
3. Zendesk
Το Zendesk είναι μία από τις πιο γνωστές λύσεις λογισμικού διαχείρισης συμβάντων στην αγορά. Είναι απλό στη χρήση, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών και είναι γενικά ένα πολύ καλά αναθεωρημένο CMS, IMS και ITSM.
Ένα από τα πράγματα που καθιστά το Zendesk ένα περιζήτητο λογισμικό είναι ότι είναι πλήρως προσαρμόσιμο και προσφέρει εξαιρετικές ενσωματώσεις, εκτός από το ότι είναι πολύ εύκολο να ενσωματωθούν σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής σας, συμπεριλαμβανομένου του IMS.
Το Zendesk διαθέτει μια σειρά από κορυφαίες δυνατότητες καρτελών, αυτοματισμών και ακόμη και αναλυτικών στοιχείων για λύσεις λογισμικού διαχείρισης συμβάντων. Το λογισμικό διαχείρισης συμβάντων Zendesk προσφέρει όλες τις σωστές λύσεις με έναν αποτελεσματικό, εύχρηστο και προσαρμόσιμο τρόπο.
Πλεονεκτήματα:
- Πολύ εύκολο στη χρήση
- Πλήρως προσαρμόσιμο
- Ισχυρά χαρακτηριστικά
- Λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία
- Αυτόματη απάντηση
Μειονεκτήματα:
- Μη ευέλικτη τιμολόγηση
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του Zendesk ξεκινούν από 49$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για το τυποποιημένο πακέτο λειτουργιών του, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 99$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε όλες τις δυνατότητες.
4. BigPanda
Το BigPanda είναι μια λύση IMS που δημιουργήθηκε ξεκάθαρα για εταιρείες ΙΤ που θέλουν να βελτιώσουν το πλαίσιο πληροφορικής τους. Ενώ οι καρτέλες, η διαχείριση ετοιμότητας και η επίλυση προβλημάτων είναι ο κύριος σκοπός αυτού του IMS, εξακολουθεί να επικεντρώνεται στη βελτίωση του υπάρχοντος συστήματος όσο το δυνατόν περισσότερο.
Το BigPanda διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως συσχέτιση συμβάντων, λεπτομερή ανάλυση, ανάλυση αιτίας και αυτοματοποίηση απόκρισης συμβάντων. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση για εταιρείες με μεγαλύτερο φόρτο εργασίας που σας επιτρέπει να μεγιστοποιήσετε την αποδοτικότητα με την οποία χειρίζεστε συμβάντα, καρτέλες και διαταραχές.
Πλεονεκτήματα:
- Κεντρική διαχείριση ειδοποιήσεων
- Αυτοματοποιημένη ομαδοποίηση ειδοποιήσεων και αλγοριθμική συσχέτιση ειδοποιήσεων
- Έξυπνες καρτέλες
- Προσαρμοσμένες προβολές παρακολούθησης
Μειονεκτήματα:
- Δεν είναι εύκολο στη χρήση
- Πιο ακριβό από άλλες λύσεις στην αγορά
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του BigPanda ξεκινούν από 149$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για το τυπικό πακέτο διαχείρισης συμβάντων, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 449$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων που έχει να προσφέρει το BigPanda. Το BigPanda συνοδεύεται από δωρεάν δοκιμή 90 ημερών που σας επιτρέπει να δοκιμάσετε όλα τα στοιχεία πριν αγοράσετε το λογισμικό.
5. OnPage
Το OnPage είναι ένα λογισμικό διαχείρισης συμβάντων που επικεντρώνεται στην ειδοποίηση, την αναφορά επιδόσεων ασφάλειας, την αναφορά συμβάντων και τις αποφάσεις που λαμβάνουν υπόψη το χρόνο για καρτέλες που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις καθημερινά. Προσφέρει κορυφαίο σύστημα καρτελών και δυνατότητες ιεράρχησης, καθώς και ανακοινώσεις και ειδοποιήσεις σε επίπεδο επιχείρησης.
Αυτό που κάνει το OnPage μια συναρπαστική λύση IMS είναι ότι έρχεται με ένα μοναδικό UI που είναι πολύ εύκολο στη χρήση αλλά πολυσύνθετο και πολύπλοκο ταυτόχρονα.
Σας επιτρέπει να απλοποιείτε τους χρόνους απόκρισης και να φέρετε επανάσταση στον τρόπο χειρισμού των ΣΕΥ των πελατών σας.
Πλεονεκτήματα:
- Ευκολία στη χρήση
- Απλή ενσωμάτωση
- Εξαιρετικό UI/UX
- Ειδοποιήσεις και ενημερώσεις
- Ασφαλής εφαρμογή smartphone
Μειονεκτήματα:
- Υποστήριξη μόνο για την Αγγλική γλώσσα
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του OnPages ξεκινούν από 13,99$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για το τυπικό πακέτο δυνατοτήτων του, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 29,99$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων που έχει να προσφέρει το OnPage. Το OnPage έρχεται με μια δωρεάν δοκιμή 7 ημερών που σας επιτρέπει να δοκιμάσετε τις δυνατότητες πριν αγοράσετε το λογισμικό και μια σειρά πρόσθετων.
6. AlertOps
Το AlertOps είναι μια εφαρμογή λογισμικού που έχει σχεδιαστεί για επιχειρήσεις και εταιρείες ώστε να τις βοηθήσει να διαχειριστούν συμβάντα, να εξοικονομήσουν χρόνο, να εξοικονομήσουν χρήματα και να βελτιώσουν τον τρόπο αντιμετώπισης των καρτελών. Αυτή η λύση λογισμικού διαχείρισης συμβάντων δίνει στους αντιπροσώπους πρόσβαση σε ένα εξαιρετικά εξελιγμένο σύστημα καρτελών που κρύβεται πίσω από ένα πολύ εύκολο στη χρήση UI/UX.
Υπάρχουν συστήματα προτεραιότητας, κοινοποιήσεις σε όλη την εταιρεία και φανταστική ευελιξία. Αυτό που κάνει το AlertOps μια εξαιρετική λύση IMS είναι ότι προσφέρει ασύγκριτη συγκέντρωση περιβάλλοντος που σας επιτρέπει να παρουσιάζετε ζητήματα στους ειδικούς ετοιμότητας με πολύ πιο απλό τρόπο, μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητά τους.
Έρχεται επίσης με ένα Open API χωρίς κώδικα που επιτρέπει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση με σχεδόν οποιαδήποτε υπάρχουσα υποδομή πληροφορικής.
Πλεονεκτήματα:
- Πολύ εύκολο στη χρήση
- Ιεράρχηση προτεραιοτήτων
- Παρακολούθηση KPI
- Εξαιρετικό σύστημα καρτελών
- Αποκατάσταση καταστροφών
- Προσιτό
Μειονεκτήματα:
- Περιορισμένες δυνατότητες του βασικού προγράμματος
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του AlertOps ξεκινούν από 5$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για το βασικό του πακέτο, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 23$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων που έχει να προσφέρει το AlertOps. Το AlertOps παρέχει επίσης δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών και προσαρμοσμένα πακέτα/τιμές κατόπιν αιτήματος.
7. ServiceNow
Το ServiceNow είναι ένα φανταστικό κομμάτι λογισμικού IMS που δημιουργήθηκε για επιχειρήσεις που θέλουν να εξασφαλίσουν, να βελτιστοποιήσουν και να τελειοποιήσουν τη ροή εργασίας τους. Εκτός από τις καρτέλες, την υποβολή εκθέσεων, την καταχώρηση και την ανάλυση – αυτό το λογισμικό βελτιώνει τις υπάρχουσες επιχειρηματικές πρακτικές σας για να ελαχιστοποιήσετε τον χρόνο διακοπής, τις οικονομικές απώλειες λόγω ελλείψεων στον τομέα της πληροφορικής και βελτιώνει την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.
Μερικά από τα κρίσιμα πλεονεκτήματά του είναι ένα πολύ εύκολο στη χρήση UI που συνοδεύεται από εξαιρετικό σχεδιασμό και εύκολη εφαρμογή. Επιπλέον, το ServiceNow παρέχει μια ενιαία πλατφόρμα διαχείρισης πληροφορικής που σας επιτρέπει να συγκεντρώνετε τις λειτουργίες των υπηρεσιών σας, να εξοικονομείτε χρήματα, χρόνο και να βελτιώνετε τη διαχείριση ζητημάτων με σημαντικό περιθώριο.
Πλεονεκτήματα:
- Φιλοξενείται στο cloud
- Εξαιρετικές αναφορές
- Εύκολη εγκατάσταση
- Κορυφαίο σύστημα καρτελών
- Καλή υποστήριξη
Μειονεκτήματα:
- Υψηλό κόστος εκ των προτέρων
- Χωρίς επιλογή εσωτερικής εγκατάστασης
Τιμολόγηση:
Το ServiceNow έχει μεταβλητές τιμές. Ανάλογα με το πόσο πολύπλοκο θέλετε να είναι το σύστημα, το κόστος μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί.
Ενώ το ServiceNow προσφέρει διάφορα πλεονεκτήματα, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να εξετάσετε ορισμένες εναλλακτικές λύσεις που θα μπορούσαν ενδεχομένως να αποκαλύψουν λύσεις που ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας. Ρίξτε μια ματιά σε άλλους ανταγωνιστές του ServiceNow για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να επιλέξετε μια λύση που θα είναι η ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας.
8. Spiceworks
Το Spiceworks δεν είναι απαραίτητα μια λύση IMS, καθώς είναι περισσότερο μια λύση λογισμικού διαχείρισης τεχνολογίας. Όπως και να έχει, σε αυτό το λογισμικό, υπάρχει ένα πολύ ισχυρό σύστημα διαχείρισης συμβάντων που σας επιτρέπει να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών και να απλοποιήσετε τον τρόπο λειτουργίας του κέντρου εξυπηρέτησης σας.
Με όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά της αναφοράς, της ανάλυσης, των ανακοινώσεων, των ειδοποιήσεων και της ιεράρχησης προτεραιοτήτων, το Spiceworks περιλαμβάνει επίσης μια σειρά από μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως συμβουλές από ειδικούς, γνώσεις αγοράς και έρευνα τάσεων.
Προσφέρει τα πάντα, από καρτέλες, διαχείριση email, αναφορές, διαμόρφωση της ροής εργασίας και μια σειρά από άλλες δυνατότητες στην πλευρά των πραγμάτων IMS.
Η online εναλλακτική λύση του Spiceworks είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε τοποθεσία, αλλά δεν διαθέτει τις δυνατότητες της έκδοσης που φιλοξενείται εντός της εταιρείας.
Πλεονεκτήματα:
- Λύση πλήρους γκάμας
- Πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά
- Βελτιστοποιημένες λύσεις IMS
- Εξαιρετική βασική παρακολούθηση
- Εύκολη εγκατάσταση και εκπαίδευση
Μειονεκτήματα:
- Οι διαφημίσεις μπορεί να είναι ενοχλητικές
- Περιορισμός επιλογών κλιμάκωσης
Τιμολόγηση:
Είναι δωρεάν για εμπορική χρήση σε όλα τα πακέτα, καθιστώντας το Spiceworks το ιδανικό εργαλείο για εταιρείες που αναζητούν λύσεις IMS χωρίς να πληρώσουν.
9. Rundeck
Το Rundeck είναι ένα μοναδικό, ανοιχτού κώδικα και φιλικό προς το σύστημα διαχείρισης συμβάντων εταιρειών ανάπτυξης. Κατατάσσεται συνεχώς ως μία από τις καλύτερες επιλογές για επιχειρήσεις μικρής κλίμακας και μικρότερες ομάδες ανταπόκρισης. Το Rundeck δεν είναι ένα IMS καθεαυτό – είναι περισσότερο μια πλατφόρμα που σας επιτρέπει να εφαρμόσετε λύσεις IMS.
Επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στον αυτοματισμό, επιτρέποντάς σας να απλοποιήσετε τα πάντα από την υποστήριξη πελατών, τις καρτέλες και τις απαντήσεις περιστατικών. Το Rundeck θα σας επιτρέψει να αυτοματοποιήσετε πράγματα όπως επισκευές, ειδοποιήσεις και διαγνωστικά – βελτιώνοντας μαζικά την αποτελεσματικότητα της ροής εργασίας σας.
Έρχεται επίσης με μοναδικά χαρακτηριστικά όπως ενεργοποιητές συμβάντων, εξισορρόπηση φορτίου και αυτόματο προγραμματισμό βάσει πόρων.
Πλεονεκτήματα:
- Φιλικό για το προσωπικό ανάπτυξης
- Άδεια κοινότητας και επίδειξη είναι διαθέσιμες δωρεάν
- Καλός αυτοματισμός
- Οπτικοποίηση κύκλου ζωής
Μειονεκτήματα:
- Δεν είναι φιλικό προς το χρήστη
- Πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους για Αδειοδότηση Επιχειρήσεων
- Σχετικά περίπλοκο
Τιμολόγηση:
Το Rundeck διαθέτει Άδεια Community που είναι εντελώς δωρεάν και ανοιχτού κώδικα, αλλά λαμβάνει υποστήριξη μόνο από φόρουμ κοινότητας. Η Άδεια Enterprise τους απαιτεί συνδρομή, αλλά θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί τους για να λάβετε προσφορά. Παρόλο που είναι πολύπλοκο σε σύγκριση με τις περισσότερες λύσεις IMS, είναι ιδανικό για μικρές εταιρείες πληροφορικής λόγω της ασυναγώνιστης υποστήριξης της ομάδας DevOps.
10. NinjaRMM
Το NinjaRMM είναι μια λύση IMS που σας βοηθά να παρακολουθείτε, να επιλύετε και να καταχωρείτε όλες τις καρτέλες που λαμβάνετε, ελαχιστοποιώντας το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την αντιμετώπιση διακοπών.
Έχοντας μια απίστευτα απλή διαδικασία υλοποίησης, συνοδεύεται από ένα ευρύ σύνολο χαρακτηριστικών. Έρχεται επίσης με μερικές φανταστικές δυνατότητες ασφαλείας, που σας επιτρέπουν να προστατεύετε τα επιχειρηματικά σας συμφέροντα ενώ συμμετέχετε σε απομακρυσμένη διαχείριση και παρακολούθηση. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες πληροφορικής να μειώσουν τον χρόνο διακοπής και να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα δυσλειτουργιών, καθώς είναι φιλικό προς το προσωπικό ανάπτυξης.
Πλεονεκτήματα:
- Εύκολη ενσωμάτωση
- Πολύ φιλικό προς το χρήστη UI/UX
- Εργαλεία απομακρυσμένης διαχείρισης
- Εξαιρετική ασφάλεια
Μειονεκτήματα:
- Οι επιλογές μπορεί να είναι υπερβολικές για άπειρους χρήστες.
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του NinjaRMM είναι ευέλικτες. Η τιμολόγηση είναι προσαρμοσμένη, οπότε ανάλογα με το τι ψάχνετε και πόσο περίπλοκο είναι, το κόστος μπορεί να είναι χαμηλό ή υψηλό.
Have any questions about the software you should use?
Schedule a demo with one of our customer success experts.
11. Issuetrak
Το Issuetrak είναι ένα πολύ εύκολο στη χρήση λογισμικό παρακολούθησης προβλημάτων. Αυτή η απλή, ασφαλής και εύχρηστη λύση λογισμικού επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται ερωτήματα, να βοηθούν τους πελάτες και να βελτιώνουν τη ροή εργασίας τους, εξοικονομώντας όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα σε χρόνο διακοπής και δυσλειτουργίες.
Είναι η κορυφαία πλατφόρμα για την αύξηση της παραγωγικότητας και τη βελτίωση του πλαισίου πληροφορικής σας μέσω μιας πολύ φιλικής προς το χρήστη διεπαφή. Προσφέρει απρόσκοπτες ενσωματώσεις, λειτουργεί σχεδόν με όλες τις εφαρμογές τρίτων και είναι πλήρως προσαρμόσιμη.
Πλεονεκτήματα:
- Προσαρμόσιμη διαφήμιση
- Διορθωτικές και προληπτικές ενέργειες (CAPA)
- Πολυκαναλική επικοινωνία
- Τακτικές ενημερώσεις
Μειονεκτήματα:
- Η εγκατάσταση μπορεί να είναι δύσκολη
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του Issuetrak βασίζονται σε προσαρμοσμένες τιμές. Ανάλογα με τον τύπο του λογισμικού και το επίπεδο πολυπλοκότητας που αναζητάτε, το κόστος μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί.
12. Jira Service Management
Το λογισμικό Jira Service Management, παλαιότερα γνωστό ως Jira Service Desk, είναι μια εξαιρετική λύση IMS για μικρές έως μεσαίες ομάδες που επιτρέπει βελτιωμένη ειδοποίηση, καρτέλες και επικοινωνία σε όλη την εταιρεία. Είναι φιλικό προς το προσωπικό ανάπτυξης και προσανατολίζεται στην ελαχιστοποίηση πιθανών διαταραχών και συμβάντων παρέχοντας ένα εξαιρετικό σύστημα καταχώρησης, σχετικά λεπτομερείς πληροφορίες και αναλυτικά στοιχεία.
Εκτός από ένα εύκολο στη χρήση, απλό και ελαφρύ λογισμικό διαχείρισης υπηρεσιών – το Jira Service Management παρέχει επίσης δωρεάν δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης.
Πλεονεκτήματα:
- Πολύ εύκολο στη χρήση
- Ελαφρύ
- Φιλικό περιβάλλον προς το χρήστη
- Ειδοποιήσεις σε όλη την εταιρεία
Μειονεκτήματα:
- Λείπουν χαρακτηριστικά που είναι βασικό μέρος των βιομηχανικών προτύπων
- Σχετικά ακριβό
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του Jira ξεκινούν από 20$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για τα τυπικά τους προγράμματα, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 40 $ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων ή περισσότερες θέσεις αντιπροσώπων (έως 15 αντιπροσώπους). Προσφέρουν μια δωρεάν έκδοση που περιλαμβάνει λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης και ένα πολύ βασικό IMS επίσης.
13. xMatters
Το xMatters είναι μια πλατφόρμα ITSM και IMS που επικεντρώνεται στην αυτοματοποίηση της ροής εργασίας, τη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, την αναφορά και την επίλυση ερωτημάτων, καρτελών και διακοπών. Το xMatters σάς επιτρέπει να προστατεύετε την επιχείρησή σας από ζητήματα παροχής υπηρεσιών παρέχοντας λεπτομερή εικόνα για κάθε καρτέλα, επιτρέποντάς σας να εφαρμόσετε προληπτικά μέτρα για την επίλυση προβλημάτων πριν αυτά προκύψουν.
Αυτή η πλατφόρμα IMS διαθέτει επίσης αυτοματοποίηση της ροής εργασιών, επιτρέποντάς σας να ελαχιστοποιήσετε τον χρόνο διακοπής και να εξοικονομήσετε ένα σημαντικό χρηματικό ποσό κάθε χρόνο. Διαθέτει διαχείριση ετοιμότητας, εξαιρετικές δυνατότητες διαχείρισης συμβάντων και γρήγορους χρόνους απόκρισης.
Πλεονεκτήματα:
- Σύνθετο
- Αυτοματοποιεί τη ροή εργασίας
- Εξαιρετικά χαρακτηριστικά προγραμματισμού
Μειονεκτήματα:
- Οι ενσωματώσεις είναι δύσκολο να δημιουργηθούν
- Σύνθετο περιβάλλον χρήστη
Τιμολόγηση:
Οι τιμές xMatters ξεκινούν από 9$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε το πλήρες φάσμα των δυνατοτήτων τους. Το xMatters έρχεται επίσης με δωρεάν έκδοση και προσαρμοσμένη προσφορά εάν έχετε συγκεκριμένες απαιτήσεις.
14. AlloyNavigator
Το AlloyNavigator είναι ένα σύστημα διαχείρισης πόρων IT και σύστημα IMS. Σε σύγκριση με τις περισσότερες επιλογές σε αυτήν τη λίστα, είναι ένα αρκετά περίπλοκο εργαλείο και ενσωματώνει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών. Παρόλο που δεν είναι το πιο προσβάσιμο εργαλείο για χρήση, είναι παράλληλα προσαρμόσιμο και ρυθμιζόμενο, πράγμα που σημαίνει ότι εάν εκτελείτε μια λειτουργία μεγάλης κλίμακας, μπορείτε να προσαρμόσετε το AlloyNavagiator στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.
Προσφέρει πλήρη τεχνική υποστήριξη, πλήρως ρυθμιζόμενους κόμβους, ενότητες, καθώς και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Αλλά, όσο περίπλοκο και αν είναι, μπορεί να είναι διαχειρίσιμο, ανάλογα με την προσέγγισή σας στη χρήση του. Αυτή η επιλογή είναι εξαιρετική για εφαρμογές μικρής κλίμακας και μεγάλης κλίμακας από την πλευρά του IMS λόγω της ασύγκριτης επεκτασιμότητάς της.
Πλεονεκτήματα:
- Εξαιρετική διαχείριση πόρων
- Κλιμακούμενο
- Τροποποιήσιμες ενότητες
- Προσαρμογή λογισμικού
- Υποστήριξη πελατών και τεχνολογίας
Μειονεκτήματα:
- Χωρίς υποστήριξη άτομο με άτομο
- Η τεκμηρίωση μπορεί να είναι υπερβολική
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του AlloyNavigator ξεκινούν από 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για έως και τρεις αντιπροσώπους, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 79$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν ενδιαφέρεστε για τις επιχειρηματικές τους δυνατότητες. Το AlloyNavigator προσφέρει επίσης δωρεάν έκδοση και δωρεάν επίδειξη της premium έκδοσης.
15. Derdack Alert
Το Derdack είναι μια απλή, εύχρηστη και ελαφριά λύση IMS για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Προσφέρει έναν απλό τρόπο ευρετηρίου, επίλυσης και ειδοποίησης ατόμων για τυχόν συμβάντα, περιστατικά ή διαταραχές. Είναι ένα αρκετά απλό SaaS που είναι φανταστικό για τη βελτιστοποίηση του χρόνου απόκρισης, την εξοικονόμηση χρημάτων στο χρόνο διακοπής λειτουργίας και την ελαχιστοποίηση συμβάντων και διαταραχών.
Διαθέτει ένα απλό περιβάλλον χρήστη, ένα σύστημα μεταφοράς και απόθεσης που σας επιτρέπει να χειρίζεστε ερωτήματα και μια εξαιρετικά βελτιστοποιημένη εφαρμογή για κινητά που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε συμβάντα ενώ βρίσκεστε εν κινήσει.
Πλεονεκτήματα:
- Πολύ εύκολο στη χρήση
- Εφαρμογή υψηλής ποιότητας για κινητά
- Πολύ απλό UI
- Ανακοινώσεις σε όλη την εταιρεία
- Απρόσκοπτη ενσωμάτωση
Μειονεκτήματα:
- Μια μικρή γκάμα λειτουργιών IMS
- Οι ενημερώσεις δεν έχουν ρυθμιστεί ιδανικά
Τιμολόγηση:
Οι τιμές ειδοποιήσεων Derdack μπορεί να διαφέρουν. Επικοινωνήστε με το προσωπικό υποστήριξής του και εξηγήστε πώς θα χρησιμοποιείτε το λογισμικό τους και θα σας απαντήσουν με μια προσφορά.
16. Squadcast
Το Squadcast είναι ένα σχετικά περίτεχνο και πολύπλοκο λογισμικό διαχείρισης συμβάντων που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χειρίζονται με μεγάλη ευκολία μεγάλα ποσά συμβάντων και διαταραχών. Η πλατφόρμα διαθέτει ένα περίπλοκο backend με απρόσκοπτη πρόσοψη, καθιστώντας την ταυτόχρονα ισχυρή αλλά εύκολη στη χρήση.
Έχει σχεδιαστεί ρητά για εφαρμογές μεγαλύτερης κλίμακας και έχει βελτιστοποιηθεί για να ελαχιστοποιήσει τις διακοπές λειτουργίας και παραβιάσεις ΣΕΥ, να βελτιώσει την παράδοση και την αποδοτικότητα και να εξαλείψει όσο το δυνατόν περισσότερα συμβάντα, περιστατικά και διαταραχές.
Πλεονεκτήματα:
- Εύκολη ενσωμάτωση
- Κορυφαία εφαρμογή για κινητά
- Πολύ εξελιγμένο
- Παρακολούθηση ΣΕΥ
- Ειδοποιήσεις σε όλη την εταιρεία
- Προσιτό
- Δυνατότητες δρομολόγησης
Μειονεκτήματα:
- Έλλειψη λειτουργιών και ενσωματώσεων σε σύγκριση με κάποιες άλλες επιλογές
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του Squadcast ξεκινούν από 9$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για έως και τρεις αντιπροσώπους, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα. Όπως και να έχει, το Squadcast προσφέρει μια δωρεάν λύση IMS που είναι πλήρως λειτουργική για μεσαίες έως μεγάλες επιχειρηματικές εφαρμογές.
17. StatusCast
Το StatusCast είναι μια κορυφαία πλατφόρμα για τη διαχείριση συμβάντων, την αναφορά στο τμήμα πληροφορικής, τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών και τη βελτίωση της λειτουργικότητας του δικτύου πληροφορικής σας. Σας επιτρέπει να κατανέμετε απρόσκοπτα όλες τις έρευνες και τα περιστατικά ενώ προσφέρετε εξαιρετικές δυνατότητες ανάλυσης.
Ένα από τα πράγματα που καθιστούν το Statuscast σπουδαίο IMS είναι ότι μειώνει το κόστος IT όσο το δυνατόν περισσότερο εξορθολογίζοντας την επικοινωνία, δίνοντας λεπτομερείς αναφορές και προσφέροντας εξαιρετικές δυνατότητες διαχείρισης και παρακολούθησης. Σας επιτρέπει επίσης να λάβετε προληπτικά μέτρα για την πρόληψη συμβάντων πριν αυτά προκύψουν.
Πλεονεκτήματα:
- Ελαφρύ
- Ολοκληρωμένη διεπαφή χρήστη
- Ισχυρά αναλυτικά στοιχεία
- Προληπτικά μέτρα
- Εξαιρετική επικοινωνία
Μειονεκτήματα:
- Θέματα ευελιξίας και επεκτασιμότητας
- Ακριβό
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του Statuscast ξεκινούν από $39 το μήνα για έως και εκατό αντιπροσώπους και έναν διαχειριστή, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και $299 το μήνα για πέντε χιλιάδες συνδρομητές και δέκα διαχειριστές. Προσφέρει δωρεάν δοκιμή 14 ημερών που σας επιτρέπει να δοκιμάσετε το εργαλείο πριν το αγοράσετε (απαιτείται πιστωτική κάρτα).
18. C2Atom
Το C2Atom είναι ένα εξαιρετικό ITSM που αποδεικνύεται ότι είναι μια λύση για τη διαχείριση συμβάντων, υπηρεσιών και ροής εργασίας. Σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τα πάντα, από τη διαχείριση της ροής εργασίας έως τον προγραμματισμό και τον επαναπρογραμματισμό με ευκολία λόγω του απλού περιβάλλον χρήστη.
Άλλα πλεονεκτήματα της χρήσης του C2Atom είναι τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά ασφαλείας του για την προστασία όλων των δεδομένων σε αυτό το ITSM και μια σειρά από δυνατότητες για τον χειρισμό των πελατών και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχουν με την υπηρεσία σας. Επιπλέον, είναι γεμάτο με αυτοματοποίηση υπηρεσιών, τεχνητή νοημοσύνη, αναφορές στοιχείων, αναλυτικά στοιχεία και δυνατότητες διαχείρισης αποκτημάτων.
Πλεονεκτήματα:
- Λύση διαχείρισης συμβάντων που βασίζεται σε cloud ή εσωτερική εγκατάσταση
- Γεμάτο με δυνατότητες
- Διαδραστικό GUI
- Φόρουμ εκπαίδευσης, έγγραφα και διαδικτυακά σεμινάρια
Μειονεκτήματα:
- Έλλειψη προσαρμογής για ορισμένες λειτουργίες
Τιμολόγηση:
Οι τιμές C2Atom ξεκινούν από 50$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για απλές λειτουργίες όπως οι καρτέλες, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 65$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε την τελευταία έκδοση. Έρχεται με δοκιμαστική επίδειξη, καθώς και προσαρμοσμένες προσφορές και τιμές με βάση τις απαιτήσεις σας.
19. Amixr
Το Amixr είναι ένα πολύ απλό, ξεκάθαρο και ελαφρύ λογισμικό ITSM. Σας επιτρέπει να ευρετηριάσετε τα περιστατικά σας, να στείλετε αναφορές, να τους δώσετε προτεραιότητα και να τα χειριστείτε με τη μεγαλύτερη δυνατή ευκολία. Μπορεί να μην είναι το πιο εξελιγμένο εργαλείο στη λίστα, αλλά είναι η καλύτερη επιλογή για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν κάτι οικονομικό και εύκολο στη χρήση.
Προσφέρει απρόσκοπτη ενσωμάτωση με εφαρμογές τρίτων, είναι εξαιρετικό για εναλλαγή κατά την κλήση και προσφέρει αξιοπρεπή ανάλυση και εικόνα για τα ερωτήματα που λαμβάνετε, ώστε να μπορείτε να δείτε τι χρειάζεται βελτίωση αργότερα. Παρέχει ορισμένες δυνατότητες αυτοματοποίησης και βασίζεται κυρίως σε cloud, αλλά μπορεί να εγκατασταθεί εσωτερικά αν κάνετε εγγραφή στην πιο ακριβή έκδοση.
Πλεονεκτήματα:
- Απλό και ξεκάθαρο
- Μέτριες αναφορές και αναλύσεις
- Ενημέρωση και ανακοινώσεις σε όλη την εταιρεία
Μειονεκτήματα:
- Δεν είναι ιδανικό για οργανισμούς μεγαλύτερης κλίμακας
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του Amixr ξεκινούν από 9$ το μήνα για πράγματα όπως SMS και τηλεφωνικές κλήσεις, αλλά μπορούν να ανέλθουν έως και 19$ εάν αναζητάτε δυνατότητες αυτοματισμού. Έχουν επίσης μια δωρεάν έκδοση που είναι αρκετά καλή για βασική ειδοποίηση και διαχείριση κλήσεων.
20. Zenduty
Το Zenduty είναι μια εξαιρετικά κλιμακούμενη λύση IMS που είναι ιδανική για όλους τους τύπους επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Όσο χειρίζεστε πελάτες, περιστατικά, διαταραχές και ερωτήματα, το Zenduty σας παρέχει μια λύση για όλα τα σχετικά πράγματα.
Ενσωματώνει βασικές δυνατότητες IMS, όπως ειδοποίηση, ιεράρχηση προτεραιοτήτων και διαχείριση κατά την κλήση, αλλά παρέχει επίσης συναρπαστικές λειτουργίες, όπως εντοπισμό και παρακολούθηση πόρων. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για συγκεντρωτισμό και ροή εργασίας απόκρισης περιστατικών χωρίς τριβές. Είναι επίσης προσαρμόσιμο, επιτρέποντάς σας να διαμορφώσετε το εργαλείο για τις συγκεκριμένες ανάγκες σας με ευκολία.
Πλεονεκτήματα:
- Φιλικό για το προσωπικό ανάπτυξης
- Προσαρμόσιμο
- Κλιμακούμενο
- Γεμάτο με δυνατότητες
- Πλαίσιο με βάση τα συμφραζόμενα
Μειονεκτήματα:
- Χωρίς γνωσιακή βάση
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του Zenduty ξεκινούν από 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για SSO και βασικές λύσεις αντιμετώπισης συμβάντων. Ωστόσο, μπορούν να φτάσουν έως και $39 ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε απεριόριστα δεδομένα και δυνατότητες διαχειριστή πλήρους κλίμακας.
21. Cortex XSOAR
Το Cortex XSOAR είναι ένα κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας ITSM με μια σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά, τα περισσότερα από τα οποία συγκεντρώνονται στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών IMS όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό το εργαλείο είναι γνωστό για την προστασία, διαθέτει εξαιρετικές ενσωματώσεις σε όλες τις εφαρμογές και ελαχιστοποιεί το χρόνο διακοπής λειτουργίας των διακομιστών και των υπηρεσιών σας.
Τα πράγματα που κάνουν το Cortex XSOAR τόσο εξέχοντα παίκτη στην αγορά είναι τα χαρακτηριστικά διαχείρισης και παρακολούθησης. Σας επιτρέπουν να επιβλέπετε, να ενορχηστρώστε και να αλληλεπιδράτε με τα περισσότερα από τα πράγματα που συμβαίνουν στο cloud. Είναι πολύ προσανατολισμένο στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
Πλεονεκτήματα:
- Προσανατολισμένο στην ασφάλεια
- Φανταστική ενσωμάτωση
- Εύκολη προσαρμογή
- Εύκολη λειτουργία
Μειονεκτήματα:
- Δαπανηρή αλλά ευέλικτη τιμή
- Η εγκατάσταση απαιτεί βοήθεια από τον προμηθευτή
Τιμολόγηση:
Το Cortex XSOAR προσφέρει προσαρμοσμένα σχέδια τιμολόγησης. Επικοινωνήστε με το προσωπικό υποστήριξης για περισσότερες πληροφορίες.
22. PagerDuty
Το PagerDuty είναι ένα εξαιρετικό IMS και CMS. Σας επιτρέπει να αφαιρέσετε πολλές εργασίες από το κέντρο εξυπηρέτησης αυτοματοποιώντας το. Διαθέτει όλες τις τυπικές δυνατότητες IMS και μεγάλη έμφαση στην αύξηση της παραγωγικότητας, τη μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας και τη μεγιστοποίηση των κερδών παρέχοντας εξαιρετική λεπτομερή επικοινωνία και εκσυγχρονισμό ζητημάτων.
Αυτό που κάνει το PagerDuty μοναδικό είναι ότι ακόμη και με όλες τις τυπικές δυνατότητες IMS, περιλαμβάνει προηγμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης και χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση για να βελτιώνει συνεχώς την υπηρεσία του και να το διαμορφώνει ακριβώς για τις ανάγκες σας.
Πλεονεκτήματα:
- Λειτουργικά AI και ML
- Όλες οι τυπικές δυνατότητες IMS
- Διαχείριση ετοιμότητας
- Επαναδρομολόγηση κλήσεων
- Εξαιρετική ασφάλεια
Μειονεκτήματα:
- Περίπλοκο
- Η δυσκαμψία των τιμών μπορεί να είναι πρόβλημα για ορισμένους
Τιμολόγηση:
Το PagerDuty διαθέτει δωρεάν επιλογή για μικρές ομάδες. Το επαγγελματικό πακέτο είναι 19$ ανά χρήστη το μήνα για SSO, ενσωμάτωση καρτελών, email και υποστήριξη συνομιλίας. Κοστίζει 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα εάν αναζητάτε απεριόριστη πρόσβαση στα δεδομένα και προηγμένες ενσωματώσεις ITSM.
23. Splunk On-Call
Το Splunk είναι ένα από τα παλαιότερα και πιο καθιερωμένα IMS στην αγορά. Χρησιμοποιείται και το εμπιστεύονται εταιρείες όλων των μεγεθών και είναι διάσημο για την παροχή βασικών χαρακτηριστικών IMS με απλό και εύχρηστο τρόπο.
Είναι μια πλατφόρμα βασισμένη σε cloud με μεγάλες απειλές ασφαλείας και ανίχνευση ανωμαλιών, ενώ παράλληλα διαθέτει ένα πολύ φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον και GUI. Εκτός από τις δυνατότητες IMS, όπως κλήσεις, αναδρομολόγηση, ειδοποιήσεις και αναφορές – το Splunk προσφέρει δυνατότητες μεταφοράς στο cloud και εργαλεία διαχείρισης και παρακολούθησης πληροφορικής.
Πλεονεκτήματα:
- Καθιερωμένο
- Ενημερώνεται συχνά
- Ευκολία στη χρήση
- Χαρακτηριστικά αυτοματισμού
Μειονεκτήματα:
- Αποκλειστικά σε Cloud
Τιμολόγηση:
Το Splunk προσφέρει προσαρμοσμένες τιμές. Έρχεται με δοκιμαστική δοκιμή που σας επιτρέπει να δοκιμάσετε τις δυνατότητές του πριν από την αγορά.
24. Freshservice
Το Freshservice είναι ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα ITSM που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε, να επιβλέπετε και να αλληλεπιδράτε με τυχόν περιστατικά που συμβαίνουν στις λειτουργίες της επιχείρησής σας. Σας επιτρέπει να χειρίζεστε ερωτήματα πελατών, να εμφανίζετε περιστατικά και να επιταχύνετε την παροχή υπηρεσιών με πρωτοφανή ρυθμό.
Οι δυνατότητες διαχείρισης περιστατικών του Freshservice προσφέρουν επίσης λύσεις τεχνητής νοημοσύνης που καθιστούν πρακτικά αβίαστη τη διαχείριση όλων των καρτελών, την ανακοίνωση ζητημάτων και την επίλυσή τους σε ρυθμό ρεκόρ με ρεκόρ απόδοσης επένδυσης.
Πλεονεκτήματα:
- Εξαιρετική επεκτασιμότητα
- Φανταστική ασφάλεια
- Λύση πλήρους γκάμας
- Λύση πλήρους γκάμας
- Τεράστια βάση πόρων
Μειονεκτήματα:
- Επικεντρωμένο στην τροφοδοσία μιας εσωτερικής πελατειακής βάσης
- Έλλειψη ενσωμάτωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τιμολόγηση:
Οι τιμές Freshservice ξεκινούν από 19$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για διαχείριση περιστατικών πλήρους κλίμακας, αλλά μπορούν να φτάσουν έως και 109$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, αν αναζητάτε αποκλειστικές δυνατότητες.
25. SolarWinds Service Desk
Το λογισμικό SolarWinds Service Desk είναι μια άλλη ολοκληρωμένη λύση για διαχείριση και παρακολούθηση υπηρεσιών συμβάντων και IT. Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη συλλογή, καταχώρηση, ενοποίηση, συγκέντρωση συμφραζομένων και προτεραιότητα εισερχόμενων καρτελών. Τυχόν ζητήματα μπορούν να διορθωθούν προτού να γίνουν συχνό φαινόμενο.
Διαθέτει ένα ενδιαφέρον σύστημα εξαίρεσης δεδομένων που εμποδίζει τα εισερχόμενά σας να ξεχειλίζουν από τα ίδια αιτήματα. Προσφέρει επίσης τυποποίηση διαχείρισης αιτημάτων υπηρεσίας. Αυτό είναι ιδανικό λόγω της διπλής φύσης των συστημάτων ITSM, καθώς επιτρέπει τη βέλτιστη διαχείριση, παρακολούθηση και αλληλεπίδραση μεταξύ όλων των μερών.
Περιλαμβάνει επίσης μια πύλη εξυπηρέτησης υπαλλήλων, όπου οι αντιπρόσωποι μπορούν να βρουν απαντήσεις σε κοινά ζητήματα που μπορεί να εκληφθούν ως σοβαρότερο περιστατικό.
Πλεονεκτήματα:
- Λύση πλήρους γκάμας
- Σύστημα διαγραφής διπλοεγγραφών
- Πλαίσιο με βάση τα συμφραζόμενα
- Εξαιρετική επικοινωνία
- Δυνατότητες ανίχνευσης κινδύνου
- Προτεραιότητα και ανακοινώσεις
Μειονεκτήματα:
- Πολύπλοκο UI
- Έλλειψη λειτουργίας αναζήτησης
Τιμολόγηση:
Οι τιμές του SolarWinds βασίζονται αποκλειστικά σε ερωτήματα, καθώς κάθε ερώτημα έχει μια προσαρμοσμένη προσφορά. Ανάλογα με τον τύπο του λογισμικού και το επίπεδο πολυπλοκότητας που αναζητάτε, η τιμή μπορεί να είναι είτε προσιτή είτε ακριβή.
Σύγκριση των κορυφαίων 5 λογισμικών διαχείρισης συμβάντων
LiveAgent
Το LiveAgent βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μας για έναν καλό λόγο. Προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό δυνατοτήτων σε προσιτές τιμές. Εκτός από τη σταθερή υπεροχή έναντι του μεγαλύτερου μέρους του ανταγωνισμού, έχει λογική τιμή, είναι εύκολο στη χρήση και προσφέρει μια κλιμακούμενη λύση διαχείρισης συμβάντων.
Επιπλέον, προσφέρει μηνύματα σε πραγματικό χρόνο, αναφορές, αναλύσεις, μια τεράστια γνωσιακή βάση και μια αυτοεξυπηρέτησης πύλη πελατών. Υπερέχει στην προσαρμογή, την ενσωμάτωση και συνοδεύεται από επικοινωνία παντός καναλιού. Η τιμολόγηση για το LiveAgent ξεκινά από 9$.
Discover new features each time you login
LiveAgent is a multi-channel help desk software that offers numerous advanced features. Learn about them all.
Freshdesk
Το Freshdesk είναι ένας άλλος εξαιρετικός υποψήφιος για το θρόνο του καλύτερου IMS στην αγορά. Προσφέρει μια σειρά από δυνατότητες, η πιο σημαντική από τις οποίες είναι το σχετικά εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης συμβάντων και έκδοσης καρτελών.
Όπως το LiveAgent, υποστηρίζει άμεσα μηνύματα, αναλύσεις και αναφορές σε πραγματικό χρόνο και διαθέτει μια σύγχρονη γνωσιακή βάση. Είναι προσαρμόσιμο, επιτρέποντάς σας να το συνδυάσετε με τον υπάρχοντα σχεδιασμό του ιστότοπού σας. Υποστηρίζει επίσης επικοινωνία πολλαπλών καναλιών.
Zendesk
Το Zendesk καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε διάφορους καταλόγους διότι είναι μία από τις καλύτερες λύσεις IMS στην αγορά. Υποστηρίζει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, διαθέτει μια γνωσιακή βάση, προσφέρει επικοινωνία πολλαπλών καναλιών και είναι επίσης μια από τις πιο προσιτές επιλογές στην αγορά.
Αν και προσιτό, δεν περιορίζονται οι ελλείψεις. Η εφαρμογή τηλεφώνου είναι λιγότερο από ιδανική και τείνει να κρασάρει και το περιβάλλον χρήστη είναι υπερβολικά γεμάτο με επιλογές.
Spiceworks
Το κέντρο εξυπηρέτησης Spiceworks είναι η λύση IMS με την καλύτερη τιμή, καθώς είναι εντελώς δωρεάν για εμπορική χρήση. Είναι εύκολο στη χρήση, αλλά έχει ένα μικρό εύρος δυνατοτήτων. Λείπουν επίσης απλές ενσωματώσεις, επιλογές προσαρμογής και πολυκαναλική επικοινωνία.
Τέλος, είναι περίπλοκο στην εγκατάσταση και δεν διαθέτει υποστήριξη για κινητά, καθιστώντας δύσκολη την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο.
Splunk On-Call
Το Splunk On-Call δεν μπορεί να θεωρηθεί ως καθαρό IMS, καθώς παρέχει μια σειρά από άλλες δυνατότητες που δεν εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία. Μεταξύ του μικρού αριθμού των δυνατοτήτων του, προσφέρει μηνύματα, επικοινωνία παντός καναλιού, ιεράρχηση προτεραιοτήτων και συγκέντρωση συμφραζομένων.
Τέλος, η διεπαφή χρήστη είναι αρκετά περίπλοκη και βασίζεται αποκλειστικά στο cloud, γεγονός που το καθιστά ακατάλληλο για εταιρικές εφαρμογές.
Σύστημα υποστήριξης Email | Κατάταξη στο Capterra | Δωρεάν έκδοση | Δωρεάν δοκιμή | Αρχική τιμή |
LiveAgent | 4.7/5 (περίπου 1.000 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $9 ανά αντιπρόσωπο/μήνα |
Freshdesk | 4.5/5 (περίπου 2.300 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | $18 /μήνα |
Zendesk | 4.4/5 (περίπου 2.600 κριτικές) | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $19 /μήνα |
Spiceworks | 4.4/5 (493 κριτικές) | ΝΑΙ | ΝΑΙ | N/A |
Splunk On-Call | 4.5/5 (30 κριτικές) | ΟΧΙ | ΝΑΙ | $19 /μήνα |
Τελικές σκέψεις
Ανεξάρτητα από το είδος της βιομηχανίας που βρίσκεστε, εφόσον αντιμετωπίζετε περιστατικά, διαταραχές ή χρησιμοποιείτε σύστημα καρτελών, μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση ενός IMS. Ένα IMS δεν σας βοηθά μόνο να βελτιστοποιήσετε τη ροή εργασίας σας και να εξοικονομήσετε χρήματα ελαχιστοποιώντας το χρόνο διακοπής. Σας επιτρέπει επίσης να βελτιώσετε το υπάρχον πλαίσιο πληροφορικής εσωτερικά, διασφαλίζοντας ότι τα περισσότερα ζητήματα και διαταραχές δεν συμβαίνουν καθόλου. Είναι ένας τρόπος για να διατηρήσετε τα πράγματα στο σωστό δρόμο και να δημιουργήσετε αμοιβαία επωφελείς σχέσεις με τους πελάτες.
Maximize your chances of success
LiveAgent streamlines your workflows, manages multiple communication channels, and ultimately improves your relationship with customers.
Frequently Asked Questions
What is incident management software?
An incident management software is a software solution that allows you to resolve, index, and file your tickets and complaints in an organized fashion, further streamlining your efficiency and workflow.
Why do you need incident management software?
Companies lose around 700 billion dollars a year on downtime, and IMS solutions help minimize the losses through anticipation, great records, and visibility.
What is the difference between incident management software and a help desk?
Incident management software is solely for solving and indexing incidents and disruptions, while a help desk is for all customer queries.
What's the difference between cloud-based and on-premises incident management software?
Cloud-based IMS solutions are usually faster, cheaper, and better for small to mid-sized businesses, and they don’t require much maintenance from the user. On-premises software solutions are typically reserved for large-scale operations with on-site IT departments.
What is an omnichannel incident management software solution?
An omnichannel incident management software solution simply means that it works enterprise-wide, allowing you to announce, notify, and handle custom reports and tickets on a wide scale.
What are the benefits of using incident management software?
IMS solutions help companies save money, improve service reliability, streamline their workflow, and provide better service to their customers.
How to choose the best incident management software?
Before you make a choice, you’ll have to know what you need. Assemble a list of all the features you want your IMS to have, your budget, and your capabilities, and pick an IMS accordingly.
How much does incident management software cost?
That usually depends on several categories: the sophistication of the software, the number of agents working with the IMS, the provider itself. Some IMS solutions are free of charge.
How does incident management software work?
Think of incident management software as a centralized tool for notifying, analyzing, and automating the ticketing, disruption, and reports to provide faster resolutions, less downtime, and save money.
Why is quality assurance important for incident management software solutions?
Quality assurance is a staple of businesses across the globe, and since IMS solutions handle tickets, reports, and inquiries, you'll always want to select the best one available.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο