Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Gmail;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Gmail στην αγορά.


Ξεκινήστε | 14 ημέρες δωρεάν


Δείτε το βίντεο

Χρησιμοποιείται από

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το webmail;

Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Gmail είναι μία από τις πιο δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες email. Όλοι έχουμε εξοικειωθεί με το δωρεάν χώρο αποθήκευσης, το κουμπί αποστολής, καθώς και τις πρόσθετες χρήσιμες λειτουργίες, όπως αναβολή, ετικέτες ή φακέλους. Θα λέγαμε ότι το Gmail είναι η τέλεια λύση email για άτομα. Διατηρεί τα πάντα άψογα και οργανωμένα. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη χρήση του Gmail για επιχειρήσεις – ειδικά για την υποστήριξη πελατών, υπάρχουν μερικοί περιορισμοί. Δυστυχώς, το Gmail δεν υποστηρίζει συγκεντρωτικά εισερχόμενα με ενσωματώσεις πολλαπλών καναλιών ή επισκόπηση πίνακα ελέγχου πολλαπλών αντιπροσώπων. Αυτά είναι και τα δύο βασικά χαρακτηριστικά στην εξυπηρέτηση πελατών. Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για το τμήμα υποστήριξης σας, το LiveAgent μπορεί να είναι η κατάλληλη λύση για εσάς.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εισάγετε τα email σας στο LiveAgent και επωφεληθείτε από τη
λύση εξυπηρέτησης πελατών πολλών καναλιών


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ισχυρές δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης

Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent διαθέτει περισσότερες από 179 λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων και αναφορών, δυνατότητες gamification ή ενσωματωμένη γνωσιακής βάσης. Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη βαριά δουλειά, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στην οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες σας.

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Εφαρμόστε συγκεντρωτικά εισερχόμενα στην επιχείρησή σας και αποκτήστε αυτά τα πλεονεκτήματα:

Union icon

Αυξημένη ικανοποίηση πελατών

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά απόκτησης πελατών.

Increase icon

Βελτιωμένη παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας.

Phone icon

Αρμόδιος για επικοινωνία

Η ομάδα υποστήριξης σας μπορεί να χειριστεί όλα τα αιτήματα πελατών από πολλά κανάλια σε ένα μέρος.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Αξιοποιήστε τη δύναμη των συγκεντρωτικών εισερχομένων

Το ιδανικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι διαφανές και εύκολα προσβάσιμο για όλους τους αντιπροσώπους στο τμήμα σας. Θα πρέπει να υποστηρίζει πολυ-καναλικές ενσωματώσεις και να παρέχει πρόσθετες δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης όπως αυτοματισμό. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα από το LiveAgent κάνουν ακριβώς αυτό. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent είναι μια πιο έξυπνη έκδοση των τρέχοντων εισερχομένων email σας. Σας επιτρέπει να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα από πολλά κανάλια όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και τηλεφωνικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις. Εξαλείφει την ανάγκη για κοινή χρήση λογαριασμού και παρακολούθηση συσκευών. Όλες οι νέες καρτέλες εισάγονται αυτόματα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και μπορούν να προβληθούν και να απαντηθούν από όλους τους αντιπροσώπους. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σας επιτρέπουν να προσθέτετε ετικέτες, υπενθυμίσεις, εσωτερικές σημειώσεις, αυτοματοποίηση καρτελών σε τμήματα ή συγκεκριμένους αντιπροσώπους και πολλά άλλα. Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent.

Ξεκινήστε τη Δωρεάν Δοκιμή

Χρησιμοποιήστε την υβριδική ροή καρτελών

Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent χρησιμοποιεί την υβριδική ροή καρτελών που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό στην υποστήριξη πελατών, διότι αυξάνει την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου. Η υβριδική ροή καρτελών κάνει όλες τις καρτέλες να φαίνονται το ίδιο ανεξάρτητες από το κανάλι επικοινωνίας από το οποίο ελήφθησαν. Η ροή καρτελών σας επιτρέπει να παρακολουθείτε το ταξίδι των πελατών σας μέσω διαφορετικών καναλιών, αλλά να παραμένετε πάντα στην ίδια υβριδική καρτέλα. Με αυτόν τον τρόπο, έχετε στη διάθεση σας όλες τις σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας και τα ζητήματα τους.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, δημιουργία καρτελών και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουννα παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για να εξοικονομήσετε χρόνο

Ο αυτοματισμός είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για την υποστήριξη πελατών, επειδή εξοικονομεί πολύ χρόνο. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε συνηθισμένες εργασίες, να δημιουργήσετε ροές εργασίας ή μοναδικούς κανόνες αυτοματισμού σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας. Για παράδειγμα, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να εκχωρήσουν αυτόματα καρτέλες (σε οποιοδήποτε στάδιο) σε μεμονωμένους αντιπροσώπους ή τμήματα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα “έναυσμα” και ο κανόνας θα εκτελεστεί. Στο LiveAgent, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να βασίζονται σε οποιαδήποτε παράμετρο καρτέλας, συμβάν ή ώρα. Αποφασίστε εάν το LiveAgent είναι μια καλή εναλλακτική λύση για το Gmail για τις επιχειρήσεις σας με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο μας 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δώστε ώθηση στην εξυπηρέτηση των πελατών σας

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Γι’ αυτό είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το Gmail. Γίνετε κι εσείς μία από τις εταιρείες όπως η Yamaha, η BMW, η Huawei και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης για την παροχή εξυπηρέτησης πελατών παγκόσμιας κλάσης. Με το LiveAgent, είναι εύκολο. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο σας 14 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Ready to switch to LiveAgent

Το LiveAgent εξαφανίζει τα μειονεκτήματα της εξυπηρέτησης πελατών


Slow customer support

Αργοί χρόνοι απόκρισης

Το 12% των Αμερικανών βαθμολογούν ως πρώτη τους ενόχληση στην εξυπηρέτηση πελατών την “έλλειψη ταχύτητας”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

Έλλειψη σαφήνειας στα μέσα

Το 72% των καταναλωτών αντιλαμβάνονται το να πρέπει να εξηγήσουν το πρόβλημά τους σε πολλά άτομα ως κακή εξυπηρέτηση πελατών. Διαστατή Έρευνα

Simple and efficient customer service

Χαμένοι πελάτες

Το ένα τρίτο των καταναλωτών δηλώνει ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο αλλαγής εταιρειών μετά από μία μόνο περίπτωση κακής εξυπηρέτησης πελατών. American Express

Έλλειψη διαφάνειας

Το 72% των καταναλωτών δηλώνουν ότι όταν έρχονται σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών αναμένουν από τον αντιπρόσωπο να “γνωρίζει ποιοι είναι, τι έχουν αγοράσει και να έχουν πληροφορίες για τις προηγούμενες δεσμεύσεις τους”. Microsoft

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Θέλετε να μας συγκρίνετε με διαφορετικές λύσεις;

Έχετε περιέργεια να δείτε που διαφέρουμε; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του Gmail
Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Το LiveAgent βοηθά τη Hostinger να αυξήσει την παραγωγικότητα, ελαττώνει τον αριθμό των και βοηθά στην παρακολούθηση και βελτίωση της επίδοσης των εκπροσώπων της.

Hostinger

Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και αυτοεξυπηρέτησης, με ενσωματωμένες λύσεις και πολλά άλλα. Προσφέρει επίσης υποστήριξη μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x