Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail;

Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Gmail είναι μία από τις πιο δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες email. Όλοι έχουμε εξοικειωθεί με το δωρεάν χώρο αποθήκευσης, το κουμπί αποστολής, καθώς και τις πρόσθετες χρήσιμες λειτουργίες, όπως αναβολή, ετικέτες ή φακέλους. Θα λέγαμε ότι το Gmail είναι η τέλεια λύση email για άτομα. Διατηρεί τα πάντα άψογα και οργανωμένα.

Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη χρήση του Gmail για επιχειρήσεις – ειδικά για την υποστήριξη πελατών, υπάρχουν μερικοί περιορισμοί. Δυστυχώς, το Gmail δεν υποστηρίζει συγκεντρωτικά εισερχόμενα με ενσωματώσεις πολλαπλών καναλιών ή επισκόπηση πίνακα ελέγχου πολλαπλών αντιπροσώπων. Αυτά είναι και τα δύο βασικά χαρακτηριστικά στην εξυπηρέτηση πελατών. Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για το τμήμα υποστήριξης σας, το LiveAgent μπορεί να είναι η κατάλληλη λύση για εσάς.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Εισάγετε τα email σας στο LiveAgent και επωφεληθείτε από
την πολυ-καναλική λύση εξυπηρέτησης πελατών.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ισχυρές δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης

Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent διαθέτει περισσότερες από 179 λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων και αναφορών, δυνατότητες gamification ή ενσωματωμένη γνωσιακής βάσης.

Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη βαριά δουλειά, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στην οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες σας.

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Εφαρμόστε συγκεντρωτικά εισερχόμενα στην επιχείρησή σας και αποκτήστε αυτά τα πλεονεκτήματα:

Union icon

Αυξημένη ικανοποίηση πελατών

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά απόκτησης πελατών.

Increase icon

Βελτιωμένη παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας.

Phone icon

Αρμόδιος για επικοινωνία

Η ομάδα υποστήριξης σας μπορεί να χειριστεί όλα τα αιτήματα πελατών από πολλά κανάλια σε ένα μέρος.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

badges

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης που διευκολύνουν την εξυπηρέτηση πελατών

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε ποιες δυνατότητες λογισμικού είναι απαραίτητες για την επιτυχή υποστήριξη πελατών.

Universal inbox by LiveAgent

Αξιοποιήστε τη δύναμη των συγκεντρωτικών εισερχομένων

Το ιδανικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι διαφανές και εύκολα προσβάσιμο για όλους τους αντιπροσώπους στο τμήμα σας. Θα πρέπει να υποστηρίζει πολυ-καναλικές ενσωματώσεις και να παρέχει πρόσθετες δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης όπως αυτοματισμό. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα από το LiveAgent κάνουν ακριβώς αυτό.

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent είναι μια πιο έξυπνη έκδοση των τρέχοντων εισερχομένων email σας. Σας επιτρέπει να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα από πολλά κανάλια όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και τηλεφωνικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις. Εξαλείφει την ανάγκη για κοινή χρήση λογαριασμού και παρακολούθηση συσκευών. Όλες οι νέες καρτέλες εισάγονται αυτόματα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και μπορούν να προβληθούν και να απαντηθούν από όλους τους αντιπροσώπους.

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σας επιτρέπουν να προσθέτετε ετικέτες, υπενθυμίσεις, εσωτερικές σημειώσεις, αυτοματοποίηση καρτελών σε τμήματα ή συγκεκριμένους αντιπροσώπους και πολλά άλλα. Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent.

Χρησιμοποιήστε την υβριδική ροή καρτελών

Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent χρησιμοποιεί την υβριδική ροή καρτελών που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό στην υποστήριξη πελατών, διότι αυξάνει την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου. Η υβριδική ροή καρτελών κάνει όλες τις καρτέλες να φαίνονται το ίδιο ανεξάρτητες από το κανάλι επικοινωνίας από το οποίο ελήφθησαν. Η ροή καρτελών σας επιτρέπει να παρακολουθείτε το ταξίδι των πελατών σας μέσω διαφορετικών καναλιών, αλλά να παραμένετε πάντα στην ίδια υβριδική καρτέλα. Με αυτόν τον τρόπο, έχετε στη διάθεση σας όλες τις σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας και τα ζητήματα τους.

Email ticketing
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, δημιουργία καρτελών και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουννα παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Powerful automation and reporting

Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για να εξοικονομήσετε χρόνο

Ο αυτοματισμός είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για την υποστήριξη πελατών, επειδή εξοικονομεί πολύ χρόνο. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε συνηθισμένες εργασίες, να δημιουργήσετε ροές εργασίας ή μοναδικούς κανόνες αυτοματισμού σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας.

Για παράδειγμα, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να εκχωρήσουν αυτόματα καρτέλες (σε οποιοδήποτε στάδιο) σε μεμονωμένους αντιπροσώπους ή τμήματα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα “έναυσμα” και ο κανόνας θα εκτελεστεί. Στο LiveAgent, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να βασίζονται σε οποιαδήποτε παράμετρο καρτέλας, συμβάν ή ώρα.

Αποφασίστε εάν το LiveAgent είναι μια καλή εναλλακτική λύση για το Gmail για τις επιχειρήσεις σας με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο μας 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δώστε ώθηση στην εξυπηρέτηση των πελατών σας

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Γι’ αυτό είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το Gmail. Γίνετε κι εσείς μία από τις εταιρείες όπως η Yamaha, η BMW, η Huawei και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης για την παροχή εξυπηρέτησης πελατών παγκόσμιας κλάσης. Με το LiveAgent, είναι εύκολο. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο σας 14 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Ready to switch to LiveAgent

Το LiveAgent εξαφανίζει τα μειονεκτήματα της εξυπηρέτησης πελατών

Το 12% των Αμερικανών βαθμολογούν ως πρώτη τους ενόχληση στην εξυπηρέτηση πελατών την “έλλειψη ταχύτητας”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

Το 72% των καταναλωτών αντιλαμβάνονται το να πρέπει να εξηγήσουν το πρόβλημά τους σε πολλά άτομα ως κακή εξυπηρέτηση πελατών. Διαστατή  Έρευνα

Το ένα τρίτο των καταναλωτών δηλώνει ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο αλλαγής εταιρειών μετά από μία μόνο περίπτωση κακής εξυπηρέτησης πελατών. American Express

Το 72% των καταναλωτών δηλώνουν ότι όταν έρχονται σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών αναμένουν από τον αντιπρόσωπο να “γνωρίζει ποιοι είναι, τι έχουν αγοράσει και να έχουν πληροφορίες για τις προηγούμενες δεσμεύσεις τους”. Microsoft

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo