checking instagram social media on phone
  • All checklists
  • Marketing
  • Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Πλοήγηση

Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

19
Collapse All Expand All

Η διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο για κάθε επιχείρηση. Με τον αριθμό των κοινωνικών δικτύων εκεί έξω, είναι δύσκολο να γνωρίζετε σε ποια πρέπει να εστιάσετε και πώς.

Αυτή είναι μια εύχρηστη λίστα ελέγχου για τη διαχείριση όλων των προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η σημασία μιας λίστας ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Πρώτα και κύρια, η κατοχή μιας λίστας ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική γιατί διασφαλίζει ότι καλύπτονται όλες οι βάσεις σας. Η δημιουργία και η παρακολούθηση μιας λίστας ελέγχου μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα σας εμποδίσει να ξεχάσετε τυχόν κρίσιμες εργασίες όσον αφορά τη διαχείριση των λογαριασμών σας.

Επιπλέον, εξορθολογίζει την εργασία σας επιτρέποντάς σας να εστιάσετε σε συγκεκριμένες εργασίες που χρειάζονται προσοχή. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αποτρέψετε τη σπατάλη χρόνου σε δραστηριότητες που δεν σας βοηθούν να επιτύχετε τους στόχους σας.

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από μια λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Μια λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης ισχύει για ένα ευρύ φάσμα ατόμων, όπως:

  • διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • ομάδες μάρκετινγκ
  • ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
  • ειδικοί του κλάδου
  • ομάδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Μια λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι επωφελής για όλους, καθώς μπορεί να τους βοηθήσει να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων πολύ πιο αποτελεσματικά. Επιπλέον, η λίστα ελέγχου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση της προόδου και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων.

Θέλετε τα μέσα κοινωνικής σας δικτύωσης να υπερέχουν; Δείτε πώς να το πραγματοποιήσετε.

Εξερευνήστε τη λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης για καθημερινές, εβδομαδιαίες και μηνιαίες εργασίες

Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ως διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να ξεκινήσετε τη μέρα σας ελέγχοντας όλα τα προφίλ σας. Είναι δική σας ευθύνη να το κάνετε αυτό κάθε μέρα για να παρακολουθείτε τι συμβαίνει και τι μπορεί να απαιτεί την προσοχή σας.

Γιατί είναι σημαντικός ο έλεγχος όλων των προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Η παρακολούθηση των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια αρκετά προφανής αναγκαιότητα. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε πάντα ενήμεροι του τι συμβαίνει.

Πώς να χειριστείτε τον έλεγχο όλων των προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ξεκινήσετε μια ρουτίνα. Ο έλεγχος των προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα είναι μέρος της συνήθειας σας, επομένως αφιερώστε χρόνο στην αρχή της ημέρας σας για να τα ελέγξετε πριν από οτιδήποτε άλλο. Συμβουλή: αν είναι δυνατόν, ξεκινήστε αυτήν τη διαδικασία νωρίς το πρωί, ώστε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι να ξεκινήσει η ημέρα και να ξεκινήσει ο φόρτος εργασίας. Κάθε λογαριασμός πρέπει να ελέγχεται ξεχωριστά, συμπεριλαμβανομένων σχολίων, μηνυμάτων DM, κοινοποιήσεων και ειδοποιήσεων. Προετοιμάστε ένα συγκεκριμένο μοτίβο για να μην χάσετε ποτέ τίποτα σημαντικό.
Futurama Fry Facebook

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον έλεγχο όλων των προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

  • εργαλεία διαχείρισης κοινωνικών μέσων όπως Kontentino, Hootsuite ή Sprout Social
Εάν κάποιος αφιερώνει χρόνο για να γράψει ένα σχόλιο στη σελίδα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φροντίστε να αφιερώσετε χρόνο για να απαντήσετε. Δείξτε ότι νοιάζεστε.

Γιατί είναι σημαντική η απάντηση σε όλα τα σχόλια;

Ένας από τους κύριους στόχους του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η οικοδόμηση μιας εταιρικής κοινότητας. Τα θετικά σχόλια βοηθούν στην οικοδόμηση της φήμης σας καθώς και στη διατήρηση της αφοσίωσης με το κοινό σας. Η εικόνα που δημιουργείτε στο διαδίκτυο έχει άμεσο αντίκτυπο στη συνολική απόδοσή σας. Το να μην απαντά κανείς στα σχόλια των πελατών είναι απαράδεκτο και μπορεί να βλάψει τη φήμη της εταιρείας σας.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να απαντήσετε σε όλα τα σχόλια;

Ευχαριστείστε τους πελάτες για τις θετικές κριτικές. Ακόμη και τα ουδέτερα σχόλια παρέχουν μια ευκαιρία να σχετιστείτε με τους πελάτες σας και να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Αντιμετωπίστε τα αρνητικά σχόλια και προσπαθήστε να επιλύσετε το πρόβλημα. Ακόμα κι αν διαφωνείτε με την άποψη, θα πρέπει να διατηρείτε πάντα μια επαγγελματική στάση και να μην αφήνετε τα συναισθήματά σας να κυριαρχούν.
Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να απαντήσετε σε όλα τα σχόλια;

  • Λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το LiveAgent – ​​είναι ένα πολυκαναλικό κέντρο εξυπηρέτησης που συλλέγει όλες τις αλληλεπιδράσεις των ακολούθων σας από πολλούς λογαριασμούς και τις οργανώνει σε ένα φάκελο εισερχομένων.
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ο προγραμματισμός των αναρτήσεών σας. Αυτό διασφαλίζει ότι οι λογαριασμοί σας παραμένουν ενεργοί και δεν χάνετε ευκαιρίες να προσεγγίσετε το κοινό σας.

Γιατί είναι σημαντικό να προγραμματίζετε αναρτήσεις καθημερινά;

Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσετε μια σταθερή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, μπορεί να αποτρέψει τη στασιμότητα στους λογαριασμούς σας.

Πώς να προγραμματίσετε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε το κοινό-στόχο σας, το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του. Αυτό σημαίνει να γράφετε ελκυστικές αναρτήσεις, με τόνο και στυλ που οι άνθρωποι θα απολαμβάνουν να διαβάζουν. Επίσης, προσθέστε φωτογραφίες/βίντεο/infographics που θα τραβήξουν την προσοχή τους. Αν έχετε κολλήσει σε ιδέες, μπορείτε να σκεφτείτε θέματα εξετάζοντας τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το BuzzSumo. Το τελευταίο βήμα είναι να προγραμματίσετε περιεχόμενο στο ημερολόγιό σας για δημοσίευση αργότερα.
Schedule posts illustration
πηγή: postplanner.com

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον προγραμματισμό αναρτήσεων;

  • εργαλεία προγραμματισμού όπως το Kontentino που δημοσιεύουν προγραμματισμένες αναρτήσεις για λογαριασμό σας (μαζικός προγραμματισμός)
  • ημερολόγιο μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να έχετε όλα τα προσχέδια και τις αναρτήσεις σε ένα μέρος και να μπορείτε να τα διαχειρίζεστε εύκολα
  • πρότυπα μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε γρήγορα αναρτήσεις για διαφορετικές πλατφόρμες
  • BuzzSumo για να βρείτε ιδέες περιεχομένου
Ελέγξτε τις αναφορές σας για να δείτε τι συναισθήματα προκαλεί η εταιρεία σας και δείτε αν υπάρχουν πυρκαγιές για να σβήσετε.

Γιατί είναι σημαντικές οι αναφορές παρακολούθησης;

Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να λάβετε σχόλια για την εταιρεία σας και να μάθετε τι λένε οι άνθρωποι για εσάς. Σας βοηθά επίσης να αποτρέψετε τυχόν κρίση και να αντιδράσετε γρήγορα σε τυχόν δυσμενή γεγονότα. Το αποτέλεσμα είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις τόσο με τους σημερινούς όσο και με τους πιθανούς πελάτες.

Πώς να παρακολουθείτε τις αναφορές;

Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας είναι η καλύτερη, καθώς διαφορετικά μπορεί να είναι εξαιρετικά χρονοβόρα (αν η εταιρεία σας έχει μεγάλη δημοσιότητα, τότε δεν είναι καν δυνατό να τις ελέγξετε όλες). Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο παρακολούθησης και δημιουργήστε ερωτήματα που παρακολουθούνται τακτικά. Εάν έχετε την ευκαιρία να ρυθμίσετε ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο, κάντε το, θα μπορείτε να αντιδράσετε γρήγορα σε οποιαδήποτε αναφορά και να αποτρέψετε την κλιμάκωση της κατάστασης. Έτσι, θα ελέγχετε μόνο τις ειδοποιήσεις που χρειάζονται την προσοχή σας.
Twitter monittoring mentions1
Εσείς διαχειρίζεστε τις αναφορές με το LiveAgent

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την παρακολούθηση των αναφορών;

  • εργαλεία διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • μηχανές αναζήτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Google Alerts
  • εργαλεία παρακολούθησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Mediatoolkit, που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις αναφορές σας σε ένα μέρος και να αντιδράτε γρήγορα
Ένα άλλο σημαντικό καθήκον της διαχείρισης είναι η ανάγνωση και η απάντηση σε όλα τα μηνύματά σας. Αυτό σημαίνει να απαντάτε σε ερωτήματα, παράπονα και άλλα μηνύματα το συντομότερο δυνατό.

Γιατί είναι σημαντικό να απαντάτε σε μηνύματα;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα αποτελεσματικό κοινωνικό κανάλι για την εξυπηρέτηση πελατών. Ωστόσο, για μια θετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών αναμένεται γρήγορη ανταπόκριση. Μακροπρόθεσμα, οι γρήγορες απαντήσεις μπορούν όχι μόνο να βοηθήσουν στη δημιουργία σχέσεων αλλά και να οδηγήσουν σε περισσότερες πωλήσεις. Όσο πιο ανταποκρινόμενοι και εστιασμένοι είστε στον πελάτη, τόσο πιο πιθανό είναι οι πελάτες να αγοράσουν ξανά από εσάς στο μέλλον.

Πώς να χειρίζεστε την απάντηση σε μηνύματα;

Εάν υπάρχουν πάρα πολλά μηνύματα για να διαχειριστείτε, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία για εσάς. Θα μπορούσατε, για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσετε τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent, έτσι ώστε όλα τα μηνύματά σας από διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να καταλήγουν σε ένα κοινό φάκελο εισερχομένων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να έχετε καλύτερο έλεγχο των λογαριασμών σας και να διαχειρίζεστε τις απαντήσεις σας πιο αποτελεσματικά. Επιπλέον, σας δίνει ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας, καθώς θα μπορείτε να απαντάτε στα μηνύματα πιο γρήγορα από εκείνους.
LiveAgent support ticketing system

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την απάντηση σε μηνύματα;

  • LiveAgent – ​​τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά του σάς επιτρέπουν να συνδέετε διαφορετικά κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να διαχειρίζεστε όλα τα μηνύματα, τα email και τις συνομιλίες σας κ.λπ. σε ένα μέρος.
Παρακολουθήστε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας και προσπαθήστε να μάθετε από αυτούς. Δείτε τι είδους περιεχόμενο δημοσιεύουν, πόσο συχνά δημοσιεύουν και τι είδους αντιδράσεις λαμβάνουν οι αναρτήσεις τους.

Γιατί είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας;

Βλέποντας τι τους δουλεύει είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε ιδέες για τη δική σας στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις αδυναμίες των ανταγωνιστών σας και να βρείτε ευκαιρίες να τους προσπεράσετε.

Πώς να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές σας;

  • Ακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας σε όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα – σε αυτά περιλαμβάνονται το Twitter, το Facebook, το LinkedIn, το Google+ και το Instagram.
  • Παρακολουθήστε τη δραστηριότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του ανταγωνιστή σας – χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το Hootsuite ή το Sprout Social για να παρακολουθείτε λέξεις-κλειδιά και hashtags, δίνοντάς σας πληροφορίες για το τι συζητούν οι ανταγωνιστές σας στο διαδίκτυο.
  • Ανάλυση του περιεχομένου τους – εξετάστε τους τύπους περιεχομένου που δημοσιεύουν (αναρτήσεις ιστολογίου, αναρτήσεις, ιστορίες IG, τροχούς, βίντεο κ.λπ.)
  • Δημιουργήστε ένα υπολογιστικό φύλλο με τα προφίλ κοινωνικών μέσων των ανταγωνιστών σας, ώστε να μπορείτε να συλλέγετε δεδομένα και να τα ενημερώνετε τακτικά.
scrolling through social media - gif

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε τους ανταγωνιστές σας;

  • τα εργαλεία παρακολούθησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Mediatoolkit ή το Mention σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε όλες τις αναφορές των ανταγωνιστών σας σε όλα τα κανάλια
  • υπολογιστικά φύλλα όπως το Google Sheets ή το Microsoft Excel
Χρησιμοποιήστε hashtags για να αξιοποιήσετε τις τρέχουσες τάσεις και να αποκτήσετε μεγαλύτερη έκθεση για την εταιρεία σας. Βρείτε μοντέρνα hashtags που σχετίζονται με την κατηγορία σας και χρησιμοποιήστε τα στις αναρτήσεις σας.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε δημοφιλή hashtags;

Τα δημοφιλή hashtag μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό και να είστε πιο ορατοί στο διαδίκτυο. Μπορούν επίσης να ενισχύσουν την αφοσίωση και να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τον λογαριασμό σας.

Πώς να βρείτε δημοφιλή hashtags;

Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι για να βρείτε δημοφιλή hashtags. Το ένα είναι να χρησιμοποιήσετε τη γραμμή αναζήτησης στο Instagram ή σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Πληκτρολογήστε μια λέξη-κλειδί ή φράση και θα δείτε όλα τα hashtags που χρησιμοποιούνται αυτήν τη στιγμή από άτομα, π.χ. Instagram. Ένας άλλος τρόπος για να βρείτε δημοφιλή hashtag είναι να ελέγχετε ιστότοπους όπως το Hashtagify, οι οποίοι σας επιτρέπουν να εισαγάγετε μια λέξη-κλειδί ή φράση και να σας εμφανίζει όλα τα σχετικά hashtags με την πάροδο του χρόνου. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τις τάσεις του Twitter για πιο γενικές πληροφορίες σχετικά με το τι είναι δημοφιλές αυτήν τη στιγμή.
Hashtag made of words
πηγή: pistonbroke.com

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εύρεση δημοφιλών hashtag;

  • Hashtagify – σας επιτρέπει να βρίσκετε δημοφιλή hashtag για οποιοδήποτε θέμα
  • Twitter, Instagram και άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Μπορείτε να δείτε την απόδοσή τους με την πάροδο του χρόνου και να προσαρμόσετε ανάλογα τη στρατηγική περιεχομένου σας.

Γιατί είναι σημαντικό να παρακολουθείτε λέξεις-κλειδιά και φράσεις;

Όταν παρακολουθείτε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων σας, μπορείτε να ανακαλύψετε ποιες λειτουργούν για εσάς και ποιες χρειάζονται περισσότερη προσοχή. Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα από τις προσπάθειες μάρκετινγκ.

Πώς να παρακολουθείτε λέξεις-κλειδιά και φράσεις;

Υπάρχει μια σειρά από δωρεάν ή χαμηλού κόστους διαδικτυακά εργαλεία που παρακολουθούν λέξεις-κλειδιά και φράσεις. Παρέχουν δεδομένα σχετικά με τον όγκο αναζήτησης για κάθε λέξη-κλειδί ή φράση και δεδομένα όπως ο αριθμός των ανταγωνιστικών σελίδων και το μέσο κόστος ανά κλικ. Εάν θέλετε πιο λεπτομερή δεδομένα ή εάν θέλετε να παρακολουθείτε λέξεις-κλειδιά και φράσεις σε πολλές γλώσσες, ίσως πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο μιας υπηρεσίας επί πληρωμή. Αυτές συνήθως προσφέρουν πιο ολοκληρωμένα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για την κατάταξη και την επισκεψιμότητα στις μηχανές αναζήτησης.
Keywords graphic

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών και φράσεων;

  • Το SEMrush σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων σας με την πάροδο του χρόνου, καθώς και να βλέπετε το επίπεδο ανταγωνισμού και τον εβδομαδιαίο όγκο αναζητήσεων
Κάθε εβδομάδα, θα πρέπει να εκτελείτε μια ενδελεχή ανάλυση των βασικών μετρήσεων και των στατιστικών σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε πτυχές που λειτουργούν στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τι πρέπει να τροποποιήσετε.

Γιατί είναι σημαντική η εξέταση των στατιστικών σας σε εβδομαδιαία βάση;

Σας δίνει μια μεγάλη εικόνα της απόδοσής σας και σας βοηθά να εντοπίσετε τυχόν αρνητικές τάσεις πριν ξεφύγουν από τον έλεγχο. Δεν θα μπορείτε να παρατηρήσετε αποκλίσεις από τον κανόνα εάν δεν αναλύετε τακτικά τα στατιστικά.

Πώς να δείτε τα στατιστικά σας;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία και πλατφόρμες που προσφέρουν λεπτομερείς πληροφορίες για την απόδοσή σας. Ωστόσο, δεν ήταν όλα το ίδιο καλά. Ο καλύτερος τρόπος για να αναλύσετε τα στατιστικά σας είναι να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα που προσφέρει ιστορικά δεδομένα και δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, μπορείτε να δείτε την απόδοση των λογαριασμών σας με την πάροδο του χρόνου, καθώς και να παρακολουθείτε την πρόοδο των καμπανιών σας σε πραγματικό χρόνο.
Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να δείτε τα στατιστικά σας;

  • Google Analytics
  • Insights Hootsuite
Μία φορά την εβδομάδα, θα πρέπει επίσης να συναντάτε την ομάδα σας για να συζητήσετε την πρόοδό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό θα βοηθήσει όλους να παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο και να εντοπίσουν τυχόν προβλήματα ή τομείς βελτίωσης.

Γιατί είναι σημαντικό να διεξάγετε εβδομαδιαίες συναντήσεις;

Οι συναντήσεις διευκολύνουν τη συν-δημιουργία ολόκληρης της στρατηγικής. Είναι καιρός για ανταλλαγή ιδεών και αμφιβολιών, καθώς και για ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο.

Όταν πραγματοποιούνται τέτοιες συναντήσεις, τι πρέπει να συζητείται;

  • η συνολική πρόοδος των καμπανιών σας
  • απόδοση κάθε μεμονωμένης καμπάνιας
  • πρόοδος σε συγκεκριμένους στόχους
  • ζητήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν την περασμένη εβδομάδα
  • σχέδια για την επόμενη εβδομάδα
Slack dashboard illustration

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη διεξαγωγή συσκέψεων;

  • Google Hangouts ή οποιοδήποτε άλλο λογισμικό τηλεδιάσκεψης για τη φιλοξενία συσκέψεων εξ αποστάσεως
  • Slack για να επικοινωνείτε μεταξύ σας
  • Asana για να παρακολουθείτε τις καθημερινές εργασίες
Οι προσπάθειές σας μπορούν να ενισχυθούν χρησιμοποιώντας το μάρκετινγκ επιρροής. Η χρήση τέτοιων τακτικών όπως από στόμα σε στόμα και κοινωνική απόδειξη κάνει τους ανθρώπους πιο πιθανό να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή/και να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες σας.

Γιατί πρέπει να συνδεθείτε με influencers του κλάδου;

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στους ακόλουθούς τους και ως εκ τούτου να προωθήσετε το περιεχόμενό σας σε ένα ευρύτερο κοινό, καθώς και να κάνετε την εταιρεία σας πιο ορατή και αναγνωρίσιμη. Τα άτομα που ακολουθούν τους influencers τείνουν να τους εμπιστεύονται, επομένως τέτοιες συνδέσεις μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στις πωλήσεις σας.

Πώς συνδέεστε με influencers του κλάδου;

Πρώτα, βρείτε τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ξεκινήστε να ακολουθείτε τους λογαριασμούς τους. Για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα για το μάρκετινγκ επιρροής σας, πρέπει να είστε σίγουροι ότι ταιριάζουν με την εταιρεία σας και θα δημιουργήσετε ένα πολύ καλό δίδυμο μαζί. Μόλις συνδεθείτε μαζί τους, ζητήστε να συνεργαστείτε, μιλήστε για προσδοκίες, ορίστε όλους τους όρους και διατηρήστε καλή επαφή. Συζητήστε την καμπάνια και επιτρέψτε τους δημιουργική ελευθερία. Μην επιβάλλετε πάρα πολλές οδηγίες, καθώς γνωρίζουν το κοινό τους και πώς να το προσεγγίσουν καλύτερα.
I have to use that to my advantage GIF

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να συνδεθείτε με influencers;

  • Το Heepsy και το NinjaOutreach είναι εργαλεία που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να ταιριάξουν την εταιρεία σας με τους καλύτερους influencers (ωστόσο, θα πρέπει πάντα να επαληθεύετε τα αποτελέσματα μόνοι σας)
  • επικοινωνήστε μαζί τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Θα πρέπει πάντα να προσφέρετε στο κοινό σας την ευκαιρία να αλληλεπιδράσει – είτε μέσω αναρτήσεων, Ιστοριών Instagram ή οποιουδήποτε άλλου καναλιού.

Γιατί είναι σημαντική η αλληλεπίδραση με πελάτες;

Βελτιώνοντας την αφοσίωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύετε τη σχέση της εταιρείας σας με τους πελάτες σας και χτίζετε μια κοινότητα. Με τη σειρά του, αυτό οδηγεί σε αύξηση της αφοσίωσης της εταιρείας, των παραπομπών από στόμα σε στόμα και των πωλήσεων.

Πώς μπορεί η επωνυμία σας να είναι πιο ελκυστική;

  • Παρακολουθήστε τακτικά τους λογαριασμούς σας και απαντήστε στα σχόλια εγκαίρως.
  • Δημοσιεύστε ενδιαφέρον, ελκυστικό περιεχόμενο που θα τραβήξει την προσοχή των οπαδών σας, θα τους διδάξει και θα τους κάνει να γελάσουν
  • συμμετάσχετε σε συζητήσεις και απαντήστε σε ερωτήσεις από τους ακόλουθους
  • ακολουθήστε και αλληλεπιδράστε με άλλες επιχειρήσεις στον κλάδο σας
a very polite hello to you madam

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε τους πελάτες;

  • περιεχόμενο αφοσίωσης, όπως βίντεο ή clips
  • συνεδρίες ερωτήσεων και απαντήσεων ή έρευνες στο Instagram Stories
  • ζωντανή ροή
Είναι τέλος της εβδομάδας; Καθίστε και κάντε μια λίστα με τις εργασίες που μπορέσατε να επιτύχετε.

Γιατί είναι σημαντικό να κάνετε check-in εβδομαδιαίων στόχων;

Σας βοηθά να παραμένετε συγκεντρωμένοι στις καμπάνιες σας και σας κρατά υπόλογους. Βλέποντας την πρόοδό σας μπορεί επίσης να σας παρακινήσει.

Πώς να χειριστείτε το check-in σε εβδομαδιαίους στόχους;

Οι εβδομαδιαίες στόχοι πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι και επιτεύξιμοι. Θα πρέπει επίσης να ευθυγραμμίζονται με τη συνολική στρατηγική σας. Ακόμη και τα πιο μικρά βήματα μπορούν να σας δώσουν μια αίσθηση του τι καταφέρατε την περασμένη εβδομάδα και τι πρέπει να δουλέψετε την επόμενη.
Track goals on notepad

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για check-in σε εβδομαδιαίους στόχους;

  • Το λογισμικό Asana είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την παρακολούθηση στόχων – σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε εργασίες και να παρακολουθείτε την πρόοδό τους, καθώς και να ορίζετε προθεσμίες και να μετράτε την επιτυχία αυτών των εργασιών
Θα πρέπει να προγραμματίζετε την καμπάνια σας κάθε μήνα, προκειμένου να έχετε μια πλήρη επισκόπηση του τι προσπαθείτε να επιτύχετε.

Γιατί είναι σημαντικός ο σχεδιασμός μιας καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Σας επιτρέπει να ορίζετε στόχους και να μετράτε την επιτυχία τους. Χωρίς στρατηγική κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να μην είστε σίγουροι τι να μετρήσετε ή πώς να παρακολουθήσετε την πρόοδό σας.

Τι πρέπει να περιλαμβάνεται σε ένα σχέδιο καμπάνιας μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Ένα σχέδιο καμπάνιας πρέπει να περιλαμβάνει στόχο, κοινό-στόχο, προϋπολογισμό, χρονοδιάγραμμα και στρατηγική. Εκ πρώτης όψεως, αυτό μπορεί να φαίνεται σαν πολλή δουλειά, αλλά η ανάλυση της διαδικασίας σε διαχειρίσιμα βήματα θα το κάνει ευκολότερο. Υπάρχουν μερικά βασικά στάδια:
  • ορίστε τους στόχους σας για την καμπάνια
  • καθορίστε το κοινό-στόχο σας
  • δημιουργήστε περιεχόμενο που είναι σχετικό με αυτούς
  • ορίστε έναν προϋπολογισμό και ένα χρονοδιάγραμμα
  • αναπτύξτε μια στρατηγική για το πώς θα πετύχετε τους στόχους σας
Αφού ολοκληρώσετε αυτά τα βήματα, μπορείτε να αρχίσετε να εφαρμόζετε το σχέδιο της καμπάνιας σας. Μην ξεχνάτε ότι είναι σημαντικό να ελέγχετε και να ελέγχετε τακτικά τις επερχόμενες καμπάνιες σας, καθώς οι στόχοι και το κοινό-στόχος σας ενδέχεται να αλλάξουν.
LiveAgent Facebook Christmas promo

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον προγραμματισμό καμπανιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

  • εργαλεία διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • υπολογιστικά φύλλα
  • πρότυπα καμπάνιας μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ένα ημερολόγιο περιεχομένου μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αποφασίσει ποιο περιεχόμενο θα μοιραστεί και θα προωθήσει στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα για να παρακολουθείτε όχι μόνο τις αναρτήσεις σας, αλλά και τις καταχωρίσεις ιστολογίου, τις καμπάνιες μέσω email, ακόμη και την παραδοσιακή διαφήμιση.

Γιατί είναι σημαντική η δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου;

Σας βοηθά να οργανώσετε όλες τις ιδέες σας για περιεχόμενο και να προγραμματίσετε το μέλλον. Ένα σχέδιο περιεχομένου σάς βοηθά επίσης να βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευθυγραμμίζεται με τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ.

Πώς να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου;

Το κλειδί εδώ είναι να έχετε το σωστό εργαλείο – βρείτε ένα που θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε την όλη διαδικασία και όχι να την επιβραδύνετε. Στις καλύτερες λύσεις, θα έχετε πρόσβαση σε μαζικό προγραμματισμό και δυνατότητα μεταφοράς και απόθεσης, προκειμένου να αλλάζετε εύκολα τις ημερομηνίες και τις παραγγελίες αναρτήσεων. Αφού επιλέξετε το εργαλείο, πραγματοποιήστε έρευνα περιεχομένου για να βρείτε ιδέες. Συμμετάσχετε στην ομάδα σας και πραγματοποιήστε μια συνεδρία brainstorming μαζί – είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανταλλάξετε ιδέες και να αναπτύξετε ενδιαφέρουσες ιδέες.
Content calendar illustration
πηγή: planitpdq.com

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου;

  • Kontentino – είναι εύκολο στη χρήση και μπορεί πραγματικά να επιταχύνει τη ροή εργασίας
Η επί πληρωμή διαφήμιση σάς επιτρέπει να στοχεύσετε κοινό που μπορεί να μην έχουν δει τις αναρτήσεις σας στο παρελθόν, αυξάνοντας έτσι την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας. Εκτός αυτού, τα επί πληρωμή μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος π.χ. οδηγώντας επιπλέον επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, οι στρατηγικές διαφημίσεων πρέπει να ενημερώνονται τακτικά για να είναι αποτελεσματικές.

Γιατί είναι σημαντική η ενημέρωση της στρατηγικής διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Είναι σχεδόν αδύνατο να δημιουργήσετε μια διαφήμιση που θα έχει άμεσο αποτέλεσμα, επειδή χρειάζεται δοκιμή και λάθος για να προσδιοριστεί τι λειτουργεί και τι όχι. Θα πρέπει να δοκιμάσετε πολλές ρυθμίσεις προτού βρείτε την ιδανική για τις διαφημίσεις σας, γι’ αυτό το λόγο η πραγματοποίηση πολλών προσεγγίσεων και η τακτική αλλαγή τους απαιτεί χρόνο, αλλά είναι απαραίτητο για την επιτυχία.

Πώς να ενημερώσετε τη στρατηγική διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Η ενημερωμένη στρατηγική διαφημίσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα σχέδιο για τη στόχευση του κατάλληλου κοινού, την επιλογή των σωστών καναλιών και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων των καμπανιών σας.
  • χρησιμοποιήστε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων (βίντεο, καρουζέλ κ.λπ.)
  • στοχεύστε ένα συγκεκριμένο κοινό (στόχευση βάσει τοποθεσίας, στόχευση βάσει ενδιαφέροντος, για παράδειγμα.)
  • επιλέξτε τα σωστά κανάλια (π.χ. Facebook έναντι LinkedIn)
  • μετρήστε τα αποτελέσματα των καμπανιών σας (με μετρήσεις όπως εμφανίσεις, κλικ και μετατροπές)
Simpsons gif

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την ενημέρωση της διαφημιστικής σας στρατηγικής;

  • Facebook Ads Manager – δημιουργήστε και παρακολουθήστε διαφημίσεις, στοχεύστε συγκεκριμένα είδη κοινού και μετρήστε τα αποτελέσματα των καμπανιών σας
  • Google Ads
Στο πλαίσιο των μηνιαίων καθηκόντων σας, θα πρέπει επίσης να πραγματοποιήσετε έναν ενδελεχή έλεγχο μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να εντοπίσετε τομείς προς βελτίωση.

Γιατί είναι σημαντική η εκτέλεση μηνιαίου ελέγχου;

Σας επιτρέπει να προσδιορίσετε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της στρατηγικής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η κανονικότητα θα σας διευκολύνει να εντοπίσετε τα προβλήματα πριν γίνουν μεγαλύτερα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν έλεγχο για να δείτε πόσο καλά τα πάτε, τι πρέπει να αλλάξει και ποιες προτεραιότητες πρέπει να προχωρήσουν. Μπορείτε επίσης να δείτε πόσο καλά είστε προετοιμασμένοι να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πώς να χειριστείτε έναν έλεγχο μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Συγκρίνετε τις τρέχουσες μετρήσεις σας με την προηγούμενη απόδοση για να μετρήσετε πόσο καλά τα πάτε. Μήπως κάποια από τις αναρτήσεις ή τις καμπάνιες σας έχει καλύτερη απόδοση από τις υπόλοιπες και, αν ναι, σε τι διαφέρει; Μπορεί να διαπιστώσετε ότι οι λογαριασμοί σας δεν ευθυγραμμίζονται με τη συνολική σας στρατηγική μάρκετινγκ. Επιπλέον, ενδέχεται να μην στοχεύετε το σωστό κοινό ή το περιεχόμενό σας να μην έχει απήχηση σε αυτό.

Ποιες είναι μερικές από τις βασικές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθείτε;

  • ποσοστό αφοσίωσης
  • εμφανίσεις και προσέγγιση χρηστών
  • μερίδιο φωνής
  • δέσμευση ακολούθων
  • παραπομπές
  • ποσοστό μετατροπής
  • ποσοστό απόκρισης
Social media audit illustration
πηγή: sproutsocial.com

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εκτέλεση ενός ελέγχου μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

  • Το Kontentino είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τον έλεγχο των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την απόδοση των λογαριασμών σας και να εντοπίζετε τομείς που χρειάζονται βελτίωση
  • ένα πρότυπο ελέγχου μέσων κοινωνικής δικτύωσης διευκολύνει να πραγματοποιείτε έλεγχο κάθε μήνα
  • υπολογιστικά φύλλα όπως το Google Sheets ή το Excel
Αφού ολοκληρώσετε έναν έλεγχο, ήρθε η ώρα να καθορίσετε τους μελλοντικούς σας στόχους.

Γιατί είναι σημαντικός ο καθορισμός στόχων;

Για να ξέρετε ποια κατεύθυνση να ακολουθήσετε όσον αφορά την ανάπτυξη της παρουσίας σας στο διαδίκτυο και τη δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τι πρέπει να περιλαμβάνεται στη διαδικασία καθορισμού στόχων;

Η διαδικασία θα πρέπει να περιλαμβάνει τον καθορισμό στόχων ΣΜΕΣΔ (συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, επιτεύξιμοι, σχετικοί και χρονικά δεσμευμένοι) και τον καθορισμό των βασικών δεικτών απόδοσης (KPI) για τη μέτρηση της επιτυχίας τους. Ελέγχετε τακτικά την πρόοδο των στόχων σας για να γνωρίζετε τι πρέπει να βελτιωθεί ή να αλλάξει και να παρακινήσετε την ομάδα σας κάνοντας μικρά βήματα.
SMART goals

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την παρακολούθηση των στόχων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

  • Το Asana είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την ανάθεση εργασιών και την παρακολούθηση στόχων
Η ανάπτυξη της παρουσίας και της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο απαιτεί συνεχή βελτίωση, επομένως να είστε καλύτεροι κάθε μέρα.

Γιατί είναι σημαντική η πραγματοποίηση βελτιώσεων;

Η βελτίωση της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική γιατί σας βοηθά να φτάσετε σε νέα ύψη και να πετύχετε. Μπορείτε να βελτιώσετε τη στρατηγική σας, τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε διαφορετικές πλατφόρμες και το περιεχόμενο που παράγετε. Κάνοντας αυτές τις αλλαγές, μπορείτε να συνδεθείτε καλύτερα με το κοινό-στόχο σας και να δημιουργήσετε μια μόνιμη εντύπωση.

Πώς να χειριστείτε τη βελτίωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Προσέξτε τις τάσεις και δείτε τι κάνουν οι άνθρωποι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
LiveAgent Dashboard Overview animation

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε βελτιώσεις;

Εξαρτάται πού πρέπει να γίνουν οι αλλαγές. Ωστόσο, τα ακόλουθα εργαλεία μπορεί να είναι χρήσιμα:
  • Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent για διαχείριση μηνυμάτων, απάντηση σε σχόλια και παρακολούθηση πολλών λογαριασμών
  • Kontentino ή άλλο εργαλείο διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ένα ημερολόγιο περιεχομένου
  • Canva για δημιουργία περιεχομένου
  • Google Ads και Facebook Ads Manager για τη διαχείριση όλων των διαφημίσεων

Συμβουλές μέσων κοινωνικής δικτύωσης για πιο αποτελεσματική διαχείριση των λογαριασμών σας

  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία που εξορθολογίζουν τη ροή εργασίας σας

Πολλές επιχειρήσεις κάνουν ένα μεγάλο λάθος – δεν επενδύουν σε καλά εργαλεία επειδή πιστεύουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα εξοικονομήσουν χρήματα. Τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια, καθώς οι υπάλληλοί σας μπορούν να είναι πολύ πιο παραγωγικοί εάν διαθέτουν εργαλεία που μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους ευκολότερη.

Ας δούμε το LiveAgent – χωρίς το κέντρο εξυπηρέτησης του, πρέπει να απαντάτε σε κάθε μήνυμα Facebook, DM και e-mail κ.λπ. ένα προς ένα. Αυτό απαιτεί πολύ χρόνο που διαφορετικά θα μπορούσατε να ξοδέψετε π.χ. για δημιουργία περιεχομένου. Με το κατάλληλο εργαλείο, θα μπορούσατε να διαχειριστείτε όλες αυτές τις καρτέλες σε ένα φάκελο εισερχομένων, αυξάνοντας έτσι την παραγωγικότητα και βελτιώνοντας τους χρόνους απόκρισης.

  • Εγκαταστήστε ένα chatbot

Αυτό που είναι υπέροχο με τα chatbot είναι ότι μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε ορισμένες από τις εργασίες εξυπηρέτησης πελατών, όπως η παροχή πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και η απάντηση σε συχνές ερωτήσεις. Αυτό όχι μόνο θα επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης, αλλά θα εξοικονομήσει και κάποιο χρόνο από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών για να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετες εργασίες.

  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία για τον προγραμματισμό αναρτήσεων

Ένα εργαλείο προγραμματισμού αναρτήσεων μπορεί να βοηθήσει πολύ στη διαχείριση των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σας επιτρέπει να προγραμματίζετε εκ των προτέρων τις αναρτήσεις σας για όλες ή ορισμένες επιλεγμένες πλατφόρμες, κάτι που είναι πολύ χρήσιμο εάν θέλετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο τακτικά, αλλά δεν έχετε τον χρόνο να το κάνετε μη αυτόματα.

Δύο από τα πιο δημοφιλή εργαλεία είναι το Kontentino και το Hootsuite. Και τα δύο προσφέρουν δωρεάν επιδείξεις, ώστε να μπορείτε να τα δοκιμάσετε χωρίς καμία δέσμευση.

  • Χρησιμοποιήστε έξυπνο αυτοματισμό

Ο έξυπνος αυτοματισμός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρόνο, να αποφύγετε την ταλαιπωρία και να ενισχύσετε την απόδοσή σας. Για παράδειγμα, με τους κανόνες αυτοματισμού του LiveAgent μπορείτε να μεταφέρετε αυτόματα καρτέλες σε άλλα τμήματα, να προσθέσετε ετικέτες, να τις επισημάνετε ως ανεπιθύμητες ή να τις επιλύσετε.

Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται να ξοδεύετε το χρόνο σας σε εργασίες που μπορούν εύκολα να αυτοματοποιηθούν, όπως η επανειλημμένη απάντηση στις ίδιες ερωτήσεις.

  • Αποφύγετε τις υπερβολικές αναρτήσεις

Όσον αφορά στη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι εύκολο να πέσετε στην παγίδα της υπερβολικής δημοσίευσης. Είναι πολύ σημαντικό να αποφύγετε τις υπερβολικές αναρτήσεις, καθώς αυτό μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην εταιρεία σας.

Τι σημαίνει υπερβολικές αναρτήσεις; Λοιπόν, εξαρτάται από την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιείτε και το κοινό-στόχο σας.

Για παράδειγμα, η ανάρτηση περισσότερες από τρεις φορές την ημέρα στο Twitter μπορεί να θεωρείται υπερβολική ανάρτηση, ενώ η ανάρτηση έξι φορές την ημέρα στο Instagram Stories μπορεί να είναι μια χαρά. Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβετε πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύετε είναι να κάνετε την έρευνα και να δείτε τι σας ταιριάζει.

  • Προκαλέστε απαντήσεις

Ένας από τους στόχους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να προκαλέσει απαντήσεις από τους οπαδούς σας και να κάνει χρήση της διαχείρισης της κοινότητας. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο και συμπεριλάβετε κουμπιά παρότρυνσης για δράση για να ενθαρρύνετε τους ακόλουθούς σας να ανταποκρίνονται στις αναρτήσεις σας.

Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την εταιρεία σας. Ένα καλό παράδειγμα είναι οι θεματικές ομάδες, οι οποίες δημιουργούν απίστευτα αφοσιωμένες κοινότητες.

Σύνοψη της λίστας ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Σε καθημερινή βάση

  • Ελέγξτε όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Απαντήστε σε τυχόν σχόλια
  • Προγραμματίστε τις αναρτήσεις
  • Παρακολουθήστε τις αναφορές σας
  • Απαντήστε σε όλα τα μηνύματά σας
  • Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας
  • Ανακαλύψτε τα δημοφιλή hashtag

Σε εβδομαδιαία βάση

  • Παρακολουθήστε λέξεις-κλειδιά και φράσεις
  • Δείτε τα στατιστικά σας
  • Πραγματοποιήστε μια συνάντηση με την ομάδα σας
  • Συνδεθείτε με influencers του κλάδου
  • Αλληλεπιδράστε με πελάτες
  • Ελέγξτε τους εβδομαδιαίους στόχους

Σε μηνιαία βάση

  • Σχεδιάστε την καμπάνια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου
  • Ενημερώστε τη στρατηγική διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Πραγματοποιήστε έλεγχο μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Καθορίστε τους μελλοντικούς σας στόχους
  • Κάντε τις απαραίτητες βελτιώσεις

Συμβουλές μέσων κοινωνικής δικτύωσης για πιο αποτελεσματική διαχείριση των λογαριασμών σας

  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία που εξορθολογίζουν τη ροή εργασίας σας
  • Εγκαταστήστε ένα chatbot
  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία για τον προγραμματισμό αναρτήσεων
  • Χρησιμοποιήστε έξυπνο αυτοματισμό
  • Αποφύγετε τις υπερβολικές αναρτήσεις
  • Προκαλέστε απαντήσεις

Social media management checklist FAQs:

How much time does it take to manage social media?

It depends on how much content you have to manage and can vary depending on the size of your business and the number of accounts you have. It usually takes a few hours per day to manage social media accounts, so if you need to spend more then consider hiring a social media manager or somebody responsible for that particular task.

How do I schedule my day as a social media manager?

You can use a content calendar to plan your content in advance, helping to ensure that all of your accounts are aligned with your overall marketing strategy. More importantly, it allows you to drag & drop and schedule in bulk, making your job much easier.

How much time should a small business spend on social media in 2022?

It's impossible to put a specific number on the hours that a small business should spend on social media. Many different factors come into play, including the number of people involved in management. It is possible to reduce this time by using social media tools, like LiveAgent and its help desk software that enables you to manage all of your social media activities in one place.

Which social media platform is best for my audience?

This varies depending on your target audience, but we recommend using a mix of social media platforms to reach the most people. You can perform a thorough audience analysis to see which platforms will work best in your case. You can also use tools like Google Analytics to get audience insights, plus adjust the message and channel to them.

How can you improve your social media content?

Here are a few tips to follow: Make sure all of your posts are relevant and interesting to your target audience. Include valuable and unique content that is not found on other social media accounts. Post regularly, but not too often (you don’t want to overwhelm your followers). Use images and videos to break up your text and make your posts more engaging. Opt for a mix of promotional and non-promotional content. Make sure all of your links are working properly. Check for spelling and grammar mistakes before publishing your posts. Monitor comments and feedback from your followers, and respond to them. Keep track of your analytics to see how well your social media campaigns are performing.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo