Η Λίστα Ελέγχου Κλήσης Διερεύνησης περιλαμβάνει οδηγίες για την προετοιμασία μιας κλήσης προς υποψήφιους πελάτες. Με τη χρήση μοντέλων όπως το SPIN και λίστας ερωτήσεων εκ των προτέρων, η κλήση γίνεται αποτελεσματική στο να κατανοήσετε τις ανάγκες του πελάτη και να του προσφέρετε την κατάλληλη λύση.
Πώς πραγματοποιείτε μια επιτυχημένη κλήση διερεύνησης; Τι πρέπει να συμπεριλάβω; Από πού να ξεκινήσω; Αυτές είναι όλες σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε όταν κάνετε καλά τη δουλειά.
Έχουμε συντάξει μια λίστα ελέγχων που πρέπει να περάσετε για να διασφαλίσετε την επιτυχία. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Μια λίστα ελέγχου κλήσης διερεύνησης είναι μια λίστα στοιχείων που πρέπει να συμπληρωθούν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια κλήση διερεύνησης στο πλαίσιο της διαδικασίας πώλησης.
Αυτό περιλαμβάνει εργασίες όπως προετοιμασία για την κλήση, συλλογή πληροφοριών εκ των προτέρων, λήψη σημειώσεων κατά τη διάρκεια της κλήσης και παρακολούθηση στη συνέχεια.
Χρησιμοποιώντας μια λίστα ελέγχου, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε τίποτα και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χρόνο σας ενώ πληροίτε τις προϋποθέσεις για έναν πιθανό αγοραστή.
Η παρακολούθηση αυτής της λίστας ελέγχου σάς επιτρέπει να είστε οργανωμένοι και αποτελεσματικοί κατά τη διάρκεια του χρόνου σας με τον υποψήφιο πελάτη. Χάρη σε αυτό, θα μπορείτε να αφιερώνετε λιγότερο χρόνο στην προετοιμασία και περισσότερο χρόνο στην πώληση.
Μην χάσετε σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να σχετίζονται με την κλήση.
Αυτοί είναι οι άνθρωποι που συνήθως πραγματοποιούν κλήσεις διερεύνησης σε υποψήφιους πελάτες, επομένως θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να δίνουν την καλύτερη απόδοσή τους σε κάθε κλήση.
Η διαχείριση χρόνου είναι ζωτικής σημασίας όταν είστε επικεφαλής μιας ομάδας ανθρώπων που πραγματοποιούν κλήσεις σε υποψήφιους πελάτες. Αυτή η λίστα ελέγχου δίνει τη δυνατότητα στους διευθυντές πωλήσεων να ξεκινήσουν αποτελεσματικά τις τακτικές πωλήσεων και να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους.
Οι εκπρόσωποι πωλήσεων μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν μια λίστα ελέγχου κλήσης διερεύνησης προς όφελός τους. Με το να είναι προετοιμασμένοι για κάθε κλήση και γνωρίζοντας τι αναμένεται από αυτούς, θα μπορούν να επικεντρωθούν στις πωλήσεις και όχι στην εργασία επί της κλήσης.
Κάντε ερωτήσεις κλήσης διερεύνησης για να κατανοήσετε τις ανάγκες και τα προβληματικά σημεία. Γίνετε φιλικοί με τον αγοραστή, δείξτε ενσυναίσθηση και δείξτε κατανόηση.
Σχεδιάστε μια follow-up συνάντηση πωλήσεων με βάση τα όσα συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της κλήσης. Αυτό σας επιτρέπει να επιβεβαιώσετε ότι και τα δύο μέρη ενδιαφέρονται να προχωρήσουν μαζί πριν αναληφθούν περαιτέρω δεσμεύσεις.
Αυτό το βήμα είναι πραγματικά σημαντικό. Θα μπορούσατε απλώς να συνεχίσετε να μιλάτε, αλλά δεν πρόκειται για τις κλήσεις πωλήσεων. Να θυμάστε ότι ο αγοραστής θα πρέπει να μιλάει πολύ, καθώς πρέπει να είναι αμφίδρομη συνομιλία.
Επίσης, φροντίστε να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Κάνοντας πιο ανοιχτούς τύπους ερωτήσεων, μπορείτε να συγκεντρώσετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το τι χρειάζονται και πού μπορείτε να τους βοηθήσετε.
Οι καλύτερες ερωτήσεις κλήσης διερεύνησης είναι αυτές που πρέπει να απαντηθούν με εκτενή σχόλια. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεκινούν ευρείες και ανοιχτές, ώστε να έχετε χώρο να μπείτε βαθύτερα εάν χρειαστεί.
Εάν ο υποψήφιος πελάτης σας είναι σιωπηλός για πολλή ώρα ενώ μιλάτε ή του κάνετε ερωτήσεις, δεν είναι απαραίτητα κακό. Πολλοί άνθρωποι είναι συνηθισμένοι να πιστεύουν ότι η σιωπή είναι άβολη. Ωστόσο, θα μπορούσε να σημαίνει ότι επεξεργάζονται τις πληροφορίες που τους δίνετε και σκέφτονται πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν ή να ανταποκριθούν καλύτερα στο προϊόν/την υπηρεσία σας.
Είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσετε να κάνετε ερωτήσεις μέχρι να νιώσετε ότι έχετε κατανοήσει πλήρως τις ανάγκες τους. Κάνοντας αυτό, θα ξέρετε ότι οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία προσφέρετε ταιριάζει στις ανάγκες τους, και το πιο σημαντικό, θα το γνωρίζουν επίσης.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα θετικό κλείσιμο για να υπενθυμίσετε στον υποψήφιο σας ότι υπάρχει ακόμα χρόνος για να αναλάβετε δράση, αλλά και για να δείξετε την εμπιστοσύνη σας σε αυτό που έχετε να προσφέρετε. Ένας καλός τρόπος κλεισίματος θα ήταν κάτι σαν, “Ανυπομονώ για την επόμενη συνάντησή μας”.
Οι ερωτήσεις διερεύνησης μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο μέρος της διαδικασίας, επειδή θέλετε να βεβαιωθείτε ότι κάνετε τις σωστές που θα σας δώσουν τις περισσότερες πληροφορίες. Θα πρέπει να προσαρμόσετε τις ερωτήσεις σας ειδικά για κάθε υποψήφιο πελάτη.
Αυτές είναι μόνο μερικές ιδέες και εξαρτάται από το τι πουλάτε, αλλά το να μάθετε για το ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη σας είναι ένα ουσιαστικό μέρος της διαδικασίας διερεύνησης. Χωρίς αυτή, θα πουλάτε στα τυφλά και αυτό είναι μια συνταγή καταστροφής.
Οι πωλήσεις έχουν να κάνουν με τις σωστές ερωτήσεις την κατάλληλη στιγμή για να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Και οι κλήσεις διερεύνησης είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να λάβετε αυτές τις πληροφορίες.
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις σας αυτή τη στιγμή; Κάντε αυτή την ερώτηση μέχρι να καταλάβετε πραγματικά με τι δυσκολεύονται και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια. Επιπλέον, αυτό θα σας δώσει μια ιδέα για το εάν χρειάζεται ή όχι το προϊόν/υπηρεσία τους και εάν υπάρχει πιθανή εφαρμογή.
Συμβουλές για μια καλή κλήση διερεύνησης:
Generally, you'll want to have a couple of key talking points prepared that you'd like to cover with the potential client. Consider what pain points is the client experiencing that your product can address. You'll also want to be prepared to answer any questions the client may have.
It's important to ask enough questions to fully understand the prospect. Know their pain points, how they're currently trying to resolve them, and if/how you can help them. Generally speaking, it is a good idea to keep asking follow-up questions until you have addressed the topics you wanted to cover. Be prepared to answer questions about your company, including what makes you unique and what results you have achieved for past clients.
These indicate that the client is about to take you up on your offer. Rather than having a 15 minutes conversation for free like during discovery calls, a strategy call is the time when you come up with a game plan. The calls are more likely to be monetized as well.
If the prospect asks about pricing, it's important to be prepared with an answer. You can tell them that you'll discuss pricing further once they become a customer, or you can give them some package prices in advance.
Above, we covered some good questions you can ask during a discovery call. However, you should always remember to tailor your questions specifically to the prospect and their business. A set of questions that may be perfect for one prospect may be completely off-base for another. You'll need to really get to know your prospects in order to ask the right questions during discovery calls.
You can send an email thanking them for their time and letting them know that you'll be sending over some more information in the near future. You may also want to set up a meeting or send them a proposal outlining your services. Always personalize the way you follow up with a prospect since not everyone needs the same level of attention.
If you feel like your sales conversation went really well, it's probably safe to assume that it did. Ensure that your prospect understands how your product or service can help them and that they are interested in learning more. It's also a good idea to keep track of your progress during discovery calls. It is possible to keep track of all of your conversations with prospects, as well as the status of each call, using various tools. You will then be able to see if a lead has responded and taken necessary action based on their feedback.
Some companies charge for discovery calls, some don't. For example at LiveAgent demos and follow-up calls are free of charge. If you want your prospect to pay it's important to be upfront about how you'll charge for your services, and make sure the prospect is aware of what they're paying for. Alternatively, you can ask them to pay after they've decided to go ahead with the deal or offer alternative payment options such as monthly retainer fees.
Πώς να κοινοποιήσετε μια ανάρτηση στη σελίδα σας στο Facebook από το LiveAgent
Η ενσωμάτωση του LiveAgent με το Facebook εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια για τις επιχειρήσεις, διαχειρίζοντας τις σελίδες τους στο Facebook από το LiveAgent.
Πώς να δημιουργήσετε φορμές επικοινωνίας στο LiveAgent
"Το εκπαιδευτικό βίντεο παρέχει οδηγό για τη ρύθμιση φορμών επικοινωνίας στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το LiveAgent."
Πώς να δημιουργήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent
Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ρυθμίσετε σωστά για τα πλήρη οφέλη.
Πώς να προσθέσετε Αντιπροσώπους στο LiveAgent
Ο λογαριασμός του LiveAgent επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδρούν με το κατάλληλο άτομο, βελτιστοποιώντας έτσι την υποστήριξη πελατών.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες