Driving license
  • All checklists
  • Marketing
  • Λίστα ελέγχου προγράμματος αναγνώρισης πελατών

Λίστα ελέγχου προγράμματος αναγνώρισης πελατών

Πλοήγηση

Λίστα ελέγχου προγράμματος αναγνώρισης πελατών

24
Collapse All Expand All

Το κύριο πρόγραμμα καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML) στις ΗΠΑ είναι ο νόμος περί τραπεζικού απορρήτου (BSA), ο οποίος απαιτεί από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να αναπτύσσουν, να εφαρμόζουν και να διατηρούν ένα πρόγραμμα αναγνώρισης πελατών (CIP). Ο σκοπός ενός CIP είναι να διασφαλίσει ότι ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα γνωρίζει την πραγματική ταυτότητα των πελατών του.

Για να συμμορφωθείτε με το BSA, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια λίστα ελέγχου για τον καθορισμό του CIP σας. Αυτό το άρθρο θα παρέχει μια λεπτομερή λίστα ελέγχου που μπορείτε να ακολουθήσετε για να διευκολύνετε τη διαδικασία.

Η σημασία μιας λίστας ελέγχου προγράμματος αναγνώρισης πελατών

Η γνώση του βήματος που πρέπει να ακολουθήσουν κατά την εφαρμογή ενός CIP βοηθά τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τις νομικές ομάδες τους να συμμορφωθούν με τον νόμο περί τραπεζικού απορρήτου και να αποτρέψουν δραστηριότητες ξεπλύματος χρήματος. Οι οργανισμοί μπορούν να είναι σίγουροι ότι τηρούν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, συλλέγουν τις απαραίτητες πληροφορίες από τους πελάτες, επαληθεύουν την ταυτότητά τους και δημιουργούν ένα ασφαλέστερο χρηματοοικονομικό σύστημα για όλους τους εμπλεκόμενους.

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από μια λίστα ελέγχου προγράμματος αναγνώρισης πελατών

  • Υπεύθυνοι συμμόρφωσης με το AML

Αυτός είναι κάποιος που διορίζεται από ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για να επιβλέπει τις πολιτικές AML και να διασφαλίζει ότι δεν υπάρχουν ζητήματα συμμόρφωσης με τις κανονιστικές απαιτήσεις. Ένας επαγγελματίας συμμόρφωσης είναι συνήθως ένας ανώτερος διευθυντής υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη διατήρηση του CIP, καθώς και για την εκπαίδευση του προσωπικού στις απαιτήσεις του.

  • Εκπρόσωποι λογαριασμού

Αυτοί είναι οι υπάλληλοι πρώτης γραμμής ενός χρηματοπιστωτικού ιδρύματος που συναλλάσσονται απευθείας με πελάτες. Πρέπει να γνωρίζουν τις απαιτήσεις του προγράμματος αναγνώρισης πελατών για να συλλέγουν σωστά στοιχεία πελατών και να επαληθεύουν την ταυτότητά τους.

  • Προσωπικό πληροφορικής

Διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και τη διατήρηση των συστημάτων που χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση πληροφοριών πελατών. Πρέπει επίσης να κατανοήσουν πώς λειτουργεί το CIP για να το υποστηρίξουν σωστά.

  • Ομάδες ενδελεχούς έρευνας πελατών

Αυτές οι ομάδες είναι υπεύθυνες για τη διενέργεια βελτιωμένης ενδελεχούς έρευνας σε πελάτες υψηλότερου κινδύνου. Πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με το CIP για να αξιολογούν σωστά τους κινδύνους και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα.

  • Διοικητικό συμβούλιο

Είναι υπεύθυνοι για τον καθορισμό της στρατηγικής κατεύθυνσης του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, η οποία περιλαμβάνει την έγκριση ενός CIP. Ως εκ τούτου, το διοικητικό συμβούλιο πρέπει να ενημερωθεί για τις απαιτήσεις του CIP και πώς θα επηρεάσει τις λειτουργίες του οργανισμού.

  • Πραγματική ιδιοκτησία

Κάποιος που είναι πραγματικός ιδιοκτήτης μιας εταιρείας – ένα πρόσωπο που τελικά κατέχει ή ελέγχει ένα συμφέρον σε μια νομική οντότητα ή συμφωνία όπως μια εταιρεία, καταπίστευμα ή ίδρυμα – έχει έννομο συμφέρον να διασφαλίσει ότι οι πελάτες τους είναι νόμιμοι και ικανοί να δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά.

Εξερευνήστε τη λίστα ελέγχου του προγράμματος αναγνώρισης πελατών

Λίστα ελέγχου προγράμματος αναγνώρισης πελατών

Αυτή η ομάδα ατόμων θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη, την εφαρμογή και τη διατήρηση του CIP.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργηθεί μια ομάδα κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες;

Η διασφάλιση της συμμόρφωσης με την BSA απαιτεί από τις χρηματοοικονομικές οντότητες να λαμβάνουν μέτρα για την πρόληψη της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια κάθε τραπεζικού ιδρύματος. Το να είσαι υπεύθυνος για το CIP σημαίνει ότι αυτή η ομάδα διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη διατήρηση της ακεραιότητας αυτού του οργανισμού.

Πώς να δημιουργήσετε μια ομάδα κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες;

Δεν υπάρχει μέθοδος που να ταιριάζει σε όλους, καθώς η σύνθεση μιας ομάδας κατά του ξεπλύματος χρήματος θα ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος και τη δομή του εν λόγω χρηματοπιστωτικού ιδρύματος. Ωστόσο, ορισμένα βασικά στάδια είναι ο διορισμός ενός υπεύθυνου προγράμματος συμμόρφωσης που θα είναι το πρόσωπο που θα είναι υπεύθυνο για την επίβλεψη των πολιτικών και διαδικασιών AML, η συγκέντρωση μιας ομάδας εκπροσώπων λογαριασμών, προσωπικού τεχνολογίας πληροφοριών και αναλυτών ενδελεχούς έρευνας πελατών και η παροχή εκπαίδευσης σε όλους τους υπαλλήλους σχετικά με την αναγνώριση πελατών απαιτήσεις προγράμματος.

Survey illustration

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη σύσταση ομάδας κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες;

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για το άνοιγμα λογαριασμού για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

  • προφίλ πελάτη – για υποβολή για έγκριση
  • εργαλείο ανοίγματος λογαριασμού – για να ανοίξετε τον λογαριασμό μόλις εγκριθούν όλα
  • εργαλείο παρακολούθησης – για να γράψετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας μετά το άνοιγμα του λογαριασμού, εάν είναι απαραίτητο

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για το άνοιγμα λογαριασμού για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

  • προφίλ πελάτη – για υποβολή για έγκριση
  • εργαλείο ανοίγματος λογαριασμού – για να ανοίξετε τον λογαριασμό μόλις εγκριθούν όλα
  • εργαλείο παρακολούθησης – για να γράψετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας μετά το άνοιγμα του λογαριασμού, εάν είναι απαραίτητο

Γιατί είναι σημαντικό να ανοίξετε έναν λογαριασμό για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να συνεργάζεστε μαζί τους και να αρχίσετε να δημιουργείτε έσοδα.

Πώς να ανοίξετε έναν λογαριασμό για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

Η διαδικασία θα διαφέρει ανάλογα με τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού σας, αλλά γενικά, θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια έγγραφα και να τα υποβάλετε για έγκριση. Αφού ελεγχθούν και εγκριθούν όλα, ο λογαριασμός θα ανοίξει στο σύστημά σας μετά την απαιτούμενη περίοδο αναμονής.

support illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για το άνοιγμα λογαριασμού για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

  • προφίλ πελάτη – για υποβολή για έγκριση
  • εργαλείο ανοίγματος λογαριασμού – για να ανοίξετε τον λογαριασμό μόλις εγκριθούν όλα
  • εργαλείο παρακολούθησης – για να γράψετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας μετά το άνοιγμα του λογαριασμού, εάν είναι απαραίτητο

Η παρακολούθηση της διαδικασίας ανοίγματος νέου λογαριασμού θα σας ενημερώσει για το πότε καταχωρήθηκε ο πελάτης, τον τύπο του λογαριασμού που άνοιξε και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα προφίλ για τον πελάτη;

Αυτό βοηθά τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να παρακολουθούν τις επιχειρηματικές τους συναλλαγές. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση των κινδύνων, την παρακολούθηση οικονομικών συναλλαγών και τον εντοπισμό ύποπτων συναλλαγών ή δραστηριοτήτων.

Πώς να δημιουργήσετε ένα προφίλ για τον πελάτη;

Συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με αυτές κατά τη διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού και αποθηκεύοντάς τις σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενός προφίλ στο οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση όλα τα σχετικά τμήματα εντός του οργανισμού.

Contacts in Ticketing system - LiveAgent

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία προφίλ για τον πελάτη;

  • φόρμα ανοίγματος λογαριασμού – για συλλογή δεδομένων πελατών
  • πρότυπο προφίλ πελάτη – για να δημιουργήστε μια τυπική μορφή για προφίλ
  • βάση δεδομένων – για αποθήκευση πληροφοριών πελατών

Η ομάδα καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες πρέπει να ειδοποιείται κάθε φορά που καταχωρείται νέος πελάτης.

Γιατί είναι σημαντικό να ειδοποιήσετε την ομάδα AML σχετικά με έναν νέο πελάτη;

Επιτρέπει στην ομάδα να αξιολογήσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τον πελάτη και να αποφασίσει εάν χρειάζεται να ληφθούν πρόσθετα μέτρα. Βοηθά επίσης να διασφαλιστεί ότι το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πληροί τις απαιτήσεις συμμόρφωσης του CIP.

Πώς να ειδοποιήσετε την ομάδα καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες για έναν νέο πελάτη;

Αυτό μπορεί να γίνει στέλνοντας ένα email ή πραγματοποιώντας μια τηλεφωνική κλήση. Η ειδοποίηση θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις σχετικές πληροφορίες για τον πελάτη, όπως το όνομα, τη διεύθυνση και την ημερομηνία γέννησής του.

Marketing Email Templates

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να ειδοποιήσετε την ομάδα AML σχετικά με έναν νέο πελάτη;

  • εργαλείο επικοινωνίας – για να επικοινωνήσετε με την ομάδα AML (τηλέφωνο, email)
  • προφίλ πελάτη – για να παρέχετε στην ομάδα όλες τις σχετικές λεπτομέρειες σχετικά με τον πελάτη

Ελέγξτε τις λεπτομέρειες που παρέχονται από τους αντιπροσώπους του λογαριασμού κατά τις συνεντεύξεις πελατών, καθώς και δεδομένα από τη διαδικασία τεκμηρίωσης και ελέγχου ταυτότητας.

Γιατί είναι σημαντικό να ελέγχετε πληροφορίες σχετικά με έναν νέο πελάτη;

Αυτό βοηθά να διασφαλιστεί ότι έχουν συλλεχθεί όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες και ότι όλα ελέγχονται. Σας επιτρέπει επίσης να βρείτε τυχόν επικίνδυνα σημεία που μπορεί να έχουν χαθεί κατά την αρχική προβολή.

Πώς να ελέγξετε πληροφορίες σχετικά με έναν νέο πελάτη;

Ανατρέξτε σε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα με αναλυτική προσέγγιση. Αυτό περιλαμβάνει συνεντεύξεις με εκπροσώπους λογαριασμού, έλεγχο τεκμηρίωσης και έλεγχο ταυτότητας στοιχείων πελάτη.

Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον έλεγχο πληροφοριών σχετικά με έναν νέο πελάτη;

  • φόρμα ανοίγματος λογαριασμού – για συλλογή δεδομένων πελατών
  • έλεγχο ταυτότητα – για επιβεβαίωση της ταυτότητα πελάτη
  • λίστα ελέγχου CIP – για να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις συγκεκριμένες διαδικασίες

Το KYC είναι ένα σύνολο από φόρμες και ερωτήσεις που πρέπει να συμπληρωθούν και να αποθηκευτούν για κάθε νέο πελάτη.

Γιατί είναι σημαντικό να συμπληρώσετε την τεκμηρίωση KYC;

Έτσι ώστε τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να μπορούν να συλλέγουν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Αυτά τα δεδομένα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στον προσδιορισμό των επιπέδων κινδύνου προτού συνεργαστείτε μαζί τους.

Πώς να συμπληρώσετε την τεκμηρίωση KYC;

Δώστε οδηγίες στον πελάτη να ακολουθήσει όλες τις οδηγίες στη φόρμα και να απαντήσει με ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις. Στη συνέχεια, αυτό πρέπει να υπογραφεί τόσο από τον πελάτη όσο και από έναν εκπρόσωπο του οργανισμού σας. Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου KYC του LiveAgent για να μην χάσετε κανένα βήμα.

digital marketing customer profiles-illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη συμπλήρωση της τεκμηρίωσης KYC;

  • λίστα ελέγχου KYC του LiveAgent – για να ολοκληρώστε όλα τα απαιτούμενα βήματα
  • φόρμα KYC – για τη συλλογή δεδομένων πελατών
  • προφίλ πελάτη – για την παροχή όλων των σχετικών λεπτομερειών

Για να επαληθεύσετε την ταυτότητα του πελάτη, θα χρειαστεί να συλλέξετε ορισμένα στοιχεία και επιβεβαιωτικά έγγραφα από αυτόν.

Γιατί είναι σημαντικό να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα;

Για να επιβεβαιώσετε την ταυτότητα του πελάτη και να επαληθεύσετε ότι είναι αυτοί που λένε. Σας επιτρέπει επίσης να βρείτε τυχόν επικίνδυνα σημεία που μπορεί να έχουν χαθεί κατά την αρχική προβολή.

Πώς να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα;

Επικοινωνήστε με τον πελάτη χρησιμοποιώντας τη μέθοδο επικοινωνίας που προτιμά, συμπεριλαμβανομένου ενός αιτήματος για όλες τις σχετικές πληροφορίες. Τα απαραίτητα έγγραφα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα στην οποία δραστηριοποιείτε, αλλά συνήθως περιλαμβάνουν μια κρατική ταυτότητα, απόδειξη διεύθυνσης (π.χ. μια οικονομική κατάσταση), ημερομηνία γέννησης κ.λπ.

Contact-forms-LiveAgent

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα;

  • εργαλείο επικοινωνίας – για επικοινωνία με τον πελάτη (τηλέφωνο, email)
  • προφίλ πελάτη – για να αποθηκεύσετε όλες τις πληροφορίες τους

Ελέγξτε όλα τα στοιχεία του πελάτη για να επιβεβαιώσετε ότι είναι πλήρη και σωστά.

Γιατί είναι σημαντικό να πραγματοποιήσετε έναν ειδικό έλεγχο AML;

Για να ελέγξετε ότι όλη η τεκμηρίωση είναι εντάξει και ότι δεν υπάρχουν επικίνδυνα σημεία που έχουν χαθεί. Αυτό βοηθά στην προστασία του οργανισμού σας από οικονομικά εγκλήματα.

Πώς να πραγματοποιήσετε έναν ειδικό έλεγχο AML;

Ο ειδικός AML θα εξετάσει όλα τα έγγραφα και θα ελέγξει ότι όλα είναι εντάξει. Θα επισημαίνουν επίσης τυχόν ύποπτες συναλλαγές, περίεργες οικονομικές δραστηριότητες ή πληροφορίες που λείπουν.

powerful editor - illustration

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη διενέργεια επισκόπησης ειδικού AML;

  • προφίλ πελάτη – για παροχή όλων των σχετικών στοιχείων σχετικά με τον πελάτη
  • εργαλείο επικοινωνίας – για να επικοινωνήσετε με τον πελάτη (τηλέφωνο, email)

Αυτό θα περιλαμβάνει έλεγχο του ονόματος του πελάτη σε δημοσιευμένες λίστες.

Γιατί είναι σημαντικό να διεξαχθεί έλεγχος για κυρώσεις;

Βεβαιωθείτε ότι δεν συνεργάζεστε με άτομα ή οργανισμούς που περιλαμβάνονται σε αυτές τις λίστες. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά στην προστασία της εταιρείας σας από οικονομικά εγκλήματα.

Πώς να διεξαχθεί έλεγχος για κυρώσεις;

Υπάρχουν διάφορα διαθέσιμα εργαλεία ελέγχου, όπως το WorldCheck ή το LexisNexis. Απλώς εισαγάγετε το όνομα του πελάτη στο σύστημα και θα πραγματοποιήσει έλεγχο στις σχετικές βάσεις δεδομένων.

ecommerce choice-illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη διεξαγωγή ελέγχου για κυρώσεις;

  • WorldCheck
  • LexisNexis

Εάν το όνομα του δυνητικού πελάτη έχει επισημανθεί σε οποιονδήποτε από τους ελέγχους, θα πρέπει να το διερευνήσετε περαιτέρω.

Γιατί είναι σημαντικό να προετοιμάσετε ένα έγγραφο κλιμάκωσης;

Αυτό το έγγραφο περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη και τον λογαριασμό του. Θα χρησιμοποιηθεί για την κλιμάκωση της υπόθεσης σε ανώτερο στέλεχος για περαιτέρω έλεγχο.

Πώς να προετοιμάσω ένα έγγραφο κλιμάκωσης;

Ένα πρότυπο θα είναι χρήσιμο εδώ, επομένως κάντε αναζήτηση στο διαδίκτυο εάν ο οργανισμός σας δεν έχει ήδη κάποιο. Εάν ναι, απλώς συμπληρώστε όλες τις σχετικές πληροφορίες και στείλτε τις για έλεγχο.

LiveAgent have all the context you need - illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την προετοιμασία ενός εγγράφου κλιμάκωσης;

  • πρότυπο
  • προφίλ πελάτη

Μετά τον έλεγχο όλων των εγγράφων, βαθμολογήστε τον πελάτη σχετικά με την πιθανή ευθύνη του έναντι της επιχείρησής σας.

Γιατί είναι σημαντικό να εκχωρήσετε μια αξιολόγηση κινδύνου πελάτη;

Για να μπορείτε να ιεραρχήσετε τις υποθέσεις σας και να εστιάσετε στους πελάτες που αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για τον οργανισμό σας. Αυτό βοηθά επίσης τον υπεύθυνο συμμόρφωσης να αποφασίσει να εγκρίνει ή να απορρίψει τον πιθανό πελάτη.

Πώς να εκχωρήσετε μια αξιολόγηση κινδύνου πελάτη;

Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να το κάνετε αυτό, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα απλό σύστημα βαθμολόγησης. Εκχωρήστε πόντους με βάση παράγοντες όπως η χώρα προέλευσης του πελάτη ή ο κλάδος του.

customer filter - illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εκχώρηση αξιολόγησης κινδύνου πελάτη;

  • προφίλ πελάτη
  • εργαλεία αξιολόγησης κινδύνου – για τη βαθμολογία του δυνητικού πελάτη στο αντιληπτή ευθύνη
  • γραφεία αναφοράς καταναλωτών – για πληροφορίες σχετικά με πληρωμές και ιστορικό πιστωτικής δραστηριότητας κ.λπ.

Εάν ο δυνητικός πελάτης θεωρείται πιθανός κίνδυνος, θα πρέπει να ληφθεί απόφαση για τη συνεργασία μαζί του από τον υπεύθυνο συμμόρφωσης.

Γιατί είναι σημαντικό να εγκρίνουμε ή να απορρίπτουμε έναν πελάτη υψηλού κινδύνου;

Για να μειώσετε τις πιθανότητες να συναλλάσσεστε με άτομα ή οργανισμούς που ενδέχεται να αποτελούν απειλή για την εταιρεία σας. Με τη σειρά του, αυτό σας προστατεύει από την οικονομική ευθύνη.

Πώς να εγκρίνετε ή να απορρίψετε έναν πελάτη υψηλού κινδύνου;

Η απόφαση θα ληφθεί από τον υπεύθυνο συμμόρφωσης αφού εξετάσει όλες τις σχετικές πληροφορίες. Είτε θα δώσουν την έγκρισή τους για το άνοιγμα του λογαριασμού είτε θα τον απορρίψουν ανάλογα με την εύλογη πεποίθηση ότι είναι πελάτες υψηλού κινδύνου.

woman choosing right option-illustration

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την έγκριση ή την απόρριψη ενός πελάτη υψηλού κινδύνου;

  • προφίλ πελάτη
  • εργαλείο επικοινωνίας

Εάν ο πελάτης εγκριθεί, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ στο σύστημά σας για αυτόν.

Γιατί είναι σημαντικό να ανοίξετε έναν λογαριασμό για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να συνεργάζεστε μαζί τους και να αρχίσετε να δημιουργείτε έσοδα.

Πώς να ανοίξετε έναν λογαριασμό για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

Η διαδικασία θα διαφέρει ανάλογα με τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού σας, αλλά γενικά, θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια έγγραφα και να τα υποβάλετε για έγκριση. Αφού ελεγχθούν και εγκριθούν όλα, ο λογαριασμός θα ανοίξει στο σύστημά σας μετά την απαιτούμενη περίοδο αναμονής.

support illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για το άνοιγμα λογαριασμού για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

  • προφίλ πελάτη – για υποβολή για έγκριση
  • εργαλείο ανοίγματος λογαριασμού – για να ανοίξετε τον λογαριασμό μόλις εγκριθούν όλα
  • εργαλείο παρακολούθησης – για να γράψετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας μετά το άνοιγμα του λογαριασμού, εάν είναι απαραίτητο
  • συνεντεύξεις – για τον προσδιορισμό του καλύτερου υποψηφίου για το ρόλο του υπεύθυνου προγράμματος συμμόρφωσης
  • υλικό εκπαίδευσης – για να εκπαιδεύσετε τους υπαλλήλους σας σχετικά με τις απαιτήσεις CIP
  • ερωτηματολόγιο – για να αξιολογήσετε τις γνώσεις της ομάδας σας σχετικά με τη συμμόρφωση με το AML και το CIP

Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα πρέπει να επιβεβαιώσουν ότι οι πελάτες τους είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι είναι στο πλαίσιο της διαδικασίας ενσωμάτωσης.

Γιατί είναι σημαντικό να επαληθεύσουμε την ταυτότητα ενός νέου πελάτη;

Επιβεβαιώνοντας την ταυτότητα των πελατών, οι οργανισμοί μπορούν να είναι σίγουροι ότι δεν συνεργάζονται με εγκληματίες ή τρομοκράτες. Αυτό, με τη σειρά του, συμβάλλει στην προστασία του χρηματοπιστωτικού συστήματος από κατάχρηση και στην πρόληψη της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Πώς να επαληθεύσετε την ταυτότητα ενός νέου πελάτη;

Αυτό μπορεί να γίνει με τη χρήση εγγράφων, ελέγχου ταυτότητας που βασίζεται στη γνώση, μεθόδων άνευ εγγράφων ή άλλων μέσων. Οι εγκεκριμένες διαδικασίες θα πρέπει να έχουν ήδη καθιερωθεί ως μέρος του CIP σας.

3 people reviewing support documentation

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την επαλήθευση της ταυτότητας ενός νέου πελάτη;

  • λίστα ελέγχου CIP – για να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις απαιτούμενες διαδικασίες επαλήθευσης ταυτότητας
  • έγγραφα – για τη συλλογή των πληροφοριών του πελάτη
  • έλεγχο ταυτότητα – για την επιβεβαίωση των στοιχείων του πελάτη
  • μεθόδους άνευ εγγράφων – για να επιβεβαιώσετε διαφορετικά την ταυτότητα του πελάτη

Η παρακολούθηση της διαδικασίας ανοίγματος νέου λογαριασμού θα σας ενημερώσει για το πότε καταχωρήθηκε ο πελάτης, τον τύπο του λογαριασμού που άνοιξε και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες.

Γιατί είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα προφίλ για τον πελάτη;

Αυτό βοηθά τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να παρακολουθούν τις επιχειρηματικές τους συναλλαγές. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση των κινδύνων, την παρακολούθηση οικονομικών συναλλαγών και τον εντοπισμό ύποπτων συναλλαγών ή δραστηριοτήτων.

Πώς να δημιουργήσετε ένα προφίλ για τον πελάτη;

Συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με αυτές κατά τη διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού και αποθηκεύοντάς τις σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενός προφίλ στο οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση όλα τα σχετικά τμήματα εντός του οργανισμού.

Contacts in Ticketing system - LiveAgent

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία προφίλ για τον πελάτη;

  • φόρμα ανοίγματος λογαριασμού – για συλλογή δεδομένων πελατών
  • πρότυπο προφίλ πελάτη – για να δημιουργήστε μια τυπική μορφή για προφίλ
  • βάση δεδομένων – για αποθήκευση πληροφοριών πελατών

Η ομάδα καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες πρέπει να ειδοποιείται κάθε φορά που καταχωρείται νέος πελάτης.

Γιατί είναι σημαντικό να ειδοποιήσετε την ομάδα AML σχετικά με έναν νέο πελάτη;

Επιτρέπει στην ομάδα να αξιολογήσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τον πελάτη και να αποφασίσει εάν χρειάζεται να ληφθούν πρόσθετα μέτρα. Βοηθά επίσης να διασφαλιστεί ότι το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πληροί τις απαιτήσεις συμμόρφωσης του CIP.

Πώς να ειδοποιήσετε την ομάδα καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες για έναν νέο πελάτη;

Αυτό μπορεί να γίνει στέλνοντας ένα email ή πραγματοποιώντας μια τηλεφωνική κλήση. Η ειδοποίηση θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις σχετικές πληροφορίες για τον πελάτη, όπως το όνομα, τη διεύθυνση και την ημερομηνία γέννησής του.

Marketing Email Templates

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να ειδοποιήσετε την ομάδα AML σχετικά με έναν νέο πελάτη;

  • εργαλείο επικοινωνίας – για να επικοινωνήσετε με την ομάδα AML (τηλέφωνο, email)
  • προφίλ πελάτη – για να παρέχετε στην ομάδα όλες τις σχετικές λεπτομέρειες σχετικά με τον πελάτη

Ελέγξτε τις λεπτομέρειες που παρέχονται από τους αντιπροσώπους του λογαριασμού κατά τις συνεντεύξεις πελατών, καθώς και δεδομένα από τη διαδικασία τεκμηρίωσης και ελέγχου ταυτότητας.

Γιατί είναι σημαντικό να ελέγχετε πληροφορίες σχετικά με έναν νέο πελάτη;

Αυτό βοηθά να διασφαλιστεί ότι έχουν συλλεχθεί όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες και ότι όλα ελέγχονται. Σας επιτρέπει επίσης να βρείτε τυχόν επικίνδυνα σημεία που μπορεί να έχουν χαθεί κατά την αρχική προβολή.

Πώς να ελέγξετε πληροφορίες σχετικά με έναν νέο πελάτη;

Ανατρέξτε σε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα με αναλυτική προσέγγιση. Αυτό περιλαμβάνει συνεντεύξεις με εκπροσώπους λογαριασμού, έλεγχο τεκμηρίωσης και έλεγχο ταυτότητας στοιχείων πελάτη.

Contact forms feature in Live chat software - LiveAgent

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον έλεγχο πληροφοριών σχετικά με έναν νέο πελάτη;

  • φόρμα ανοίγματος λογαριασμού – για συλλογή δεδομένων πελατών
  • έλεγχο ταυτότητα – για επιβεβαίωση της ταυτότητα πελάτη
  • λίστα ελέγχου CIP – για να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις συγκεκριμένες διαδικασίες

Το KYC είναι ένα σύνολο από φόρμες και ερωτήσεις που πρέπει να συμπληρωθούν και να αποθηκευτούν για κάθε νέο πελάτη.

Γιατί είναι σημαντικό να συμπληρώσετε την τεκμηρίωση KYC;

Έτσι ώστε τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να μπορούν να συλλέγουν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Αυτά τα δεδομένα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στον προσδιορισμό των επιπέδων κινδύνου προτού συνεργαστείτε μαζί τους.

Πώς να συμπληρώσετε την τεκμηρίωση KYC;

Δώστε οδηγίες στον πελάτη να ακολουθήσει όλες τις οδηγίες στη φόρμα και να απαντήσει με ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις. Στη συνέχεια, αυτό πρέπει να υπογραφεί τόσο από τον πελάτη όσο και από έναν εκπρόσωπο του οργανισμού σας. Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου KYC του LiveAgent για να μην χάσετε κανένα βήμα.

digital marketing customer profiles-illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη συμπλήρωση της τεκμηρίωσης KYC;

  • λίστα ελέγχου KYC του LiveAgent – για να ολοκληρώστε όλα τα απαιτούμενα βήματα
  • φόρμα KYC – για τη συλλογή δεδομένων πελατών
  • προφίλ πελάτη – για την παροχή όλων των σχετικών λεπτομερειών

Για να επαληθεύσετε την ταυτότητα του πελάτη, θα χρειαστεί να συλλέξετε ορισμένα στοιχεία και επιβεβαιωτικά έγγραφα από αυτόν.

Γιατί είναι σημαντικό να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα;

Για να επιβεβαιώσετε την ταυτότητα του πελάτη και να επαληθεύσετε ότι είναι αυτοί που λένε. Σας επιτρέπει επίσης να βρείτε τυχόν επικίνδυνα σημεία που μπορεί να έχουν χαθεί κατά την αρχική προβολή.

Πώς να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα;

Επικοινωνήστε με τον πελάτη χρησιμοποιώντας τη μέθοδο επικοινωνίας που προτιμά, συμπεριλαμβανομένου ενός αιτήματος για όλες τις σχετικές πληροφορίες. Τα απαραίτητα έγγραφα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα στην οποία δραστηριοποιείτε, αλλά συνήθως περιλαμβάνουν μια κρατική ταυτότητα, απόδειξη διεύθυνσης (π.χ. μια οικονομική κατάσταση), ημερομηνία γέννησης κ.λπ.

Contact-forms-LiveAgent

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα;

  • εργαλείο επικοινωνίας – για επικοινωνία με τον πελάτη (τηλέφωνο, email)
  • προφίλ πελάτη – για να αποθηκεύσετε όλες τις πληροφορίες τους

Ελέγξτε όλα τα στοιχεία του πελάτη για να επιβεβαιώσετε ότι είναι πλήρη και σωστά.

Γιατί είναι σημαντικό να πραγματοποιήσετε έναν ειδικό έλεγχο AML;

Για να ελέγξετε ότι όλη η τεκμηρίωση είναι εντάξει και ότι δεν υπάρχουν επικίνδυνα σημεία που έχουν χαθεί. Αυτό βοηθά στην προστασία του οργανισμού σας από οικονομικά εγκλήματα.

Πώς να πραγματοποιήσετε έναν ειδικό έλεγχο AML;

Ο ειδικός AML θα εξετάσει όλα τα έγγραφα και θα ελέγξει ότι όλα είναι εντάξει. Θα επισημαίνουν επίσης τυχόν ύποπτες συναλλαγές, περίεργες οικονομικές δραστηριότητες ή πληροφορίες που λείπουν.

powerful editor - illustration

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη διενέργεια επισκόπησης ειδικού AML;

  • προφίλ πελάτη – για παροχή όλων των σχετικών στοιχείων σχετικά με τον πελάτη
  • εργαλείο επικοινωνίας – για να επικοινωνήσετε με τον πελάτη (τηλέφωνο, email)

Αυτό θα περιλαμβάνει έλεγχο του ονόματος του πελάτη σε δημοσιευμένες λίστες.

Γιατί είναι σημαντικό να διεξαχθεί έλεγχος για κυρώσεις;

Βεβαιωθείτε ότι δεν συνεργάζεστε με άτομα ή οργανισμούς που περιλαμβάνονται σε αυτές τις λίστες. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά στην προστασία της εταιρείας σας από οικονομικά εγκλήματα.

Πώς να διεξαχθεί έλεγχος για κυρώσεις;

Υπάρχουν διάφορα διαθέσιμα εργαλεία ελέγχου, όπως το WorldCheck ή το LexisNexis. Απλώς εισαγάγετε το όνομα του πελάτη στο σύστημα και θα πραγματοποιήσει έλεγχο στις σχετικές βάσεις δεδομένων.

ecommerce choice-illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη διεξαγωγή ελέγχου για κυρώσεις;

  • WorldCheck
  • LexisNexis

Εάν το όνομα του δυνητικού πελάτη έχει επισημανθεί σε οποιονδήποτε από τους ελέγχους, θα πρέπει να το διερευνήσετε περαιτέρω.

Γιατί είναι σημαντικό να προετοιμάσετε ένα έγγραφο κλιμάκωσης;

Αυτό το έγγραφο περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη και τον λογαριασμό του. Θα χρησιμοποιηθεί για την κλιμάκωση της υπόθεσης σε ανώτερο στέλεχος για περαιτέρω έλεγχο.

Πώς να προετοιμάσω ένα έγγραφο κλιμάκωσης;

Ένα πρότυπο θα είναι χρήσιμο εδώ, επομένως κάντε αναζήτηση στο διαδίκτυο εάν ο οργανισμός σας δεν έχει ήδη κάποιο. Εάν ναι, απλώς συμπληρώστε όλες τις σχετικές πληροφορίες και στείλτε τις για έλεγχο.

LiveAgent have all the context you need - illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την προετοιμασία ενός εγγράφου κλιμάκωσης;

  • πρότυπο
  • προφίλ πελάτη

Μετά τον έλεγχο όλων των εγγράφων, βαθμολογήστε τον πελάτη σχετικά με την πιθανή ευθύνη του έναντι της επιχείρησής σας.

Γιατί είναι σημαντικό να εκχωρήσετε μια αξιολόγηση κινδύνου πελάτη;

Για να μπορείτε να ιεραρχήσετε τις υποθέσεις σας και να εστιάσετε στους πελάτες που αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για τον οργανισμό σας. Αυτό βοηθά επίσης τον υπεύθυνο συμμόρφωσης να αποφασίσει να εγκρίνει ή να απορρίψει τον πιθανό πελάτη.

Πώς να εκχωρήσετε μια αξιολόγηση κινδύνου πελάτη;

Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να το κάνετε αυτό, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα απλό σύστημα βαθμολόγησης. Εκχωρήστε πόντους με βάση παράγοντες όπως η χώρα προέλευσης του πελάτη ή ο κλάδος του.

customer filter - illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εκχώρηση αξιολόγησης κινδύνου πελάτη;

  • προφίλ πελάτη
  • εργαλεία αξιολόγησης κινδύνου – για τη βαθμολογία του δυνητικού πελάτη στο αντιληπτή ευθύνη
  • γραφεία αναφοράς καταναλωτών – για πληροφορίες σχετικά με πληρωμές και ιστορικό πιστωτικής δραστηριότητας κ.λπ.

Εάν ο δυνητικός πελάτης θεωρείται πιθανός κίνδυνος, θα πρέπει να ληφθεί απόφαση για τη συνεργασία μαζί του από τον υπεύθυνο συμμόρφωσης.

Γιατί είναι σημαντικό να εγκρίνουμε ή να απορρίπτουμε έναν πελάτη υψηλού κινδύνου;

Για να μειώσετε τις πιθανότητες να συναλλάσσεστε με άτομα ή οργανισμούς που ενδέχεται να αποτελούν απειλή για την εταιρεία σας. Με τη σειρά του, αυτό σας προστατεύει από την οικονομική ευθύνη.

Πώς να εγκρίνετε ή να απορρίψετε έναν πελάτη υψηλού κινδύνου;

Η απόφαση θα ληφθεί από τον υπεύθυνο συμμόρφωσης αφού εξετάσει όλες τις σχετικές πληροφορίες. Είτε θα δώσουν την έγκρισή τους για το άνοιγμα του λογαριασμού είτε θα τον απορρίψουν ανάλογα με την εύλογη πεποίθηση ότι είναι πελάτες υψηλού κινδύνου.

woman choosing right option-illustration

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την έγκριση ή την απόρριψη ενός πελάτη υψηλού κινδύνου;

  • προφίλ πελάτη
  • εργαλείο επικοινωνίας

Εάν ο πελάτης εγκριθεί, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ στο σύστημά σας για αυτόν.

Γιατί είναι σημαντικό να ανοίξετε έναν λογαριασμό για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να συνεργάζεστε μαζί τους και να αρχίσετε να δημιουργείτε έσοδα.

Πώς να ανοίξετε έναν λογαριασμό για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

Η διαδικασία θα διαφέρει ανάλογα με τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού σας, αλλά γενικά, θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια έγγραφα και να τα υποβάλετε για έγκριση. Αφού ελεγχθούν και εγκριθούν όλα, ο λογαριασμός θα ανοίξει στο σύστημά σας μετά την απαιτούμενη περίοδο αναμονής.

support illustration

Τι εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για το άνοιγμα λογαριασμού για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο;

  • προφίλ πελάτη – για υποβολή για έγκριση
  • εργαλείο ανοίγματος λογαριασμού – για να ανοίξετε τον λογαριασμό μόλις εγκριθούν όλα
  • εργαλείο παρακολούθησης – για να γράψετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας μετά το άνοιγμα του λογαριασμού, εάν είναι απαραίτητο

Μέθοδοι για την αποτελεσματική αναγνώριση ενός πελάτη

Τήρηση αρχείων

Το πρώτο βήμα σε οποιοδήποτε πρόγραμμα αναγνώρισης πελατών είναι να διασφαλίσετε ότι έχετε πλήρη και ακριβή αρχεία όλων των πελατών, ώστε να μπορείτε να τους παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.

Σύγκριση κρατικών καταχωρίσεων

Ένας άλλος τρόπος για να προσδιορίσετε τους πελάτες σας είναι συγκρίνοντάς τους με κυβερνητικές λίστες ατόμων και οργανισμών που έχουν επισημανθεί ως υψηλού κινδύνου. Αυτό βοηθά στον έλεγχο οποιουδήποτε μπορεί να αποτελέσει απειλή για την επιχείρησή σας.

Παροχή επαρκούς ειδοποίησης

Ως μέρος του προγράμματος αναγνώρισης πελατών σας, θα χρειαστεί να ειδοποιήσετε τον πελάτη ότι συλλέγετε τα προσωπικά του στοιχεία ορισμένες εργάσιμες ημέρες νωρίτερα. Αυτή η ειδοποίηση πρέπει να είναι σαφής και εμφανής και θα πρέπει να εξηγεί γιατί συλλέγετε τις πληροφορίες και πώς θα χρησιμοποιηθούν.

Θέσπιση κριτηρίων εξαίρεσης

Μπορεί να υπάρχουν ορισμένοι πελάτες που εξαιρούνται από το πρόγραμμα αναγνώρισης πελατών. Η εκ των προτέρων θέσπιση κριτηρίων εξαίρεσης σάς γλιτώνει από την άσκοπη συλλογή πληροφοριών από άτομα που δεν αποτελούν κίνδυνο για την επιχείρησή σας.

Έλεγχος και δοκιμή

Η τακτική ενημέρωση του προγράμματος αναγνώρισης πελατών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της αποτελεσματικής λειτουργίας του. Αυτή η διαδικασία βοηθά στον εντοπισμό τυχόν αδυναμιών του συστήματος και σας βοηθά να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με όλους τους ισχύοντες τραπεζικούς κανονισμούς.

Σύνοψη της λίστας ελέγχου προγράμματος αναγνώρισης πελατών

  • Δημιουργία ομάδας κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες
  • Επαληθεύστε την ταυτότητα ενός νέου πελάτη
  • Δημιουργήστε ένα προφίλ για τον πελάτη
  • Ειδοποιήστε την ομάδα AML σχετικά με τον νέο πελάτη
  • Ελέγξτε τις πληροφορίες σχετικά με τον νέο πελάτη
  • Συμπληρώστε την τεκμηρίωση Γνωρίστε τον Πελάτη σας με τη λίστα ελέγχου KYC του LiveAgent
  • Ζητήστε τα απαιτούμενα έγγραφα
  • Πραγματοποιήστε έναν ειδικό έλεγχο AML της τεκμηρίωσης
  • Κάντε έλεγχο για κυρώσεις
  • Ετοιμάστε ένα έγγραφο κλιμάκωσης αν παραστεί ανάγκη
  • Εκχωρήστε μια αξιολόγηση κινδύνου πελάτη
  • Εγκρίνετε ή απορρίψτε έναν πελάτη υψηλού κινδύνου
  • Ανοίξτε έναν λογαριασμό για τον πελάτη με βάση τον αποδεκτό κίνδυνο

Customer identification program checklist FAQs

What is a customer identification program?

A CIP is a set of appropriate, specific, risk-based policies that financial institutions use to verify the identity of their customers. This process helps to prevent fraud and money laundering activities and is required by law in many jurisdictions.

What are some CIP best practices?

Establish clear and concise policies governing customer identification procedures. Train your employees on how to properly identify customers, use technology to help automate identification processes, and review customer identification procedures regularly.

Who needs to comply with CIP requirements?

Private banks, credit unions, savings and loan associations, insurance companies, broker-dealers registered with the SEC, and any other type of legal entity customers. The business purpose of a CIP is to prevent these institutions from unknowingly facilitating criminal, financial activities by maintaining accounts or completing financial transactions for individuals or entities who are seeking to hide their identities for illegal purposes.

What are the benefits of a CIP?

For a business entity, it provides a mechanism for discovering and verifying the details of its customers to reduce the risk of identity theft, fraud, and suspicious transactions. It ensures adherence to governmental regulatory requirements such as Know Your Customer. It also has an anti-money laundering compliance program in place. For clients, CIPs provide a way to protect personal information and ensure that transactions are safe and secure.

How can I ensure my CIP is effective?

First, clearly define the goals and objectives of the program. What are you trying to achieve? Who are your target customers? What identifying information do you need from them? Answering these questions upfront will help you create a focused and effective customer identification program. Also, you can follow a compliance checklist like this one so that you don't miss any crucial steps.

What are the penalties for non-compliance with CIP requirements?

Depending on the specific federal regulation violated, the penalties may include monetary fines, criminal penalties such as imprisonment, revocation of a Government-issued business license or articles of incorporation, forfeiture of products or equipment, and/or exclusion from participating in government programs for anyone in beneficial ownership and/on the board of directors.

How often should I review my CIP?

The exact time depends on the nature of your business and the risk of criminal activity, but generally a periodic review at least every quarter is a reasonable time frame to maintain accuracy. The key to an effective CIP is staying up-to-date with changes in your customer base and keeping accurate records.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo