Ελέγξτε την παράνομη δραστηριότητα των πελατών σας με τη λίστα ελέγχου επισταμένης έρευνας πελατών. Μάθετε πώς να ασφαλίσετε τις πληροφορίες σας και να παρακολουθείτε τις συναλλαγές σας για να αποφύγετε το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και άλλες εγκληματικές δραστηριότητες.
Η λίστα ελέγχου επισταµένης έρευνας πελατών (CDD) είναι ένα κρίσιμο μέρος του προγράμματος συμμόρφωσης κάθε επιχείρησης. Αυτό το έγγραφο βοηθά τις εταιρείες να εντοπίσουν και να αξιολογήσουν τον κίνδυνο που σχετίζεται με τους πελάτες τους. Για τον μετριασμό αυτών των πιθανών απειλών, οι επιχειρήσεις πρέπει να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες τους και να λαμβάνουν μέτρα για την επαλήθευση τους. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα συζητήσουμε τα βασικά στοιχεία μιας λίστας ελέγχου CDD και θα παρέχουμε παραδείγματα για το πώς να ολοκληρώσετε κάθε βήμα.
Η εκτέλεση CCD είναι μια κρίσιμη διαδικασία για κάθε οργανισμό ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Συμπληρώνοντας ένα έγγραφο που περιγράφει τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να λάβουν, οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι εκπληρώνουν τις νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις τους. Επιπλέον, μια λίστα ελέγχου συμμόρφωσης με το CDD μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να εντοπίσουν και να αξιολογήσουν πιθανούς κινδύνους από την επιχειρηματική δραστηριότητα με ορισμένους πελάτες. Κάνοντας ό,τι είναι απαραίτητο για τον μετριασμό αυτών των κινδύνων, οι επιχειρήσεις και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μπορούν να προστατευτούν από πιθανές οικονομικές απώλειες.
Επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με πελάτες
Μπορούν όλοι να επωφεληθούν από την κατοχή μιας λίστας ελέγχου CDD για να τους βοηθήσει να αποφύγουν τυχόν νομικά ή οικονομικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από τη μη επισταµένη έρευνα στους πελάτες. Ακολουθώντας τα βήματα στη λίστα ελέγχου, μπορούν να είναι σίγουροι ότι λαμβάνουν τις απαραίτητες προφυλάξεις για να αποφύγουν τυχόν προβλήματα.
Επιχειρήσεις που υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς AML
Οι κανονισμοί για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML) απαιτούν από τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν πρόσθετα μέτρα για την πρόληψη της χρηματοδότησης εγκληματικών δραστηριοτήτων. Μέρος αυτών των κανονιστικών απαιτήσεων περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της CCD. Έχοντας μια λίστα ελέγχου για αυτό, οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι συμμορφώνονται διαρκώς με τους κανονισμούς AML.
Κάθε οργανισμός ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που θέλει να προστατευτεί από τους οικονομικούς κινδύνους που συνδέονται με τους πελάτες του
Ένα τέτοιο έγγραφο μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν και να αξιολογήσουν τυχόν πιθανές απειλές από τους πελάτες τους. Λαμβάνοντας μέτρα για τον μετριασμό αυτών των κινδύνων, οι εταιρείες μπορούν να προστατευθούν από τις οικονομικές ζημίες που ενδέχεται να προκύψουν ως αποτέλεσμα.
Δοκιμάστε την ασφάλεια των δικτύων και των συστημάτων σας και βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας έχουν εκπαιδευτεί στις βέλτιστες πρακτικές ασφάλειας δεδομένων.
Για να προστατεύσετε την επιχείρησή σας από πιθανές οικονομικές απώλειες που ενδέχεται να προκύψουν σε περίπτωση κλοπής της ταυτότητας των πελατών σας. Επιπλέον, εάν τα συστήματά σας παραβιαστούν, ενδέχεται να επιβληθούν βαριά πρόστιμα από ρυθμιστικούς φορείς.
Πρώτον, θα πρέπει να έχετε εσωτερικούς ελέγχους και μια πολιτική ασφάλειας δεδομένων που να περιγράφει τα εύλογα μέτρα που πρέπει να λάβετε για την προστασία των δικτύων και των συστημάτων σας. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι όλοι οι υπάλληλοί σας έχουν εκπαιδευτεί στις βέλτιστες πρακτικές ασφάλειας δεδομένων, όπως η μη κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης ή η λήψη αρχείων που δεν προέρχονται από αξιόπιστες πηγές.
Εάν πιστεύετε ότι ένας πελάτης είναι ύποπτος για ξέπλυμα χρήματος ή οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα, θα πρέπει να το αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Αποτελεί νομική απαίτηση να το κάνετε και συμβάλλει στην προστασία τόσο της επιχείρησής σας όσο και της ευρύτερης κοινότητας από ενδεχόμενη ζημιά. Πρέπει να λάβετε μέτρα εάν έχετε υποψίες για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αναφοράς ύποπτης δραστηριότητας, ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή όπου ζείτε. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας (SAR) στο Δίκτυο Επιβολής Οικονομικών Εγκλημάτων (FinCEN).
Εάν πιστεύετε ότι ένας πελάτης είναι ύποπτος για ξέπλυμα χρήματος ή οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα, θα πρέπει να το αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Αποτελεί νομική απαίτηση να το κάνετε και συμβάλλει στην προστασία τόσο της επιχείρησής σας όσο και της ευρύτερης κοινότητας από ενδεχόμενη ζημιά. Πρέπει να λάβετε μέτρα εάν έχετε υποψίες για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αναφοράς ύποπτης δραστηριότητας, ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή όπου ζείτε. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας (SAR) στο Δίκτυο Επιβολής Οικονομικών Εγκλημάτων (FinCEN).
Ακόμα κι αν όλα φαίνονται να πάνε καλά, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.
Εάν πιστεύετε ότι ένας πελάτης είναι ύποπτος για ξέπλυμα χρήματος ή οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα, θα πρέπει να το αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Αποτελεί νομική απαίτηση να το κάνετε και συμβάλλει στην προστασία τόσο της επιχείρησής σας όσο και της ευρύτερης κοινότητας από ενδεχόμενη ζημιά. Πρέπει να λάβετε μέτρα εάν έχετε υποψίες για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αναφοράς ύποπτης δραστηριότητας, ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή όπου ζείτε. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας (SAR) στο Δίκτυο Επιβολής Οικονομικών Εγκλημάτων (FinCEN).
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε εάν ένας πελάτης αρχίζει να συμμετέχει σε οποιαδήποτε αμφισβητήσιμη δραστηριότητα, καθώς αυτό θα μπορούσε να είναι ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά.
Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε νωρίς πιθανά προβλήματα και να λάβετε μέτρα για να αποτρέψετε την πρόκληση ζημιάς. Η παρατήρηση οποιασδήποτε ασυνήθιστης δραστηριότητας σάς επιτρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω και να μάθετε εάν ο πελάτης εμπλέκεται σε εγκληματικές ενέργειες πριν να είναι πολύ αργά.
Δώστε προσοχή στον τρόπο με τον οποίο ενεργεί ο πελάτης όταν αλληλεπιδράτε μαζί του και παρακολουθήστε τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες με την πάροδο του χρόνου. Εάν παρατηρήσετε οποιεσδήποτε αποκλίσεις από τον κανόνα, θα πρέπει να τους θέσετε απευθείας το ζήτημα ή να επισημάνετε τον λογαριασμό για πιο στενή συνεχή παρακολούθηση.
Ακόμα κι αν όλα φαίνονται να πάνε καλά, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.
Για τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας καλής σχέσης με τους πελάτες, καθώς και για τη δυνατότητα να τους ρωτήσετε για τυχόν αλλαγές στις συνθήκες ή την επιχείρησή τους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον λογαριασμό ή τις δραστηριότητές τους μαζί σας. Τα τακτικά check-in δείχνουν ότι έχετε επενδύσει στον πελάτη και την επιτυχία του.
Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM) για να προγραμματίσετε τακτικές επαφές με πελάτες τουλάχιστον μία φορά το χρόνο (αλλά πιο συχνά εάν είναι δυνατόν), ή να δημιουργήσετε ένα σύστημα υπενθύμισης για τον εαυτό σας. Μπορείτε επίσης απλά να επικοινωνήσετε όταν έχετε κάτι συγκεκριμένο να συζητήσετε και να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω της μεθόδου επικοινωνίας που προτιμούν, χρησιμοποιώντας το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent. Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες.
Εάν πιστεύετε ότι ένας πελάτης είναι ύποπτος για ξέπλυμα χρήματος ή οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα, θα πρέπει να το αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Αποτελεί νομική απαίτηση να το κάνετε και συμβάλλει στην προστασία τόσο της επιχείρησής σας όσο και της ευρύτερης κοινότητας από ενδεχόμενη ζημιά. Πρέπει να λάβετε μέτρα εάν έχετε υποψίες για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αναφοράς ύποπτης δραστηριότητας, ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή όπου ζείτε. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας (SAR) στο Δίκτυο Επιβολής Οικονομικών Εγκλημάτων (FinCEN).
Ακόμα και αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία επισταμένης έρευνας πελατών, θα πρέπει να παρακολουθείτε τις ενέργειές τους.
Για να ελέγξετε ότι δεν πραγματοποιούν ύποπτες συναλλαγές και να σας δώσουν την ευκαιρία να αντιδράσετε εάν το κάνουν. Εάν παρατηρήσετε ότι ένας μεγάλος πελάτης πραγματοποιεί μεγάλες ή συχνές αναλήψεις, για παράδειγμα, θα πρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω για να αναζητήσετε σημάδια πιθανής νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Ελέγχετε τακτικά τις καταστάσεις επαγγελματικών λογαριασμών ή το ιστορικό συναλλαγών τους. Εάν εντοπίσετε κάτι ασυνήθιστο, προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες, όπως να επικοινωνήσετε με τον πελάτη ή να αναφέρετε την αμφισβητήσιμη δραστηριότητά του στις αρμόδιες αρχές.
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε εάν ένας πελάτης αρχίζει να συμμετέχει σε οποιαδήποτε αμφισβητήσιμη δραστηριότητα, καθώς αυτό θα μπορούσε να είναι ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά.
Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε νωρίς πιθανά προβλήματα και να λάβετε μέτρα για να αποτρέψετε την πρόκληση ζημιάς. Η παρατήρηση οποιασδήποτε ασυνήθιστης δραστηριότητας σάς επιτρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω και να μάθετε εάν ο πελάτης εμπλέκεται σε εγκληματικές ενέργειες πριν να είναι πολύ αργά.
Δώστε προσοχή στον τρόπο με τον οποίο ενεργεί ο πελάτης όταν αλληλεπιδράτε μαζί του και παρακολουθήστε τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες με την πάροδο του χρόνου. Εάν παρατηρήσετε οποιεσδήποτε αποκλίσεις από τον κανόνα, θα πρέπει να τους θέσετε απευθείας το ζήτημα ή να επισημάνετε τον λογαριασμό για πιο στενή συνεχή παρακολούθηση.
Ακόμα κι αν όλα φαίνονται να πάνε καλά, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.
Για τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας καλής σχέσης με τους πελάτες, καθώς και για τη δυνατότητα να τους ρωτήσετε για τυχόν αλλαγές στις συνθήκες ή την επιχείρησή τους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον λογαριασμό ή τις δραστηριότητές τους μαζί σας. Τα τακτικά check-in δείχνουν ότι έχετε επενδύσει στον πελάτη και την επιτυχία του.
Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM) για να προγραμματίσετε τακτικές επαφές με πελάτες τουλάχιστον μία φορά το χρόνο (αλλά πιο συχνά εάν είναι δυνατόν), ή να δημιουργήσετε ένα σύστημα υπενθύμισης για τον εαυτό σας. Μπορείτε επίσης απλά να επικοινωνήσετε όταν έχετε κάτι συγκεκριμένο να συζητήσετε και να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω της μεθόδου επικοινωνίας που προτιμούν, χρησιμοποιώντας το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent. Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες.
Εάν πιστεύετε ότι ένας πελάτης είναι ύποπτος για ξέπλυμα χρήματος ή οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα, θα πρέπει να το αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Αποτελεί νομική απαίτηση να το κάνετε και συμβάλλει στην προστασία τόσο της επιχείρησής σας όσο και της ευρύτερης κοινότητας από ενδεχόμενη ζημιά. Πρέπει να λάβετε μέτρα εάν έχετε υποψίες για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αναφοράς ύποπτης δραστηριότητας, ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή όπου ζείτε. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας (SAR) στο Δίκτυο Επιβολής Οικονομικών Εγκλημάτων (FinCEN).
Ανάλογα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησής σας, μπορεί να χρειαστεί να συλλέξετε περισσότερες λεπτομέρειες από τους πελάτες σας.
Βοηθά στην περαιτέρω επαλήθευση της ταυτότητάς τους και στην αξιολόγηση των επιπέδων κινδύνου τους. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να αποφασίσετε να ζητήσετε αντίγραφα των οικονομικών τους καταστάσεων.
Μπορείτε να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα απευθείας από τον πελάτη σας ή μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας. Αφού τις έχετε, ελέγξτε ότι οι πληροφορίες ταιριάζουν με αυτές που έχετε ήδη στο αρχείο.
Αφού συγκεντρώσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, θα πρέπει να τις επαληθεύσετε για να βεβαιωθείτε ότι όλες είναι σωστές.
Αυτό συμβάλλει στην προστασία της επιχείρησής σας από απάτη και τον πιθανό κίνδυνο νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Για να το κάνετε, ίσως χρειαστεί να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση ή τον τόπο εργασίας ενός πελάτη, για παράδειγμα.
Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό, όπως να καλέσετε τον πελάτη ή να του στείλετε μια επιστολή. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες τρίτων ως ανεξάρτητη πηγή για να επαληθεύσετε την ταυτότητα ή/και τη διεύθυνσή τους.
Ανάλογα με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της διαδικασίας, μπορεί να χρειαστεί να πραγματοποιήσετε πρόσθετη επαλήθευση των πελατών σας.
Αυτό βοηθά στην περαιτέρω αξιολόγηση του επιπέδου κινδύνου ενός πελάτη και διασφαλίζει ότι είναι αυτοί που λένε ότι είναι. Σε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να ελέγξετε το ποινικό μητρώο ή το οικονομικό τους ιστορικό εάν κρίνεται απαραίτητο.
Κάνοντας αναζήτηση σε διαδικτυακές βάσεις δεδομένων ή προσλαμβάνοντας μια επαγγελματική υπηρεσία. Αφού έχετε τις απαιτούμενες πληροφορίες, θα πρέπει να τις ελέγξετε προσεκτικά για να αναζητήσετε τυχόν επικίνδυνα σημεία.
Εάν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι για έναν συγκεκριμένο πελάτη, μπορείτε πάντα να προσλάβετε κάποιον να σας εκπροσωπεί νόμιμα.
Μπορούν να παρέχουν συμβουλές ειδικών σχετικά με την προσέγγισή σας στις διαδικασίες επισταμένης έρευνας πελατών και να διασφαλίσουν ότι όλα γίνονται σωστά. Ένας δικηγόρος μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επίλυση τυχόν νομικών ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τις συναλλαγές με πελάτες.
Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στο διαδίκτυο ή να ζητήσετε συστάσεις από το δίκτυό σας. Μόλις βρείτε μερικούς πιθανούς υποψηφίους, ελέγξτε τα προσόντα και την εμπειρία τους για να βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλοι για τη δουλειά. Στη συνέχεια, συνεννοηθείτε μαζί τους για να δείτε αν θα ήταν κατάλληλοι για την επιχείρησή σας.
Ακόμα και αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία επισταμένης έρευνας πελατών, θα πρέπει να παρακολουθείτε τις ενέργειές τους.
Για να ελέγξετε ότι δεν πραγματοποιούν ύποπτες συναλλαγές και να σας δώσουν την ευκαιρία να αντιδράσετε εάν το κάνουν. Εάν παρατηρήσετε ότι ένας μεγάλος πελάτης πραγματοποιεί μεγάλες ή συχνές αναλήψεις, για παράδειγμα, θα πρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω για να αναζητήσετε σημάδια πιθανής νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Ελέγχετε τακτικά τις καταστάσεις επαγγελματικών λογαριασμών ή το ιστορικό συναλλαγών τους. Εάν εντοπίσετε κάτι ασυνήθιστο, προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες, όπως να επικοινωνήσετε με τον πελάτη ή να αναφέρετε την αμφισβητήσιμη δραστηριότητά του στις αρμόδιες αρχές.
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε εάν ένας πελάτης αρχίζει να συμμετέχει σε οποιαδήποτε αμφισβητήσιμη δραστηριότητα, καθώς αυτό θα μπορούσε να είναι ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά.
Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε νωρίς πιθανά προβλήματα και να λάβετε μέτρα για να αποτρέψετε την πρόκληση ζημιάς. Η παρατήρηση οποιασδήποτε ασυνήθιστης δραστηριότητας σάς επιτρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω και να μάθετε εάν ο πελάτης εμπλέκεται σε εγκληματικές ενέργειες πριν να είναι πολύ αργά.
Δώστε προσοχή στον τρόπο με τον οποίο ενεργεί ο πελάτης όταν αλληλεπιδράτε μαζί του και παρακολουθήστε τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες με την πάροδο του χρόνου. Εάν παρατηρήσετε οποιεσδήποτε αποκλίσεις από τον κανόνα, θα πρέπει να τους θέσετε απευθείας το ζήτημα ή να επισημάνετε τον λογαριασμό για πιο στενή συνεχή παρακολούθηση.
Ακόμα κι αν όλα φαίνονται να πάνε καλά, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.
Για τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας καλής σχέσης με τους πελάτες, καθώς και για τη δυνατότητα να τους ρωτήσετε για τυχόν αλλαγές στις συνθήκες ή την επιχείρησή τους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον λογαριασμό ή τις δραστηριότητές τους μαζί σας. Τα τακτικά check-in δείχνουν ότι έχετε επενδύσει στον πελάτη και την επιτυχία του.
Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM) για να προγραμματίσετε τακτικές επαφές με πελάτες τουλάχιστον μία φορά το χρόνο (αλλά πιο συχνά εάν είναι δυνατόν), ή να δημιουργήσετε ένα σύστημα υπενθύμισης για τον εαυτό σας. Μπορείτε επίσης απλά να επικοινωνήσετε όταν έχετε κάτι συγκεκριμένο να συζητήσετε και να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω της μεθόδου επικοινωνίας που προτιμούν, χρησιμοποιώντας το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent. Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες.
Εάν πιστεύετε ότι ένας πελάτης είναι ύποπτος για ξέπλυμα χρήματος ή οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα, θα πρέπει να το αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Αποτελεί νομική απαίτηση να το κάνετε και συμβάλλει στην προστασία τόσο της επιχείρησής σας όσο και της ευρύτερης κοινότητας από ενδεχόμενη ζημιά. Πρέπει να λάβετε μέτρα εάν έχετε υποψίες για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αναφοράς ύποπτης δραστηριότητας, ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή όπου ζείτε. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας (SAR) στο Δίκτυο Επιβολής Οικονομικών Εγκλημάτων (FinCEN).
Αναζητήστε τα ονόματα των πελατών σας στις λίστες κυρώσεων για να βεβαιωθείτε ότι δεν συναλλάσσεστε με άτομα ή οντότητες υπό περιορισμούς.
Εάν συναλλάσσεστε με κάποιον που είναι υπό κυρώσεις, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε βαριά πρόστιμα ή ακόμα και φυλάκιση. Ως εκ τούτου, πρέπει να ελέγξετε για κυρώσεις προτού συνάψετε οποιεσδήποτε επιχειρηματικές συναλλαγές.
Το πιο συνηθισμένο είναι να αναζητάτε τα ονόματα των πελατών σας σε λίστες κυρώσεων. Αυτές οι λίστες διατηρούνται συνήθως από κυβερνητικές υπηρεσίες, αρχές επιβολής του νόμου ή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, πράγμα που σημαίνει ότι περιέχουν ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες.
Αφού συλλέξετε και επαληθεύσετε τις πληροφορίες τους, θα πρέπει στη συνέχεια να αξιολογήσετε το σχετικό προφίλ κινδύνου πελάτη.
Η εκτίμηση του πόσο πιθανό είναι να διαπράξουν απάτη ή εάν υπάρχουν κίνδυνοι νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες σάς βοηθά να προσδιορίσετε το επίπεδο επισταμένης έρευνας που απαιτείται για κάθε τύπο πελάτη. Για παράδειγμα, οι τύποι πελατών υψηλού κινδύνου θα πρέπει να υποβληθούν σε πιο αυστηρούς ελέγχους από εκείνους χαμηλού κινδύνου.
Μπορείτε να βαθμολογήσετε τους μεμονωμένους πελάτες σας με βάση παράγοντες όπως η χώρα προέλευσης, η βιομηχανία και το ιστορικό συναλλαγών τους. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε καλύτερη ιδέα για το ποιοι είναι οι πελάτες υψηλού κινδύνου και, ως εκ τούτου, θα χρειαστείτε περισσότερη επισταμένη έρευνα.
Ανάλογα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησής σας, μπορεί να χρειαστεί να συλλέξετε περισσότερες λεπτομέρειες από τους πελάτες σας.
Βοηθά στην περαιτέρω επαλήθευση της ταυτότητάς τους και στην αξιολόγηση των επιπέδων κινδύνου τους. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να αποφασίσετε να ζητήσετε αντίγραφα των οικονομικών τους καταστάσεων.
Μπορείτε να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα απευθείας από τον πελάτη σας ή μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας. Αφού τις έχετε, ελέγξτε ότι οι πληροφορίες ταιριάζουν με αυτές που έχετε ήδη στο αρχείο.
Αφού συγκεντρώσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, θα πρέπει να τις επαληθεύσετε για να βεβαιωθείτε ότι όλες είναι σωστές.
Αυτό συμβάλλει στην προστασία της επιχείρησής σας από απάτη και τον πιθανό κίνδυνο νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Για να το κάνετε, ίσως χρειαστεί να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση ή τον τόπο εργασίας ενός πελάτη, για παράδειγμα.
Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό, όπως να καλέσετε τον πελάτη ή να του στείλετε μια επιστολή. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες τρίτων ως ανεξάρτητη πηγή για να επαληθεύσετε την ταυτότητα ή/και τη διεύθυνσή τους.
Ανάλογα με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της διαδικασίας, μπορεί να χρειαστεί να πραγματοποιήσετε πρόσθετη επαλήθευση των πελατών σας.
Αυτό βοηθά στην περαιτέρω αξιολόγηση του επιπέδου κινδύνου ενός πελάτη και διασφαλίζει ότι είναι αυτοί που λένε ότι είναι. Σε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να ελέγξετε το ποινικό μητρώο ή το οικονομικό τους ιστορικό εάν κρίνεται απαραίτητο.
Κάνοντας αναζήτηση σε διαδικτυακές βάσεις δεδομένων ή προσλαμβάνοντας μια επαγγελματική υπηρεσία. Αφού έχετε τις απαιτούμενες πληροφορίες, θα πρέπει να τις ελέγξετε προσεκτικά για να αναζητήσετε τυχόν επικίνδυνα σημεία.
Εάν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι για έναν συγκεκριμένο πελάτη, μπορείτε πάντα να προσλάβετε κάποιον να σας εκπροσωπεί νόμιμα.
Μπορούν να παρέχουν συμβουλές ειδικών σχετικά με την προσέγγισή σας στις διαδικασίες επισταμένης έρευνας πελατών και να διασφαλίσουν ότι όλα γίνονται σωστά. Ένας δικηγόρος μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επίλυση τυχόν νομικών ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τις συναλλαγές με πελάτες.
Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στο διαδίκτυο ή να ζητήσετε συστάσεις από το δίκτυό σας. Μόλις βρείτε μερικούς πιθανούς υποψηφίους, ελέγξτε τα προσόντα και την εμπειρία τους για να βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλοι για τη δουλειά. Στη συνέχεια, συνεννοηθείτε μαζί τους για να δείτε αν θα ήταν κατάλληλοι για την επιχείρησή σας.
Ακόμα και αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία επισταμένης έρευνας πελατών, θα πρέπει να παρακολουθείτε τις ενέργειές τους.
Για να ελέγξετε ότι δεν πραγματοποιούν ύποπτες συναλλαγές και να σας δώσουν την ευκαιρία να αντιδράσετε εάν το κάνουν. Εάν παρατηρήσετε ότι ένας μεγάλος πελάτης πραγματοποιεί μεγάλες ή συχνές αναλήψεις, για παράδειγμα, θα πρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω για να αναζητήσετε σημάδια πιθανής νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Ελέγχετε τακτικά τις καταστάσεις επαγγελματικών λογαριασμών ή το ιστορικό συναλλαγών τους. Εάν εντοπίσετε κάτι ασυνήθιστο, προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες, όπως να επικοινωνήσετε με τον πελάτη ή να αναφέρετε την αμφισβητήσιμη δραστηριότητά του στις αρμόδιες αρχές.
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε εάν ένας πελάτης αρχίζει να συμμετέχει σε οποιαδήποτε αμφισβητήσιμη δραστηριότητα, καθώς αυτό θα μπορούσε να είναι ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά.
Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε νωρίς πιθανά προβλήματα και να λάβετε μέτρα για να αποτρέψετε την πρόκληση ζημιάς. Η παρατήρηση οποιασδήποτε ασυνήθιστης δραστηριότητας σάς επιτρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω και να μάθετε εάν ο πελάτης εμπλέκεται σε εγκληματικές ενέργειες πριν να είναι πολύ αργά.
Δώστε προσοχή στον τρόπο με τον οποίο ενεργεί ο πελάτης όταν αλληλεπιδράτε μαζί του και παρακολουθήστε τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες με την πάροδο του χρόνου. Εάν παρατηρήσετε οποιεσδήποτε αποκλίσεις από τον κανόνα, θα πρέπει να τους θέσετε απευθείας το ζήτημα ή να επισημάνετε τον λογαριασμό για πιο στενή συνεχή παρακολούθηση.
Ακόμα κι αν όλα φαίνονται να πάνε καλά, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.
Για τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας καλής σχέσης με τους πελάτες, καθώς και για τη δυνατότητα να τους ρωτήσετε για τυχόν αλλαγές στις συνθήκες ή την επιχείρησή τους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον λογαριασμό ή τις δραστηριότητές τους μαζί σας. Τα τακτικά check-in δείχνουν ότι έχετε επενδύσει στον πελάτη και την επιτυχία του.
Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM) για να προγραμματίσετε τακτικές επαφές με πελάτες τουλάχιστον μία φορά το χρόνο (αλλά πιο συχνά εάν είναι δυνατόν), ή να δημιουργήσετε ένα σύστημα υπενθύμισης για τον εαυτό σας. Μπορείτε επίσης απλά να επικοινωνήσετε όταν έχετε κάτι συγκεκριμένο να συζητήσετε και να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω της μεθόδου επικοινωνίας που προτιμούν, χρησιμοποιώντας το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent. Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες.
Εάν πιστεύετε ότι ένας πελάτης είναι ύποπτος για ξέπλυμα χρήματος ή οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα, θα πρέπει να το αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Αποτελεί νομική απαίτηση να το κάνετε και συμβάλλει στην προστασία τόσο της επιχείρησής σας όσο και της ευρύτερης κοινότητας από ενδεχόμενη ζημιά. Πρέπει να λάβετε μέτρα εάν έχετε υποψίες για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αναφοράς ύποπτης δραστηριότητας, ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή όπου ζείτε. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας (SAR) στο Δίκτυο Επιβολής Οικονομικών Εγκλημάτων (FinCEN).
Συλλέξτε και επιβεβαιώστε τα ονόματα, τις διευθύνσεις, τις ημερομηνίες γέννησης και άλλα στοιχεία ταυτοποίησης των πελατών σας.
Αυτό σας βοηθά να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε εύλογα μέτρα για να επιβεβαιώσετε ότι οι πελάτες είναι αυτοί που λένε ότι είναι. Ως αποτέλεσμα, αυτό θα συμβάλει στην αποτροπή κλοπής ταυτότητας και απάτης, καθώς και στη συμμόρφωση με τους κανονισμούς AML.
Συλλέξτε τις πληροφορίες τους μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας ή μέσω ερωτηματολογίου Know Your Customer (KYC) και ελέγξτε ότι ταιριάζει με τα αρχεία σας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι τα στοιχεία είναι σωστά λαμβάνοντας αντίγραφα των εγγράφων ταυτότητάς τους, όπως διαβατήρια ή άδειες οδήγησης.
Αναζητήστε τα ονόματα των πελατών σας στις λίστες κυρώσεων για να βεβαιωθείτε ότι δεν συναλλάσσεστε με άτομα ή οντότητες υπό περιορισμούς.
Εάν συναλλάσσεστε με κάποιον που είναι υπό κυρώσεις, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε βαριά πρόστιμα ή ακόμα και φυλάκιση. Ως εκ τούτου, πρέπει να ελέγξετε για κυρώσεις προτού συνάψετε οποιεσδήποτε επιχειρηματικές συναλλαγές.
Το πιο συνηθισμένο είναι να αναζητάτε τα ονόματα των πελατών σας σε λίστες κυρώσεων. Αυτές οι λίστες διατηρούνται συνήθως από κυβερνητικές υπηρεσίες, αρχές επιβολής του νόμου ή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, πράγμα που σημαίνει ότι περιέχουν ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες.
Αφού συλλέξετε και επαληθεύσετε τις πληροφορίες τους, θα πρέπει στη συνέχεια να αξιολογήσετε το σχετικό προφίλ κινδύνου πελάτη.
Η εκτίμηση του πόσο πιθανό είναι να διαπράξουν απάτη ή εάν υπάρχουν κίνδυνοι νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες σάς βοηθά να προσδιορίσετε το επίπεδο επισταμένης έρευνας που απαιτείται για κάθε τύπο πελάτη. Για παράδειγμα, οι τύποι πελατών υψηλού κινδύνου θα πρέπει να υποβληθούν σε πιο αυστηρούς ελέγχους από εκείνους χαμηλού κινδύνου.
Μπορείτε να βαθμολογήσετε τους μεμονωμένους πελάτες σας με βάση παράγοντες όπως η χώρα προέλευσης, η βιομηχανία και το ιστορικό συναλλαγών τους. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε καλύτερη ιδέα για το ποιοι είναι οι πελάτες υψηλού κινδύνου και, ως εκ τούτου, θα χρειαστείτε περισσότερη επισταμένη έρευνα.
Ανάλογα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησής σας, μπορεί να χρειαστεί να συλλέξετε περισσότερες λεπτομέρειες από τους πελάτες σας.
Βοηθά στην περαιτέρω επαλήθευση της ταυτότητάς τους και στην αξιολόγηση των επιπέδων κινδύνου τους. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να αποφασίσετε να ζητήσετε αντίγραφα των οικονομικών τους καταστάσεων.
Μπορείτε να ζητήσετε τα απαιτούμενα έγγραφα απευθείας από τον πελάτη σας ή μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας. Αφού τις έχετε, ελέγξτε ότι οι πληροφορίες ταιριάζουν με αυτές που έχετε ήδη στο αρχείο.
Αφού συγκεντρώσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, θα πρέπει να τις επαληθεύσετε για να βεβαιωθείτε ότι όλες είναι σωστές.
Αυτό συμβάλλει στην προστασία της επιχείρησής σας από απάτη και τον πιθανό κίνδυνο νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Για να το κάνετε, ίσως χρειαστεί να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση ή τον τόπο εργασίας ενός πελάτη, για παράδειγμα.
Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό, όπως να καλέσετε τον πελάτη ή να του στείλετε μια επιστολή. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες τρίτων ως ανεξάρτητη πηγή για να επαληθεύσετε την ταυτότητα ή/και τη διεύθυνσή τους.
Ανάλογα με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της διαδικασίας, μπορεί να χρειαστεί να πραγματοποιήσετε πρόσθετη επαλήθευση των πελατών σας.
Αυτό βοηθά στην περαιτέρω αξιολόγηση του επιπέδου κινδύνου ενός πελάτη και διασφαλίζει ότι είναι αυτοί που λένε ότι είναι. Σε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να ελέγξετε το ποινικό μητρώο ή το οικονομικό τους ιστορικό εάν κρίνεται απαραίτητο.
Κάνοντας αναζήτηση σε διαδικτυακές βάσεις δεδομένων ή προσλαμβάνοντας μια επαγγελματική υπηρεσία. Αφού έχετε τις απαιτούμενες πληροφορίες, θα πρέπει να τις ελέγξετε προσεκτικά για να αναζητήσετε τυχόν επικίνδυνα σημεία.
Εάν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι για έναν συγκεκριμένο πελάτη, μπορείτε πάντα να προσλάβετε κάποιον να σας εκπροσωπεί νόμιμα.
Μπορούν να παρέχουν συμβουλές ειδικών σχετικά με την προσέγγισή σας στις διαδικασίες επισταμένης έρευνας πελατών και να διασφαλίσουν ότι όλα γίνονται σωστά. Ένας δικηγόρος μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επίλυση τυχόν νομικών ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τις συναλλαγές με πελάτες.
Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στο διαδίκτυο ή να ζητήσετε συστάσεις από το δίκτυό σας. Μόλις βρείτε μερικούς πιθανούς υποψηφίους, ελέγξτε τα προσόντα και την εμπειρία τους για να βεβαιωθείτε ότι είναι κατάλληλοι για τη δουλειά. Στη συνέχεια, συνεννοηθείτε μαζί τους για να δείτε αν θα ήταν κατάλληλοι για την επιχείρησή σας.
Ακόμα και αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία επισταμένης έρευνας πελατών, θα πρέπει να παρακολουθείτε τις ενέργειές τους.
Για να ελέγξετε ότι δεν πραγματοποιούν ύποπτες συναλλαγές και να σας δώσουν την ευκαιρία να αντιδράσετε εάν το κάνουν. Εάν παρατηρήσετε ότι ένας μεγάλος πελάτης πραγματοποιεί μεγάλες ή συχνές αναλήψεις, για παράδειγμα, θα πρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω για να αναζητήσετε σημάδια πιθανής νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Ελέγχετε τακτικά τις καταστάσεις επαγγελματικών λογαριασμών ή το ιστορικό συναλλαγών τους. Εάν εντοπίσετε κάτι ασυνήθιστο, προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες, όπως να επικοινωνήσετε με τον πελάτη ή να αναφέρετε την αμφισβητήσιμη δραστηριότητά του στις αρμόδιες αρχές.
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε εάν ένας πελάτης αρχίζει να συμμετέχει σε οποιαδήποτε αμφισβητήσιμη δραστηριότητα, καθώς αυτό θα μπορούσε να είναι ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά.
Μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε νωρίς πιθανά προβλήματα και να λάβετε μέτρα για να αποτρέψετε την πρόκληση ζημιάς. Η παρατήρηση οποιασδήποτε ασυνήθιστης δραστηριότητας σάς επιτρέπει να διερευνήσετε περαιτέρω και να μάθετε εάν ο πελάτης εμπλέκεται σε εγκληματικές ενέργειες πριν να είναι πολύ αργά.
Δώστε προσοχή στον τρόπο με τον οποίο ενεργεί ο πελάτης όταν αλληλεπιδράτε μαζί του και παρακολουθήστε τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες με την πάροδο του χρόνου. Εάν παρατηρήσετε οποιεσδήποτε αποκλίσεις από τον κανόνα, θα πρέπει να τους θέσετε απευθείας το ζήτημα ή να επισημάνετε τον λογαριασμό για πιο στενή συνεχή παρακολούθηση.
Ακόμα κι αν όλα φαίνονται να πάνε καλά, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.
Για τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας καλής σχέσης με τους πελάτες, καθώς και για τη δυνατότητα να τους ρωτήσετε για τυχόν αλλαγές στις συνθήκες ή την επιχείρησή τους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον λογαριασμό ή τις δραστηριότητές τους μαζί σας. Τα τακτικά check-in δείχνουν ότι έχετε επενδύσει στον πελάτη και την επιτυχία του.
Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM) για να προγραμματίσετε τακτικές επαφές με πελάτες τουλάχιστον μία φορά το χρόνο (αλλά πιο συχνά εάν είναι δυνατόν), ή να δημιουργήσετε ένα σύστημα υπενθύμισης για τον εαυτό σας. Μπορείτε επίσης απλά να επικοινωνήσετε όταν έχετε κάτι συγκεκριμένο να συζητήσετε και να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω της μεθόδου επικοινωνίας που προτιμούν, χρησιμοποιώντας το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent. Αυτό θα βοηθήσει στη διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες.
Εάν πιστεύετε ότι ένας πελάτης είναι ύποπτος για ξέπλυμα χρήματος ή οποιαδήποτε άλλη εγκληματική δραστηριότητα, θα πρέπει να το αναφέρετε στις αρμόδιες αρχές.
Αποτελεί νομική απαίτηση να το κάνετε και συμβάλλει στην προστασία τόσο της επιχείρησής σας όσο και της ευρύτερης κοινότητας από ενδεχόμενη ζημιά. Πρέπει να λάβετε μέτρα εάν έχετε υποψίες για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για σοβαρά εγκλήματα που μπορεί να έχουν εκτεταμένες συνέπειες.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αναφοράς ύποπτης δραστηριότητας, ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή όπου ζείτε. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά ύποπτης δραστηριότητας (SAR) στο Δίκτυο Επιβολής Οικονομικών Εγκλημάτων (FinCEN).
Πραγματοποιήστε έλεγχο ιστορικού σε όλους τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των ελέγχων ποινικού και πιστωτικού ιστορικού
Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα αναγνώρισης πελατών (CIP) για να επαληθεύσετε την ταυτότητα του πελάτη. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει τη συλλογή και την επαλήθευση ορισμένων πληροφοριών σχετικά με τον πελάτη, όπως το όνομά του, την ημερομηνία γέννησής του και τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης. Θα πρέπει επίσης να πραγματοποιήσετε ποινικούς και πιστωτικούς ελέγχους για να βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης δεν έχει ιστορικό οικονομικών εγκλημάτων ή άλλης παράνομης δραστηριότητας.
Ζητήστε και ελέγξτε αντίγραφα αδειών της επιχείρησης
Όταν ενσωματώνετε έναν νέο πελάτη, βεβαιωθείτε ότι ζητάτε να δείτε αυτά και οποιαδήποτε άλλα σχετικά έγγραφα για τα ιστορικά σας αρχεία. Αυτό θα σας βοηθήσει να επιβεβαιώσετε ότι ο πελάτης είναι νόμιμος και ότι η επιχείρησή του λειτουργεί νόμιμα.
Επαληθεύστε τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη
Είναι σημαντικό να επαληθεύσετε ότι τα στοιχεία που έχετε στο αρχείο είναι σωστά και ενημερωμένα. Αυτό περιλαμβάνει το όνομά τους, τη διεύθυνση email, την ταχυδρομική διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου τους. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν τρόπο να προσεγγίσετε τον πελάτη σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Ελέγξτε τα προφίλ των πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τυχόν επικίνδυνα σημεία
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσετε τους πελάτες σας, αλλά είναι επίσης σημαντικό να ελέγξετε για τυχόν σημάδια που θα μπορούσαν να υποδεικνύουν ότι δεν είναι αυτοί που λένε ότι είναι ή ότι εμπλέκονται σε παράνομες δραστηριότητες. Αυτό περιλαμβάνει την αναζήτηση ψεύτικων κριτικών, τα προφίλ που ακολουθούν, άστοχα σχόλια ή οποιοδήποτε άλλο είδος ύποπτης συμπεριφοράς.
Ζητήστε παραπομπές από άλλες επιχειρήσεις που έχουν συνεργαστεί με τον πελάτη
Εάν δεν είστε σίγουροι για έναν πελάτη, ένας τρόπος για να έχετε λίγη ασφάλεια είναι να μιλήσετε με άλλες εταιρείες που είχαν συναλλαγές μαζί τους στο παρελθόν. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να επιβεβαιώσετε ότι είναι νόμιμη, αξιόπιστη και φερέγγυα στη συνεργασία, γεγονός που θα αυξήσει τις πιθανότητες να έχετε μια καλή σχέση πελατών μαζί τους.
Συναντηθείτε με τον πελάτη αυτοπροσώπως για να αποκτήσετε μια αίσθηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του
Εάν είναι δυνατόν, είναι πάντα καλή ιδέα να συζητάτε αυτοπροσώπως με κάποιον πριν συνεργαστείτε μαζί του. Αυτό θα σας δώσει την ευκαιρία να τους γνωρίσετε καλύτερα και να μάθετε για την επιχείρησή τους από πρώτο χέρι. Είναι επίσης μια ευκαιρία να κάνετε ερωτήσεις που μπορεί να έχετε και να βεβαιωθείτε ότι είναι αυτοί που λένε ότι είναι.
CDD is the process of thoroughly investigating a potential customer before entering into a business relationship with them. CDD is an important part of any risk management plan because it can help protect your company from becoming involved in illegal or unethical activities. Not performing CCD is therefore a risk-based approach that may have serious consequences for your business.
Ask lots of questions and do some research. By completing a customer due diligence form or following a compliance checklist like the one given in this article, you can be sure that you've carried out thorough checks. Taking the time to implement proper customer due diligence measures will pay off in the long run.
Firstly, your company could be liable for any losses incurred by the other party as a result of your negligence. Second, you could be subject to civil or criminal penalties if it is discovered that you have engaged, even unknowingly, in money laundering or other financial crimes. Thirdly, you may miss out on important information about the other party that could be critical to your decision-making process. Finally, your company could be blacklisted for not meeting regulatory requirements or by financial institutions if you are found to have conducted business with individuals or entities in high-risk categories.
A great place to start is the Foreign Corrupt Practices Act (FCPA) Resource Guide from the US Department of Justice. The guide covers a wide range of topics related to customer due diligence that should be considered when performing CCD.
Λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
Οι πωλήσεις και η προώθηση υψηλού κέρδους σε διαδικτυακά καταστήματα είναι στρατηγικές που βοηθούν στην επίτευξη αύξησης πωλήσεων. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση του πελάτη και να εξατομικεύσει την εξυπηρέτηση. Το κέντρο εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα υποστήριξης πελατών και να αποκλείσει περιττές διαδικασίες.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
The article discusses how businesses can improve their customer service by setting goals, predicting and addressing issues, seeking feedback from customers, and using quality assurance checklists. It emphasizes the importance of effective communication skills and listening to customer feedback to continuously improve service quality.
Λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου
Η εκπαίδευση αντιπροσώπων είναι σημαντική για την επηρεαστικότητα της επιχείρησης. Η χρήση νέων τεχνολογιών βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών. Η λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων περιλαμβάνει οδηγίες για την προετοιμασία σχεδίων. Η ψυχρή κλήση μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά κλεισίματος. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για τη διατήρηση πελατών στην αγορά.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team