Η λίστα ελέγχου συμμόρφωσης τηλεφωνικού κέντρου παρέχει οδηγίες για την ασφάλεια και την προστασία προσωπικών δεδομένων, εξασφαλίζοντας συμμόρφωση με κανονισμούς και αποφυγή παραβιάσεων. Περιλαμβάνει μέτρα για ασφαλή υποδομή, διαχείριση ευπάθειας και κρυπτογράφηση.
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, θα γνωρίζετε τη σημασία της συμμόρφωσης με τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς. Τα τηλεφωνικά κέντρα που διατηρούν πολλά ευαίσθητα αρχεία πελατών κινδυνεύουν ιδιαίτερα. Πώς να μεγιστοποιήσετε την ασφάλεια του κέντρου υποστήριξης;
Δείτε πώς: ακολουθώντας μια εύχρηστη λίστα ελέγχου των απαιτήσεων συμμόρφωσης τηλεφωνικού κέντρου. Ολοκληρώνοντάς τη, θα βοηθήσετε να διατηρήσετε το τηλεφωνικό κέντρο σας ασφαλές.
Είναι ένα εργαλείο που βοηθά όλα τα είδη κέντρων επικοινωνίας να παραμένουν ενημερωμένα με τις πιο πρόσφατες νομικές απαιτήσεις. Διασφαλίζοντας ότι οι αντιπρόσωποι σας συμμορφώνονται με τους κανόνες που αναφέρονται παρακάτω, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο προστίμων ή άλλων κυρώσεων.
προϊστάμενοι τηλεφωνικών κέντρων
Μια λίστα ελέγχου συμμόρφωσης τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Η λίστα ελέγχου μας θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να υπακούσει στη νομοθεσία είτε είναι μια μικρή επιχείρηση με ένα μόνο κέντρο επικοινωνίας είτε μια επιχείρηση με πολλά τηλεφωνικά κέντρα.
Αυτή είναι η ραχοκοκαλιά του προγράμματος συμμόρφωσής σας. Χωρίς ασφαλές δίκτυο, όλες οι λειτουργίες του τηλεφωνικού σας κέντρου είναι επικίνδυνες.
Διότι βοηθά στην προστασία των δεδομένων των πελατών σας από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, κλοπή ή τροποποίηση.
Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, σκεφτείτε να συνεργαστείτε με έναν σύμβουλο ασφάλειας πληροφορικής. Μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
Συμβουλή: για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας ασφαλούς υποδομής δικτύου, συμβουλευτείτε το Εθνικό Ινστιτούτο Προτύπων και Τεχνολογίας (NIST).
Οι υπηρεσίες Ιστού υπόκεινται σε μεγάλο βαθμό σε στόχευση κακόβουλου λογισμικού. Οι συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες δεν αποτελούν εξαίρεση, επομένως τα κέντρα επικοινωνίας πρέπει επίσης να προστατεύονται από αυτές. Η ανάπτυξη ενός τέτοιου προγράμματος είναι μια προληπτική προσέγγιση για τη διαχείριση των απειλών και των τρωτών σημείων στον κυβερνοχώρο.
Σας βοηθά να εντοπίσετε, να ιεραρχήσετε και να διορθώσετε ζητήματα ασφάλειας προτού γίνουν προβλήματα για την επιχείρηση ή τους πελάτες σας. Ένα τέτοιο πρόγραμμα μπορεί επίσης να σας πει τι ακριβώς πρέπει να κάνετε σε περίπτωση παραβίασης της ασφάλειας.
Η προστατευμένη πρόσβαση στα δεδομένα κατόχου κάρτας αναφέρεται σε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με έναν πελάτη που είναι αποθηκευμένη στο σύστημά σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ονόματα, διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνου, αριθμούς πιστωτικών καρτών και πολλά άλλα.
Εμποδίζει τους χάκερ να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες κατόχου κάρτας και να τις χρησιμοποιήσουν για να διαπράξουν απάτη ή κλοπή ταυτότητας. Επιπλέον, αποτρέπει οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη μετάδοση δεδομένων κατόχου κάρτας.
Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τις απαιτήσεις του Προτύπου ασφάλειας δεδομένων του κλάδου καρτών πληρωμής (πρότυπο PCI DSS). Στη συνέχεια, εφαρμόστε ένα ισχυρό μέτρο ελέγχου πρόσβασης για την προστασία των προσωπικών στοιχείων των πελατών σας.
Συμβουλή: αποφύγετε την αποθήκευση των στοιχείων των πελατών και αφαιρέστε τυχόν δεδομένα που κρατήθηκαν στο παρελθόν.
Απαιτούνται ένα ισχυρό κρυπτογραφικό σύστημα και κρυπτογράφηση για να διασφαλιστεί ότι τα ευαίσθητα δεδομένα κατόχου κάρτας μεταδίδονται με ασφάλεια.
Αυτό είναι ένα έγγραφο που περιγράφει την προσέγγιση ενός οργανισμού για την προστασία των ηλεκτρονικών του πληροφοριών.
Παρέχει ένα πλαίσιο που πρέπει να ακολουθούν οι εργαζόμενοι όταν χειρίζονται ευαίσθητα δεδομένα και έτσι βοηθά στην προστασία της επιχείρησης.
Ο έλεγχος πρόσβασης είναι μια διαδικασία που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε ποιος έχει πρόσβαση στα συστήματα και τα δεδομένα σας. Η επιλογή ενός λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που διαθέτει όλες τις πιο πρόσφατες δυνατότητες ασφαλείας είναι επιτακτική εδώ.
Προστατεύει τα δεδομένα σας από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, μειώνει τον κίνδυνο εσωτερικής απάτης και κατάχρησης και συμβάλλει στην προστασία του απορρήτου των πελατών.
Το κλειδί είναι να επιλέξετε αυτοματοποιημένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, όπως το LiveAgent, για τον έλεγχο όλων των μέτρων για λογαριασμό σας. Είναι μια λύση που σας βοηθά να διαχειρίζεστε με ασφάλεια όλα τα ερωτήματα των πελατών σας από μία διεπαφή.
Επιλέγοντας ένα τέτοιο εργαλείο, θα αυξήσετε την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών σας. Το LiveAgent παρέχει:
Μπορείτε να δοκιμάσετε το LiveAgent δωρεάν πριν αναλάβετε οικονομικές δεσμεύσεις.
Η κρυπτογράφηση είναι μια διαδικασία μετατροπής δεδομένων σε κρυπτογραφημένο κείμενο, έτσι ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση μόνο από εκείνους που έχουν το κλειδί αποκρυπτογράφησης.
Κάτι τέτοιο διασφαλίζει στους πελάτες ότι οι πληροφορίες που μεταδίδονται προστατεύονται από υποκλοπές και άλλες μορφές υποκλοπής.
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά πρωτόκολλα κρυπτογράφησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως το Secure Sockets Layer (SSL) και το Transport Layer Security (TLS).
Συμβουλή: εάν χρησιμοποιείτε το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent, μπορείτε να επωφεληθείτε από την ενσωματωμένη κρυπτογράφηση του. Το LiveAgent κρυπτογραφεί όλα τα δεδομένα από προεπιλογή μέσω SSL (HTTPS) και TLS, έτσι ώστε όλη η κίνηση μεταξύ του ιστότοπου/της εφαρμογής σας και των διακομιστών μας να είναι ασφαλής.
Για να αποτρέψετε οποιαδήποτε δόλια δραστηριότητα, είναι σημαντικό να μην επιτρέπεται η πρόσβαση στα στοιχεία πληρωμής πελατών.
Για να μην επιτρέπεται η πρόσβαση βοηθά στην προστασία των οικονομικών στοιχείων των πελατών σας από την κλοπή από εγκληματίες του κυβερνοχώρου.
Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας έχουν επίγνωση των ευθυνών τους σχετικά με την προστασία ευαίσθητων δεδομένων. Χρησιμοποιήστε ισχυρές διαδικασίες ελέγχου ταυτότητας, όπως έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων και κωδικούς πρόσβασης μίας χρήσης. Επίσης, κρυπτογραφήστε όλες τις μεταδόσεις δεδομένων μεταξύ τερματικών πληρωμών και διακομιστών, ώστε να μην μπορεί κανείς να τις υποκλέψει κατά τη μεταφορά.
Εάν πρέπει να παρακολουθείτε αυτά τα δεδομένα, βεβαιωθείτε ότι είναι αποθηκευμένα σε ασφαλή τοποθεσία και ότι η πρόσβαση περιορίζεται μόνο σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό.
Κάτι τέτοιο δεν συμμορφώνεται με τη νομοθεσία GDPR και διευκολύνει την πρόσβαση μη εξουσιοδοτημένων ατόμων σε αυτές τις πληροφορίες.
Εάν πρέπει να κρατήσετε σημειώσεις, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε μια ασφαλή μέθοδο αποθήκευσης τους. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει το κλείδωμα των φορητών υπολογιστών σε ένα χρηματοκιβώτιο ή τη χρήση κρυπτογραφημένου συστήματος αποθήκευσης αρχείων.
Η χρήση κινητών τηλεφώνων σε ένα κέντρο επικοινωνίας αυξάνει τον κίνδυνο απώλειας ή κλοπής δεδομένων.
Μειώνει τις πιθανότητες απώλειας ή κλοπής ευαίσθητων πληροφοριών λόγω σφάλματος υπαλλήλου, όπως απώλεια της συσκευής τους.
Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους σας σχετικά με τον κίνδυνο ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που σχετίζεται με τη χρήση μιας προσωπικής συσκευής και βεβαιωθείτε ότι κατανοούν τη σημασία της ασφάλειας δεδομένων. Απαιτήστε από τους υπαλλήλους να προστατεύουν με κωδικό πρόσβασης τις συσκευές τους και να εγκαταστήσουν αξιόπιστες εφαρμογές ασφαλείας. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα ευαίσθητα δεδομένα είναι κρυπτογραφημένα πριν αποθηκευτούν ή μεταδοθούν σε φορητή συσκευή.
Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εντοπίσετε τα ευάλωτά σας σημεία πριν γίνουν πρόβλημα στην οργάνωση των πελατών σας.
Σας βοηθά να αποτρέψετε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, απώλεια δεδομένων, ή να σας υποκλέψουν στοιχεία hackers μέσω τρωτών σημείων και αδυναμιών που δεν έχουν ανακαλυφθεί ακόμη.
Εγκαταστήστε ένα εργαλείο παρακολούθησης δικτύου που θα καταγράφει όλη την δραστηριότητα. Ρυθμίστε ειδοποιήσεις που θα σας ενημερώνουν για οποιαδήποτε καχύποπτη δραστηριότητα σε πραγματικό χρόνο. Δοκιμάστε τακτικά το δίκτυό σας μέσω εκτέλεσης δοκιμών ευπάθειας και εισχώρησης.
Απειλές για προσωπικά δεδομένα
Ένας από τους πιο συνηθισμένους κινδύνους σε ένα κέντρο επικοινωνίας είναι ο κίνδυνος κλοπής ή απώλειας δεδομένων. Οι αντιπρόσωποι γνωρίζουν πολλές προσωπικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των αριθμών κοινωνικής ασφάλισης, των στοιχείων τραπεζικού λογαριασμού και των αριθμών πιστωτικών καρτών. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό όλοι οι αντιπρόσωποι να λαμβάνουν επαρκή εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο ασφαλούς αποθήκευσης και μετάδοσης αυτών των δεδομένων.
Εσωτερικές απειλές
Οι εκπρόσωποι του τηλεφωνικού κέντρου ενδέχεται να θέτουν σε κίνδυνο το κέντρο εάν έχουν πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες και είναι δυσαρεστημένοι. Είναι σημαντικό τακτικά, να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα του αντιπροσώπου και να εφαρμόζετε πολιτικές που περιορίζουν την πρόσβαση σε ορισμένα δεδομένα.
Προσωρινοί υπάλληλοι
Τα τηλεφωνικά κέντρα συχνά απασχολούν προσωρινούς εργαζομένους για να χειρίζονται όγκους αιχμής ή να καλύπτουν άρρωστους υπαλλήλους. Είναι σημαντικό να λάβετε μέτρα για να διασφαλίσετε ότι αυτοί οι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σχετικά με τις πολιτικές και τις διαδικασίες του κέντρου και ότι κατανοούν τους κινδύνους που σχετίζονται με την εργασία σε τηλεφωνικό κέντρο, διαφορετικά ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο ακούσια την ασφάλειά του.
Τυχαία κλικ
Μερικές φορές οι εργαζόμενοι κάνουν κλικ σε συνδέσμους ή ανοίγουν αρχεία που δεν θα έπρεπε, με αποτέλεσμα την εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού ή την κλοπή δεδομένων. Είναι σημαντικό να υπάρχουν διασφαλίσεις έναντι τέτοιων λαθών, όπως ισχυρή προστασία με κωδικό πρόσβασης και λογισμικό ασφαλείας.
Υπάλληλος με μνησικακία
Ένας υπάλληλος με μνησικακία εναντίον της εταιρείας ή άλλου αντιπροσώπου μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να διαρρεύσουν ευαίσθητα δεδομένα, να υπονομεύσουν συστήματα ή να παρενοχλήσουν άλλους υπαλλήλους. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε στενά τη δραστηριότητα των εργαζομένων και να εφαρμόζετε πολιτικές για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων.
Εξωτερικές απειλές
Οι χάκερ και οι απατεώνες εκτός του οργανισμού μπορούν να χρησιμοποιήσουν ηλεκτρονικό “ψάρεμα” ή άλλες τεχνικές για να προσπαθήσουν να υποκλέψουν πληροφορίες ή να εγκαταστήσουν κακόβουλο λογισμικό σε υπολογιστές τηλεφωνικών κέντρων. Ο καλύτερος τρόπος προστασίας από αυτές τις απειλές είναι η εφαρμογή ισχυρών μέτρων ασφαλείας, όπως τείχη προστασίας, λογισμικό προστασίας από ιούς και φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
The term 'compliance' refers to the adherence of CSRs to specific company policies and procedures during customer interactions.
To improve contact center compliance, you should implement proper agent training in your company, supervise employees' work, and conduct regular NPS surveys. Also, update policies regularly to ensure that all CSRs are aware of the most current compliance requirements.
Compliance questions are specific inquiries that agents may be asked to verify the authenticity of a customer or an order. For example, a CSR may ask for a customer's date of birth or social security number to verify their identity.
It ensures that agents provide accurate and consistent information to customers. It also helps protect CSRs from liability if they provide incorrect or misleading information during customer interactions.
DNC (Do Not Call) regulations prohibit telemarketing calls to residential customers who have registered their numbers on the national DNC list. TCPA (Telephone Consumer Protection Act) regulations protect consumers from unsolicited marketing calls and text messages.
TCPA consent lasts until a consumer revokes it or the company in question discontinues the relevant marketing campaign.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση είναι εξαιρετική και αφήστε τους πελάτες σας πλήρως ικανοποιημένους.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
Προσπαθείτε να διατηρήσετε την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας στο υψηλότερο επίπεδο; Αν ναι, η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό!
Λίστα ελέγχου ρύθμισης τηλεφωνικού κέντρου
Πρακτικές συμβουλές για τη ρύθμιση τηλεφωνικού κέντρου στην επιχείρησή σας. Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου μας τώρα!
Λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου
Θέλετε να αλλάξετε τον πάροχο λογισμικού σας αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε; Αυτή η απόλυτη λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου θα σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team