Η τάση της τηλεργασίας αυξάνεται συνεχώς σε δημοτικότητα, καθώς περισσότερες επιχειρήσεις την υιοθετούν. Εάν είστε ένας από αυτούς τους εργοδότες με απομακρυσμένη ομάδα, είναι σημαντικό να διατηρούνται τα πάντα ομαλά.
Αυτή η λίστα ελέγχου περιγράφει βασικά βήματα για τη διαχείριση της απομακρυσμένης ομάδας σας, ώστε η επιχείρησή σας να μπορεί να ευδοκιμήσει.
Είναι ένας οδηγός για τους εργοδότες που τους βοηθούν να διαχειρίζονται τις ομάδες τους εξ αποστάσεως. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία των κατάλληλων εργαλείων και διαδικασιών, καθώς και τη δημιουργία ενός σχεδίου επικοινωνίας.
Υπάρχουν πολλά οφέλη από την εξ αποστάσεως εργασία, αλλά η διαχείριση μιας ομάδας χωρίς επαφή πρόσωπο με πρόσωπο μπορεί να είναι δύσκολη. Αυτή η λίστα ελέγχου σας βοηθά να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας παραμένει σε καλό δρόμο και παραγωγική όσο λείπει από το γραφείο. Ο εργαζόμενος και ο εργοδότης θα επωφεληθούν από αυτό, καθώς θα θεσπίσει ορισμένους βασικούς κανόνες επικοινωνίας.
Η λίστα ελέγχου απομακρυσμένης εργασίας μας είναι χρήσιμη για:
Διατηρήστε τακτικές ενημερώσεις για τις εφαρμογές και τις συσκευές της ομάδας σας.
Εάν οι απομακρυσμένοι υπάλληλοί σας δεν ενημερώσουν τις συσκευές τους, ενδέχεται να γίνουν ευάλωτοι σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Βεβαιωθείτε ότι όλοι παρακολουθούν τις τακτικές ενημερώσεις και δεν τις παραμελούν.
Δημιουργήστε ένα έγγραφο που περιέχει μια λίστα με τις απαραίτητες ενημερώσεις, ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες.
Θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε εργαλεία όπως το Microsoft AutoUpdate (για Windows) ή το Mac OS X Update (για συσκευές Apple), το οποίο θα σας επιτρέψει να ενημερώνετε αυτόματα όλο το λογισμικό των υπαλλήλων σας.
Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, πρέπει να παράσχετε ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης και να κάνετε τον χώρο εργασίας σας πιο ασφαλή.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, οι απομακρυσμένοι εργάτες σας μπορεί να πανικοβληθούν και να επιδεινώσουν τα πράγματα. Ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης μπορεί να το αποτρέψει.
Δημιουργήστε ένα έγγραφο με μια λίστα υποχρεώσεων που περιγράφει το σχέδιο έκτακτης ανάγκης βήμα προς βήμα.
Αυτά που χρησιμοποιούν πιο συχνά οι υπάλληλοί σας θα είναι αυτά με τα οποία είναι πιο εξοικειωμένα και πιθανότατα μπορούν να τα χειριστούν πιο γρήγορα.
Τα βασικά:
Τεχνικές πτυχές:
Ασφάλεια:
Ψυχική υγεία:
One popular method is to create an online portal with all the information that a new employee will need, such as policies, procedures, contact info, and training materials. Another standard method is to assign a mentor who can help adapt the new employee to the company culture and answer any questions. Other methods include video chats, conference calls, and on-the-job training. Decide which method is most suitable for your business.
A successful onboarding experience for remote employees should include: building relationships with other workers, learning how to work outside the office, understanding company policies, procedures and company's culture as well as getting plugged into internal communication channels. Give people time and support to become acclimatized before they are thrown into 'high-stakes' situations.
Yes, they do in most cases. In fact, remote employees tend to be more productive and have less stress than their in-office counterparts. They feel comfortable working in their home environments and aren’t distracted by office politics, drama, or water cooler chats.
We covered a remote work checklist above, but many of its steps can function as a stand-alone remote employee onboarding checklist too.
Evaluate the specific skills and temperament of the individual to determine an appropriate onboarding strategy. This might include formal training sessions, skills auditing, or mentoring from a more experienced colleague. Some remote employees who have their own technical abilities may prefer to manage dependencies themselves, while others will require help setting up the necessary software. As such, you should consider what level of self-sufficiency you expect from a new hire before deciding on a strategy for how they will be onboarded.
Generally, the onboarding process for a new remote employee involves reviewing their job duties and expectations, making sure they have the necessary tools, explaining the company policies and procedures, and introducing them to the rest of the team. Finally, help them get started on their first project.
It all depends on the policies, management philosophy, and how much autonomy a company wishes to grant its employees. Generally speaking, three different organizational structures can be applied when managing a team of virtual workers: completely distributed teams with flexible work hours, partially distributed teams with set hours, and fully centralized teams with employees working from a designated office. Each of these structures has its benefits and drawbacks, so it's essential to evaluate what will work best for your specific company.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες