Η εκτέλεση ενός ελέγχου μάρκετινγκ είναι μια από τις πιο κρίσιμες διαδικασίες για κάθε επιχείρηση. Δεν είναι μόνο να τσεκάρετε τα κουτάκια, αλλά μάλλον να κατανοήσετε την εταιρεία σας και να προσδιορίσετε τι κάνετε καλά και πού μπορείτε να κάνετε βελτιώσεις.
Εάν δεν είστε βέβαιοι πώς να ξεκινήσετε ή εάν υπάρχουν κρίσιμοι τομείς που πρέπει να αντιμετωπιστούν πρώτα, αυτή η λίστα ελέγχου θα σας καθοδηγήσει στη διαδικασία.
Εν συντομία: ένας έλεγχος μάρκετινγκ βοηθά στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών, των προϋπολογισμών και οποιωνδήποτε άλλων επενδύσεων στις προσπάθειες μάρκετινγκ.
Με μια λίστα ελέγχου ελέγχου μάρκετινγκ, μπορείτε να αξιολογήσετε πόσο καλά λειτούργησε η προσέγγισή σας για να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς.
Ας υποθέσουμε ότι δεν ικανοποιείτε τη ζήτηση των πελατών ή δεν ικανοποιείτε τις παρούσες ανάγκες σε σχέση με τα οφέλη, την ποιότητα, την ασφάλεια ή τα πρότυπα απόδοσης του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση, αξίζει να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά σε πιθανούς τομείς για βελτίωση.
Η δημιουργία μιας λίστας σάς επιτρέπει να αξιολογήσετε πόση δουλειά χρειάζεται πριν αποφασίσετε εάν θα αναδιαμορφώσετε ή όχι προϊόντα ή αν θα αυξήσετε την παραγωγή για λανσαρίσματα νέων προϊόντων κ.λπ. Αυτό θα μπορούσε να εξοικονομήσει χρήματα και χρόνο μακροπρόθεσμα.
Όλα εξαρτώνται από τους στόχους σας πριν από το μάρκετινγκ – είτε αφορούν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας είτε τον πραγματικό αριθμό παραγγελιών που έχουν υποβληθεί – άρα είναι σημαντικό να έχετε ένα σχέδιο και μετρήσιμους στόχους εκ των προτέρων.
Ένας έλεγχος μάρκετινγκ σάς δίνει οδηγίες για την εκτέλεση μιας πιο αποτελεσματικής στρατηγικής. Μειώνει τον χρόνο που χάνεται σε προβληματικούς τομείς και τονίζει τις ευκαιρίες για ανάπτυξη. Ως εκ τούτου, μπορείτε να στοχεύσετε αποτελεσματικά τις αλλαγές με τις καλύτερες πιθανότητες να βελτιώσετε τα ποσοστά επιτυχίας.
1 ομάδα μάρκετινγκ
Οι έλεγχοι μάρκετινγκ μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα μάρκετινγκ με τον καθορισμό στόχων και τη μέτρηση της επιτυχίας. Κατανοώντας πόσο καλά οι προηγούμενες προσπάθειές σας έχουν καλύψει τις ανάγκες των πελατών και εάν κάποιοι τομείς χρειάζονται περισσότερη προσοχή, μπορείτε να θέσετε ρεαλιστικούς και εφικτούς στόχους στην επόμενη καμπάνια μάρκετινγκ και να αποφύγετε τα ίδια λάθη.
2 ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να επωφεληθούν από μια λίστα ελέγχου μάρκετινγκ. Τους βοηθά να εντοπίσουν τομείς προς βελτίωση και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις νέες ευκαιρίες. Ακόμα κι αν τα έχετε όλα υπό έλεγχο, είναι απαραίτητο να είστε ενημερωμένοι με τις τάσεις του κλάδου, ώστε η εταιρεία σας να μην πιαστεί εξαπίνης όταν οι ανταγωνιστές αρχίσουν να στοχεύουν τους υποψήφιους πελάτες σας πιο αποτελεσματικά από εσάς.
Το πρώτο βήμα σε κάθε έλεγχο μάρκετινγκ είναι να προσδιορίσετε το τρέχον μερίδιο αγοράς σας. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση του ιδανικού πελάτη σας, ποιες από τις ανάγκες του μπορούν να αντιμετωπιστούν και πώς να τον προσεγγίσετε καλύτερα.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι σελίδες του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους κρατήσετε αφοσιωμένους στην εταιρεία σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο επαγγελματική και αξιόπιστη.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές μεθόδους για να βελτιώσετε την ικανότητα των πελατών σας να επικοινωνούν μαζί σας. Κυμαίνονται από αυτά που είναι ορατά στους πελάτες σας, όπως widget ζωντανής συνομιλίας, μέχρι εκείνα που βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται τον φόρτο εργασίας τους πιο αποτελεσματικά, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι σελίδες του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους κρατήσετε αφοσιωμένους στην εταιρεία σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο επαγγελματική και αξιόπιστη.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με τους τύπους περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων ιστολογίου, ενημερώσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και βίντεο. Επίσης, αναπτύξτε ένα ημερολόγιο σύνταξης για κάθε πλατφόρμα, ώστε το πρόγραμμά σας να είναι σαφώς καθορισμένο.
Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας και να λάβουν σημαντικές πληροφορίες χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Επειδή βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων. Σας εμπιστεύονται περισσότερο όταν ξέρουν ότι μπορούν να εξαρτηθούν από εσάς όποτε χρειάζονται τη βοήθειά σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές μεθόδους για να βελτιώσετε την ικανότητα των πελατών σας να επικοινωνούν μαζί σας. Κυμαίνονται από αυτά που είναι ορατά στους πελάτες σας, όπως widget ζωντανής συνομιλίας, μέχρι εκείνα που βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται τον φόρτο εργασίας τους πιο αποτελεσματικά, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Το LiveAgent τα προσφέρει όλα – μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, να καταγράψετε περισσότερους πελάτες με την πιο γρήγορη ζωντανή συνομιλία στην αγορά και να διαχειριστείτε όλες τις συνομιλίες, τα μηνύματα, τα email, τις κλήσεις κ.λπ. από ένα φάκελο εισερχομένων.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι σελίδες του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους κρατήσετε αφοσιωμένους στην εταιρεία σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο επαγγελματική και αξιόπιστη.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Ελέγξτε τον τρέχοντα προϋπολογισμό σας και υπολογίστε πόσα μπορείτε να διαθέσετε για δραστηριότητες μάρκετινγκ κάθε μήνα ή τρίμηνο. Θα πρέπει επίσης να αναπτύξετε ένα σχέδιο για την κατανομή των προϋπολογισμών μάρκετινγκ με βάση τις προσεγγίσεις που δίνετε προτεραιότητα. Για παράδειγμα, εάν το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η ύψιστη προτεραιότητά σας, τότε θα πρέπει να διαθέσετε χρήματα για δραστηριότητες όπως η πληρωμή για διαφημίσεις ή η αύξηση της βάσης των ακολούθων σας.
Είναι αναπόφευκτο να περιγράψετε τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Θα σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας, να κατανείμετε πόρους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και να παρακολουθείτε την πρόοδο με την πάροδο του χρόνου.
Συμπεριλάβετε ένα λεπτομερές σχέδιο για καθένα από τα βήματα που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό. Καθορίστε πόσο χρόνο θα αφιερώσετε σε κάθε δραστηριότητα για να παράγει αποτελέσματα και θέστε στόχους για το τι θα θέλατε να επιτύχετε.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους βελτίωσης του μάρκετινγκ είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής περιεχομένου. Αυτό θα περιγράψει τους τύπους περιεχομένου που θα παράγετε και πόσο συχνά σκοπεύετε να δημοσιεύσετε.
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ. Ενθαρρύνει τις αποφάσεις αγοράς, βοηθά στην εκπαίδευση των πιθανών πελατών σχετικά με την επιχείρησή σας και χτίζει εμπιστοσύνη.
Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με τους τύπους περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων ιστολογίου, ενημερώσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και βίντεο. Επίσης, αναπτύξτε ένα ημερολόγιο σύνταξης για κάθε πλατφόρμα, ώστε το πρόγραμμά σας να είναι σαφώς καθορισμένο.
Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας και να λάβουν σημαντικές πληροφορίες χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Επειδή βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων. Σας εμπιστεύονται περισσότερο όταν ξέρουν ότι μπορούν να εξαρτηθούν από εσάς όποτε χρειάζονται τη βοήθειά σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές μεθόδους για να βελτιώσετε την ικανότητα των πελατών σας να επικοινωνούν μαζί σας. Κυμαίνονται από αυτά που είναι ορατά στους πελάτες σας, όπως widget ζωντανής συνομιλίας, μέχρι εκείνα που βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται τον φόρτο εργασίας τους πιο αποτελεσματικά, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Το LiveAgent τα προσφέρει όλα – μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, να καταγράψετε περισσότερους πελάτες με την πιο γρήγορη ζωντανή συνομιλία στην αγορά και να διαχειριστείτε όλες τις συνομιλίες, τα μηνύματα, τα email, τις κλήσεις κ.λπ. από ένα φάκελο εισερχομένων.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι σελίδες του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους κρατήσετε αφοσιωμένους στην εταιρεία σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο επαγγελματική και αξιόπιστη.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Είναι σημαντικό να έχετε μια ρεαλιστική ιδέα για το πόσα χρήματα μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να δαπανήσετε για το μάρκετινγκ για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ελέγξτε τον τρέχοντα προϋπολογισμό σας και υπολογίστε πόσα μπορείτε να διαθέσετε για δραστηριότητες μάρκετινγκ κάθε μήνα ή τρίμηνο. Θα πρέπει επίσης να αναπτύξετε ένα σχέδιο για την κατανομή των προϋπολογισμών μάρκετινγκ με βάση τις προσεγγίσεις που δίνετε προτεραιότητα. Για παράδειγμα, εάν το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η ύψιστη προτεραιότητά σας, τότε θα πρέπει να διαθέσετε χρήματα για δραστηριότητες όπως η πληρωμή για διαφημίσεις ή η αύξηση της βάσης των ακολούθων σας.
Είναι αναπόφευκτο να περιγράψετε τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Θα σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας, να κατανείμετε πόρους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και να παρακολουθείτε την πρόοδο με την πάροδο του χρόνου.
Συμπεριλάβετε ένα λεπτομερές σχέδιο για καθένα από τα βήματα που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό. Καθορίστε πόσο χρόνο θα αφιερώσετε σε κάθε δραστηριότητα για να παράγει αποτελέσματα και θέστε στόχους για το τι θα θέλατε να επιτύχετε.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους βελτίωσης του μάρκετινγκ είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής περιεχομένου. Αυτό θα περιγράψει τους τύπους περιεχομένου που θα παράγετε και πόσο συχνά σκοπεύετε να δημοσιεύσετε.
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ. Ενθαρρύνει τις αποφάσεις αγοράς, βοηθά στην εκπαίδευση των πιθανών πελατών σχετικά με την επιχείρησή σας και χτίζει εμπιστοσύνη.
Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με τους τύπους περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων ιστολογίου, ενημερώσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και βίντεο. Επίσης, αναπτύξτε ένα ημερολόγιο σύνταξης για κάθε πλατφόρμα, ώστε το πρόγραμμά σας να είναι σαφώς καθορισμένο.
Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας και να λάβουν σημαντικές πληροφορίες χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Επειδή βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων. Σας εμπιστεύονται περισσότερο όταν ξέρουν ότι μπορούν να εξαρτηθούν από εσάς όποτε χρειάζονται τη βοήθειά σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές μεθόδους για να βελτιώσετε την ικανότητα των πελατών σας να επικοινωνούν μαζί σας. Κυμαίνονται από αυτά που είναι ορατά στους πελάτες σας, όπως widget ζωντανής συνομιλίας, μέχρι εκείνα που βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται τον φόρτο εργασίας τους πιο αποτελεσματικά, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Το LiveAgent τα προσφέρει όλα – μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, να καταγράψετε περισσότερους πελάτες με την πιο γρήγορη ζωντανή συνομιλία στην αγορά και να διαχειριστείτε όλες τις συνομιλίες, τα μηνύματα, τα email, τις κλήσεις κ.λπ. από ένα φάκελο εισερχομένων.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι σελίδες του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους κρατήσετε αφοσιωμένους στην εταιρεία σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο επαγγελματική και αξιόπιστη.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Είναι σημαντικό να έχετε μια ρεαλιστική ιδέα για το πόσα χρήματα μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να δαπανήσετε για το μάρκετινγκ για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ελέγξτε τον τρέχοντα προϋπολογισμό σας και υπολογίστε πόσα μπορείτε να διαθέσετε για δραστηριότητες μάρκετινγκ κάθε μήνα ή τρίμηνο. Θα πρέπει επίσης να αναπτύξετε ένα σχέδιο για την κατανομή των προϋπολογισμών μάρκετινγκ με βάση τις προσεγγίσεις που δίνετε προτεραιότητα. Για παράδειγμα, εάν το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η ύψιστη προτεραιότητά σας, τότε θα πρέπει να διαθέσετε χρήματα για δραστηριότητες όπως η πληρωμή για διαφημίσεις ή η αύξηση της βάσης των ακολούθων σας.
Είναι αναπόφευκτο να περιγράψετε τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Θα σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας, να κατανείμετε πόρους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και να παρακολουθείτε την πρόοδο με την πάροδο του χρόνου.
Συμπεριλάβετε ένα λεπτομερές σχέδιο για καθένα από τα βήματα που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό. Καθορίστε πόσο χρόνο θα αφιερώσετε σε κάθε δραστηριότητα για να παράγει αποτελέσματα και θέστε στόχους για το τι θα θέλατε να επιτύχετε.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους βελτίωσης του μάρκετινγκ είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής περιεχομένου. Αυτό θα περιγράψει τους τύπους περιεχομένου που θα παράγετε και πόσο συχνά σκοπεύετε να δημοσιεύσετε.
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ. Ενθαρρύνει τις αποφάσεις αγοράς, βοηθά στην εκπαίδευση των πιθανών πελατών σχετικά με την επιχείρησή σας και χτίζει εμπιστοσύνη.
Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με τους τύπους περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων ιστολογίου, ενημερώσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και βίντεο. Επίσης, αναπτύξτε ένα ημερολόγιο σύνταξης για κάθε πλατφόρμα, ώστε το πρόγραμμά σας να είναι σαφώς καθορισμένο.
Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας και να λάβουν σημαντικές πληροφορίες χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Επειδή βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων. Σας εμπιστεύονται περισσότερο όταν ξέρουν ότι μπορούν να εξαρτηθούν από εσάς όποτε χρειάζονται τη βοήθειά σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές μεθόδους για να βελτιώσετε την ικανότητα των πελατών σας να επικοινωνούν μαζί σας. Κυμαίνονται από αυτά που είναι ορατά στους πελάτες σας, όπως widget ζωντανής συνομιλίας, μέχρι εκείνα που βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται τον φόρτο εργασίας τους πιο αποτελεσματικά, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Το LiveAgent τα προσφέρει όλα – μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, να καταγράψετε περισσότερους πελάτες με την πιο γρήγορη ζωντανή συνομιλία στην αγορά και να διαχειριστείτε όλες τις συνομιλίες, τα μηνύματα, τα email, τις κλήσεις κ.λπ. από ένα φάκελο εισερχομένων.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι σελίδες του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους κρατήσετε αφοσιωμένους στην εταιρεία σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο επαγγελματική και αξιόπιστη.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Φτιάξτε μια λίστα με όλους τους τρόπους με τους οποίους διαφέρετε από τους ανταγωνιστές σας και, στη συνέχεια, ανακαλύψτε πώς να μεταδώσετε αυτές τις διαφορές στους πιθανούς πελάτες. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω του ιστότοπού σας, των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, των ενημερωτικών δελτίων μέσω email, ακόμη και του υλικού πωλήσεων. Αναπτύξτε μια σαφή και συνοπτική δήλωση εξηγώντας τα μοναδικά σας σημεία πώλησης και ανατρέξτε σε αυτά.
Τώρα που καταλαβαίνετε καλά την αγορά-στόχο, το USP και τις τρέχουσες προσπάθειες μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να επαληθεύσετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Αυτό θα διασφαλίσει ότι έχετε διαθέσιμους πόρους για να διαθέσετε σε δραστηριότητες που είναι πιθανό να παραδοθούν.
Είναι σημαντικό να έχετε μια ρεαλιστική ιδέα για το πόσα χρήματα μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να δαπανήσετε για το μάρκετινγκ για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ελέγξτε τον τρέχοντα προϋπολογισμό σας και υπολογίστε πόσα μπορείτε να διαθέσετε για δραστηριότητες μάρκετινγκ κάθε μήνα ή τρίμηνο. Θα πρέπει επίσης να αναπτύξετε ένα σχέδιο για την κατανομή των προϋπολογισμών μάρκετινγκ με βάση τις προσεγγίσεις που δίνετε προτεραιότητα. Για παράδειγμα, εάν το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η ύψιστη προτεραιότητά σας, τότε θα πρέπει να διαθέσετε χρήματα για δραστηριότητες όπως η πληρωμή για διαφημίσεις ή η αύξηση της βάσης των ακολούθων σας.
Είναι αναπόφευκτο να περιγράψετε τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Θα σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας, να κατανείμετε πόρους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και να παρακολουθείτε την πρόοδο με την πάροδο του χρόνου.
Συμπεριλάβετε ένα λεπτομερές σχέδιο για καθένα από τα βήματα που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό. Καθορίστε πόσο χρόνο θα αφιερώσετε σε κάθε δραστηριότητα για να παράγει αποτελέσματα και θέστε στόχους για το τι θα θέλατε να επιτύχετε.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους βελτίωσης του μάρκετινγκ είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής περιεχομένου. Αυτό θα περιγράψει τους τύπους περιεχομένου που θα παράγετε και πόσο συχνά σκοπεύετε να δημοσιεύσετε.
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ. Ενθαρρύνει τις αποφάσεις αγοράς, βοηθά στην εκπαίδευση των πιθανών πελατών σχετικά με την επιχείρησή σας και χτίζει εμπιστοσύνη.
Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με τους τύπους περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων ιστολογίου, ενημερώσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και βίντεο. Επίσης, αναπτύξτε ένα ημερολόγιο σύνταξης για κάθε πλατφόρμα, ώστε το πρόγραμμά σας να είναι σαφώς καθορισμένο.
Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας και να λάβουν σημαντικές πληροφορίες χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Επειδή βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων. Σας εμπιστεύονται περισσότερο όταν ξέρουν ότι μπορούν να εξαρτηθούν από εσάς όποτε χρειάζονται τη βοήθειά σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές μεθόδους για να βελτιώσετε την ικανότητα των πελατών σας να επικοινωνούν μαζί σας. Κυμαίνονται από αυτά που είναι ορατά στους πελάτες σας, όπως widget ζωντανής συνομιλίας, μέχρι εκείνα που βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται τον φόρτο εργασίας τους πιο αποτελεσματικά, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Το LiveAgent τα προσφέρει όλα – μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, να καταγράψετε περισσότερους πελάτες με την πιο γρήγορη ζωντανή συνομιλία στην αγορά και να διαχειριστείτε όλες τις συνομιλίες, τα μηνύματα, τα email, τις κλήσεις κ.λπ. από ένα φάκελο εισερχομένων.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι σελίδες του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους κρατήσετε αφοσιωμένους στην εταιρεία σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο επαγγελματική και αξιόπιστη.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Χωρίς αυτές τις μετρήσεις, μπορεί να είναι δύσκολο να καθοριστεί πόσο αποτελεσματικό είναι το μάρκετινγκ και εάν πρέπει να γίνουν αλλαγές ή όχι.
Εάν μπορέσατε να πραγματοποιήσετε μια λεπτομερή ανάλυση ανταγωνιστών, τότε θα έπρεπε επίσης να έχετε κατανοήσει ποιο είναι το μοναδικό σημείο πώλησης (USP).
Το μοναδικό σημείο πώλησης σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και προσελκύει πελάτες που αναζητούν κάτι που κανείς άλλος δεν προσφέρει. Κατά τον έλεγχο μάρκετινγκ, θα πρέπει να αναλύσετε το USP σας και να καταλήξετε σε ένα σχέδιο για το πώς να το αξιοποιήσετε στο έπακρο (αν δεν το έχετε κάνει ήδη).
Φτιάξτε μια λίστα με όλους τους τρόπους με τους οποίους διαφέρετε από τους ανταγωνιστές σας και, στη συνέχεια, ανακαλύψτε πώς να μεταδώσετε αυτές τις διαφορές στους πιθανούς πελάτες. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω του ιστότοπού σας, των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, των ενημερωτικών δελτίων μέσω email, ακόμη και του υλικού πωλήσεων. Αναπτύξτε μια σαφή και συνοπτική δήλωση εξηγώντας τα μοναδικά σας σημεία πώλησης και ανατρέξτε σε αυτά.
Τώρα που καταλαβαίνετε καλά την αγορά-στόχο, το USP και τις τρέχουσες προσπάθειες μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να επαληθεύσετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Αυτό θα διασφαλίσει ότι έχετε διαθέσιμους πόρους για να διαθέσετε σε δραστηριότητες που είναι πιθανό να παραδοθούν.
Είναι σημαντικό να έχετε μια ρεαλιστική ιδέα για το πόσα χρήματα μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να δαπανήσετε για το μάρκετινγκ για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ελέγξτε τον τρέχοντα προϋπολογισμό σας και υπολογίστε πόσα μπορείτε να διαθέσετε για δραστηριότητες μάρκετινγκ κάθε μήνα ή τρίμηνο. Θα πρέπει επίσης να αναπτύξετε ένα σχέδιο για την κατανομή των προϋπολογισμών μάρκετινγκ με βάση τις προσεγγίσεις που δίνετε προτεραιότητα. Για παράδειγμα, εάν το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η ύψιστη προτεραιότητά σας, τότε θα πρέπει να διαθέσετε χρήματα για δραστηριότητες όπως η πληρωμή για διαφημίσεις ή η αύξηση της βάσης των ακολούθων σας.
Είναι αναπόφευκτο να περιγράψετε τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε για να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Θα σας βοηθήσει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας, να κατανείμετε πόρους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και να παρακολουθείτε την πρόοδο με την πάροδο του χρόνου.
Συμπεριλάβετε ένα λεπτομερές σχέδιο για καθένα από τα βήματα που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό. Καθορίστε πόσο χρόνο θα αφιερώσετε σε κάθε δραστηριότητα για να παράγει αποτελέσματα και θέστε στόχους για το τι θα θέλατε να επιτύχετε.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους βελτίωσης του μάρκετινγκ είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής περιεχομένου. Αυτό θα περιγράψει τους τύπους περιεχομένου που θα παράγετε και πόσο συχνά σκοπεύετε να δημοσιεύσετε.
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για κάθε επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ. Ενθαρρύνει τις αποφάσεις αγοράς, βοηθά στην εκπαίδευση των πιθανών πελατών σχετικά με την επιχείρησή σας και χτίζει εμπιστοσύνη.
Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με τους τύπους περιεχομένου που θέλετε να δημιουργήσετε, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων ιστολογίου, ενημερώσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και βίντεο. Επίσης, αναπτύξτε ένα ημερολόγιο σύνταξης για κάθε πλατφόρμα, ώστε το πρόγραμμά σας να είναι σαφώς καθορισμένο.
Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας και να λάβουν σημαντικές πληροφορίες χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Επειδή βοηθά στη δημιουργία καλύτερων σχέσεων. Σας εμπιστεύονται περισσότερο όταν ξέρουν ότι μπορούν να εξαρτηθούν από εσάς όποτε χρειάζονται τη βοήθειά σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλές διαφορετικές μεθόδους για να βελτιώσετε την ικανότητα των πελατών σας να επικοινωνούν μαζί σας. Κυμαίνονται από αυτά που είναι ορατά στους πελάτες σας, όπως widget ζωντανής συνομιλίας, μέχρι εκείνα που βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται τον φόρτο εργασίας τους πιο αποτελεσματικά, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Το LiveAgent τα προσφέρει όλα – μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, να καταγράψετε περισσότερους πελάτες με την πιο γρήγορη ζωντανή συνομιλία στην αγορά και να διαχειριστείτε όλες τις συνομιλίες, τα μηνύματα, τα email, τις κλήσεις κ.λπ. από ένα φάκελο εισερχομένων.
Τώρα που έχετε ένα σχέδιο για το περιεχόμενό σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τα ψηφιακά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να το πραγματοποιήσετε.
Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι σελίδες του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένα, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους κρατήσετε αφοσιωμένους στην εταιρεία σας. Αυτό θα βοηθήσει επίσης την επιχείρησή σας να φαίνεται πιο επαγγελματική και αξιόπιστη.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των προφίλ του ιστότοπού σας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη σχετικών πληροφοριών, όπως περιγραφή της επιχείρησής σας, στοιχεία επικοινωνίας και εικόνες ή λογότυπα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν σε αυτές.
Αφού αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση της επιχείρησής σας και της αγοράς, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Αυτό θα περιγράψει συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τις αναποτελεσματικές πτυχές του μάρκετινγκ σας.
Βοηθά να εντοπιστούν περιθώρια βελτίωσης και να γίνει ένα σχέδιο για τις κατάλληλες αλλαγές.
Το σχέδιο δράσης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λεπτομερή ανασκόπηση κάθε αναποτελεσματικής πτυχής της στρατηγικής μάρκετινγκ σας, μαζί με βήματα που μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Δείτε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, τις μετατροπές, τους οπαδούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα ανοίγματα email και τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
Χωρίς αυτές τις μετρήσεις, μπορεί να είναι δύσκολο να καθοριστεί πόσο αποτελεσματικό είναι το μάρκετινγκ και εάν πρέπει να γίνουν αλλαγές ή όχι.
Εάν μπορέσατε να πραγματοποιήσετε μια λεπτομερή ανάλυση ανταγωνιστών, τότε θα έπρεπε επίσης να έχετε κατανοήσει ποιο είναι το μοναδικό σημείο πώλησης (USP).
Το μοναδικό σημείο πώλησης σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και προσελκύει πελάτες που αναζητούν κάτι που κανείς άλλος δεν προσφέρει. Κατά τον έλεγχο μάρκετινγκ, θα πρέπει να αναλύσετε το USP σας και να καταλήξετε σε ένα σχέδιο για το πώς να το αξιοποιήσετε στο έπακρο (αν δεν το έχετε κάνει ήδη).
Φτιάξτε μια λίστα με όλους τους τρόπους με τους οποίους διαφέρετε από τους ανταγωνιστές σας και, στη συνέχεια, ανακαλύψτε πώς να μεταδώσετε αυτές τις διαφορές στους πιθανούς πελάτες. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω του ιστότοπού σας, των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, των ενημερωτικών δελτίων μέσω email, ακόμη και του υλικού πωλήσεων. Αναπτύξτε μια σαφή και συνοπτική δήλωση εξηγώντας τα μοναδικά σας σημεία πώλησης και ανατρέξτε σε αυτά.
Τώρα που καταλαβαίνετε καλά την αγορά-στόχο, το USP και τις τρέχουσες προσπάθειες μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να επ&alp