Είναι επιτέλους εδώ, η μέρα που περιμένατε – ο νέος σας ιστότοπος είναι σχεδόν έτοιμος να κυκλοφορήσει. Είστε ενθουσιασμένοι και ανυπομονείτε να το ανακοινώσετε, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να κάνετε πρώτα.
Η χρήση της λίστας ελέγχου μας θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι καλύπτονται όλες οι βάσεις.
Η σημασία μιας λίστας ελέγχου εκκίνησης ιστότοπου
Μια επιτυχημένη εκκίνηση ιστότοπου πρέπει να παραδοθεί χωρίς σφάλματα. Μια λίστα ελέγχου θα διασφαλίσει ότι καλύπτετε όλα τα κύρια σημεία και εντοπίζετε γρήγορα τυχόν λάθη.
Αν και κανείς δεν θέλει να καθυστερήσει την κυκλοφορία του, η χρήση μιας περιεκτικής λίστας ελέγχου εκκίνησης ιστοτόπου σάς βοηθά να βεβαιωθείτε ότι τίποτα δεν θα ξεφύγει ή δεν θα χαθεί, εξοικονομώντας σας χρόνο και χρήματα μακροπρόθεσμα.
Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από μια λίστα ελέγχου εκκίνησης ιστότοπου;
Οι bloggers, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και οι επιχειρηματίες θα επωφεληθούν όλοι από τη δημιουργία μιας λίστας εργασιών που πρέπει να ολοκληρωθούν πριν ξεκινήσουν τη λειτουργία τους. Όποιος αναζητά έναν οδηγό project ή θέλει να παραμείνει οργανωμένος μπορεί να τον εκμεταλλευτεί.
Ξεκινήστε εδώ
Η λίστα ελέγχου νέου εκκίνησης ιστότοπου
Σκεφτείτε τι θα θέλατε να αποκτήσετε από τον ιστότοπό σας και πώς θα επιτύχετε αυτούς τους στόχους. Για να είναι αποτελεσματική αυτή η διαδικασία, χρειάζεστε ένα σαφές όραμα για το πού πηγαίνετε. Ο καθορισμός στόχων από νωρίς θα σας βοηθήσει να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να ξεκαθαρίσετε σε τι πρέπει να εστιάσετε.
Αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε σε ποιον απευθύνεται αυτός ο ιστότοπος. Ποιος θα διαβάσει τα άρθρα; Σε ποιους θα απευθυνθούμε για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας;
Αυτές οι ερωτήσεις χρειάζονται απαντήσεις, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μήνυμα και ένα σχέδιο εστιασμένο στο κοινό-στόχο σας. Χωρίς κοινό, δεν υπάρχει ιστότοπος.
Τώρα ξέρετε ποιος είναι ο πελάτης-στόχος σας και τι ψάχνει. Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε κομμάτια περιεχομένου για τον ιστότοπο. Από αναρτήσεις ιστολογίου έως σελίδες πώλησης, γράψτε όλα όσα μπορείτε να σκεφτείτε. Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε σε καλό δρόμο με το περιεχόμενό σας και να αποφύγετε τυχόν κενά που θα μπορούσαν να βλάψουν την επιτυχία του ιστότοπού σας.
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε τις σελίδες που θα προβάλλονται συχνότερα, όπως “σχετικά με εμάς”, “επικοινωνία” και “υπηρεσίες”. Αναλύστε τα σε έναν χάρτη ιστότοπου, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς πού θα πάνε όλα. Συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών που θα παρέχονται σε κάθε σελίδα (όπως περιγραφές προϊόντων) και πώς σχετίζονται με τον πρωταρχικό στόχο του ιστότοπου.
Το περιεχόμενο που παρέχετε στον ιστότοπό σας θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό ποια πλατφόρμα είναι η καταλληλότερη για αυτόν. Το WordPress εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές μεταξύ των χρηστών, διότι είναι εύχρηστο και έχει μια μεγάλη κοινότητα προγραμματιστών. Το CMS που θα επιλέξετε θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε την εμφάνιση, τη διάταξη και τη λειτουργικότητα του ιστότοπού σας, επομένως είναι απαραίτητο να αφιερώσετε λίγο χρόνο πριν αποφασίσετε.
Ενσωματώσεις CMS του LiveAgent
Η δημιουργία προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και να προσελκύσετε περισσότερο το περιεχόμενό σας. Μην ξεχνάτε να διασφαλίζετε ότι κάθε πλατφόρμα ταιριάζει με το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας.
Δώστε στον εαυτό σας τουλάχιστον 2 μήνες για να τα ετοιμάσετε όλα για τη μεγάλη μέρα. Από τότε, θα χρειαστούν μερικές εβδομάδες για να προωθήσετε το περιεχόμενο ζωντανά και να αρχίσετε να προσελκύετε κοινό στον ιστότοπό σας (οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως χρειάζονται αυτόν τον χρόνο για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα).
Σχεδίαση
Η ύπαρξη επαγγελματικού σχεδιασμού είναι αναπόσπαστο μέρος της δημιουργίας ενός ιστότοπου που εμπιστεύονται οι άνθρωποι. Είναι καλύτερο να μην βιαστείτε σε αυτό το βήμα ή να κόψετε τις γωνίες χρησιμοποιώντας στοκ εικόνες. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας είναι συνεπής με το συνολικό branding.
Έτσι απευθύνεστε στο κοινό σας. Βεβαιωθείτε ότι όλα ταιριάζουν με τις προσδοκίες σας και των πελατών σας. Μην φοβάστε να ζητήσετε άλλες απόψεις αν χρειαστεί.
Θέλετε ο ιστότοπός σας να είναι πολύ μινιμαλιστικός με πολύ λευκό χώρο ή προτιμάτε πολλά χρώματα και σχέδια; Επιλέξτε γραμματοσειρές που είναι ευανάγνωστες. Εάν είναι δυνατόν, κάντε μια έρευνα για να μάθετε ποιους συνδυασμούς χρωμάτων βρίσκουν οι άνθρωποι πιο ελκυστικούς. Μπορείτε να πάρετε μια απόφαση με βάση αυτό που φαίνεται πιο εντυπωσιακό.
Περιλαμβάνετε φωτογραφίες, βίντεο ή μουσική στον ιστότοπό σας; Εάν ναι, βεβαιωθείτε ότι έχετε τις κατάλληλες άδειες. Ορισμένες εικόνες μπορεί να είναι απαλλαγμένες από πνευματικά δικαιώματα βάσει της άδειας Creative Commons Attribution, αλλά άλλες απαιτούν χρεώσεις. Δηλώστε ξεκάθαρα σε κάθε σελίδα εάν υπάρχουν περιορισμοί για τη χρήση περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα και πώς μπορείτε να αποκτήσετε δικαιώματα.
Πολλές έξυπνες συσκευές μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Πρέπει να ανταποκρίνεται σωστά ώστε να χωράει διαφορετικά μεγέθη οθόνης. Ίσως χρειαστεί να το τροποποιήσετε για smartphone και tablet, εάν η διάταξη δεν φαίνεται σωστή. Εάν δεν είστε βέβαιοι πώς πρέπει να φαίνεται ο ιστότοπός σας σε διαφορετικές συσκευές, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά διαδικτυακά αποκριτικά εργαλεία σχεδίασης.
Η αρχική σελίδα του LiveAgent για κινητά
Βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας είναι ακριβές και πρωτότυπο. Εάν υπάρχουν πηγές για στατιστικά στοιχεία, κάντε εύκολη την εύρεση τους, ώστε οι αναγνώστες να γνωρίζουν από πού προέρχονται.
Η περιήγηση του πελάτη πρέπει να είναι σαφής και εύκολη στην παρακολούθηση. Για παράδειγμα, θέλετε να επικοινωνήσουν απευθείας με τις πωλήσεις ή να συμπληρώσουν μια φόρμα επικοινωνίας μέσω email; Το να έχετε σαφείς οδηγίες μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε τους επισκέπτες αφοσιωμένους και να τους δώσετε περισσότερο έλεγχο στην πορεία τους στον ιστότοπό σας.
Βοήθεια online στο LiveAgent
Δοκιμάστε κάθε σελίδα σε μια σειρά επισκεπτών για να βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία τους είναι ομαλή και συνοπτική σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Για χάρη του προϋπολογισμού, της προσπάθειας και των νεύρων σας, κάντε τις απαραίτητες αλλαγές πριν βγείτε ζωντανά.
Η διασφάλιση της συμπίεσης των εικόνων μπορεί να βοηθήσει στην επιτάχυνση του χρόνου που χρειάζεται για τη φόρτωση του ιστότοπού σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν διαθέτετε ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς οι δυνητικοί πελάτες σας θα περιμένουν γρήγορους χρόνους φόρτωσης.
Βεβαιωθείτε ότι η φόρμα επικοινωνίας σας λειτουργεί. Αυτό θα βοηθήσει στην αποφυγή χαμένων δυνητικών πελατών και θα διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί σας όποτε χρειαστεί. Ελέγξτε όλα τα πεδία της φόρμας και τη διαδικασία υποβολής.
Μπορεί να είναι καταστροφικό εάν, μετά την κυκλοφορία, ο ιστότοπός σας καταλήξει να εμφανίζει σελίδες 404 ή κενούς χώρους όπου θα έπρεπε να υπάρχει περιεχόμενο. Λόγω της πιθανότητας ότι η Google μπορεί ήδη να ευρετηριάζει ορισμένες παλιές εκδόσεις της σελίδας σας. Θα πρέπει να ενημερώσετε την Google ότι δεν υπάρχουν πλέον.
Μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις όπου μικρά κομμάτια διαγραμμένων πληροφοριών εξακολουθούν να είναι ορατά στους επισκέπτες (π.χ. μήνυμα “αυτό το προϊόν έχει πλέον καταργηθεί”). Για να αποφύγετε αρνητικά σχόλια, βεβαιωθείτε ότι αυτό δεν θα συμβεί ποτέ.
Είναι σημαντικό να δοκιμάσετε πώς θα πλοηγηθούν οι επισκέπτες σας στον ιστότοπό σας όταν βγει ζωντανά. Ελέγξτε πόσο καλά λειτουργούν οι εσωτερικοί σύνδεσμοι και ελέγξτε από πού προέρχεται ο σύνδεσμος (δεν θέλετε κατεστραμμένους συνδέσμους).
Για να αποφύγετε τυχόν ενοχλητικά λάθη όταν ο ιστότοπός σας εμφανίζεται, φροντίστε να διορθώσετε όλο το περιεχόμενο πριν από την κυκλοφορία. Είναι καλή ιδέα να ελεγχθεί και από άλλα άτομα στην ομάδα, καθώς μπορεί να εντοπίσουν κάτι που σας έχει διαφύγει.
Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας θα πρέπει να ταιριάζει με το εμπορικό σήμα και τη δήλωση αποστολής της επιχείρησής σας. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι συνεπής με οποιοδήποτε άλλο υλικό μάρκετινγκ που μπορεί να έχετε, όπως σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή έντυπο υλικό (φυλλάδια ή επαγγελματικές κάρτες, για παράδειγμα).
Η σελίδα LinkedIn του LiveAgent
Βεβαιωθείτε ότι το favicon σας (το εικονίδιο για τον ιστότοπό σας που βρίσκεται στο επάνω μέρος ενός προγράμματος περιήγησης ιστού, στη γραμμή διευθύνσεων) εμφανίζεται σωστά. Μπορεί να είναι εύκολο για αυτό να χαθεί ανάμεσα σε όλες τις άλλες αλλαγές σχεδίασης, γι’ αυτό να το ελέγχετε πάντα.
Τεχνικές λεπτομέρειες
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ότι όλα τα cookies και τα σχετικά πλαίσια συναίνεσης λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν χρησιμοποιείτε υπηρεσίες τρίτων, όπως λογισμικό Google Analytics ή πλατφόρμες μάρκετινγκ που θα αποθηκεύουν τα δεδομένα του ιστότοπού σας (π.χ. Mailchimp). Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες cookie εμφανίζονται σωστά κατά την επίσκεψη στον ιστότοπό σας.
Η δημιουργία μιας συνεκτικής εμπειρίας μέσω του ιστότοπού σας απαιτεί πρόσθετα εργαλεία, όπως φόρμες επικοινωνίας, ζωντανές συνομιλίες ή ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια λύση που τα συνδυάζει όλα σε ένα, όπως το LiveAgent. Είναι ένα εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο ενσωματώνοντας τις λύσεις του στον ιστότοπό σας – και είναι εύκολο να ξεκινήσετε.
Με μερικά απλά βήματα, μπορείτε να εφαρμόσετε ζωντανή συνομιλία (που προσεγγίζει δυνητικούς πελάτες), ένα τηλεφωνικό κέντρο, να χρησιμοποιήσετε λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να διαχειριστείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας από ένα καθολικό εισερχόμενο.
Το LiveAgent είναι εντελώς δωρεάν για δοκιμή, ώστε να μπορείτε να μάθετε πόσο καλά λειτουργεί για τον ιστότοπό σας.
Δημιουργήστε ζωντανή συνομιλία με το LiveAgent
Ελέγξτε εάν οι πάροχοι ενσωμάτωσης επί πληρωμή (π.χ. Stripe) είναι έτοιμοι και λειτουργούν. Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε το Shopify, ελέγξτε ότι όλα τα δεδομένα συλλέγονται σωστά για να βεβαιωθείτε ότι κανένας πελάτης δεν έχει προβλήματα με την παραγγελία του μετά την ημέρα κυκλοφορίας.
Ελέγξτε την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας. Εάν έχετε πολλές εικόνες ή αρχεία βίντεο, χρησιμοποιήστε κάτι όπως το GTmetrix ή το PageSpeed Insights για να δείτε πού μπορούν να γίνουν βελτιώσεις. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν αναμένετε να έχετε μεγάλη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι εικόνες είναι βελτιστοποιημένες και ότι τυχόν βίντεο ή κινούμενα σχέδια παίζουν όπως θα έπρεπε κατά τη φόρτωση της σελίδας.
πηγή: analytics.google.com
Βεβαιωθείτε ότι ο σύνδεσμος RSS λειτουργεί σωστά. Αυτό θα είναι πολύ σημαντικό εάν έχετε ένα ιστολόγιο και θέλετε οι άνθρωποι να εγγραφούν για ενημερώσεις ή να μοιραστούν το περιεχόμενό σας με το κοινό τους.
Εάν έχετε εγκατεστημένους κωδικούς παρακολούθησης, scripts ή εργαλεία μάρκετινγκ τρίτων στον ιστότοπό σας, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν σφάλματα που εμποδίζουν την εκτέλεσή τους. Ελέγξτε αυτά τα στοιχεία τις τελευταίες ημέρες πριν από την κυκλοφορία, ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε τυχόν σφάλματα προτού προκαλέσουν σημαντικά προβλήματα.
Πρόσθετο παρακολούθησης LiveAgent
Εάν δεν έχετε ήδη ένα, τώρα είναι η ώρα να ενσωματώσετε ένα εργαλείο ανάλυσης (συνιστούμε το Google Analytics). Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε σημαντικές μετρήσεις, όπως από πού προέρχονται οι επισκέπτες και πώς βρίσκουν το δρόμο τους στον ιστότοπό σας. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.
πηγή: analytics.google.com
Εάν θέλετε να είστε βέβαιοι ότι δεν παραβλέπετε τίποτα σημαντικό σχετικά με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, εδώ είναι η λίστα ελέγχου SEO για νέο ιστότοπο.
Εάν ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά, εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής Accelerated Mobile Pages (AMP). Αυτή η νέα πρωτοβουλία της Google θα σας δώσει τεράστια ώθηση στην προβολή και την κατάταξη SEO για κινητές συσκευές. Είναι επιτακτική ανάγκη εάν ο ιστότοπός σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την επισκεψιμότητα από κινητά.
πηγή: amp.dev
Ασφάλεια
Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να διατηρήσετε τον έλεγχο του περιεχομένου του ιστότοπού σας. Πρέπει να μπορείτε να κάνετε αλλαγές όταν χρειάζονται. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την αποτροπή της παραβίασης του ιστότοπού σας. Εάν δεν έχετε τις τεχνικές δεξιότητες για να το κάνετε μόνοι σας, σκεφτείτε να προσλάβετε μια εταιρεία ανάπτυξης ιστού.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποθηκεύσει τα διαπιστευτήρια σύνδεσης του ιστότοπού σας, κ.λπ., όλα σε ένα μέρος όπου θα είναι εύκολα προσβάσιμα και ασφαλή. Εάν τα χάσετε ή δεν τα καταγράψετε σωστά, θα είναι δύσκολο να ξαναχτίσετε τον ιστότοπο σας από την αρχή.
Εάν δεν είστε ο αρχικός συγγραφέας συγκεκριμένων ενοτήτων στον ιστότοπό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε άδεια πνευματικών δικαιωμάτων για την αναπαραγωγή τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν περιέχουν εικόνες ή άλλο περιεχόμενο πολυμέσων (σημειώστε ότι θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης ευρετηριάζουν τον ιστότοπό σας).
Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε μια σελίδα όρων και προϋποθέσεων, καθώς και μια πολιτική απορρήτου. Αυτό θα σας βοηθήσει να προστατεύσετε τον ιστότοπό σας από τυχόν νομικά ζητήματα στο μέλλον, ειδικά εάν εμπλέκονται τρίτα μέρη.
Εάν χρησιμοποιείτε το Google Analytics, βεβαιωθείτε ότι οι εσωτερικές διευθύνσεις IP (δηλαδή αυτές που προέρχονται από το γραφείο σας) δεν περιλαμβάνονται στις αναφορές αναλυτικών στοιχείων για την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. Οι εσωτερικές επισκέψεις θα μπορούσαν να παραμορφώσουν τα αποτελέσματα και τα δεδομένα μπορεί να μην αντικατοπτρίζουν την πραγματική επισκεψιμότητα και τους επισκέπτες του ιστότοπου.
Εάν θέλετε να βελτιώσετε την online ασφάλεια του ιστότοπού σας, εξετάστε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε ένα πιστοποιητικό SSL. Αυτό θα σας δώσει μεγαλύτερη αξιοπιστία και οι επισκέπτες σας μπορούν να είναι σίγουροι ότι βρίσκονται σε έναν ασφαλή ιστότοπο. Ελέγξτε εάν το HTTPS εμφανίζεται στη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας – εάν ναι, σημαίνει ότι ο ιστότοπος είναι ασφαλής.
Εάν δεν χρησιμοποιείτε μια αυτόματη λύση δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας, τότε είναι η ώρα να τη ρυθμίσετε. Πρέπει να δημιουργείτε αντίγραφα ασφαλείας του ιστοτόπου σας τακτικά, ιδανικά μία φορά την εβδομάδα ή πιο συχνά εάν πραγματοποιούνται σημαντικές αλλαγές (π.χ. προστίθενται νέες σελίδες). Αυτό βοηθά στην ελαχιστοποίηση κάθε πιθανής ζημιάς στον ιστότοπό σας.
Αξίζει επίσης να ελέγξετε ότι ο ιστότοπός σας είναι συμβατός όταν πρόκειται για πιθανά νομικά ζητήματα, όπως η προστασία δεδομένων και το απόρρητο. Εάν δεν έχετε την τεχνογνωσία ή το χρόνο να το κάνετε μόνοι σας, σκεφτείτε να προσλάβετε έναν νομικό εμπειρογνώμονα για να σας βοηθήσει.
Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να παρακολουθείτε τον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, μια υπηρεσία όπως το Pingdom θα στείλει ειδοποιήσεις εάν υπάρχουν προβλήματα με τον ιστότοπο ή τη φιλοξενία, ώστε να μπορείτε να τα επιλύσετε γρήγορα και να ελαχιστοποιήσετε τυχόν διακοπές λειτουργίας για τους επισκέπτες.
Μην ξεχάσετε να
Εάν η διαχείριση του περιεχομένου του ιστότοπού σας γίνεται μέσω ενός Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου (για παράδειγμα, WordPress), βεβαιωθείτε ότι το ενημερώνετε στην πιο πρόσφατη έκδοση όποτε είναι δυνατόν. Θα βοηθήσει στην αποφυγή μελλοντικών ζητημάτων ασφαλείας και θα διατηρήσει τα πάντα ομαλά και για τους επισκέπτες.
Σκεφτείτε πώς θα γίνει πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Είναι φιλικό προς το κινητό; Εάν όχι, αντιμετωπίστε το πριν από την κυκλοφορία.
Αφιερώστε χρόνο για να δοκιμάσετε τον νέο σας ιστότοπο για τυχόν προβλήματα με τα πιο συνηθισμένα προγράμματα περιήγησης (Chrome, Firefox και Safari). Οι δοκιμές του προγράμματος περιήγησης θα διασφαλίσουν ότι τυχόν προβλήματα εντοπίζονται πριν από τη λειτουργία του ιστότοπου.
Μην ξεχάσετε να ελέγξετε ξανά ότι όλοι οι εσωτερικοί σας σύνδεσμοι λειτουργούν σωστά και ότι κανένας δεν είναι κατεστραμμένος. Αυτό σημαίνει ότι περνάτε από κάθε σελίδα και ελέγχετε μη αυτόματα ότι όλες οι διευθύνσεις URL συνδέονται στο σωστό μέρος. Θα μπορούσατε επίσης να χρησιμοποιήσετε ένα διαδικτυακό εργαλείο ελέγχου σπασμένων συνδέσμων για να το κάνει για εσάς.
Φροντίστε να συμπεριλάβετε σχετικές παροτρύνσεις για δράση (CTA) σε κάθε σελίδα του νέου σας ιστότοπου. Σας βοηθά να κατευθύνετε το κοινό σας μέσω της περιήγησης του πελάτη στον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε να ενισχύσετε τις μετατροπές σας, χρησιμοποιήστε αυτήν την ευκαιρία για να προσθέσετε σχετικά CTA.
Παραδείγματα CTA του LiveAgent
Ομοίως, εάν χρησιμοποιείτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βεβαιωθείτε ότι κάθε ροή λειτουργεί σωστά. Για παράδειγμα, εάν μοιράζεστε τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι επισκέπτες πρέπει να μπορούν να δουν αυτές τις ενημερώσεις μόλις επιστρέψουν στον ιστότοπό σας. Εάν αυτό δεν συμβαίνει, τότε το κοινό σας μπορεί να μην παραμείνει για πολύ καιρό αναζητώντας αυτό το περιεχόμενο.
Το ιστολόγιο του LiveAgent
Την ημέρα εκκίνησης
Την ημέρα εκκίνησης, θα πρέπει να είστε εντελώς έτοιμοι να ξεκινήσετε. Δεν θα πρέπει να λείπουν σελίδες ή τροποποιήσεις που απαιτούνται. Ελέγξτε ξανά ότι όλα όσα χρειάζεστε για να βγείτε ζωντανά είναι στη θέση τους πριν από την εκκίνηση.
Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε προγραμματίσει μια προώθηση εκκίνησης για ξεκινήσετε την διαφήμιση. Αυτό θα μπορούσε να είναι με τη μορφή μιας καμπάνιας μέσω email, μιας ανάρτησης στο Facebook ή απλώς ενημερώνοντας άλλους ότι ο νέος σας ιστότοπος είναι έτοιμος και λειτουργεί.
Προώθηση LiveAgent στο Facebook
Τέλος, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ενισχύσετε την επισκεψιμότητά σας και να αποκτήσετε περισσότερους επισκέπτες είναι να επενδύσετε στις Google Ads. Το υπέροχο με αυτές τις διαφημίσεις είναι ότι είναι εξαιρετικά στοχευμένες. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα έχετε πάντα ένα σχετικό κοινό για κάθε καμπάνια.
Εάν έχετε χρόνο, σκεφτείτε να γράψετε και ένα δελτίο τύπου. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φέρετε τον νέο σας ιστότοπο εκεί έξω και μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να προσελκύσετε μερικούς συνδέσμους για λόγους SEO.
Σύνοψη της λίστας ελέγχου εκκίνησης ιστότοπου
Θέστε τους στόχους για τον νέο σας ιστότοπο
Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας
Δημιουργήστε ένα σχέδιο περιεχομένου
Δημιουργήστε τη δομή του ιστότοπου
Επιλέξτε ένα κατάλληλο CMS για τον ιστότοπό σας
Δημιουργήστε προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Υπολογίστε τον χρόνο εκκίνησης
Branding ιστότοπου
Προσωπικότητα επωνυμίας
Προτιμήσεις στυλ
Περιεχόμενο πολυμέσων με άδεια χρήσης
Ανταποκρίσιμος σχεδιασμός
Πληροφορίες περιεχομένου πηγής
Διαδρομή μετατροπής
Δοκιμές UX
Συμπιεσμένες εικόνες
Ελέγξτε τις φόρμες επικοινωνίας σας
Σελίδες 404
Διαγραμμένο περιεχόμενο
Πλοήγηση και εσωτερικοί σύνδεσμοι
Επιμέλεια κειμένου
Συνεκτικός σχεδιασμός ιστότοπου
Favicon
Cookies
Ενσωμάτωση με άλλα εργαλεία όπως το LiveAgent
Ενσωματώσεις επί πληρωμή
Χρόνος φόρτωσης
Σύνδεσμος RSS
Κώδικες παρακολούθησης, scripts και πρόσθετα
Ενσωμάτωση λύσεων Analytics
Ενσωμάτωση AMP
Ελέγξτε το περιεχόμενό σας
Αποθηκεύστε στοιχεία σύνδεσης και κωδικούς πρόσβασης
Επαληθεύστε το HTTPS
Κάντε έναν έλεγχο πνευματικών δικαιωμάτων
Συμπεριλάβετε Όρους και Προϋποθέσεις και πολιτική απορρήτου
Εξαιρέστε τις εσωτερικές διευθύνσεις IP από τα αναλυτικά στοιχεία
Βεβαιωθείτε ότι το πιστοποιητικό SSL σας λειτουργεί
Ρυθμίστε μια εφεδρική λύση
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας συμμορφώνεται νομικά
Επενδύστε σε μια υπηρεσία παρακολούθησης
Ενημερώστε το CMS στην πιο πρόσφατη έκδοση
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσβάσιμος
Κάντε δοκιμή για προβλήματα με διαφορετικά προγράμματα περιήγησης
Ελέγξτε ξανά ότι όλες οι διευθύνσεις URL είναι σωστές
Συμπεριλάβετε σχετικές CTA
Βεβαιωθείτε ότι όλες οι ροές μέσων κοινωνικής δικτύωσης λειτουργούν
Ελέγξτε τις σελίδες
Προώθηση εκκίνησης
Google Ads
Δελτίο τύπου
Website launch checklist FAQs
How to announce a new website launch?
It's all about the promotion. Create a buzz and convey a compelling message to your audience. Make an offer your customers can’t refuse. This could be a discount on your services, free samples of products, or exclusive content.
What is a website called before it goes live?
It's called a 'private' website, meaning only people with authorized access can view its contents. On launch day, your new site becomes 'public,' and everyone is able to view it.
How do I promote my new website?
There are many ways to promote your new website. You can use social media, email marketing, or even a press release - just think about what will work best for your target audience and then go with it.
What if my website goes down after launching?
If your site does go down, it's essential to fix the problem as quickly as possible. This is especially true if you're relying on visitors to find your services or products online.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent. Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας. Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Αυτή τη στιγμή φτιάχνουμε τον πίνακα διαχείρισης σας στο LiveAgent...
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Κατάσταση Εγκατάστασης
0%
////////////////////////
Φόρτωση...
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.