Έλεγχος ιστότοπου - Λίστα ελέγχου για την παρακολούθηση του ιστότοπου σας, ασφάλεια, ταχύτητα σελίδας, περιεχόμενο και συμβατότητα με κινητά συσκευή. Επικεντρωθείτε στον έλεγχο των λειτουργιών του ιστότοπου σας για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη.
Έχετε ήδη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά ο αριθμός των επισκεπτών είναι πολύ μικρότερος από ό,τι περιμένατε. Εντοπίζοντας το αδύναμο σημείο στον ιστότοπό σας, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα. Προκειμένου να διατηρήσει τον όγκο των επισκεπτών του δικού μας ιστότοπου, η ομάδα μάρκετινγκ LiveAgent έχει συντάξει μια λίστα ελέγχου με βήματα που εξετάζουμε περιοδικά.
Είναι μια λογική λίστα όλων των εργασιών που πρέπει να κάνετε για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι στα καλύτερά του. Ο έλεγχός σας είναι μια συστηματική επιθεώρηση της λειτουργικότητας του ιστότοπου. Επεξεργαστείτε αυτήν τη λίστα ελέγχου σε τακτά χρονικά διαστήματα όπως σας ταιριάζει και διατηρήστε υψηλή την ποιότητα του ιστότοπού σας.
Ο ιστότοπος είναι το πρόσωπο της επιχείρησης. Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης το γνωρίζει αυτό. Είναι μέσω του ιστότοπου που οι άνθρωποι σχηματίζουν γνώμη για το προϊόν σας και επιλέγουν να το αγοράσουν ή όχι. Στα μάτια του υποψήφιου πελάτη, η ποιότητα της ιστοσελίδας αντιστοιχεί άμεσα με την ποιότητα της εταιρείας και των προϊόντων της. Κατά συνέπεια, η τακτική συντήρηση του ιστότοπού σας είναι ζωτικής σημασίας.
Δεν θέλετε να θέσετε σε κίνδυνο τον επιχειρηματικό σας στόχο παραμελώντας ό,τι μπορείτε να κάνετε. Και επειδή τα εγκόσμια τεχνικά ζητήματα όπως δυσλειτουργικά στοιχεία με δυνατότητα κλικ, διπλό περιεχόμενο, κατεστραμμένοι σύνδεσμοι ή κακή τεχνική απόδοση στέλνουν ένα πολύ λάθος μήνυμα, φροντίστε να τα αποφύγετε. Με αυτήν τη λίστα ελέγχου ελέγχου ιστότοπου, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι όλα γίνονται και ελέγχονται σωστά.
Πελάτης
Οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές και η προσδοκία ότι ένας ιστότοπος είναι υψηλής ποιότητας είναι αυτονόητη. Μια μεμονωμένη αρνητική εμπειρία ιστότοπου μπορεί να τιμωρηθεί σκληρά κάνοντας κλικ μακριά από τον ιστότοπο και μακριά από το προϊόν σας. Γιατί να μην το αποφύγετε αν είναι δυνατόν. Εάν ελέγχετε τακτικά τον ιστότοπό σας, οι πελάτες θα έχουν αυτό που περιμένουν από έναν καλό ιστότοπο, ταχύτητα, αξία περιεχομένου, σαφήνεια και προσβασιμότητα σε συσκευή οποιουδήποτε σχήματος ή μεγέθους.
Ομάδα υποστήριξης πελατών
Ένας ιστότοπος υψηλής ποιότητας κάνει τη διαφορά για μια ομάδα υποστήριξης πελατών. Όχι μόνο επειδή το να έχετε μια ζωντανή συνομιλία ή ένα ζωντανό τηλεφωνικό κέντρο στον ιστότοπό σας είναι το πιο σημαντικό στοιχείο με δυνατότητα κλικ για να επικοινωνήσετε με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών. Αλλά, επίσης, διότι ο ιστότοπός σας μπορεί να περιέχει μια γνωσιακή βάση, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρίσκουν οι ίδιοι τις πληροφορίες που χρειάζονται. Κάνοντας τους πελάτες να αισθάνονται ανεξάρτητοι και άνετα και αποφορτίζοντας την ομάδα υποστήριξης πελατών.
Ομάδα πωλήσεων
Ένας καλός ιστότοπος έχει ακριβείς πληροφορίες προϊόντων και διαφανή τιμολόγηση. Η ομάδα πωλήσεων είναι πιο αποτελεσματική όταν διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία και μια άψογη εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπο βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών.
Είναι σημαντικό ο ιστότοπός σας να εξελίσσεται με συστηματικό τρόπο με την πάροδο του χρόνου, οδηγώντας σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και καλύτερη εμπειρία χρήστη. Κατά την κατασκευή ενός γρήγορου ιστότοπου, μπορούν να γίνουν εύκολα λάθη, επομένως χρησιμοποιούμε εργαλεία για την αυτοματοποίηση της παρακολούθησης και του ελέγχου του ιστότοπου. Δεν είναι δυνατή η μη αυτόματη διαχείριση μεγάλων ιστότοπων όταν φτάσουν σε ένα συγκεκριμένο μέγεθος.
Πέντε εργαλεία μας βοηθούν να κατανοήσουμε τι συμβαίνει στον ιστότοπό μας κάθε μέρα. Ακολουθούν μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους παρακολουθούμε τον ιστότοπό μας:
Η κονσόλα αναζήτησης Google είναι το πιο σημαντικό εργαλείο που χρησιμοποιούμε καθημερινά για να παρακολουθούμε την ποιότητα και την απόδοση των ιστοσελίδων μας.
Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το ακόλουθο ερώτημα αναζήτησης Google για να μάθετε εάν η Google γνωρίζει όλες τις σελίδες στον ιστότοπό σας: site:[ο τομέας σας] (παράδειγμα: site:www.liveagent.com). Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google δείχνουν πόσες σελίδες έχουν ευρετηριαστεί:
Ορίστε μια διαδρομή προς τον χάρτη του ιστότοπού σας στην ενότητα Χάρτες ιστότοπου του ιστότοπού σας, ώστε η Google να βλέπει κάθε σελίδα του ιστότοπού σας:
Η κονσόλα αναζήτησης Google εντοπίζει με ακρίβεια όλα τα σημαντικά σφάλματα και προτείνει βελτιώσεις στον ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένων σφαλμάτων σελιδοποίησης, τεχνικών σφαλμάτων και σελίδων 404:
Ως μέρος της καθημερινής διαδικασίας ελέγχου, παρακολουθήστε την απόδοση του ιστότοπού σας με βάση τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από τους επισκέπτες σας. Κατανοήστε τι αναζητούν οι επισκέπτες πριν επισκεφτούν τη σελίδα σας:
Το Google analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο και πλατφόρμα παρακολούθησης ιστότοπου που συλλέγει δεδομένα σχετικά με τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με τον ιστότοπό σας. Καθώς συλλέγονται τα δεδομένα, το Google analytics τα ταξινομεί σε ευανάγνωστες διαδραστικές αναφορές, τις οποίες βλέπουμε στην πλατφόρμα. Οι αναλυτικές αναφορές μας δίνουν τη δυνατότητα να κατανοήσουμε πώς συμπεριφέρονται οι επισκέπτες μας και να προσαρμόσουμε ανάλογα τη στρατηγική περιεχομένου μας.
Το UrlsLab μας βοηθά να κάνουμε γρήγορο οπτικό έλεγχο όλων των σελίδων μας σε ένα μέρος. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά αυτού του εργαλείου είναι ότι λαμβάνει στιγμιότυπα οθόνης από όλες τις σελίδες του τομέα μας μία φορά την ημέρα, καθώς και παρακολούθηση αυτών των στιγμιότυπων οθόνης. Τα στιγμιότυπα οθόνης του ιστότοπου μας δίνουν τη δυνατότητα να βλέπουμε αλλαγές στο σχεδιασμό μας με την πάροδο του χρόνου και να τις συγκρίνουμε pixel προς pixel. Επιπλέον, καταχωρεί και καταγράφει όλα τα σφάλματα javascript που ενεργοποιούνται στην κονσόλα του προγράμματος περιήγησης, κάτι που βοηθά τους προγραμματιστές ιστού μας να αναπτύξουν σελίδες χωρίς σφάλματα.
Κάντε κύλιση εύκολα στον τομέα σας και εντοπίστε αμέσως τα λάθη σχεδιασμού. Μπορείτε να δείτε την απόδοση σε πραγματικό χρόνο στο URLslab:
Οι αλλαγές σε κάθε διεύθυνση URL καταγράφονται:
Παρακολουθούμε την υποδομή μας με πολλά εσωτερικά εργαλεία, αλλά είναι πάντα καλό να έχουμε ανεξάρτητο εξωτερικό εργαλείο, το οποίο σας ειδοποιεί αμέσως μόλις η σελίδα σας δεν είναι προσβάσιμη. Ένα από τα πιο απλά δωρεάν εργαλεία είναι το uptimerobot.com.
Το Ahrefs.com μας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθούμε τη θέση των σελίδων προορισμού μας στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή μας. Με εξαίρεση την παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών, χρησιμοποιούμε το εργαλείο Site Audit για τον εντοπισμό όλων των σφαλμάτων HTML/CSS που δημιουργούνται από τους κειμενογράφους, τους μεταφραστές ή τους προγραμματιστές μας σε καθημερινή βάση.
Η πρώτη στάση ενός προγράμματος ανίχνευσης μηχανής αναζήτησης κατά την ανίχνευση του ιστότοπού σας είναι το αρχείο www.example.com/robots.txt. Βεβαιωθείτε ότι το robots.txt και ο χάρτης ιστοτόπου σας είναι πάντα προσβάσιμα με την κατάλληλη μορφή.
Για να δοκιμάσουμε το αρχείο robots.txt χρησιμοποιούμε το εργαλείο robots.txt Tester
Ένα σωστό αρχείο robots.txt θα πρέπει να περιέχει την οδηγία Χάρτη ιστοτόπου που να δείχνει τον χάρτη ιστότοπου του ιστότοπού σας. Παράδειγμα:
Χάρτης ιστότοπου: /sitemap_index.xml
Για την επικύρωση του χάρτη ιστότοπου χρησιμοποιούμε την κατάσταση Google Search Console Sitemap:
Χρήση πιστοποιητικού SSL – Η κατοχή πιστοποιητικού SSL είναι απαραίτητη. Οι ασφαλείς ιστότοποι (https έναντι http) κατατάσσονται υψηλότερα από τους ιστότοπους χωρίς SSL. Υπάρχουν πολλές αρχές που εκδίδουν πιστοποιητικά SSL, αλλά βασιζόμαστε στο Letsencrypt, μια δωρεάν υπηρεσία.
Επικύρωση πιστοποιητικού SSL – Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα έγκυρο και ισχυρό πιστοποιητικό SSL στον ιστότοπό σας. Για την επικύρωση πιστοποιητικού SSL χρησιμοποιούμε εργαλεία από τα εργαστήρια SSL
Έλεγχος κακόβουλου λογισμικού -Δεν θέλετε να φιλοξενήσετε παραβιασμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Ο έλεγχος του ιστότοπού μας περιλαμβάνει έλεγχο Αναφοράς Διαφάνειας Google.
Μόνο το μοναδικό και πολύτιμο περιεχόμενο θα λαμβάνεται υπόψη από την Google κατά την κατάταξη της σελίδας σας υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προτού βελτιστοποιήσετε το υπάρχον περιεχόμενο ή δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο, αφαιρέστε όλο το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας από τον τομέα σας. Καταργώντας περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας, μπορείτε να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα και να εξοικονομήσετε πόρους που απαιτούνται για τη συντήρηση και τις μεταφράσεις.
Το αν η ομάδα περιεχομένου σας πρέπει να χειριστεί 100 σελίδες υψηλής ποιότητας ή 20.000 σελίδες μέτριας ποιότητας κάνει τεράστια διαφορά. Το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας θα καταναλώσει πολλούς πόρους, όπως η μετάφραση του ιστότοπού σας σε πολλές γλώσσες και η διατήρηση εσωτερικών συνδέσμων.
Πώς να αναγνωρίσετε σελίδες με χαμηλή ποιότητα;
Για να κατανοήσετε πώς αξιολογεί η Google την ποιότητα του περιεχομένου, διαβάστε τις γενικές οδηγίες για τη διαδικασία αξιολόγησης ποιότητας αναζήτησης.
Η Google θεωρεί ότι η ταχύτητα της σελίδας σας, μαζί με την ποιότητα του περιεχομένου, είναι ένα από τα πιο σημαντικά σημάδια κατάταξης. Οι επισκέπτες σας δεν θα περιμένουν περισσότερο από 3-5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει η σελίδα. Εάν δεν παραδοθεί εγκαίρως, θα μεταβούν σε άλλο ιστότοπο για να βρουν απαντήσεις.
Πώς να παρακολουθείτε την ταχύτητα της σελίδας;
Παρακολουθήστε την ταχύτητα της σελίδας με την Αναφορά Ταχύτητας Ιστότοπου του Google Analytics. Αυτό το εργαλείο σάς βοηθά να προσδιορίσετε τις πιο αργές σελίδες, γεωγραφικές περιοχές και προγράμματα περιήγησης που παρέχουν το περιεχόμενό σας αργά.
Πώς να βελτιώσετε την ταχύτητα της σελίδας;
Το PageSpeed Insights έχει τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις για το πώς να επιταχύνετε τη σελίδα σας, αλλά εδώ είναι οι κορυφαίες προτάσεις μας για το πώς να διατηρήσετε τη σελίδα σας γρήγορη:
Η Google προσφέρει πολλά εργαλεία για τον έλεγχο της συμβατότητας του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας με πλατφόρμες για κινητές συσκευές. Ένα από αυτά είναι το Mobile-Friendly Test. Αφού εισαγάγετε τη διεύθυνση URL σας, λαμβάνετε ένα άμεσο αποτέλεσμα συμβατότητας.
Η αναφορά ευχρηστίας για κινητά στο Google Search Console είναι ένα άλλο εργαλείο που χρησιμοποιούμε περιοδικά για την παρακολούθηση της χρηστικότητας για κινητά. Η αναφορά μας παρέχει λεπτομερείς προτάσεις σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης των σφαλμάτων χρηστικότητας για κινητά που εντοπίζει η Google κατά την ανίχνευση.
Τα πιο κρίσιμα μέρη του ιστότοπού μας ελέγχονται περιοδικά χρησιμοποιώντας το BrowserStack για την προσομοίωση μιας μεγάλης ποικιλίας πλατφορμών και λειτουργικών συστημάτων για κινητές συσκευές. Είναι ένα βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη, αλλά το βρίσκουμε επίσης χρήσιμο κατά τη διάρκεια τυπικών ελέγχων συμβατότητας με κινητά.
Ως μέρος της δέσμευσής μας να κάνουμε τον ιστότοπό μας προσβάσιμο σε άτομα με δυσκολίες, τον αξιολογούμε στο WebAIM, ένα δωρεάν εργαλείο για την αξιολόγηση των προτύπων προσβασιμότητας του ιστότοπου, ανάλογα με τις ανάγκες.
Λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων
Η διεξαγωγή ελέγχου κειμένου είναι σημαντική για να αποφευχθεί η χρήση λανθασμένων γραμματοσειρών ή ευθυγραμμίσεων, που μπορεί να καταστρέψουν την επαγγελματική εμφάνιση του σχεδίου. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το κείμενο είναι ευανάγνωστο και καλομορφοποιημένο, και ότι υπάρχει αρκετή αντίθεση μεταξύ του κειμένου και των στοιχείων του φόντου/περιβάλλοντος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Adobe Photoshop και το Adobe Illustrator για να δημιουργήσετε και να επεξεργαστείτε κείμενο.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Η προσφορά γλωσσικών παραλλαγών σε επιχειρήσεις μπορεί να αυξήσει την πελατεία και οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να βοηθήσουν στη δρομολόγηση κλήσεων. Η ενσωμάτωση νέων υπαλλήλων μέσω καθιερωμένης διαδικασίας μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
The article discusses setting clear customer service expectations and establishing work hours, using LiveAgent software and workforce management tools. It emphasizes the importance of informing customers of business hours and potential delays in support, and suggests a friendly approach for optimal customer experience. LiveAgent and spreadsheet tools are recommended for tracking work hours and productivity.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
The article discusses how businesses can improve their customer service by setting goals, predicting and addressing issues, seeking feedback from customers, and using quality assurance checklists. It emphasizes the importance of effective communication skills and listening to customer feedback to continuously improve service quality.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.