page analysis on screen

Λίστα ελέγχου Έλεγχος ιστότοπου

Έχετε ήδη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά ο αριθμός των επισκεπτών είναι πολύ μικρότερος από ό,τι περιμένατε. Εντοπίζοντας το αδύναμο σημείο στον ιστότοπό σας, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα. Προκειμένου να διατηρήσει τον όγκο των επισκεπτών του δικού μας ιστότοπου, η ομάδα μάρκετινγκ LiveAgent έχει συντάξει μια λίστα ελέγχου με βήματα που εξετάζουμε περιοδικά.

Τι είναι μια λίστα ελέγχου ελέγχου ιστότοπου;

Είναι μια λογική λίστα όλων των εργασιών που πρέπει να κάνετε για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι στα καλύτερά του. Ο έλεγχός σας είναι μια συστηματική επιθεώρηση της λειτουργικότητας του ιστότοπου. Επεξεργαστείτε αυτήν τη λίστα ελέγχου σε τακτά χρονικά διαστήματα όπως σας ταιριάζει και διατηρήστε υψηλή την ποιότητα του ιστότοπού σας.

Η σημασία μιας λίστας ελέγχου ελέγχου ιστότοπου

Ο ιστότοπος είναι το πρόσωπο της επιχείρησης. Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης το γνωρίζει αυτό. Είναι μέσω του ιστότοπου που οι άνθρωποι σχηματίζουν γνώμη για το προϊόν σας και επιλέγουν να το αγοράσουν ή όχι. Στα μάτια του υποψήφιου πελάτη, η ποιότητα της ιστοσελίδας αντιστοιχεί άμεσα με την ποιότητα της εταιρείας και των προϊόντων της. Κατά συνέπεια, η τακτική συντήρηση του ιστότοπού σας είναι ζωτικής σημασίας.

Δεν θέλετε να θέσετε σε κίνδυνο τον επιχειρηματικό σας στόχο παραμελώντας ό,τι μπορείτε να κάνετε. Και επειδή τα εγκόσμια τεχνικά ζητήματα όπως δυσλειτουργικά στοιχεία με δυνατότητα κλικ, διπλό περιεχόμενο, κατεστραμμένοι σύνδεσμοι ή κακή τεχνική απόδοση στέλνουν ένα πολύ λάθος μήνυμα, φροντίστε να τα αποφύγετε. Με αυτήν τη λίστα ελέγχου ελέγχου ιστότοπου, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι όλα γίνονται και ελέγχονται σωστά.

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από μια λίστα ελέγχου ελέγχου ιστότοπου;

  • Πελάτης

Οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές και η προσδοκία ότι ένας ιστότοπος είναι υψηλής ποιότητας είναι αυτονόητη. Μια μεμονωμένη αρνητική εμπειρία ιστότοπου μπορεί να τιμωρηθεί σκληρά κάνοντας κλικ μακριά από τον ιστότοπο και μακριά από το προϊόν σας. Γιατί να μην το αποφύγετε αν είναι δυνατόν. Εάν ελέγχετε τακτικά τον ιστότοπό σας, οι πελάτες θα έχουν αυτό που περιμένουν από έναν καλό ιστότοπο, ταχύτητα, αξία περιεχομένου, σαφήνεια και προσβασιμότητα σε συσκευή οποιουδήποτε σχήματος ή μεγέθους.

  • Ομάδα υποστήριξης πελατών

Ένας ιστότοπος υψηλής ποιότητας κάνει τη διαφορά για μια ομάδα υποστήριξης πελατών. Όχι μόνο επειδή το να έχετε μια ζωντανή συνομιλία ή ένα ζωντανό τηλεφωνικό κέντρο στον ιστότοπό σας είναι το πιο σημαντικό στοιχείο με δυνατότητα κλικ για να επικοινωνήσετε με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών. Αλλά, επίσης, διότι ο ιστότοπός σας μπορεί να περιέχει μια γνωσιακή βάση, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρίσκουν οι ίδιοι τις πληροφορίες που χρειάζονται. Κάνοντας τους πελάτες να αισθάνονται ανεξάρτητοι και άνετα και αποφορτίζοντας την ομάδα υποστήριξης πελατών.

  • Ομάδα πωλήσεων

Ένας καλός ιστότοπος έχει ακριβείς πληροφορίες προϊόντων και διαφανή τιμολόγηση. Η ομάδα πωλήσεων είναι πιο αποτελεσματική όταν διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία και μια άψογη εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπο βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών.

Εξερευνήστε τη λίστα ελέγχου ελέγχου ιστότοπου

Λίστα ελέγχου Έλεγχος ιστότοπου

Είναι σημαντικό ο ιστότοπός σας να εξελίσσεται με συστηματικό τρόπο με την πάροδο του χρόνου, οδηγώντας σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και καλύτερη εμπειρία χρήστη. Κατά την κατασκευή ενός γρήγορου ιστότοπου, μπορούν να γίνουν εύκολα λάθη, επομένως χρησιμοποιούμε εργαλεία για την αυτοματοποίηση της παρακολούθησης και του ελέγχου του ιστότοπου. Δεν είναι δυνατή η μη αυτόματη διαχείριση μεγάλων ιστότοπων όταν φτάσουν σε ένα συγκεκριμένο μέγεθος.

Εργαλεία παρακολούθησης και επίβλεψης ιστότοπου

Πέντε εργαλεία μας βοηθούν να κατανοήσουμε τι συμβαίνει στον ιστότοπό μας κάθε μέρα. Ακολουθούν μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους παρακολουθούμε τον ιστότοπό μας:

  • υποδομή
  • τεχνική ποιότητα
  • εμπειρία χρήστη
  • περιεχόμενο και λέξεις κλειδιά
  • σχεδιασμός

1. Google search console

Η κονσόλα αναζήτησης Google είναι το πιο σημαντικό εργαλείο που χρησιμοποιούμε καθημερινά για να παρακολουθούμε την ποιότητα και την απόδοση των ιστοσελίδων μας.

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το ακόλουθο ερώτημα αναζήτησης Google για να μάθετε εάν η Google γνωρίζει όλες τις σελίδες στον ιστότοπό σας: site:[ο τομέας σας] (παράδειγμα: site:www.liveagent.com). Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google δείχνουν πόσες σελίδες έχουν ευρετηριαστεί:

Google Search LiveAgent
Προσδιορίστε τις σελίδες που έχουν ευρετηριαστεί από την Αναζήτηση Google

Ορίστε μια διαδρομή προς τον χάρτη του ιστότοπού σας στην ενότητα Χάρτες ιστότοπου του ιστότοπού σας, ώστε η Google να βλέπει κάθε σελίδα του ιστότοπού σας:

Google Search Console - add sitemaps
Προσθέστε όλους τους χάρτες ιστότοπου του ιστότοπού σας

Η κονσόλα αναζήτησης Google εντοπίζει με ακρίβεια όλα τα σημαντικά σφάλματα και προτείνει βελτιώσεις στον ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένων σφαλμάτων σελιδοποίησης, τεχνικών σφαλμάτων και σελίδων 404:

Google Search Console - Coverage, Experience, Errors, Improvements
Διορθώνετε περιοδικά όλα τα σφάλματα που εντοπίζονται από την Αναζήτηση Google για να διατηρούνται οι σελίδες σας στο ευρετήριο αναζήτησης

Ως μέρος της καθημερινής διαδικασίας ελέγχου, παρακολουθήστε την απόδοση του ιστότοπού σας με βάση τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από τους επισκέπτες σας. Κατανοήστε τι αναζητούν οι επισκέπτες πριν επισκεφτούν τη σελίδα σας:

Google Search Console Performance example
Αποτελέσματα αναζήτησης και απόδοση SEO της ιστοσελίδας σας

2. Google analytics

Το Google analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο και πλατφόρμα παρακολούθησης ιστότοπου που συλλέγει δεδομένα σχετικά με τον τρόπο αλληλεπίδρασης των χρηστών με τον ιστότοπό σας. Καθώς συλλέγονται τα δεδομένα, το Google analytics τα ταξινομεί σε ευανάγνωστες διαδραστικές αναφορές, τις οποίες βλέπουμε στην πλατφόρμα. Οι αναλυτικές αναφορές μας δίνουν τη δυνατότητα να κατανοήσουμε πώς συμπεριφέρονται οι επισκέπτες μας και να προσαρμόσουμε ανάλογα τη στρατηγική περιεχομένου μας.

Google Analytics - Realtime

3. UrlsLab

Το UrlsLab μας βοηθά να κάνουμε γρήγορο οπτικό έλεγχο όλων των σελίδων μας σε ένα μέρος. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά αυτού του εργαλείου είναι ότι λαμβάνει στιγμιότυπα οθόνης από όλες τις σελίδες του τομέα μας μία φορά την ημέρα, καθώς και παρακολούθηση αυτών των στιγμιότυπων οθόνης. Τα στιγμιότυπα οθόνης του ιστότοπου μας δίνουν τη δυνατότητα να βλέπουμε αλλαγές στο σχεδιασμό μας με την πάροδο του χρόνου και να τις συγκρίνουμε pixel προς pixel. Επιπλέον, καταχωρεί και καταγράφει όλα τα σφάλματα javascript που ενεργοποιούνται στην κονσόλα του προγράμματος περιήγησης, κάτι που βοηθά τους προγραμματιστές ιστού μας να αναπτύξουν σελίδες χωρίς σφάλματα.

Κάντε κύλιση εύκολα στον τομέα σας και εντοπίστε αμέσως τα λάθη σχεδιασμού. Μπορείτε να δείτε την απόδοση σε πραγματικό χρόνο στο URLslab:

Website Screenshots Audit
Γρήγορη οπτική ανασκόπηση στιγμιότυπων οθόνης ιστότοπου

Οι αλλαγές σε κάθε διεύθυνση URL καταγράφονται:

URLSLAB - URL history
Λάβετε ένα στιγμιότυπο οθόνης για κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας καθημερινά

4. Uptimerobot

Παρακολουθούμε την υποδομή μας με πολλά εσωτερικά εργαλεία, αλλά είναι πάντα καλό να έχουμε ανεξάρτητο εξωτερικό εργαλείο, το οποίο σας ειδοποιεί αμέσως μόλις η σελίδα σας δεν είναι προσβάσιμη. Ένα από τα πιο απλά δωρεάν εργαλεία είναι το uptimerobot.com.

UptimeRobot
Λάβετε ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για διακοπές λειτουργίας του ιστότοπού σας

5. Ahrefs

Το Ahrefs.com μας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθούμε τη θέση των σελίδων προορισμού μας στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή μας. Με εξαίρεση την παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών, χρησιμοποιούμε το εργαλείο Site Audit για τον εντοπισμό όλων των σφαλμάτων HTML/CSS που δημιουργούνται από τους κειμενογράφους, τους μεταφραστές ή τους προγραμματιστές μας σε καθημερινή βάση.

Ahrefs - Rank tracker
Η Ahrefs παρακολουθεί την κατάταξη των πιο σημαντικών λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με τους ιστότοπούς μας

Η πρώτη στάση ενός προγράμματος ανίχνευσης μηχανής αναζήτησης κατά την ανίχνευση του ιστότοπού σας είναι το αρχείο www.example.com/robots.txt. Βεβαιωθείτε ότι το robots.txt και ο χάρτης ιστοτόπου σας είναι πάντα προσβάσιμα με την κατάλληλη μορφή.

Για να δοκιμάσουμε το αρχείο robots.txt χρησιμοποιούμε το εργαλείο robots.txt Tester

robots.txt tester tool
Δοκιμάστε τη μορφή του robots.txt στον τομέα σας

Ένα σωστό αρχείο robots.txt θα πρέπει να περιέχει την οδηγία Χάρτη ιστοτόπου που να δείχνει τον χάρτη ιστότοπου του ιστότοπού σας. Παράδειγμα:

Χάρτης ιστότοπου: /sitemap_index.xml

Για την επικύρωση του χάρτη ιστότοπου χρησιμοποιούμε την κατάσταση Google Search Console Sitemap:

Google Search Console - Sitemap example
Ελέγξτε την κατάσταση επεξεργασίας κάθε χάρτη ιστότοπου του ιστότοπού σας

Χρήση πιστοποιητικού SSL – Η κατοχή πιστοποιητικού SSL είναι απαραίτητη. Οι ασφαλείς ιστότοποι (https έναντι http) κατατάσσονται υψηλότερα από τους ιστότοπους χωρίς SSL. Υπάρχουν πολλές αρχές που εκδίδουν πιστοποιητικά SSL, αλλά βασιζόμαστε στο Letsencrypt, μια δωρεάν υπηρεσία.

Επικύρωση πιστοποιητικού SSL – Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα έγκυρο και ισχυρό πιστοποιητικό SSL στον ιστότοπό σας. Για την επικύρωση πιστοποιητικού SSL χρησιμοποιούμε εργαλεία από τα εργαστήρια SSL

SSL report example
Επικύρωση πιστοποιητικού SSL

Έλεγχος κακόβουλου λογισμικού -Δεν θέλετε να φιλοξενήσετε παραβιασμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Ο έλεγχος του ιστότοπού μας περιλαμβάνει έλεγχο Αναφοράς Διαφάνειας Google.

Safe Browsing on your site checker
Ελέγξτε την κατάσταση Ασφαλούς Περιήγησης του ιστότοπού σας

Μόνο το μοναδικό και πολύτιμο περιεχόμενο θα λαμβάνεται υπόψη από την Google κατά την κατάταξη της σελίδας σας υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Προτού βελτιστοποιήσετε το υπάρχον περιεχόμενο ή δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο, αφαιρέστε όλο το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας από τον τομέα σας. Καταργώντας περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας, μπορείτε να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα και να εξοικονομήσετε πόρους που απαιτούνται για τη συντήρηση και τις μεταφράσεις.

Το αν η ομάδα περιεχομένου σας πρέπει να χειριστεί 100 σελίδες υψηλής ποιότητας ή 20.000 σελίδες μέτριας ποιότητας κάνει τεράστια διαφορά. Το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας θα καταναλώσει πολλούς πόρους, όπως η μετάφραση του ιστότοπού σας σε πολλές γλώσσες και η διατήρηση εσωτερικών συνδέσμων.

Translation domains example
Ο ιστότοπος LiveAgent.com έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 20 γλώσσες

Πώς να αναγνωρίσετε σελίδες με χαμηλή ποιότητα;

  • Αναζητήστε κενές σελίδες (π.χ. σελίδες με λίγες μόνο λέξεις στο κύριο περιεχόμενο ή σελίδες μόνο με μία εικόνα)
  • Διπλότυπο/Αντιγραφημένο περιεχόμενο από άλλους ιστότοπους
  • Περιεχόμενο που δημιουργείται αυτόματα χωρίς πρόσθετη αξία
  • Παλιό περιεχόμενο δεν είναι πλέον σχετικό με το θέμα σας
  • Περιεχόμενο χωρίς εξειδίκευση ή αξιοπιστία
  • Περιεχόμενο που δεν σχετίζεται με τα κύρια θέματα σας
  • Επιβλαβείς σελίδες που δημιουργούνται από κακόβουλο λογισμικό ή άλλο τύπο επίθεσης (π.χ. περιλαμβάνονται στο sitemap.xml, αλλά δεν είναι προσβάσιμες από το κύριο μενού)

Για να κατανοήσετε πώς αξιολογεί η Google την ποιότητα του περιεχομένου, διαβάστε τις γενικές οδηγίες για τη διαδικασία αξιολόγησης ποιότητας αναζήτησης.

Η Google θεωρεί ότι η ταχύτητα της σελίδας σας, μαζί με την ποιότητα του περιεχομένου, είναι ένα από τα πιο σημαντικά σημάδια κατάταξης. Οι επισκέπτες σας δεν θα περιμένουν περισσότερο από 3-5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει η σελίδα. Εάν δεν παραδοθεί εγκαίρως, θα μεταβούν σε άλλο ιστότοπο για να βρουν απαντήσεις.

Πώς να παρακολουθείτε την ταχύτητα της σελίδας;

Παρακολουθήστε την ταχύτητα της σελίδας με την Αναφορά Ταχύτητας Ιστότοπου του Google Analytics. Αυτό το εργαλείο σάς βοηθά να προσδιορίσετε τις πιο αργές σελίδες, γεωγραφικές περιοχές και προγράμματα περιήγησης που παρέχουν το περιεχόμενό σας αργά.

Google Analytics - Page Speed example
Διατηρήστε την ταχύτητα της σελίδας όσο το δυνατόν υψηλότερη

Πώς να βελτιώσετε την ταχύτητα της σελίδας;

Το PageSpeed Insights έχει τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις για το πώς να επιταχύνετε τη σελίδα σας, αλλά εδώ είναι οι κορυφαίες προτάσεις μας για το πώς να διατηρήσετε τη σελίδα σας γρήγορη:

  • Ελέγξτε τις κεφαλίδες προσωρινής αποθήκευσης και χρησιμοποιήστε δίκτυα παράδοσης περιεχομένου (CDN)
  • Βελτιστοποίηση εικόνων (διαστάσεις εικόνας, μορφές αρχείων)
  • Καταργήστε τα αχρησιμοποίητα CSS και Javascript
  • Διατηρήστε τον αριθμό των δευτερευόντων αιτημάτων όσο το δυνατόν χαμηλότερο (π.χ. εξωτερικές βιβλιοθήκες js)
  • Βεβαιωθείτε ότι η απόδοση είναι γρήγορη και για κινητές συσκευές
Page Speed Insights
Εφαρμόστε προτάσεις βελτίωσης ταχύτητας από το PageSpeed ​​Insights

Εργαλεία δοκιμής συμβατότητας για φορητές συσκευές

1. Τεστ φιλικό προς το κινητό

Η Google προσφέρει πολλά εργαλεία για τον έλεγχο της συμβατότητας του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας με πλατφόρμες για κινητές συσκευές. Ένα από αυτά είναι το Mobile-Friendly Test. Αφού εισαγάγετε τη διεύθυνση URL σας, λαμβάνετε ένα άμεσο αποτέλεσμα συμβατότητας.

Mobile-Friendly Test - Google
Ελέγξτε γρήγορα εάν ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά

2. Google Search Console – Ευχρηστία για κινητά

Η αναφορά ευχρηστίας για κινητά στο Google Search Console είναι ένα άλλο εργαλείο που χρησιμοποιούμε περιοδικά για την παρακολούθηση της χρηστικότητας για κινητά. Η αναφορά μας παρέχει λεπτομερείς προτάσεις σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης των σφαλμάτων χρηστικότητας για κινητά που εντοπίζει η Google κατά την ανίχνευση.

Mobile usability report example
Αναφορά χρηστικότητας για κινητά στο Google Search Console

3. BrowserStack

Τα πιο κρίσιμα μέρη του ιστότοπού μας ελέγχονται περιοδικά χρησιμοποιώντας το BrowserStack για την προσομοίωση μιας μεγάλης ποικιλίας πλατφορμών και λειτουργικών συστημάτων για κινητές συσκευές. Είναι ένα βασικό εργαλείο για την ανάπτυξη, αλλά το βρίσκουμε επίσης χρήσιμο κατά τη διάρκεια τυπικών ελέγχων συμβατότητας με κινητά.

BrowserStack
Το BrowserStack προσομοιώνει πολλές πλατφόρμες για κινητές συσκευές και εκδόσεις λειτουργικού συστήματος
BrowserStak - Page simulation

Ως μέρος της δέσμευσής μας να κάνουμε τον ιστότοπό μας προσβάσιμο σε άτομα με δυσκολίες, τον αξιολογούμε στο  WebAIM, ένα δωρεάν εργαλείο για την αξιολόγηση των προτύπων προσβασιμότητας του ιστότοπου, ανάλογα με τις ανάγκες.

Accessibility Standards

Σύνοψη της λίστας ελέγχου του ιστότοπου:

  • Παρακολουθήστε τους επισκέπτες και παρακολουθήστε τον ιστότοπό σας
  • Ελέγξτε το robots.txt και τον χάρτη ιστότοπου
  • Ασφαλίστε τον ιστότοπό σας
  • Αφαιρέστε περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας
  • Βελτιώστε την ταχύτητα σελίδας
  • Ελέγξτε τη συμβατότητα και την ανταπόκριση με κινητά
  • Αξιολογήστε την προσβασιμότητα του ιστότοπου

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo