Woman blogging

Λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών

Πλοήγηση

Λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών

22
Σύμπτυξη όλων Ανάπτυξη όλων

Είστε blogger, υπεύθυνος στρατηγικής περιεχομένου ή βελτιστοποιητής μετατροπών που θέλετε να δημιουργήσετε έναν δελεαστικό μαγνήτη δυνητικών πελατών;

Χρησιμοποιήστε αυτήν τη λίστα ελέγχου για να διασφαλίσετε ότι διαθέτετε όλα τα στοιχεία μίας επιτυχημένης προσέλκυσης δυνητικών πελατών.

Η σημασία της λίστας ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών

Η προσέλκυση δυνητικών πελατών είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να δημιουργήσετε κατάλληλους δυνητικούς πελάτες και να βελτιώσετε τις μετατροπές σύμφωνα με το HubSpot, και συμφωνούμε απόλυτα. Δεν αρκεί πλέον να δημιουργείτε μια υπέροχη ανάρτηση ιστολογίου και να ζητάτε από τους άλλους τη διεύθυνση email τους.

Η πρόκληση είναι η δημιουργία προσελκύσεων που πραγματικά λειτουργούν. Δεδομένου ότι η όλη διαδικασία είναι αρκετά περίπλοκη, προσπαθούμε να την απλοποιήσουμε για εσάς όσο το δυνατόν περισσότερο.

Η λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας βοηθά να καλύψετε όλες τις πτυχές της δημιουργίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών που θα μετατρέψει τους υποψήφιους πελάτες σε πελάτες που πληρώνουν και θα τους ωθήσει στο ταξίδι του αγοραστή.

Ποιος μπορεί να ωφεληθεί από μια λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

Όλοι όσοι θέλουν να δημιουργήσουν μία αποτελεσματική προσέλκυση δυνητικών πελατών. Αυτή η λίστα ελέγχου θα σας βοηθήσει να επαληθεύσετε ότι έχετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία στη θέση τους.

  • Bloggers: για να αναπτύξουν τις λίστες διευθύνσεων email τους.
  • Σχεδιαστές Στρατηγικής Περιεχομένου: για βελτίωση των μετατροπών με μία καλοφτιαγμένη προσέλκυση δυνητικών πελατών.
  • Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων: για να προσελκύσουν περισσότερους υποψήφιους πελάτες και να δημιουργήσουν μία δημοφιλή προσέλκυση δυνητικών πελατών που λειτουργεί.
  • Διευθυντές προσλήψεων: για να αυξηθεί ο αριθμός των ποιοτικών υποψηφίων.
  • Επιχειρήσεις B2B: για τη δημιουργία B2B αγοραστών μέσω, π.χ., στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου.

Εξερευνήστε τη λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών

Λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών
Βεβαιωθείτε ότι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας είναι σχετική με το σωστό κοινό ρωτώντας τον εαυτό σας, “Για ποιον θα είναι χρήσιμο;”.

Γιατί είναι σημαντική η επιλογή του κοινού-στόχου σας;

Εάν η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας δεν είναι σχετική με το κοινό-στόχο, θα είναι λιγότερο πιθανό να ενδιαφέρονται αρκετά για να εγγραφούν και να ασχοληθούν μαζί του.
Target audience illustration
Είναι καλύτερο να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο (πηγή: ringcentral.com)

Πώς να επιλέξετε το κοινό-στόχο σας;

Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα για να κάνετε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας πιο σχετική με το σωστό κοινό:
  • Κάντε κάποια έρευνα σχετικά με το ποιο είναι το κοινό-στόχος σας και τι τους ενδιαφέρει.
  • Κοιτάξτε τις προσελκύσεις δυνητικών πελατών του ανταγωνιστή σας και δείτε τι προσφέρουν. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή το Google για να τα αναζητήσετε και να μάθετε με ποιον σχετίζονται.
  • Εάν έχετε υπάρχοντες πελάτες, ρωτήστε τους εάν οι τρέχοντες προσελκύσεις δυνητικών πελατών θα τους ήταν χρήσιμοι. Αυτό θα σας δώσει κάποια εικόνα για το ποιος άλλος μπορεί να θέλει να διαβάσει τον ίδιο τύπο περιεχομένου.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να επιλέξετε το κοινό-στόχο σας;

  • μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • έρευνες
  • αναζήτηση Google
Ποιο είναι το κύριο όφελος που θα αποκομίσουν οι δυνητικοί πελάτες από την εγγραφή και την ενασχόληση με την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας;

Γιατί είναι σημαντικός ο καθορισμός της πρότασης αξίας σας;

Η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας δεν θα είναι αποτελεσματική εάν προσφέρει κάτι ανεκτίμητο στο κοινό-στόχο σας. Επομένως, η αξία της πρότασής σας πρέπει να ξεχωρίζει και να τους μιλάει απευθείας.
LiveAgent value proof
Παράδειγμα τιμών LiveAgent

Πώς μπορείτε να προσδιορίσετε την αξία της πρότασής σας;

  • Σκεφτείτε τι κάνει το προϊόν ή την υπηρεσία σας να διαφέρει από εκείνα των ανταγωνιστών σας.
  • Ποια είναι τα πιο σημαντικά σημεία δυσκολίας που βιώνει το κοινό-στόχο σας;
  • Με τι δυσκολεύονται το οποίο μπορείτε να τους βοηθήσετε να λύσουν;

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να προσδιορίσετε την πρόταση αξίας;

  • έρευνα ανταγωνιστών
  • έρευνα πελατών
  • συνεντεύξεις
Ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σκέφτεστε ποια εργαλεία και πόρους θα χρειαστείτε για να δημιουργήσετε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών. Μπορεί να περιλαμβάνουν λογισμικό, γραφικά, γραμματοσειρές ή ακόμα και επεξεργάσιμα πρότυπα, εάν χρησιμοποιείτε μια συγκεκριμένη μορφή, όπως ένα ebook.
Knowledge Base Templates
Οι δωρεάν πόροι και τα εργαλεία είναι εύχρηστα

Γιατί είναι σημαντική η αξιολόγηση των πόρων και των εργαλείων;

Εάν δεν έχετε τα απαραίτητα εργαλεία και πόρους που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας, θα είναι δύσκολο (ή αδύνατο) να το κάνετε. Η έλλειψη των κατάλληλων εργαλείων μπορεί επίσης να επιβραδύνει τη διαδικασία δημιουργίας, πράγμα που σημαίνει ότι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας μπορεί να μην είναι έτοιμη έγκαιρα για εκκίνηση.

Πώς να χειριστείτε την αξιολόγηση των πόρων και των εργαλείων;

  • Εάν δεν είστε σίγουροι ποια εργαλεία και πόρους χρειάζεστε, κάντε κάποια έρευνα στο διαδίκτυο ή ρωτήστε άλλους επαγγελματίες στον τομέα σας.
  • Αναζητήστε πρότυπα ή λογισμικό που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τη διαδικασία δημιουργίας πιο απλή.
  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες κάποιες από τις εργασίες εάν δεν έχετε το χρόνο ή τους πόρους να κάνετε τα πάντα μόνοι σας.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να αξιολογήσετε τους πόρους και τα εργαλεία;

  • αναζήτηση Google
  • έρευνα ανταγωνιστών
  • συνεντεύξεις
Ένα περίγραμμα προσέλκυσης δυνητικών πελατών μπορεί να είναι χρήσιμο εάν δημιουργείτε κάτι πιο περίπλοκο, όπως ένα διαδικτυακό μάθημα ή οδηγό (το περίγραμμα θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το έργο σε καλό δρόμο).

Γιατί είναι σημαντικό το περίγραμμα μίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

Ένα περίγραμμα σας αναγκάζει να σκεφτείτε το περιεχόμενό σας και να επιλύσετε τυχόν παραμορφώσεις πριν προχωρήσετε. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσδιορίσετε πόσο μεγάλη θα είναι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.
Project plan and review
Το σχέδιο και το περίγραμμα μπορούν να βοηθήσουν στην επιτυχή ολοκλήρωση (πηγή: wrike.com)

Πώς να προετοιμάσετε ένα περίγραμμα προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

  • Ξεκινήστε γράφοντας τα κύρια σημεία που θέλετε να καλύψετε στην προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.
  • Στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα πρόχειρο χρονοδιάγραμμα για το πότε πρέπει να καλύπτεται κάθε σημείο.
  • Εάν χρειάζεται, αναλύστε κάθε σημείο με περισσότερες λεπτομέρειες για να δημιουργήσετε ξεχωριστές ενότητες μέσα στην προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε ένα περίγραμμα προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

  • Word
  • λογισμικό παρουσίασης (π.χ. PowerPoint)
  • εργαλείο χαρτογράφησης μυαλού
  • έρευνα/συνεντεύξεις
Αφού προσδιορίσετε ποιος θα είναι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας και με ποιον σχετίζεται, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε την πραγματική διαδικασία δημιουργίας. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι ενεργό, πολύτιμο και χρήσιμο για το κοινό-στόχο σας.
Content email templates
Το δημιουργικό και σχετικό περιεχόμενο είναι ακαταμάχητο

Γιατί είναι σημαντική η δημιουργία ακαταμάχητου περιεχομένου;

Χρειάζεστε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών που θα ωφελήσει πραγματικά τους δυνητικούς πελάτες σας, εάν θέλετε να γίνουν μελλοντικοί πελάτες σας.

Πώς να δημιουργήσετε ακαταμάχητο περιεχόμενο;

  • Μην φοβάστε να σκεφτείτε αντισυμβατικά. Η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας μπορεί να πάρει πολλές διαφορετικές μορφές, αλλά πρέπει πάντα να έχει αξία και να βοηθά τους πελάτες σας να λύσουν τα προβλήματά τους. Μπορεί ακόμη και να μετατραπεί σε κάτι μεγαλύτερο εάν έχετε αρκετό ενδιαφέρον από τους συνδρομητές.
  • Διαχωρίστε το περιεχόμενο με εικόνες, αρχεία ήχου, infographics και βίντεο για να το κάνετε ελκυστικό.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε ακαταμάχητο περιεχόμενο;

  • εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου όπως το Canva, το Adobe Photoshop ή το Adobe Illustrator
  • Google Docs
Μόλις τα έχετε όλα έτοιμα, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού για την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας. Εδώ θα πάνε οι πιθανοί συνδρομητές για να μάθουν περισσότερα σχετικά με το τι είναι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας και πώς μπορούν να την αποκτήσουν.

Γιατί είναι σημαντική η δημιουργία μιας σελίδας προορισμού για προσέλκυση δυνητικών πελατών;

Μια σελίδα προορισμού είναι ένα ζωτικό μέρος της διαδικασίας δημιουργίας δυνητικών πελατών. Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι πιθανοί συνδρομητές, επομένως πρέπει να είναι εντυπωσιακό και πειστικό.
LiveAgent landing page
Σελίδα προορισμού Live Agent

Πώς να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού για προσέλκυση δυνητικών πελατών;

  • Σκεφτείτε ποιο σχέδιο και διάταξη θα λειτουργούσαν καλύτερα για την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.
  • Συμπεριλάβετε σαφείς και συνοπτικές πληροφορίες για να πείσετε τους συνδρομητές να κάνουν το επόμενο βήμα.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού;

  • Landingi.com ή οποιοδήποτε άλλο εργαλείο δημιουργίας σελίδων προορισμού
  • πρότυπα σελίδας προορισμού
Τώρα που έχετε το περιεχόμενο, πρέπει να αποφασίσετε πώς θα διανεμηθεί.

Γιατί είναι σημαντική η μορφοποίηση;

Αυτό θα εξασφαλίσει ότι όλα φαίνονται περιποιημένα και επαγγελματικά όταν αποστέλλονται στους συνδρομητές.
Marketing Email Templates
Τα email πρέπει να φαίνονται επαγγελματικά και να είναι ευανάγνωστα

Πώς να μορφοποιήσετε την παράδοση ή τη δημοσίευση email;

  • Εάν δημιουργείτε ένα PDF, βεβαιωθείτε ότι η διάταξη και η σχεδίαση είναι επαγγελματική και εύκολη στην πλοήγηση.
  • Εάν στέλνετε ένα email, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο ή να σχεδιάσετε κάτι οπτικά ελκυστικό που να τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων.

Ποια εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν στη μορφοποίηση για παράδοση/δημοσίευση email;

  • MailChimp
  • Adobe InDesign
  • Adobe Photoshop
Μόλις δημοσιευτεί η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας, θα πρέπει να ελέγξετε την απόδοσή της. Μετρήστε τα αποτελέσματα και συγκρίνετε διαφορετικές παραλλαγές προσέλκυσης δυνητικών πελατών. Δοκιμάστε, μάθετε και βελτιώστε.

Γιατί είναι σημαντικές οι δοκιμές και τα αποτελέσματα μέτρησης;

Θα πρέπει να δοκιμάσετε και να μετρήσετε τα αποτελέσματα της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας για να δείτε ποια παραλλαγή αποδίδει καλύτερα. Αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των προσελκύσεων δυνητικών πελατών σας στο μέλλον.
Analytics overview LiveAgent
Επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων του LiveAgent

Πώς να δοκιμάσετε και να μετρήσετε τα αποτελέσματα της προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

  • Δοκιμάστε διαφορετικές παραλλαγές της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας.
  • Παρακολουθήστε τις προοπτικές που αποκτάτε από τις προσελκύσεις δυνητικών πελατών σας για μια χρονική περίοδο. Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε ποια παραλλαγή είναι η καλύτερη για την επιχείρησή σας και τι αναζητούν οι άνθρωποι χωρίς πληρωμή.
  • Συνεχίστε με αυτήν τη λίστα ελέγχου για να μάθετε πώς να μετράτε την επιτυχία της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δοκιμή και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας;

  • Google Analytics
  • έρευνες μέσω email
  • Hotjar για να παρακολουθήσετε πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι με την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας
Όταν έχετε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών που λειτουργεί καλά, ήρθε η ώρα να την προωθήσετε. Μοιραστείτε την στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην υπογραφή του email σας και χρησιμοποιήστε το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Γιατί είναι σημαντική η προώθηση μίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

Εάν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν για την προσέλκυση σας, δεν θα εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας κ.λπ. Για να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητά του, πρέπει να την προωθήσετε.
LiveAgent social media customer service
Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης του LiveAgent

Πώς να χειριστείτε την προώθηση προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

  • Μοιραστείτε τη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Προσθέστε τη στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας.
  • Στείλτε ένα email που προωθεί την προσέλκυση δυνητικών πελατών.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας;

  • Kontentino για να σας βοηθήσει να προγραμματίσετε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • MailChimp για να δημιουργήσετε και να στείλετε μια καμπάνια email που προωθεί προσέλκυση δυνητικών πελατών.
  • AWeber για να προσθέσετε μια φόρμα εγγραφής για την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας.

Η λίστα ελέγχου δημιουργίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών

Η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας θα πρέπει να υπόσχεται ότι θα προσφέρει κάτι που θέλει ή χρειάζεται το κοινό σας.

Γιατί είναι σημαντικός ένας τίτλος προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

Δημιουργήστε τίτλους προσέλκυσης που είναι συναρπαστικοί και κάνουν το κοινό σας να θέλει να μάθει περισσότερα.
types of titles
Δημιουργική και ελκυστική σημασία τίτλου (πηγή: yorksj.ac.uk)

Πώς να βρείτε έναν τίτλο προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

Σκεφτείτε ποια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι υποψήφιοί πελάτες σας αυτή τη στιγμή. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να βοηθήσετε στην αντιμετώπισή τους και βεβαιωθείτε ότι αυτή η λύση είναι κάτι που θα τους κρατήσει δεσμευμένους μαζί σας μακροπρόθεσμα.

Ποια είναι τα καλύτερα εργαλεία για να δημιουργήσετε τίτλους προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σας βοηθήσουν να βρείτε εξαιρετικούς τίτλους προσέλκυσης δυνητικών πελατών. Μερικά δημοφιλή περιλαμβάνουν:
  • BuzzSumo
  • Google AdWords Keyword Planner
  • Answer the Public
Δεν υπάρχει ένα “σωστό σημείο” όσον αφορά το μήκος μίας προσέλκυση δυνητικών πελατών, αλλά όλα εξαρτώνται μάλλον από τον τύπο της προσέλκυσης δυνητικών πελατών που θα φτιάξετε.

Γιατί έχει σημασία το μήκος μίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

Η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλη για να παρέχει αξία, αλλά όχι τόσο μεγάλη ώστε να καταστεί χαοτική.
WordPress article details
Οι λεπτομέρειες του άρθρου WordPress θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην παρακολούθηση του αριθμού λέξεων

Πώς να βρείτε τον ιδανικό αριθμό λέξεων;

Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στοχεύσετε σε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών μεγέθους λίγων σελίδων. Οτιδήποτε πιο σύντομο από αυτό, και μπορεί να μην παρέχετε αρκετή αξία. Οτιδήποτε μεγαλύτερο από αυτό, και κινδυνεύετε να χάσετε την προσοχή των αναγνωστών προτού έχουν την ευκαιρία να εγγραφούν.

Ποια εργαλεία μετρούν τις λέξεις;

Υπάρχει μια λειτουργία μέτρησης λέξεων σε κάθε επεξεργαστή κειμένου, η οποία είναι απλή στη χρήση.
Αυτό είναι ένα κρίσιμο βήμα για τη μορφοποίηση κειμένων ώστε να είναι εύκολα κατανοητά.

Γιατί είναι σημαντικό να κάνετε διαλείμματα σε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών;

Τα διαλείμματα σε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών σας σε μικρότερα κομμάτια διευκολύνει την κατανόηση και την αποδοχή από τους αναγνώστες.

Πώς να εισάγετε τα διαλείμματα σε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών;

Εάν για παράδειγμα η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας είναι μια λίστα βημάτων σε μια διαδικασία, τότε η συμπερίληψη μιας εικόνας για κάθε στάδιο θα βοηθήσει τον αναγνώστη να οπτικοποιήσει πώς λειτουργεί και να θυμάται το καθένα πιο εύκολα.
Website wireframe illustration
Χρησιμότητα σωστής αναλογίας κειμένου προς εικόνα

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε διαλείμματα σε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών;

Μερικές δημοφιλείς μέθοδοι διάσπασης του περιεχομένου προσέλκυσης πελατών περιλαμβάνουν:
  • λίστες
  • επικεφαλίδες και υπότιτλους
  • έντονο κείμενο
  • πλάγια γραφή
  • εικόνες
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν γράφετε ένα περιεχόμενο μεγάλης μορφής για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
Keywords graphic
Η συμπερίληψη λέξεων-κλειδιών θα βοηθήσει τον ιστότοπο να κατατάσσεται καλύτερα

Γιατί είναι σημαντική η συμπερίληψη λέξεων-κλειδιών;

Για να βοηθήσετε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας να κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.

Πώς να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά;

Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά-στόχους στον τίτλο και σε όλο το έγγραφο. Οι κύριες λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να περιλαμβάνονται στην πρώτη παράγραφο της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας.

Ποια εργαλεία σας βοηθούν να βρείτε λέξεις-κλειδιά;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά διαφορετικά εργαλεία για να βρείτε σχετικές λέξεις-κλειδιά, όπως το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Adwords της Google.
Η προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων είναι η πρακτική της συμπερίληψης συνδέσμων στο περιεχόμενο της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας που οδηγούν σε άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας.

Γιατί είναι σημαντική η προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων;

Η παροχή πρόσθετου περιεχομένου στους αναγνώστες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση και τη διατήρηση, καθώς και να βοηθήσετε στην αύξηση της επισκεψιμότητας προς το άλλο περιεχόμενό σας.

Πώς να προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους;

Κάθε κεφάλαιο του εγγράφου προσέλκυσης δυνητικών πελατών θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον έναν εσωτερικό σύνδεσμο.
Internal linking illustration
Η προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων έχει πολλά οφέλη

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε εσωτερικούς συνδέσμους;

Μερικές δημοφιλείς μέθοδοι προσθήκης εσωτερικών συνδέσμων περιλαμβάνουν:
  • κείμενο με υπερσύνδεσμο
  • υποσημειώσεις
Η μορφή της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας θα πρέπει να επιλέγεται με βάση το πώς θέλετε να φαίνεται και να την νιώθουν.

Γιατί είναι σημαντική η μορφή;

Η μορφοποίηση της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας είναι εξίσου σημαντική με το ίδιο το περιεχόμενο γιατί θα πρέπει να αποτυπωθεί με την πρώτη ματιά. Μόνο η μορφοποίηση μπορεί να το εξασφαλίσει.

Πώς να ρυθμίσετε τη μορφή;

Το έγγραφό της προσέλκυσης δυνητικών πελατών μπορεί να λάβει πολλές διαφορετικές μορφές, όπως βίντεο, ήχο, μορφή PDF, ηλεκτρονικά βιβλία ή διαδικτυακά σεμινάρια/βίντεο με διαφάνειες (κοινή χρήση διαφανειών).
informational email templates
Ρύθμιση της μορφής σύμφωνα με το περιβάλλον
Δεν έχει σημασία ποια μορφή χρησιμοποιείτε, αρκεί να προσφέρετε αξία στο κοινό σας. Απλώς πρέπει να αποφύγετε τη σύγχυση του αναγνώστη προσφέροντας πάρα πολλές διαφορετικές μορφές.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να ρυθμίσετε τη μορφή;

Τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν στη μορφοποίηση περιλαμβάνουν:
  • FileZigzag
  • Calibre
  • Nitro
Συμπεριλάβετε εικόνες ή περιεχόμενο βίντεο για να εξηγήσετε περαιτέρω τις έννοιες εάν είναι απαραίτητο.

Γιατί είναι σημαντική η προσθήκη εικόνων και βίντεο;

Η συμπερίληψη εικόνων ή βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συμπληρώσετε το περιεχόμενό σας σε προσελκύσεις και να κρατήσετε τους αναγνώστες αφοσιωμένους.
Media optimization illustration
Προσθήκη περιεχομένου πολυμέσων

Πώς να προσθέσετε εικόνες και βίντεο;

Οι πηγές σας πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, σχετικές και συμπληρωματικές με το θέμα σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε βίντεο ως σύντομες περιγραφές που ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν λήψη της προσέλκυσης δυνητικών πελατών ή ως εισαγωγή σε περαιτέρω περιεχόμενο.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε εικόνες και βίντεο;

  • εργαλεία γραφικών σχεδιαστών
  • στοκ εικόνες
  • YouTube
  • Vimeo
Ο τόνος, η προσωπικότητα και το συνολικό ύφος θα διαφέρουν ανάλογα με το θέμα που καλύπτετε στην προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.

Γιατί είναι σημαντικά η προσωπικότητα και ο τόνος;

Ο τόνος και η προσωπικότητα του γραπτού σας ενισχύουν το ίδιο το περιεχόμενο. Επίσης, απευθύνεται καλύτερα στο κοινό-στόχο επειδή μπορούν να σχετίζονται με αυτό.

Πώς να ρυθμίσετε τη προσωπικότητα και τον τόνο;

Έχετε υπόψη σας δύο επίπεδα προσαρμογής. Αρχικά, σε γενικές γραμμές, να κάνετε πάντα την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας χρήσιμη, ενημερωτική και θετική. Σε ένα πιο συγκεκριμένο επίπεδο, προσαρμόστε τον τόνο στο κοινό-στόχο σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιο ανεπίσημη γλώσσα σε ένα δημοφιλές θέμα, αλλά να παραμείνετε επαγγελματίες όταν το κοινό-στόχο είναι γνωστό ότι τηρεί την επιχειρηματική ορολογία.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για τη ρύθμιση της προσωπικότητας και του τόνου;

  • Εφαρμογή Hemingway
  • Έλεγχος τόνου
Hemingway App
Επεξεργαστής εφαρμογής Hemingway
Επιλέξτε μια απλή, ευανάγνωστη διάταξη που είναι οπτικά ελκυστική.

Γιατί είναι σημαντική η οργάνωση της διάταξής σας;

Κατά τη δημιουργία μίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη πώς θα οργανωθεί και θα διαρρυθιστεί το περιεχόμενο. Αυτό θα βοηθήσει τους αναγνώστες να απορροφήσουν τις πληροφορίες πιο εύκολα.
Writing on keyboard illustration
Απλή και ευανάγνωστη βελτιστοποίηση διάταξης

Πώς να οργανώσετε τη διάταξη;

Κάντε ένα σχέδιο, προετοιμάστε διαφορετικές διατάξεις για να δείτε ποια φαίνεται καλύτερα. Μην ξεχνάτε την οπτική ιεραρχία.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να οργανώσετε τη διάταξή σας;

  • λίστες με κουκκίδες
  • επικεφαλίδες και υπότιτλους
  • εικόνες και βίντεο
Οι υποψήφιοι πελάτες σας δεν θα πρέπει να δυσκολεύονται να βρουν περισσότερες πληροφορίες για εσάς ή να σας κάνουν επιπλέον ερωτήσεις.

Γιατί είναι σημαντική η προσθήκη ενός κουμπιού συνομιλίας;

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε πιο άμεση υποστήριξη πελατών και μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε δυνητικούς πελάτες. Τα chatbots γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, επομένως η προσθήκη ενός στον ιστότοπό σας θα μπορούσε να σας δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, αν και τίποτα δεν ξεπερνά την ζωντανή υποστήριξη με συνομιλία.

Πώς να προσθέσετε ένα κουμπί συνομιλίας σε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών;

Μπορείτε να προσθέσετε ένα widget συνομιλίας στη σελίδα προορισμού της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας. Με το LiveAgent, μπορείτε να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία με μερικά απλά βήματα:
  • Επιλέξτε ένα κουμπί συνομιλίας.
  • Προσαρμόστε το παράθυρο συνομιλίας.
  • Ενσωματώστε το στον ιστότοπο (σε λιγότερο από ένα λεπτό).
Και αυτό είναι όλο, είναι έτοιμο να βοηθήσει τους πελάτες σας!
Customize chat button in Customer service software - LiveAgent

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την προσθήκη κουμπιού συνομιλίας;

Συμπεριλάβετε μια ισχυρή παρότρυνση για δράση (CTA) που λέει στο κοινό σας τι θέλετε να κάνει στη συνέχεια και θα σας βοηθήσει να συντομεύσετε τη διαδρομή μετατροπής.

Γιατί είναι σημαντικό ένα CTA;

Μια καλή παρότρυνση για δράση είναι απαραίτητη, εάν θέλετε να διατηρήσετε όλους τους αναγνώστες της προσέλκυσής σας που σας ενδιαφέρουν και να είναι έτοιμοι να δράσουν.
LiveAgent's CTA buttons
Κουμπιά παρότρυνσης για δράση του LiveAgent

Πώς να δηλώσετε το CTA;

Αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όπως “λήψη τώρα” ή “διαβάστε περισσότερα”, αλλά πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σαφές ότι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας είναι έτοιμη για λήψη.
  • παρέχετε μια επιθυμητή προσφορά
  • κάντε τους να νιώθουν ότι δεν μπορούν να χάσουν τη δυνατότητα να μην εγγραφούν
  • δημιουργήστε μια αίσθηση επείγοντος με χρονικά όρια ή περιορισμένη διαθεσιμότητα

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να δηλώσετε με σαφήνεια το CTA;

  • AIDA model
  • τύποι κειμενογράφου
Το 2022, σίγουρα πρέπει να δώσετε προσοχή στα κινητά.

Γιατί είναι σημαντική η προσαρμογή μίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών για χρήστες κινητών τηλεφώνων;

Οι φορητές συσκευές αποτελούν ήδη ένα σημαντικό μέρος της κυκλοφορίας στον ιστό, επομένως σίγουρα δεν θέλετε να χάσετε αναγνώστες μόνο και μόνο διότι το αρχείο δεν λειτουργεί σε συγκεκριμένες συσκευές.
Mobile testing illustration
Φιλικά για κινητά, φιλικά για τους ανθρώπους

Πώς να προσαρμόσετε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών για χρήστες κινητών;

Πρέπει να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα προορισμού προσέλκυσης δυνητικών πελατών και να μορφοποιήσετε το κείμενο ώστε να είναι ευανάγνωστο και σε μικρότερες οθόνες.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη ρύθμιση της προσέλκυσης δυνητικών πελατών για χρήστες κινητών;

Υπάρχουν ορισμένα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε έναν οδηγό για κινητές συσκευές, όπως το Google Search Console ή το Mobile-Friendly Test.
Διαβάστε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας πολλές φορές για να βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχει ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η διόρθωση;

Είναι υψίστης σημασίας το αντίγραφό σας να μην περιέχει ορθογραφικά λάθη, εάν θέλετε να καθιερωθείτε ως ειδικός.
Proofreading
Αποφυγή λαθών με τη διόρθωση

Πώς να χειριστείτε τη διόρθωση;

Ελέγξτε ξανά και στείλτε στην ομάδα σας την τελική έκδοση του περιεχομένου. Εάν δεν γράφετε στην πρώτη σας γλώσσα, προσλάβετε έναν ειδικό για να διορθώσει το περιεχόμενό σας, να δείτε αν ακούγεται φυσικό και να ελέγξετε για τυχόν ορθογραφικά λάθη.

Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιήσετε για τη διόρθωση;

  • Grammarly
  • Εφαρμογή Hemingway
  • ProWritingAid

Πώς να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της προσέλκυσης δυνητικών πελατών;

  • Ποσοστό Εγγραφής

Το ποσοστό εγγραφής είναι ο αριθμός των ατόμων που εγγράφονται σε αντάλλαγμα για την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας διαιρεμένο με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών στη σελίδα.

Αυτή η μέτρηση μπορεί να σας βοηθήσει να μετρήσετε πόσο καλά αποδίδει η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας, επομένως να την ελέγχετε τακτικά για να βλέπετε αν χρειάζεται να κάνετε αλλαγές.

  • Ποσοστό Ολοκλήρωσης Φόρμας Δυνητικού Πελάτη

Αυτός είναι ο αριθμός των ατόμων που έχουν συμπληρώσει τη φόρμα του δυνητικού πελάτη διαιρούμενο με τους συνολικούς επισκέπτες σε αυτήν τη σελίδα.

  • ROI

Η απόδοση επένδυσης (ROI) είναι το ποσό των χρημάτων που κερδίζετε από την προσέλκυση δυνητικών πελατών διαιρούμενο με το κόστος δημιουργίας και προώθησης της, πολλαπλασιαζόμενο επί 100 για να δώσει μια ποσοστιαία αξία.

Όσο υψηλότερη είναι η απόδοση επένδυσης (ROI) (με άλλα λόγια, όσο περισσότερες αυξήσεις δημιουργούνται από την καμπάνια σας), τόσο το καλύτερο. Επομένως, να προσέχετε πάντα αυτόν τον αριθμό.

  • Ποσοστό Λήψης

Αυτό είναι το ποσοστό των δυνητικών πελατών που κατέβασαν την προσέλκυση δυνητικών πελατών μετά την εγγραφή τους σε αυτήν.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέτρηση για να προσδιορίσετε εάν η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας εκπληρώνει την υπόσχεσή της και εάν οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται αυτό για το οποίο έχουν εγγραφεί.

  • Δέσμευση

Το ποσοστό των δυνητικών πελατών που αλληλεπιδρούν με την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας μετά τη λήψη της (κοινοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχολιασμός, αποστολή email).

Αυτή η μέτρηση μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν οι χρήστες επωφελούνται από αυτό για το οποίο έχουν εγγραφεί και εάν θέλουν ή όχι να το μοιραστούν περαιτέρω.

  • Ποσοστό Ανοίγματος

Αυτό είναι το ποσοστό των δυνητικών πελατών που άνοιξαν το email προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας.

Μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε πόσο καλά το θέμα σας προσελκύει τα ενδιαφέροντα των ανθρώπων και τους πείθει να ανοίξουν το μήνυμα.

  • Αναλογία Κλικ Προς Αριθμό Εμφανίσεων

Ο αριθμός των ατόμων που έκαναν κλικ σε έναν σύνδεσμο στο email προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας, διαιρεμένος με τον αριθμό των ατόμων που τον άνοιξαν.

Εάν η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι χαμηλή, σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε. Ως αποτέλεσμα, ίσως χρειαστεί να ξανασκεφτείτε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας ή τον τρόπο με τον οποίο την παραδίδετε.

  • Ποσοστό Απεγγραφής

Αυτό είναι το ποσοστό των δυνητικών πελατών που αποφάσισαν να καταργήσουν την εγγραφή τους από μελλοντικά email μετά την εγγραφή τους για την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.

Εάν αυτός ο αριθμός είναι υψηλός, θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι ότι πρέπει να κάνετε κάποιες αλλαγές στην προσέλκυση δυνητικών πελατών σας (βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο ανταποκρίνεται σε αυτό που υπόσχεται).

  • Ποιότητα Δυνητικών Πελατών

Η ποιότητα των δυνητικών πελατών που παράγονται από την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.

Αυτή η μέτρηση μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν οι δυνητικοί πελάτες που λαμβάνετε είναι υψηλής ποιότητας ή όχι. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε εξετάζοντας το ποσοστό μετατροπών, το ποσοστό εγγραφής και το ποσοστό αφοσίωσης.

  • Χρόνος για Μετατροπή

Ο μέσος χρόνος που χρειάζεται για να μετατραπεί ένας δυνητικός πελάτης μετά την εγγραφή στην προσέλκυση δυνητικού πελάτη.

Αυτός ο αριθμός σάς δείχνει πόσος χρόνος χρειάζεται για να επωφεληθεί κάποιος από αυτό για το οποίο έχει εγγραφεί και εάν οι δυνητικοί πελάτες ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενό σας.

Σύνοψη της λίστας ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών

  • Επιλέξτε το κοινό-στόχο σας
  • Προσδιορίστε την αξία της πρότασής σας
  • Αξιολογήστε τους πόρους και τα εργαλεία που χρειάζονται
  • Δημιουργήστε ένα περίγραμμα προσέλκυσης δυνητικών πελατών
  • Δημιουργήστε μία ακαταμάχητη προσέλκυση δυνητικών πελατών
  • Δημιουργήστε μια σελίδα προορισμού για την κύρια προσέλκυση δυνητικών πελατών σας
  • Μορφοποιήστε για παράδοση ή δημοσίευση μέσω email
  • Κάντε έλεγχο και μέτρηση αποτελεσμάτων
  • Προωθήστε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας

Η λίστα ελέγχου δημιουργίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών

  • Βρείτε έναν τίτλο προσέλκυσης δυνητικών πελατών
  • Ελέγξτε τον αριθμό λέξεων-στόχων
  • Κάντε διαλείμματα
  • Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά
  • Προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους
  • Ρυθμίστε τη μορφή
  • Προσθέστε εικόνες και βίντεο
  • Προσδιορίστε την προσωπικότητα και τον τόνο
  • Οργανώστε τη διάταξη
  • Αναφέρετε ξεκάθαρα το CTA
  • Προσαρμόστε την προσέλκυση δυνητικών πελατών για χρήστες κινητών
  • Διορθώστε τυπογραφικά λάθη

Μετρήσεις προσέλκυσης δυνητικών πελατών

  • Ποσοστό εγγραφής
  • Ποσοστό ολοκλήρωσης φόρμας δυνητικού πελάτη
  • ROI
  • Ποσοστό λήψης
  • Δέσμευση
  • Ποσοστό ανοίγματος
  • Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
  • Ποσοστό απεγγραφής
  • Ποιότητα δυνητικών πελατών
  • Χρόνος μετατροπής

Lead magnet checklist FAQs

How to create lead magnets your customers can't ignore?

There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.

How to create lead magnets that drive conversions?

The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.

How can lead magnets grow your business?

Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.

What makes an effective lead magnet?

Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.

How to create a lead magnet checklist template?

You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.

Do lead magnets work?

Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.

What are your tips for creating a high-converting lead magnet?

Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.

What are some examples of lead magnets?

A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.

Σχετικοί Πόροι

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo