Η λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών παρέχει βήμα-βήμα οδηγίες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της προσέλκυσης δυνητικών πελατών και την προαγωγή του website σας. Μάθετε πώς να επιλέξετε καλύτερα το κοινό-στόχο, να προσδιορίσετε την αξία της πρότασής σας και ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε.
Είστε blogger, υπεύθυνος στρατηγικής περιεχομένου ή βελτιστοποιητής μετατροπών που θέλετε να δημιουργήσετε έναν δελεαστικό μαγνήτη δυνητικών πελατών;
Χρησιμοποιήστε αυτήν τη λίστα ελέγχου για να διασφαλίσετε ότι διαθέτετε όλα τα στοιχεία μίας επιτυχημένης προσέλκυσης δυνητικών πελατών.
Οι μαγνήτες μολύβδου είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη δημιουργία ικανών δυνητικών πελατών και τη βελτίωση των μετατροπών. Δεν αρκεί πλέον να δημιουργείτε μια υπέροχη ανάρτηση ιστολογίου και να ζητάτε από τους άλλους τη διεύθυνση email τους.
Η πρόκληση είναι η δημιουργία προσελκύσεων που πραγματικά λειτουργούν. Δεδομένου ότι η όλη διαδικασία είναι αρκετά περίπλοκη, προσπαθούμε να την απλοποιήσουμε για εσάς όσο το δυνατόν περισσότερο.
Η λίστα ελέγχου προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας βοηθά να καλύψετε όλες τις πτυχές της δημιουργίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών που θα μετατρέψει τους υποψήφιους πελάτες σε πελάτες που πληρώνουν και θα τους ωθήσει στο ταξίδι του αγοραστή.
Όλοι όσοι θέλουν να δημιουργήσουν έναν αποτελεσματικό μαγνήτη δυνητικών πελατών. Αυτή η λίστα ελέγχου θα σας βοηθήσει να επαληθεύσετε ότι έχετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία στη θέση τους.
Bloggers: για να αναπτύξουν τις λίστες διευθύνσεων email τους.
Σχεδιαστές Στρατηγικής Περιεχομένου: για βελτίωση των μετατροπών με μία καλοφτιαγμένη προσέλκυση δυνητικών πελατών.
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων: για να προσελκύσουν περισσότερους υποψήφιους πελάτες και να δημιουργήσουν μία δημοφιλή προσέλκυση δυνητικών πελατών που λειτουργεί.
Διευθυντές προσλήψεων: για να αυξηθεί ο αριθμός των ποιοτικών υποψηφίων.
Επιχειρήσεις B2B: για τη δημιουργία B2B αγοραστών μέσω, π.χ., στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου.
Βεβαιωθείτε ότι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας είναι σχετική με το σωστό κοινό ρωτώντας τον εαυτό σας, “Για ποιον θα είναι χρήσιμο;”.
Εάν η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας δεν είναι σχετική με το κοινό-στόχο, θα είναι λιγότερο πιθανό να ενδιαφέρονται αρκετά για να εγγραφούν και να ασχοληθούν μαζί του.
Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα για να κάνετε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας πιο σχετική με το σωστό κοινό:
Ποιο είναι το κύριο όφελος που θα αποκομίσουν οι δυνητικοί πελάτες από την εγγραφή και την ενασχόληση με την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας;
Η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας δεν θα είναι αποτελεσματική εάν προσφέρει κάτι ανεκτίμητο στο κοινό-στόχο σας. Επομένως, η αξία της πρότασής σας πρέπει να ξεχωρίζει και να τους μιλάει απευθείας.
Ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σκέφτεστε ποια εργαλεία και πόρους θα χρειαστείτε για να δημιουργήσετε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών.
Μπορεί να περιλαμβάνουν λογισμικό, γραφικά, γραμματοσειρές ή ακόμα και επεξεργάσιμα πρότυπα, εάν χρησιμοποιείτε μια συγκεκριμένη μορφή, όπως ένα ebook.
Εάν δεν έχετε τα απαραίτητα εργαλεία και πόρους που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας, θα είναι δύσκολο (ή αδύνατο) να το κάνετε. Η έλλειψη των κατάλληλων εργαλείων μπορεί επίσης να επιβραδύνει τη διαδικασία δημιουργίας, πράγμα που σημαίνει ότι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας μπορεί να μην είναι έτοιμη έγκαιρα για εκκίνηση.
Ένα περίγραμμα προσέλκυσης δυνητικών πελατών μπορεί να είναι χρήσιμο εάν δημιουργείτε κάτι πιο περίπλοκο, όπως ένα διαδικτυακό μάθημα ή οδηγό (το περίγραμμα θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το έργο σε καλό δρόμο).
Ένα περίγραμμα σας αναγκάζει να σκεφτείτε το περιεχόμενό σας και να επιλύσετε τυχόν παραμορφώσεις πριν προχωρήσετε. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσδιορίσετε πόσο μεγάλη θα είναι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.
Αφού προσδιορίσετε ποιος θα είναι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας και με ποιον σχετίζεται, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε την πραγματική διαδικασία δημιουργίας.
Το περιεχόμενο πρέπει να είναι ενεργό, πολύτιμο και χρήσιμο για το κοινό-στόχο σας.
Χρειάζεστε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών που θα ωφελήσει πραγματικά τους δυνητικούς πελάτες σας, εάν θέλετε να γίνουν μελλοντικοί πελάτες σας.
Μόλις τα έχετε όλα έτοιμα, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού για την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας. Εδώ θα πάνε οι πιθανοί συνδρομητές για να μάθουν περισσότερα σχετικά με το τι είναι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας και πώς μπορούν να την αποκτήσουν.
Μια σελίδα προορισμού είναι ένα ζωτικό μέρος της διαδικασίας δημιουργίας δυνητικών πελατών. Είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι πιθανοί συνδρομητές, επομένως πρέπει να είναι εντυπωσιακό και πειστικό.
Τώρα που έχετε το περιεχόμενο, πρέπει να αποφασίσετε πώς θα διανεμηθεί.
Αυτό θα εξασφαλίσει ότι όλα φαίνονται περιποιημένα και επαγγελματικά όταν αποστέλλονται στους συνδρομητές.
Μόλις δημοσιευτεί η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας, θα πρέπει να ελέγξετε την απόδοσή της. Μετρήστε τα αποτελέσματα και συγκρίνετε διαφορετικές παραλλαγές προσέλκυσης δυνητικών πελατών. Δοκιμάστε, μάθετε και βελτιώστε.
Θα πρέπει να δοκιμάσετε και να μετρήσετε τα αποτελέσματα της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας για να δείτε ποια παραλλαγή αποδίδει καλύτερα. Αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των προσελκύσεων δυνητικών πελατών σας στο μέλλον.
Όταν έχετε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών που λειτουργεί καλά, ήρθε η ώρα να την προωθήσετε. Μοιραστείτε την στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην υπογραφή του email σας και χρησιμοποιήστε το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Εάν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν για την προσέλκυση σας, δεν θα εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας κ.λπ. Για να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητά του, πρέπει να την προωθήσετε.
Η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας θα πρέπει να υπόσχεται ότι θα προσφέρει κάτι που θέλει ή χρειάζεται το κοινό σας.
Δημιουργήστε τίτλους προσέλκυσης που είναι συναρπαστικοί και κάνουν το κοινό σας να θέλει να μάθει περισσότερα.
Σκεφτείτε ποια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι υποψήφιοί πελάτες σας αυτή τη στιγμή. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να βοηθήσετε στην αντιμετώπισή τους και βεβαιωθείτε ότι αυτή η λύση είναι κάτι που θα τους κρατήσει δεσμευμένους μαζί σας μακροπρόθεσμα.
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σας βοηθήσουν να βρείτε εξαιρετικούς τίτλους προσέλκυσης δυνητικών πελατών. Μερικά δημοφιλή περιλαμβάνουν:
Δεν υπάρχει ένα “σωστό σημείο” όσον αφορά το μήκος μίας προσέλκυση δυνητικών πελατών, αλλά όλα εξαρτώνται μάλλον από τον τύπο της προσέλκυσης δυνητικών πελατών που θα φτιάξετε.
Η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλη για να παρέχει αξία, αλλά όχι τόσο μεγάλη ώστε να καταστεί χαοτική.
Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στοχεύσετε σε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών μεγέθους λίγων σελίδων. Οτιδήποτε πιο σύντομο από αυτό, και μπορεί να μην παρέχετε αρκετή αξία. Οτιδήποτε μεγαλύτερο από αυτό, και κινδυνεύετε να χάσετε την προσοχή των αναγνωστών προτού έχουν την ευκαιρία να εγγραφούν.
Υπάρχει μια λειτουργία μέτρησης λέξεων σε κάθε επεξεργαστή κειμένου, η οποία είναι απλή στη χρήση.
Αυτό είναι ένα κρίσιμο βήμα για τη μορφοποίηση κειμένων ώστε να είναι εύκολα κατανοητά.
Τα διαλείμματα σε μία προσέλκυση δυνητικών πελατών σας σε μικρότερα κομμάτια διευκολύνει την κατανόηση και την αποδοχή από τους αναγνώστες.
Εάν για παράδειγμα η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας είναι μια λίστα βημάτων σε μια διαδικασία, τότε η συμπερίληψη μιας εικόνας για κάθε στάδιο θα βοηθήσει τον αναγνώστη να οπτικοποιήσει πώς λειτουργεί και να θυμάται το καθένα πιο εύκολα.
Μερικές δημοφιλείς μέθοδοι διάσπασης του περιεχομένου προσέλκυσης πελατών περιλαμβάνουν:
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν γράφετε ένα περιεχόμενο μεγάλης μορφής για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
Για να βοηθήσετε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας να κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.
Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά-στόχους στον τίτλο και σε όλο το έγγραφο. Οι κύριες λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να περιλαμβάνονται στην πρώτη παράγραφο της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά διαφορετικά εργαλεία για να βρείτε σχετικές λέξεις-κλειδιά, όπως το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Adwords της Google.
Η προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων είναι η πρακτική της συμπερίληψης συνδέσμων στο περιεχόμενο της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας που οδηγούν σε άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας.
Η παροχή πρόσθετου περιεχομένου στους αναγνώστες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση και τη διατήρηση, καθώς και να βοηθήσετε στην αύξηση της επισκεψιμότητας προς το άλλο περιεχόμενό σας.
Κάθε κεφάλαιο του εγγράφου προσέλκυσης δυνητικών πελατών θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον έναν εσωτερικό σύνδεσμο.
Μερικές δημοφιλείς μέθοδοι προσθήκης εσωτερικών συνδέσμων περιλαμβάνουν:
Η μορφή της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας θα πρέπει να επιλέγεται με βάση το πώς θέλετε να φαίνεται και να την νιώθουν.
Η μορφοποίηση της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας είναι εξίσου σημαντική με το ίδιο το περιεχόμενο γιατί θα πρέπει να αποτυπωθεί με την πρώτη ματιά. Μόνο η μορφοποίηση μπορεί να το εξασφαλίσει.
Το έγγραφό της προσέλκυσης δυνητικών πελατών μπορεί να λάβει πολλές διαφορετικές μορφές, όπως βίντεο, ήχο, μορφή PDF, ηλεκτρονικά βιβλία ή διαδικτυακά σεμινάρια/βίντεο με διαφάνειες (κοινή χρήση διαφανειών).
Δεν έχει σημασία ποια μορφή χρησιμοποιείτε, αρκεί να προσφέρετε αξία στο κοινό σας. Απλώς πρέπει να αποφύγετε τη σύγχυση του αναγνώστη προσφέροντας πάρα πολλές διαφορετικές μορφές.
Τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν στη μορφοποίηση περιλαμβάνουν:
Συμπεριλάβετε εικόνες ή περιεχόμενο βίντεο για να εξηγήσετε περαιτέρω τις έννοιες εάν είναι απαραίτητο.
Η συμπερίληψη εικόνων ή βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συμπληρώσετε το περιεχόμενό σας σε προσελκύσεις και να κρατήσετε τους αναγνώστες αφοσιωμένους.
Οι πηγές σας πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, σχετικές και συμπληρωματικές με το θέμα σας.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε βίντεο ως σύντομες περιγραφές που ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν λήψη της προσέλκυσης δυνητικών πελατών ή ως εισαγωγή σε περαιτέρω περιεχόμενο.
Ο τόνος, η προσωπικότητα και το συνολικό ύφος θα διαφέρουν ανάλογα με το θέμα που καλύπτετε στην προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.
Ο τόνος και η προσωπικότητα του γραπτού σας ενισχύουν το ίδιο το περιεχόμενο. Επίσης, απευθύνεται καλύτερα στο κοινό-στόχο επειδή μπορούν να σχετίζονται με αυτό.
Έχετε υπόψη σας δύο επίπεδα προσαρμογής. Αρχικά, σε γενικές γραμμές, να κάνετε πάντα την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας χρήσιμη, ενημερωτική και θετική. Σε ένα πιο συγκεκριμένο επίπεδο, προσαρμόστε τον τόνο στο κοινό-στόχο σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιο ανεπίσημη γλώσσα σε ένα δημοφιλές θέμα, αλλά να παραμείνετε επαγγελματίες όταν το κοινό-στόχο είναι γνωστό ότι τηρεί την επιχειρηματική ορολογία.
Επιλέξτε μια απλή, ευανάγνωστη διάταξη που είναι οπτικά ελκυστική.
Κατά τη δημιουργία μίας προσέλκυσης δυνητικών πελατών, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη πώς θα οργανωθεί και θα διαρρυθιστεί το περιεχόμενο. Αυτό θα βοηθήσει τους αναγνώστες να απορροφήσουν τις πληροφορίες πιο εύκολα.
Κάντε ένα σχέδιο, προετοιμάστε διαφορετικές διατάξεις για να δείτε ποια φαίνεται καλύτερα. Μην ξεχνάτε την οπτική ιεραρχία.
Οι υποψήφιοι πελάτες σας δεν θα πρέπει να δυσκολεύονται να βρουν περισσότερες πληροφορίες για εσάς ή να σας κάνουν επιπλέον ερωτήσεις.
Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε πιο άμεση υποστήριξη πελατών και μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε δυνητικούς πελάτες. Τα chatbots γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, επομένως η προσθήκη ενός στον ιστότοπό σας θα μπορούσε να σας δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, αν και τίποτα δεν ξεπερνά την ζωντανή υποστήριξη με συνομιλία.
Μπορείτε να προσθέσετε ένα widget συνομιλίας στη σελίδα προορισμού της προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας. Με το LiveAgent, μπορείτε να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία με μερικά απλά βήματα:
Και αυτό είναι όλο, είναι έτοιμο να βοηθήσει τους πελάτες σας!
Συμπεριλάβετε μια ισχυρή παρότρυνση για δράση (CTA) που λέει στο κοινό σας τι θέλετε να κάνει στη συνέχεια και θα σας βοηθήσει να συντομεύσετε τη διαδρομή μετατροπής.
Μια καλή παρότρυνση για δράση είναι απαραίτητη, εάν θέλετε να διατηρήσετε όλους τους αναγνώστες της προσέλκυσής σας που σας ενδιαφέρουν και να είναι έτοιμοι να δράσουν.
Αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όπως “λήψη τώρα” ή “διαβάστε περισσότερα”, αλλά πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σαφές ότι η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας είναι έτοιμη για λήψη.
Το 2024, σίγουρα πρέπει να δώσετε προσοχή στα κινητά.
Οι φορητές συσκευές αποτελούν ήδη ένα σημαντικό μέρος της κυκλοφορίας στον ιστό, επομένως σίγουρα δεν θέλετε να χάσετε αναγνώστες μόνο και μόνο διότι το αρχείο δεν λειτουργεί σε συγκεκριμένες συσκευές.
Πρέπει να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα προορισμού προσέλκυσης δυνητικών πελατών και να μορφοποιήσετε το κείμενο ώστε να είναι ευανάγνωστο και σε μικρότερες οθόνες.
Υπάρχουν ορισμένα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε έναν οδηγό για κινητές συσκευές, όπως το Google Search Console ή το Mobile-Friendly Test.
Διαβάστε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας πολλές φορές για να βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχει ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη.
Είναι υψίστης σημασίας το αντίγραφό σας να μην περιέχει ορθογραφικά λάθη, εάν θέλετε να καθιερωθείτε ως ειδικός.
Ελέγξτε ξανά και στείλτε στην ομάδα σας την τελική έκδοση του περιεχομένου. Εάν δεν γράφετε στην πρώτη σας γλώσσα, προσλάβετε έναν ειδικό για να διορθώσει το περιεχόμενό σας, να δείτε αν ακούγεται φυσικό και να ελέγξετε για τυχόν ορθογραφικά λάθη.
Ποσοστό Εγγραφής
Το ποσοστό εγγραφής είναι ο αριθμός των ατόμων που εγγράφονται σε αντάλλαγμα για την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας διαιρεμένο με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών στη σελίδα.
Αυτή η μέτρηση μπορεί να σας βοηθήσει να μετρήσετε πόσο καλά αποδίδει η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας, επομένως να την ελέγχετε τακτικά για να βλέπετε αν χρειάζεται να κάνετε αλλαγές.
Ποσοστό Ολοκλήρωσης Φόρμας Δυνητικού Πελάτη
Αυτός είναι ο αριθμός των ατόμων που έχουν συμπληρώσει τη φόρμα του δυνητικού πελάτη διαιρούμενο με τους συνολικούς επισκέπτες σε αυτήν τη σελίδα.
ROI
Η απόδοση επένδυσης (ROI) είναι το ποσό των χρημάτων που κερδίζετε από την προσέλκυση δυνητικών πελατών διαιρούμενο με το κόστος δημιουργίας και προώθησης της, πολλαπλασιαζόμενο επί 100 για να δώσει μια ποσοστιαία αξία.
Όσο υψηλότερη είναι η απόδοση επένδυσης (ROI) (με άλλα λόγια, όσο περισσότερες αυξήσεις δημιουργούνται από την καμπάνια σας), τόσο το καλύτερο. Επομένως, να προσέχετε πάντα αυτόν τον αριθμό.
Ποσοστό Λήψης
Αυτό είναι το ποσοστό των δυνητικών πελατών που κατέβασαν την προσέλκυση δυνητικών πελατών μετά την εγγραφή τους σε αυτήν.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μέτρηση για να προσδιορίσετε εάν η προσέλκυση δυνητικών πελατών σας εκπληρώνει την υπόσχεσή της και εάν οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται αυτό για το οποίο έχουν εγγραφεί.
Δέσμευση
Το ποσοστό των δυνητικών πελατών που αλληλεπιδρούν με την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας μετά τη λήψη της (κοινοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχολιασμός, αποστολή email).
Αυτή η μέτρηση μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν οι χρήστες επωφελούνται από αυτό για το οποίο έχουν εγγραφεί και εάν θέλουν ή όχι να το μοιραστούν περαιτέρω.
Ποσοστό Ανοίγματος
Αυτό είναι το ποσοστό των δυνητικών πελατών που άνοιξαν το email προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας.
Μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε πόσο καλά το θέμα σας προσελκύει τα ενδιαφέροντα των ανθρώπων και τους πείθει να ανοίξουν το μήνυμα.
Αναλογία Κλικ Προς Αριθμό Εμφανίσεων
Ο αριθμός των ατόμων που έκαναν κλικ σε έναν σύνδεσμο στο email προσέλκυσης δυνητικών πελατών σας, διαιρεμένος με τον αριθμό των ατόμων που τον άνοιξαν.
Εάν η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι χαμηλή, σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε. Ως αποτέλεσμα, ίσως χρειαστεί να ξανασκεφτείτε την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας ή τον τρόπο με τον οποίο την παραδίδετε.
Ποσοστό Απεγγραφής
Αυτό είναι το ποσοστό των δυνητικών πελατών που αποφάσισαν να καταργήσουν την εγγραφή τους από μελλοντικά email μετά την εγγραφή τους για την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.
Εάν αυτός ο αριθμός είναι υψηλός, θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι ότι πρέπει να κάνετε κάποιες αλλαγές στην προσέλκυση δυνητικών πελατών σας (βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο ανταποκρίνεται σε αυτό που υπόσχεται).
Ποιότητα Δυνητικών Πελατών
Η ποιότητα των δυνητικών πελατών που παράγονται από την προσέλκυση δυνητικών πελατών σας.
Αυτή η μέτρηση μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν οι δυνητικοί πελάτες που λαμβάνετε είναι υψηλής ποιότητας ή όχι. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε εξετάζοντας το ποσοστό μετατροπών, το ποσοστό εγγραφής και το ποσοστό αφοσίωσης.
Χρόνος για Μετατροπή
Ο μέσος χρόνος που χρειάζεται για να μετατραπεί ένας δυνητικός πελάτης μετά την εγγραφή στην προσέλκυση δυνητικού πελάτη.
Αυτός ο αριθμός σάς δείχνει πόσος χρόνος χρειάζεται για να επωφεληθεί κάποιος από αυτό για το οποίο έχει εγγραφεί και εάν οι δυνητικοί πελάτες ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενό σας.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.
The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.
Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.
Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.
You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.
Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.
Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.
A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.
Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress
Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.
Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent
Η εξατομίκευση του περιεχομένου και των μηνυμάτων είναι ουσιαστική για την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών. Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες εμπειρίες και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο γι' αυτές.
Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου
Η χρήση εκπαιδευτικών μαθημάτων, εργαλείων όπως το Asana scorecard και το λογισμικό διαχείρισης έργου μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργικότητα των αντιπροσώπων και την αξιολόγηση των εκστρατειών μάρκετινγκ. Μια λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγικότητα και τον οργανισμό της ομάδας. Με αυτόν τον τρόπο, οι προϊστάμενοι μπορούν να προγραμματίσουν τις εργασίες τους και να μη χάσουν σημαντικές πληροφορίες.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team