People discussing reviews on PC

Λίστα ελέγχου ιστοτόπων αναθεώρησης λογισμικού και SaaS

Είτε είστε μια νεοφυής επιχείρηση, έχετε ένα καθιερωμένο λογισμικό ή εταιρεία saas, η παρουσία σας στο διαδίκτυο σε ιστότοπους αναθεώρησης λογισμικού είναι σημαντική. Προσφέρει στους τρέχοντες και στους πιθανούς πελάτες σας πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σας, την ευκαιρία να μοιραστείτε σχόλια και να λάβετε συμβουλές λογισμικού.

Αυτή η λίστα ελέγχου είναι ένας οδηγός βήμα προς βήμα για νεοσύστατες επιχειρήσεις και εταιρείες με λογισμικό ως υπηρεσία σχετικά με τον τρόπο έναρξης και διαχείρισης της παρουσίας προϊόντων σε ιστότοπους κριτικών (που ονομάζονται επίσης πύλες κριτικών, πλατφόρμες ή απλώς η γενική λέξη «ιστότοποι»). Επεξεργαστείτε αυτήν τη λίστα ελέγχου και δημιουργήστε μια καλά διαχειριζόμενη παρουσία σε σημαντικούς ιστότοπους αναθεώρησης λογισμικού.

Γιατί είναι σημαντικό να βρίσκεστε σε ιστότοπους αξιολόγησης SaaS και λογισμικού;

Οι πιθανοί πελάτες εμπιστεύονται τις απόψεις των υπαρχόντων χρηστών για την εμπειρία τους. Τίποτα δεν ξεπερνά τις ειλικρινείς κριτικές χρηστών, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές (80%) διαβάζουν κριτικές στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Χρησιμοποιήστε ιστότοπους κριτικών προς όφελός σας, ζητήστε τους να συλλέξουν και να οργανώσουν πληροφορίες για το προϊόν σας και να το κάνουν προσβάσιμο.

Οι αυθεντικές εκφράσεις της εμπειρίας χρήστη αποτελούν κοινωνική απόδειξη. Ως εκ τούτου, οι αυθεντικές κριτικές για το λογισμικό και τα saas είναι πολύ σημαντικές.

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από μια λίστα ελέγχου τοποθεσιών αναθεώρησης λογισμικού και SaaS;

  • Πελάτες – Εάν η εταιρεία σας έχει διαδικτυακές κριτικές, οι πελάτες σας μπορούν να αξιολογήσουν καλύτερα το προϊόν σας και να λάβουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις. Αναζητούν ενεργά συμβουλές λογισμικού σε ιστότοπους αναθεώρησης προτού λάβουν αποφάσεις αγοράς. Επίσης, οι πελάτες κρίνουν την υπηρεσία σας με βάση τις απαντήσεις σας σε θετικές και αρνητικές κριτικές.

  • Η επιχείρησή σας – Οι ιστότοποι αναθεώρησης λογισμικού ενημερώνουν για το προϊόν σας, το εκθέτουν και ακόμη και το προωθούν. Συνήθως, έχετε την επιλογή να κάνετε αναβάθμιση σε προωθήσεις επί πληρωμή (μπορείτε να επιλέξετε αναδυόμενες μαρτυρίες ή να χρησιμοποιήσετε διάφορα στοιχεία μάρκετινγκ που προσφέρουν οι ιστότοποι κριτικών).

  • Ομάδα πωλήσεων – Ως μέρος των αναβαθμισμένων εκδόσεων τους, ορισμένοι ιστότοποι κριτικών προσφέρουν φόρμες επικοινωνίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την ομάδα πωλήσεων ως πηγή δυνητικών πελατών.

Λίστα ελέγχου ιστοτόπων αναθεώρησης λογισμικού και SaaS

Υπάρχουν πολλοί ιστότοποι ελέγχου λογισμικού για αναζήτηση. Ορισμένοι επικεντρώνονται σε εφαρμογές για κινητά, ενώ άλλοι καλύπτουν ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων. Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε ένα ή περισσότερους και να εγγραφείτε.

Πώς να βρείτε έναν ιστότοπο αξιολόγησης λογισμικού;

Εισαγάγετε στη μηχανή αναζήτησής σας τον τύπο λογισμικού που έχετε και προσθέστε κριτικές, π.χ. “λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης + κριτικές” ή “συνομιλία + κριτικές”.

Αυτά που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα (για παράδειγμα, Capterra, GetApp, κ.λπ.) θα είναι μια εξαιρετική επιλογή για να ξεκινήσετε. Θυμηθείτε ότι η επιλογή αλλάζει με την αναζήτηση ερωτήματος.

Google search bar

Πώς να εγγραφείτε σε έναν ιστότοπο κριτικής;

Ακολουθήστε τις οδηγίες στον επιλεγμένο ιστότοπο και πάρτε μερικές αποφάσεις καθώς προχωράτε. Αρχικά, επιλέξτε εάν θα εγγραφείτε μέσω του LinkedIn, του Google ή του email σας.

Capterra login options

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εγγραφεί ως προμηθευτής

Στο επόμενο βήμα, επιλέξτε τον τύπο λογαριασμού που θέλετε.

Πώς να επιλέξετε τον τύπο λογαριασμού σε έναν ιστότοπο αξιολόγησης λογισμικού;

Οι ιστότοποι κριτικών προσφέρουν συνήθως δωρεάν και επί πληρωμή λογαριασμούς, ενώ ορισμένοι προσφέρουν PPC ή ετήσιες συνδρομές. Σκεφτείτε τις επιλογές του προϋπολογισμού σας σε αυτό το στάδιο και λάβετε την απόφαση με βάση αυτό.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Στην αρχή της διαδρομής κριτικής στον ιστότοπο, ίσως θέλετε να επιλέξετε έναν δωρεάν λογαριασμό. Μόλις οριστεί το προφίλ σας και γνωρίσετε καλύτερα τον ιστότοπο κριτικών, μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια επί πληρωμή επιλογή. Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι καλό να γνωρίζετε ότι έχετε επιλογές για να προωθήσετε το προϊόν σας.

Λίστα με τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους αξιολόγησης λογισμικού:

  • Capterra (Capterra, Getapp, SoftwareAdvice) – Δωρεάν/Επί πληρωμή
  • G2 – Δωρεάν/Επί πληρωμή
  • SourceForge – Δωρεάν/Επί πληρωμή
  • Trustpilot

Οι περισσότεροι ιστότοποι κριτικών προσφέρουν πολλές κατηγορίες στις οποίες μπορεί να ταιριάζει το λογισμικό σας. Ορισμένες από αυτές θα σας επιτρέψουν να επιλέξετε οποιονδήποτε αριθμό κατηγοριών. Ωστόσο, ορισμένες είναι πιο αυστηρές, επιτρέποντάς σας να επιλέξετε μόνο την κύρια κατηγορία και μερικές επιπλέον.

Πώς να επιλέξετε μια κατηγορία λογισμικού σε έναν ιστότοπο κριτικής;

Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να επιλέξετε όσες περισσότερες κατηγορίες μπορείτε. Ωστόσο, αυτή μπορεί να μην είναι η καλύτερη στρατηγική, καθώς μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους πελάτες σας σχετικά με την προβλεπόμενη χρήση του προϊόντος σας.

Επιλέξτε την κατηγορία που περιγράφει καλύτερα το προϊόν σας.

Software categories on Capterra

Το προφίλ του ιστότοπου κριτικής είναι όπου οι υπάρχοντες και οι δυνητικοί πελάτες σας θα βλέπουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας. Σκεφτείτε το ως ένα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που προσφέρει την ευκαιρία να περιγράψετε τις λειτουργίες της υπηρεσίας σας.

Πώς να συμπληρώσετε ένα προφίλ ιστότοπου ελέγχου λογισμικού;

Η διαδικασία συμπλήρωσης είναι αυτονόητη. Περιλαμβάνει την εισαγωγή πληροφοριών σε κουτιά, ωστόσο αξίζει να επενδύσετε την ενέργεια για να το κάνετε καλά.

Να είστε δημιουργικοί και να χρησιμοποιείτε τις δεξιότητές σας στο copywriting και τις εκτεταμένες γνώσεις σας για το προϊόν σας και τα χαρακτηριστικά του. Λάβετε υπόψη την οπτική των πελατών και επισημάνετε τα καλύτερα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας σας.

Να θυμάστε ότι μπορείτε να επεξεργαστείτε το προφίλ αργότερα και να το επεκτείνετε ή να το τροποποιήσετε. Οι τακτικές ενημερώσεις αποτελούν μέρος της συντήρησης και είναι ιδιαίτερα επιθυμητές.

LiveAgents review portal profile

Τι να συμπεριλάβετε στο προφίλ ιστοτόπου αναθεώρησης λογισμικού;

  • Οπτικά – Συμπεριλάβετε στιγμιότυπα οθόνης της διεπαφής χρήστη και επεξηγηματικών βίντεο του προϊόντος σας. Αυτά είναι πολύ σημαντικά καθώς πολλοί δυνητικοί πελάτες θέλουν να μάθουν πώς είναι το προϊόν σας προτού αποφασίσουν να το δοκιμάσουν.
  • Γεγονότα – Να είστε διαφανείς και ειλικρινείς σχετικά με το προϊόν σας και τις δυνατότητές του. Λάβετε υπόψη ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, οι πελάτες σας θα αρχίσουν να ελέγχουν το προϊόν σας και δεν θέλετε να αφήνουν αρνητικές κριτικές λόγω ανακριβών ή παραπλανητικών πληροφοριών προϊόντος στο προφίλ σας.

Ορισμένοι προηγμένοι ιστότοποι κριτικών προσφέρουν την επιλογή προσθήκης πολλών γλωσσών. Εάν η νεοσύστατη επιχείρηση ή η εταιρεία σας δραστηριοποιείται διεθνώς, οι μεταφράσεις προφίλ ενδέχεται να επηρεάσουν θετικά το ποσοστό μετατροπών σας.

Πώς να συμπεριλάβετε μεταφράσεις σε πύλες κριτικών λογισμικού ή SaaS;

Βεβαιωθείτε ότι οι μεταφράσεις σας έχουν γίνει σωστά και είναι επαληθευμένες από ειδικούς της γλώσσας και ιδανικά από κάποιον με τοπικές γνώσεις, καθώς οι γλωσσικές αποχρώσεις μπορεί να είναι ιδιαίτερες. Μια πρόχειρη μετάφραση μπορεί να φαίνεται αντιεπαγγελματική ή να οδηγήσει σε ανεπιθύμητες παρεξηγήσεις.

Οι επιλογές γλώσσας διαφέρουν ανάλογα με τους ιστότοπους κριτικών, όπως μπορείτε να δείτε εδώ.

Languages selector

Πολλοί ιστότοποι αξιολόγησης λογισμικού προσφέρουν διάφορα κουμπιά CTA που στέλνουν τους πιθανούς πελάτες σας απευθείας στις σελίδες σας. Κόβουν το μεσαίο βήμα και η διαδρομή είναι σαφής από την αναθεώρηση στον ιστότοπό σας. Επομένως, είναι λογικό να δοθεί στρατηγική προσοχή στα κουμπιά παρότρυνσης για δράση.

Πώς να συνδέσετε το CTA με την πύλη κριτικών;

Παραδείγματα τέτοιων CTA είναι τα κουμπιά δοκιμαστικής εγγραφής, τα κουμπιά δωρεάν λογαριασμού, οι επιδείξεις προϊόντων ή οι ανακατευθύνσεις σε σελίδες τιμολόγησης.

Βεβαιωθείτε ότι έχουν τοποθετηθεί και συνδεθεί σωστά, ώστε οι πελάτες σας να βρίσκουν εύκολα αυτό που αναζητούν.

LiveAgent profile on review portal

Όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, θέλετε να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για τις πηγές επισκεψιμότητάς σας. Όσο περισσότερα γνωρίζετε για τις πηγές, τόσο καλύτερες είναι οι αποφάσεις μάρκετινγκ.

Πώς να ρυθμίσετε την παρακολούθηση σε πύλες κριτικών;

Οι περισσότεροι προηγμένοι ιστότοποι κριτικών σάς προσφέρουν την επιλογή να προσθέσετε τις ετικέτες UTM σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπου κριτικής. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν εκτελείτε μια καμπάνια PPC.

Εξερευνήστε το προφίλ σας για αυτές τις επιλογές, προσθέστε τα UTM σας και δοκιμάστε τα.

URLs Settings

Μόλις είστε ευχαριστημένοι με το προφίλ σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να συλλέγετε όλες αυτές τις, ελπίζουμε, θετικές κριτικές.

Πώς να συλλέξω κριτικές σε πύλες κριτικών;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε. Το καλύτερο είναι να στείλετε email στους τρέχοντες πελάτες σας και να τους ζητήσετε ευγενικά να αφήσουν μια κριτική σε έναν ιστότοπο κριτικών της επιλογής τους. Οι πραγματικοί χρήστες έχουν ήδη εργαστεί με το προϊόν σας, ώστε να γνωρίζουν τι τους αρέσει και τι όχι, ώστε να μπορούν εύκολα να γράψουν μια γνήσια κριτική. Οι ειλικρινείς κριτικές είναι απλώς η κοινωνική απόδειξη που αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες.

Μερικοί ιστότοποι κριτικών λογισμικού προσφέρουν μια υπηρεσία όπου θα συλλέγουν online κριτικές για εσάς. Οι πελάτες σας θα λάβουν μια μικρή αποζημίωση για το χρόνο τους που γράφουν μια κριτική με τη μορφή διαφόρων κουπονιών ή άλλων κινήτρων. Να είστε προσεκτικοί με την κοινή χρήση των δεδομένων των πελατών σας, όπως διευθύνσεις email, με άλλα μέρη. Κάποιοι μπορεί να μην είναι ευχαριστημένοι με αυτό. Προσπαθήστε να τα αποκτήσετε οργανικά.

LiveAgent review on Capterra

Είναι σημαντικό να διατηρείτε το προφίλ σας ενεργό και ενημερωμένο, αλλά μην περιμένετε μια γρήγορη εισροή κριτικών. Λάβετε υπόψη ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να δημιουργηθούν οι αξιολογήσεις και οι διαδικτυακές σας κριτικές, γι’ αυτό να είστε υπομονετικοί.

Get updates on LiveAgent's pricing and features on Capterra

Πώς να διατηρήσετε το προφίλ σας σε ιστότοπους ελέγχου λογισμικού;

Ενημερώνετε τακτικά. Προσθέστε πληροφορίες σχετικά με νέες δυνατότητες ή/και αλλαγές στο λογισμικό ή στο saas σας.

Αναθέστε ένα άτομο ή μια ομάδα από την ομάδα μάρκετινγκ που έχετε ως υπεύθυνο για το προφίλ του ιστότοπου κριτικής. Εναλλακτικά, εάν είστε νεοφυής επιχείρηση και δεν έχετε ακόμη τους πόρους για αυτό, ορίστε ένα πρόγραμμα για τακτικές ενημερώσεις προφίλ.

Ορισμένοι ιστότοποι προηγμένων κριτικών θα σας προσφέρουν την επιλογή να ορίσετε τον διαχειριστή του λογαριασμού σας ο οποίος θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το προφίλ σας και να σας παρέχει χρήσιμες πληροφορίες. Μείνετε σε επαφή μαζί τους, ώστε να μην χάνετε σημαντικές ενημερώσεις ή αλλαγές.

Υπάρχουν τρία κύρια συστατικά για να αξιοποιήσετε αποτελεσματικά τις δυνατότητες της παρουσίας σας στον ιστότοπο κριτικής. Το ένα είναι το ίδιο το προφίλ, δεύτερον, η αξία των ίδιων των διαδικτυακών κριτικών και το τρίτο είναι οι απαντήσεις σας σε αυτές.

Πώς να απαντάτε σε κριτικές σε ιστότοπους κριτικών λογισμικού ή SaaS;

Θα λαμβάνετε email στη διεύθυνση που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας κάθε φορά που δημοσιεύεται μια νέα κριτική του προϊόντος σας. Προσπαθήστε λοιπόν να απαντήσετε το συντομότερο δυνατό. Εάν έχετε εγκαταστήσει ένα σύστημα καρτελών, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν θα παραβλέψετε κατά λάθος μια κριτική, επιπλέον, βρείτε το κατάλληλο άτομο για να απαντήσει.

Δώστε ενημερωμένες και εξατομικευμένες απαντήσεις σε κριτικές. Θυμηθείτε την κρίσιμη σημασία και τα οφέλη που επιφυλάσσουν οι γνήσιες κριτικές για εσάς.

Γιατί να απαντάτε σε όλες τις κριτικές σε ιστότοπους κριτικών λογισμικού ή SaaS;

Απαντήστε επίσης σε θετικές κριτικές. Να θυμάστε ότι ο πελάτης αφιέρωσε τον πολύτιμο χρόνο του για να μοιραστεί την εμπειρία του. Αναγνώρισε το. Επιπλέον, το να λαμβάνετε θετικές κριτικές είναι καλό και παρακινεί εσάς και την ομάδα σας.

Μια αρνητική κριτική δεν είναι απαραίτητα κακή. Παρέχει πολύτιμη ανατροφοδότηση σχετικά με το τι πρέπει να βελτιώσετε στο προϊόν σας και σας δίνει την ευκαιρία να δείξετε τη γνήσια φροντίδα και τον επαγγελματισμό σας. Ειδικά σε περίπτωση αρνητικής κριτικής, η απάντησή σας είναι πιο σημαντική από την πραγματική κριτική. Δείχνει ότι είστε πρόθυμοι και ικανοί να αντιμετωπίσετε το ζήτημα αμέσως. Δείχνει στους πιθανούς πελάτες σας ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τα σχόλιά τους.

Δείτε τα παρακάτω παραδείγματα.

Vendor response to review on review portal
LiveAgent response to review on review portal

Ελέγξτε τις βέλτιστες πρακτικές ιστοτόπων

  • Δημιουργήστε ένα καλό προφίλ – Προσαρμόστε το εάν χρειάζεται και ενημερώστε το τακτικά.

  • Εγκαταστήστε παρότρυνση για δράσεις – Κάντε τον εαυτό σας εύκολα προσβάσιμο.

  • Παρακολουθήστε την επισκεψιμότητα – Γνωρίστε τις πηγές σας.

  • Ζητήστε κριτικές – Ζητήστε από τους υπάρχοντες χρήστες σας τα σχόλιά τους.

  • Απαντήστε σε θετικές και αρνητικές κριτικές – Να είστε προσωπικοί, να προσαρμόζετε και να είστε γρήγοροι.

Frequently asked questions

Πώς μπορώ να ξέρω ποιες πλατφόρμες είναι κατάλληλες για τη νεοφυή μου επιχείρηση;

Χρησιμοποιήστε το Google για να αναζητήσετε ιστότοπους κριτικών που διαθέτουν παρόμοια προϊόντα με τα δικά σας. Αυτά που βγαίνουν πρώτα σίγουρα αξίζει να τα δοκιμάσετε.

Χρειάζομαι μεγάλο προϋπολογισμό για την εκτέλεση καμπανιών PPC;

Αυτό εξαρτάται από τον ανταγωνισμό στην κατηγορία σας. Κάντε την έρευνά σας και απευθυνθείτε στον διαχειριστή του λογαριασμού σας για να λάβετε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε πριν ξεκινήσετε.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ την κίνηση και την απόδοση διαφορετικών καταλόγων;

Οι ιστότοποι με τις καλύτερες κριτικές θα σας παρέχουν την επιλογή να προσθέσετε τους δικούς σας κωδικούς παρακολούθησης ή UTM σε CTA ή άλλους συνδέσμους στο προφίλ σας.

Πώς μπορώ να λάβω περισσότερες κριτικές;

Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας αξιολογήσουν στο προφίλ της εταιρείας σας ή να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία που παρέχεται από την πύλη κριτικών.

Σχετικοί Πόροι

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo