Λογισμικό παρακολούθησης καλούντων

Τι είναι το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων;

Αυτό το λογισμικό συλλέγει και καταγράφει διάφορες πληροφορίες από εισερχόμενες κλήσεις. Η ανάλυση αυτών των δεδομένων επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αναπτύξουν εξαιρετικά στοχευμένες τακτικές μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας αυτό το λογισμικό, μπορείτε να μάθετε τι αφορούσε η κλήση, πώς πήρε ο καλών τον αριθμό σας και το αποτέλεσμα της κλήσης.

Η χρήση λογισμικού παρακολούθησης καλούντων βοηθά τις επιχειρήσεις να συνδέσουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ online και offline. Τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της μεθόδου μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), σε διάφορες καμπάνιες μάρκετινγκ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε διαφημιστικές καμπάνιες offline, καθώς και σε μελλοντικές τηλεφωνικές κλήσεις.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων;

Το λογισμικό παρακολούθησης εκχωρεί είτε έναν τοπικό είτε έναν αριθμό χωρίς χρέωση σε μια τηλεφωνική γραμμή επιχείρησης. Όταν συμβεί η επόμενη κλήση, δρομολογεί τους καλούντες στην εκχωρημένη τηλεφωνική γραμμή. Μπορείτε να αποφασίσετε πού θέλετε να στείλετε τις κλήσεις: τμήμα μάρκετινγκ, ομάδα πωλήσεων, ή ακόμα και το κινητό σας. Επιπλέον, μπορείτε να αποφασίσετε σε ποια καμπάνια μάρκετινγκ θα συνδέσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας. Αυτό βοηθά με μεταγενέστερη ανάλυση κλήσεων. Η κλήση συνδέεται με το ενημερωτικό δελτίο που έχετε στείλει; Ή προέρχεται από τη σελίδα προορισμού του ιστότοπού σας;

Μόλις ολοκληρώσετε όλες αυτές τις ρυθμίσεις, το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων θα συλλέξει δεδομένα για να παρέχει περαιτέρω πληροφορίες για τους καλούντες.

Τα δεδομένα που μπορείτε να συγκεντρώσετε περιλαμβάνουν:

Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent

Πώς μπορεί η παρακολούθηση καλούντων να βοηθήσει στις αποφάσεις μου για μάρκετινγκ;

Η λύση παρακολούθησης καλούντων επιτρέπει στην ομάδα μάρκετινγκ να αναλύει τις τηλεφωνικές συνομιλίες. Τα δεδομένα που μπορούν να συλλέξουν τους βοηθούν να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία καλούντων για τους πελάτες. Η προηγμένη παρακολούθηση κλήσεων διασφαλίζει ότι οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιούν αναφορές σε πραγματικό χρόνο για τη βελτιστοποίηση της πληρωμένης αναζήτησης και άλλων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρέχει επίσης περαιτέρω δεδομένα για τη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης μάρκετινγκ και αυξάνει την απόδοση επένδυσης (ROAS).

Επιπλέον, μπορείτε να προσθέτετε όλες τις πληροφορίες συνεχώς στα προφίλ καλούντων, ώστε να έχετε όλες τις λεπτομέρειες σε ένα μέρος για κάθε κανάλι συνομιλίας. Επομένως, όχι μόνο η ομάδα σας θα έχει πολύ λιγότερο πρόβλημα να βρει τα δεδομένα που χρειάζεται, αλλά και η αποτελεσματικότητά της στο μάρκετινγκ θα βελτιωθεί.

Πώς μπορεί η παρακολούθηση καλούντων να βοηθήσει στις αποφάσεις μου για μάρκετινγκ; - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 8 Illu.svg

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού παρακολούθησης καλούντων για την επιχείρησή σας;

Η ανάλυση των δεδομένων που συλλέγετε βοηθάει πάρα πολύ στην κατανόηση της απόδοσης των καμπανιών μάρκετινγκ. Η κατοχή πληροφοριών για όλες τις πτυχές των προσπαθειών μάρκετινγκ μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και να αυξήσει τα έσοδα για την επιχείρησή σας.

Το λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων που βασίζεται στο cloud επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να μελετούν τις διαδρομές των πελατών και να τους συνδέουν με συγκεκριμένες καμπάνιες. Το Google Adwords σάς επιτρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο υψηλής στόχευσης και διαφημίσεις με βάση αυτά τα ευρήματα. Αυτό σας επιτρέπει να μειώσετε το κόστος ανά κλικ (CPC) και το κόστος ανά διαφήμιση (CPA).

Επιπλέον, γνωρίζοντας ποια κανάλια λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή σας, οι έμποροι και οι αντιπρόσωποι μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στη μετατροπή των πιθανών πελατών σε πελάτες που πληρώνουν καθώς και στην παρακολούθηση μετατροπών. Επίσης, η λεπτομερής γνώση σχετικά με τις συνομιλίες με τους πελάτες σας σάς δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.

Ποιοι είναι οι τύποι λογισμικού παρακολούθησης καλούντων;

Υπάρχουν τέσσερις τύποι λογισμικού παρακολούθησης καλούντων.

1. Λειτουργία επανάκλησης

Είναι μια λύση που βασίζεται στο Διαδίκτυο. Μια εταιρεία δημιουργεί μια διαφήμιση που προτρέπει τον υποψήφιο να δώσει τον αριθμό τηλεφώνου του. Το λογισμικό επανάκλησης συλλέγει αυτές τις πληροφορίες, ώστε οι αντιπρόσωποι πωλήσεων να μπορούν να επικοινωνήσουν με τον υποψήφιο πελάτη.

αυτόματη επανάκληση εξυπηρέτησης πελατών

2. Παρακολούθηση αριθμού κλήσης

Αυτό το σύστημα παρακολούθησης παρέχει στις εταιρείες πολλαπλούς αριθμούς για να παρακολουθούν τις προσπάθειές τους μάρκετινγκ τόσο online όσο και offline. Αυτό βοηθά τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να καθορίσουν ποια κανάλια προσελκύουν τους περισσότερους υποψήφιους πελάτες.

3. Δυναμική παρακολούθηση κλήσεων

Αυτό το λογισμικό επιτρέπει σε ιστότοπους προγραμματισμού να ανταλλάσσουν αριθμούς τηλεφώνου για διαφορετικούς χρήστες κάθε φορά που φορτώνεται η σελίδα. Αυτοί οι αριθμοί εμφανίζονται σε πιθανούς πελάτες βάσει προκαθορισμένων κριτηρίων.

Υπάρχουν δύο τύποι δυναμικής παρακολούθησης κλήσεων:

  • παρακολούθηση βάσει καναλιών – Αυτό το λογισμικό συλλέγει πληροφορίες σχετικά με δυνητικούς πελάτες με βάση το κανάλι μέσω του οποίου βρήκαν την επιχείρησή σας. Γνωστά παραδείγματα αυτού του συστήματος είναι το Google AdWords και το Bing Ads.

  • μοναδική παρακολούθηση περιόδου σύνδεσης – Αυτό το σύστημα συλλέγει πληροφορίες σχετικά με την περίοδο σύνδεσης ενός υποψήφιου πελάτη με την πάροδο του χρόνου. Εκχωρεί έναν μοναδικό αριθμό σε κάθε περίοδο και με αυτόν τον τρόπο μπορεί να εντοπίσει πού ακριβώς ήταν ο υποψήφιος πελάτης στον ιστότοπό σας όταν πραγματοποίησε την κλήση.

4. Στατική παρακολούθηση αριθμών

Συνήθως χρησιμοποιείται στην παρακολούθηση κλήσεων εκτός σύνδεσης. Η εταιρεία παρέχει διαφορετικό αριθμό για κάθε κανάλι μάρκετινγκ – ενημερωτικό δελτίο, διαφήμιση στην τηλεόραση, διαφημιστική πινακίδα κ.λπ.

Επιλέξτε το σωστό γραφικό ονόματος domain

Τι πρέπει να προσέχετε όταν επιλέγετε έναν πάροχο λογισμικού παρακολούθησης καλούντων;

Διάφοροι πάροχοι έχουν διαφορετικές επιλογές για να διαλέξετε. Θα βοηθούσε εάν κάνατε την έρευνά σας για να βρείτε ποιος πάροχος παρακολούθησης ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Μάθετε πόσα χρεώνουν για έναν χρήστη ανά μήνα και εάν έχουν απεριόριστες επιλογές χρηστών.

Διαβάστε τις κριτικές χρηστών στο διαδίκτυο και παραπέμψτε τις με άλλες πηγές. Σκεφτείτε ποιες πτυχές των κριτικών ισχύουν για την επιχείρησή σας και επικεντρωθείτε στο να μάθετε περισσότερα για αυτές.

Improve your customer service

LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Τι είναι το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων;

Αυτό το λογισμικό συλλέγει πληροφορίες από εισερχόμενες κλήσεις. Ορισμένοι τύποι αυτού του συστήματος καταγράφουν επίσης τις εισερχόμενες κλήσεις για μεταγενέστερη ανάλυση και παρακολούθηση μετατροπών. Το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τη γεωγραφική τοποθεσία του καλούντος, τον αριθμό τηλεφώνου του κ.λπ. Η χρήση αυτού του λογισμικού βοηθά τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να συνδυάζουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ online και offline.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων;

Το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων εκχωρεί έναν αριθμό σε μια τηλεφωνική γραμμή επιχείρησης. Όταν καλεί ο κύριος πελάτης, το σύστημα δρομολογεί την κλήση στην εκχωρημένη τηλεφωνική γραμμή. Μπορείτε να ορίσετε πού θέλετε να στέλνετε τις κλήσεις: τμήμα μάρκετινγκ, ομάδα πωλήσεων κ.λπ.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού παρακολούθησης καλούντων για την επιχείρησή σας;

Η δυνατότητα ανάλυσης δεδομένων που λαμβάνονται μέσω των δυνατοτήτων παρακολούθησης επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αντιστοιχούν δυνητικούς πελάτες με τις καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτό τους βοηθά να κατανοήσουν την απόδοση επένδυσης μάρκετινγκ για κάθε κανάλι και να ορίσουν ανάλογα τον προϋπολογισμό. Η κατανόηση των δεδομένων που παρέχει αυτό το λογισμικό παρακολούθησης επιτρέπει επίσης στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να επικεντρωθούν στη βελτίωση των μηνυμάτων μάρκετινγκ και στη δημιουργία καμπανιών υψηλής στόχευσης. Βοηθά επίσης τις ομάδες υποστήριξης πελατών στην παροχή της καλύτερης εξυπηρέτησης και στην αύξηση των επιπέδων ικανοποίησης των πελατών. Η κατοχή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο τους επιτρέπει να χειρίζονται αποτελεσματικά τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις σε όλη την εμπειρία των πελατών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo