Λογισμικό Helpdesk για τη βιομηχανία Λογιστικής & Νομικών
LiveAgent software can help the accounting and legal industries to expedite and become more efficient in customer service requests. The software allows for better understanding and management of customer interactions, resulting in better customer service and experience. The use of LiveAgent can save time and increase revenue for these industries.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.
Οδηγίες ιστολογίου επισκεπτών LiveAgent
Η ομάδα του LiveAgent ενημερώνει ότι το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύμφωνο με τα πρότυπά τους και μπορεί να επεξεργαστείτε αναλόγως. Παρέχουν διάφορες λειτουργίες βελτίωσης επικοινωνίας και υπάρχει διαθέσιμη δοκιμαστική περίοδος 14 ημερών. Στόχος τους είναι να παρέχουν ενημερωτικό και μοναδικό περιεχόμενο σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων SaaS, επαγγελματίες εμπόρους μάρκετινγκ και ειδικούς στην εξυπηρέτηση πελατών. Η διαδικασία ανάρτησης επισκεπτών προϋποθέτει την πρόταση ιδεών για θέματα και έγκριση απο την ομάδα του LiveAgent.
Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι σημαντικές για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς. Η ική γνωσιακή βάση είναι πολύτιμος πόρος για τα τηλεφωνικά κέντρα, ενώ η χρήση επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών και μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Ο όγκος κλήσεων σε κέντρα εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιστοποιηθεί με ολοκληρωμένο λογισμικό παρακολούθησης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.
Γνωρίστε τους Avengers της επιτυχίας πελατών
Η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα και διαχείριση email. Παρέχει επίσης διάφορα κανάλια επικοινωνίας και ενσωματώσεις.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.