Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Έχετε αγανακτήσει με το λογισμικό help desk σας;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent αποτελεί την καλύτερη εναλλακτική του Chaport στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιήθηκε από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Αναζητάτε μια εναλλακτική του Chaport;

Γιατί να μην αποκτήσετε περισσότερα από ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας; Το LiveAgent σας προσφέρει το γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, περισσότερα εργαλεία, περισσότερες ενσωματώσεις και μια λογική τιμή.

Κάντε τη μετάβαση σήμερα και δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν έχει να κάνει μόνο με τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Αφήστε τους πελάτες να επιλέξουν την μέθοδο που προτιμούν με το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Chaport εναντίον LiveAgent σε μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent Chaport
Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία στο πλάνο Εισιτήριο+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το Chaport δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα portal πελατών στο οποίο μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση σε προηγούμενα εισιτήρια και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Το Chaport δεν προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Facebook
Μια ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τις μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook στο πλάνο Εισιτήριο με επιπλέον χρέωση 39$/μήνα/ανά λογαριασμό ή στο πλάνο All-inclusive χωρίς επιπλέον χρέωση.
Το Chaport προσφέρει ενσωμάτωση Facebook στο πλάνο για $19/αντιπρόσωπο/μήνα.
Twitter
Μια ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Twitter.
Το Chaport δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Το Chaport δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση του Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό help desk για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Viber στο πλάνο Εισιτήριο με επιπλέον χρέωση 39$/μήνα/ανά λογαριασμό ή στο πλάνο All-inclusive χωρίς επιπλέον χρέωση.
Το Chaport προσφέρει ενσωμάτωση του Viber στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, όπως οδηγούς αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνές ερωτήσεις και άρθρα οδηγιών χρήσης.
Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση.
Το Chaport δεν προσφέρει γνωσιακή βάση.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται απευθείας στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το Chaport δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες./span>
Το Chaport δεν προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει λειτουργίες API στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο χειριστή.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το Chaport δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Chaport δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα εισιτήρια δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τα δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πλάνο για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας στο πλάνο Εισιτήριο+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Εισιτήρια/Mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και εισιτηρίων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστη Εγγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιήσατε ή δεχτήκατε και αναπαράγετε την εγγραφή ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη εγγραφή κλήσεων.
Το Chaport δεν προσφέρει απεριόριστη εγγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα χωρίς να περιορίζει τον αριθμό των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη.
Το Chaport δεν προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του Chaport

Το LiveAgent σας προσφέρει την ελευθερία να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας με διάφορους τρόπους. E-mail, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και μέσω τηλεφώνου, όλα καλύπτονται έτσι ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στα σημαντικά πράγματα.

Ένα αξιόπιστο σύστημα εισιτηρίων σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις επικοινωνίες και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την οργάνωσή τους.

Το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας

Το LiveAgent διαθέτει το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας διαθέσιμο στην αγορά. Με ταχύτητες προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα, μπορείτε κι εσείς να αποκτήσετε το καλύτερο για την υποστήριξη πελατών σας.

Επιστρέψτε στους πελάτες σας με ταχύτητα αστραπής και μην αφήνετε να περιμένουν.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

Phone icon

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από τις πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στην εγκατάσταση!

Statistic icon

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Money Bag

Προσιτή τιμή

Το LiveAgent παρέχει τόσα πολλά σε μια προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα επί πληρωμή ή επιλέξτε ξεχωριστές δυνατότητες για να προσαρμόσετε το λογισμικό help desk σας

Professional built-in call center software

Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης

Ένα από τα πιο σπουδαία χαρακτηριστικά του LiveAgent είναι η υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου. Μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας εικονικό τηλεφωνικό κέντρο και να το συνδέσετε με το πρόγραμμα περιήγησής σας στο διαδίκτυο, το τηλέφωνο ή οποιονδήποτε άλλο εξοπλισμό της επιλογής σας.

Αξιοποιήστε περισσότερο την υποστήριξη πελατών σας και παρέχετε στους πελάτες σας μια πιο προσωπική προσέγγιση.

Κάντε περισσότερα σε μια εξαιρετική τιμή

Με το LiveAgent, μπορείτε να κάνετε πολύ περισσότερα σε μια εξαιρετική τιμή. Σας προσφέρουμε τρία προγράμματα τιμολόγησης που σας προσφέρουν χρήσιμες δυνατότητες και ενσωματώσεις για την παροχή υποστήριξης χωρίς να καταστρέψετε τον προϋπολογισμό σας.

Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 στην κατάταξη για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Do more customer support for less money

Δείτε γιατί εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Πώς το LiveAgent μπορεί να συγκριθεί με το Chaport;

Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες πρόσθετες δυνατότητες σε σχέση με το Chaport: ενσωμάτωση Twitter, ενσωμάτωση Instagram, γνωσιακή βάση, φόρουμ πελατών και υποστήριξη 24/7.

Ποια είναι τα πρόσθετα πλεονεκτήματα της χρήσης του LiveAgent αντί του Chaport;

Τα πρόσθετα πλεονεκτήματα της χρήσης του LiveAgent αντί του Chaport περιλαμβάνουν την αυξημένη ικανοποίηση πελατών, τη διατήρηση των πελατών, το μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, τη μείωση της χαμένης πελατείας και την καλύτερη ροή εργασιών για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo