Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Chaport;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent αποτελεί την καλύτερη εναλλακτική του Chaport στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιήθηκε από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Γιατί να μην αποκτήσετε περισσότερα από ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας; Το LiveAgent σας προσφέρει το γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, περισσότερα εργαλεία, περισσότερες ενσωματώσεις και μια λογική τιμή. Κάντε τη μετάβαση σήμερα και δοκιμάστε το LiveAgent δωρεάν!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν έχει να κάνει μόνο με τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Αφήστε τους πελάτες να επιλέξουν την μέθοδο που προτιμούν με το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Chaport εναντίον LiveAgent σε μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent Chaport
Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία στο πλάνο Εισιτήριο+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το Chaport δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα portal πελατών στο οποίο μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση σε προηγούμενα εισιτήρια και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Το Chaport δεν προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Facebook
Μια ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τις μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook στο πλάνο Εισιτήριο με επιπλέον χρέωση 39$/μήνα/ανά λογαριασμό ή στο πλάνο All-inclusive χωρίς επιπλέον χρέωση.
Το Chaport προσφέρει ενσωμάτωση Facebook στο πλάνο για $19/αντιπρόσωπο/μήνα.
Twitter
Μια ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Twitter.
Το Chaport δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Το Chaport δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση του Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό help desk για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Viber στο πλάνο Εισιτήριο με επιπλέον χρέωση 39$/μήνα/ανά λογαριασμό ή στο πλάνο All-inclusive χωρίς επιπλέον χρέωση.
Το Chaport προσφέρει ενσωμάτωση του Viber στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, όπως οδηγούς αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνές ερωτήσεις και άρθρα οδηγιών χρήσης.
Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση.
Το Chaport δεν προσφέρει γνωσιακή βάση.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται απευθείας στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το Chaport δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες./span>
Το Chaport δεν προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει λειτουργίες API στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο χειριστή.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το Chaport δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Chaport δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα εισιτήρια δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τα δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πλάνο για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας στο πλάνο Εισιτήριο+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Εισιτήρια/Mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και εισιτηρίων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Chaport προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail στο πλάνο για 19$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστη Εγγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιήσατε ή δεχτήκατε και αναπαράγετε την εγγραφή ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη εγγραφή κλήσεων.
Το Chaport δεν προσφέρει απεριόριστη εγγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα χωρίς να περιορίζει τον αριθμό των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη.
Το Chaport δεν προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του Chaport

Το LiveAgent σας προσφέρει την ελευθερία να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας με διάφορους τρόπους. E-mail, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και μέσω τηλεφώνου, όλα καλύπτονται έτσι ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στα σημαντικά πράγματα.

Ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις επικοινωνίες και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την οργάνωσή τους.

Το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας

Το LiveAgent διαθέτει το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας διαθέσιμο στην αγορά. Με ταχύτητες προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα, μπορείτε κι εσείς να αποκτήσετε το καλύτερο για την υποστήριξη πελατών σας.

Επιστρέψτε στους πελάτες σας με ταχύτητα αστραπής και μην αφήνετε να περιμένουν.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από τις πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στην εγκατάσταση!

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Προσιτή τιμή

Το LiveAgent παρέχει τόσα πολλά σε μια προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα επί πληρωμή ή επιλέξτε ξεχωριστές δυνατότητες για να προσαρμόσετε το λογισμικό help desk σας

Professional built-in call center software

Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης

Ένα από τα πιο σπουδαία χαρακτηριστικά του LiveAgent είναι η υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου. Μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας εικονικό τηλεφωνικό κέντρο και να το συνδέσετε με το πρόγραμμα περιήγησής σας στο διαδίκτυο, το τηλέφωνο ή οποιονδήποτε άλλο εξοπλισμό της επιλογής σας. Αξιοποιήστε περισσότερο την υποστήριξη πελατών σας και παρέχετε στους πελάτες σας μια πιο προσωπική προσέγγιση.

Κάντε περισσότερα σε μια εξαιρετική τιμή

Χρησιμοποιώντας το LiveAgent, μπορείτε να κάνετε πολλά περισσότερα από το Chaport σε εξαιρετική τιμή. Σας προσφέρουμε τρία προγράμματα τιμολόγησης που σας προσφέρουν χρήσιμες λειτουργίες και ενσωματώσεις για την παροχή υποστήριξης χωρίς να επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό σας.

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και το #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Do more customer support for less money

Δείτε γιατί εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

Θέλετε να συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικά λογισμικά ζωντανής συνομιλίας;

Είστε περίεργοι να δείτε πώς αξιολογούμε άλλες δημοφιλείς λύσεις ζωντανής συνομιλίας; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του Chaport
To LiveAgent χρησιμοποιείται σε πολλά τμήματα του κλάδου. Η λογιστική και η νομική είναι ένα από αυτά. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα και δείτε τα οφέλη.

Λογισμικό Helpdesk για τη βιομηχανία Λογιστικής & Νομικών

LiveAgent software can help the accounting and legal industries to expedite and become more efficient in customer service requests. The software allows for better understanding and management of customer interactions, resulting in better customer service and experience. The use of LiveAgent can save time and increase revenue for these industries.

Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.

Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης

Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.

Αυτήν τη στιγμή δεχόμαστε δημοσιεύσεις επισκεπτών και τις λατρεύουμε, αλλά λάβετε υπόψη ότι είμαστε πολύ επιλεκτικοί όσον αφορά την ποιότητα τους.

Οδηγίες ιστολογίου επισκεπτών LiveAgent

Η ομάδα του LiveAgent ενημερώνει ότι το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύμφωνο με τα πρότυπά τους και μπορεί να επεξεργαστείτε αναλόγως. Παρέχουν διάφορες λειτουργίες βελτίωσης επικοινωνίας και υπάρχει διαθέσιμη δοκιμαστική περίοδος 14 ημερών. Στόχος τους είναι να παρέχουν ενημερωτικό και μοναδικό περιεχόμενο σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων SaaS, επαγγελματίες εμπόρους μάρκετινγκ και ειδικούς στην εξυπηρέτηση πελατών. Η διαδικασία ανάρτησης επισκεπτών προϋποθέτει την πρόταση ιδεών για θέματα και έγκριση απο την ομάδα του LiveAgent.

Ψάχνετε για μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα στον ιστότοπο LiveAgent; Ρίξτε μια ματιά στο χάρτη του ιστότοπού μας για να βρείτε γρήγορα τις πληροφορίες που αναζητάτε.

Χάρτης ιστοτόπου

LiveAgent προσφέρει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, επικοινωνίας, καρτελών και άλλα, ενώ παρέχει δωρεάν λογαριασμό και επίδειξη.

Ο χρόνος ομιλίας είναι μια πολύτιμη μέτρηση τηλεφωνικού κέντρου που συμβάλλει στην επίτευξη υψηλών επιπέδων ικανοποίησης πελατών.

Χρόνος ομιλίας

Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι σημαντικές για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς. Η ική γνωσιακή βάση είναι πολύτιμος πόρος για τα τηλεφωνικά κέντρα, ενώ η χρήση επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών και μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Ο όγκος κλήσεων σε κέντρα εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιστοποιηθεί με ολοκληρωμένο λογισμικό παρακολούθησης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.

Γνωρίστε όλους τους εκπροσώπους επιτυχίας πελατών μας και επικοινωνήστε μαζί τους εάν θέλετε να κάνετε μια ερώτηση, εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή θέλετε να λάβετε πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές.

Γνωρίστε τους Avengers της επιτυχίας πελατών

Η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα και διαχείριση email. Παρέχει επίσης διάφορα κανάλια επικοινωνίας και ενσωματώσεις.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x