Μεταφερθείτε από το Customerly στο LiveAgent σήμερα και αποκτήστε πρόσβαση σε μια πλήρως εξοπλισμένη λύση υποστήριξης πελατών που μπορεί να χειριστεί κάθε σημαντικό κανάλι πελατών.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Δυνατότητες | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική λύση υποστήριξης πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. | Customerly |
---|---|---|
Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. | Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα. | To Customerly προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στο πλάνο για 29$/μήνα. |
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο. | Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία στο πλάνο Εισιτήριο+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα. | To Customerly προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία στο πλάνο για 29$/μήνα. |
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και τη λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας αυτόματη διανομή κλήσεων. | Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο. | To Customerly δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο. |
Αυτοεξυπηρέτηση
Ένα χαρακτηριστικό που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα portal πελατών στο οποίο οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα προηγούμενα εισιτήριά τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης. | Το LiveAgent προσφέρει portal Αυτοεξυπηρέτησης στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα. | Το Customerly προσφέρει portal Αυτοεξυπηρέτησης στο πλάνο για 29$/μήνα. |
Facebook
Μια ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και αναφέρει και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook. | Το Customerly δεν ενσωμάτωση του Facebook. |
Twitter
Μια ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση τουTwitter. | Το Customerly δεν προσφέρει ενσωμάτωση τουTwitter. |
Instagram
Μια ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram. | Το Customerly δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση του Instagram. |
Viber
Μια ενσωμάτωση του Viber που λαμβάνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό help desk. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Viber. | Το Customerly δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Viber. |
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, Συχνές ερωτήσεις και άρθρα με οδηγίες. | Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα. | Το Customerly προσφέρει γνωσιακή βάση στο πλάνο για 29$/μήνα. |
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που εντοπίζεται απευθείας στη γνωσιακή βάση σας. | Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα. | Το Customerly προσφέρει φόρουμ πελατών στο πλάνο για 29$/μήνα. |
Αυτοματισμοί και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες. | Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα. | Το Customerly προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πλάνο για 87$/μήνα. |
API
| Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API. | Το Customerly δεν προσφέρει λειτουργίες API. |
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους καλούντες να πλοηγηθούν σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν χειριστή. | Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR. | Το Customerly δεν προσφέρει δυνατότητες IVR. |
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με τις κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime. | ο LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις στο πλάνο All-inclusive για 49$/αντιπρόσωπο/μήνα. | Το Customerly προσφέρει βιντεοκλήσεις στο πλάνο για 87$/μήνα. |
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα εισιτήρια δεν λήγουν ούτε διαγράφονται- μπορείτε να τα δείτε ανά πάσα στιγμή. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα. | Το Customerly προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πλάνο για 87$/μήνα. |
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους. | Το Customerly δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους. |
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστοτόπους σας. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στο πλάνο Εισιτήριο+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα. | To Customerly προσφέρει απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στο πλάνο για 87$/μήνα. |
Απεριόριστα Εισιτήρια/Mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και εισιτηρίων. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail στο πλάνο Εισιτήριο για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα. | Το Customerly προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail στο πλάνο για 87$/μήνα. |
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιήθηκε ή ελήφθη και αναπαράγετε την εγγραφή ανά πάσα στιγμή. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων. | Το Customerly δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων. |
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλλετε. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη στο πλάνο Εισιτήριο για $15/αντιπρόσωπο/μήνα. | Το Customerly προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη στο πλάνο για 29$/μήνα. |
Μεταφέρετε τα δεδομένα σας στο σύστημα του κέντρου εξυπηρέτησης μας και αποκτήστε πρόσβαση στο σύστημα καρτελών που μπορεί να χειριστεί emails, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο, πύλη πελατών, γνωσιακή βάση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Facebook, Twitter, Instagram και Viber. Παρέχετε εκπληκτική υποστήριξη σε όλα τα κανάλια με ευκολία.
Το LiveAgent προσφέρει πρόσθετα μεταφοράς για λογισμικά κέντρου εξυπηρέτησης. Προς το παρόν δεν διαθέτουμε πρόσθετο μεταφοράς για το Customerly, αλλά εάν ενδιαφέρεστε, ενημερώστε μας και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να το προσθέσουμε σύντομα.
Μεταφέρετε αντιπροσώπους, διαχειριστές, τελικούς χρήστες και πελάτες με ευκολία.
Μεταφέρετε όλες τις ετικέτες του τμήματός σας και των εισιτηρίων σας.
Μεταφέρετε εισιτήρια, συνημμένα, πεδία χρήστη και πεδία εισιτηρίων.
Ρίξτε μια ματιά σε ορισμένα προνόμια που αποκτάτε κατά την μετάβασή σας στο LiveAgent
24/7 υποστήριξη από τους αντιπροσώπους μας. Είμαστε εκεί όποτε μας χρειάζεστε.
Χρήσιμα εργαλεία, περισσότερες από 175 δυνατότητες και πάνω από 40 ενσωματώσεις. Έχουμε όλα όσα χρειάζεστε.
Αποκτήστε το LiveAgent δωρεάν για πάντα ή επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα επί πληρωμή.
Επιλέξτε μία από τις 43 διαφορετικές μεταφράσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει επίσης προσαρμόσιμα γλωσσικά widget.
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 στην κατάταξη για το SMB το 2020. Ακολουθήστε το παράδειγμα εταιρειών όπως η Huawei, η BMW, η Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, παρέχοντας υποστήριξη παγκόσμιας κλάσης στους πελάτες σας.
Πιο Δημοφιλή
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από οποιονδήποτε από τους παρακάτω παρόχους λύσεων help desk. Κάντε τη μετάβαση σήμερα. Σας καλύπτουμε απόλυτα.
Πώς να Ρυθμίσετε ΣΕΥ στο LiveAgent
Με την τήρηση των ΣΕΥ, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να παρέχουν έγκαιρη και σχετική υποστήριξη.
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T
Αντιμετώπιση Θυμωμένων Πελατών
Η πύλη υποστήριξης πελατών προσφέρει λογισμικά για τηλεφωνικά συστήματα VoIP, διαχείριση εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων και πολλά ακόμα. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμαστική περίοδο.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Zendesk
Σκέφτεστε το Zendesk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.
Ερωτήσεις έρευνας ικανοποίησης πελατών
Χρειάζεστε έμπνευση για τις ερωτήσεις της έρευνας ικανοποίησης πελατών; Ελέγξτε τη λίστα μας για ερωτήσεις SaaS, ιστότοπου, CX και προϊόντων.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες