Χρειάζεστε Εναλλακτική λύση του Collab;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση Collab στην αγορά

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Είστε έτοιμοι να μεταβείτε σε μια καταπληκτική εναλλακτική λύση λογισμικού Collab;

Εάν θέλετε να ανεβάσετε το κέντρο επικοινωνίας σας στο επόμενο επίπεδο, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent είναι η κατάλληλη λύση για εσάς! Προσφέρουμε περισσότερες από 175 βασικές και προηγμένες λειτουργίες, ώστε να μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το κέντρο επικοινωνίας σας παραμένει στην κορυφή του παιχνιδιού.

Μπορείτε να μεταβείτε στο LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά και μπορείτε να πάρετε μαζί σας τις παλιές σας καρτέλες. Προσφέρουμε γρήγορη και εύκολη μετεγκατάσταση καρτελών που σας επιτρέπει να μετεγκαταστήσετε τα παλιά δεδομένα του κέντρου υποστήριξης απευθείας στον λογαριασμό σας LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

Μάθετε πώς το LiveAgent ξεχωρίζει από άλλες εναλλακτικές λύσεις

Ποικιλόμορφο Κέντρο Επικοινωνίας

Ανεξάρτητα από τον τρόπο που επικοινωνούν μαζί σας οι πελάτες σας, με το LiveAgent μπορείτε να είστε σίγουροι ότι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας 24/7.

Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών

Κάντε την υποστήριξη πελατών σας κορυφαία προτεραιότητα και αυξήστε τα ποσοστά μετατροπών σας με τη λύση κέντρου επικοινωνίας της LiveAgent.

Εύκολο στη διαχείριση

Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι έχετε μια εύκολα διαχειρίσιμη, επεκτάσιμη και ευέλικτη λύση κέντρου επικοινωνίας για την επιχείρησή σας.

Collab έναντι LiveAgent με μια ματιά

Λειτουργίες Liveagent Collab
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταχωρεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το Collab δεν προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει ζωντανή συνομιλία.
Το Collab προσφέρει ζωντανή συνομιλία.
Τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Το Collab προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες και στο περιεχόμενο της βάσης γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοεξυπηρέτηση.
Το Collab δεν προσφέρει αυτοεξυπηρέτηση.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που ανακτά όλα τα σχόλια και αναφέρει και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook.
Το Collab προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που ανακτά όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωσγ επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweet απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Twitter.
Το Collab προσφέρει ενσωμάτωση του Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που ανακτά όλα τα σχόλια και αναφέρει και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Το Collab δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που ανακτά όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να μεταδίδουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Viber.
Το Collab δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση.
Το Collab δεν προσφέρει γνωσιακή βάση.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακό ταμπλό συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται στη βάση γνώσεων σας.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το Collab δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες.
Το Collab δεν προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το Collab προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Το Collab προσφέρει λειτουργίες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Collab προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το Collab προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το Collab προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το Collab προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες καρτέλες/mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό mail και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το Collab προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη καταγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Collab δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το Collab προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Ισχυρή εναλλακτική Collab

Όταν πρόκειται για το κέντρο επικοινωνίας σας, μην φοβάστε να αναπτυχθείτε πολύ με τις 175+ δυνατότητες του LiveAgent και τις δεκάδες ενσωματώσεις.

Μην περιορίζεστε μόνο στις παραδοσιακές επιλογές υποστήριξης πελατών. Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας και δημιουργήστε μια πιστή βάση πελατών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη ζωντανή συνομιλία και την υποστήριξη μέσω email.

Με αυτό το πολυκάναλο λογισμικό κέντρου υποστήριξης όλα σε ένα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν χάνετε καμία επικοινωνία με τον πελάτη.

Απλό, αλλά αξιόπιστο τηλεφωνικό κέντρο

Είτε λαμβάνετε περισσότερες εισερχόμενες είτε εξερχόμενες κλήσεις, το διαδικτυακό τηλεφωνικό κέντρο της LiveAgent είναι ισχυρό, αλλά εύκολο στη διαχείριση. Επιλέξτε από τη λίστα των υποστηριζόμενων παρόχων υπηρεσιών VoIP και ετοιμαστείτε να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, διατηρώντας παράλληλα χαμηλά τα λειτουργικά σας έξοδα.

Απεριόριστη εγγραφή κλήσεων

Είτε χρειάζεστε λογισμικό καταγραφής κλήσεων για εκπαίδευση αντιπροσώπων, διασφάλιση ποιότητας ή επιχειρηματική διαφάνεια, μην ψάχνετε άλλο! Με το LiveAgent, μπορείτε να αποθηκεύσετε μια εγγραφή ως ψηφιακό αρχείο με κρυστάλλινο ήχο με απεριόριστη χωρητικότητα αποθήκευσης.

ΔΦΑ και αυτόματη επιστροφή κλήσης

Για να ελαχιστοποιήσετε τους χρόνους αναμονής, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προσαρμοσμένο μενού ΔΦΑ που επιτρέπει στους πελάτες σας να επικοινωνούν μαζί σας πιο εύκολα. Το μενού ΔΦΑ μπορεί να περιλαμβάνει ακόμη και μια επιλογή αυτόματης επιστροφής κλήσης για τη διευκόλυνση των πελατών.

Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων

Στο LiveAgent μπορείτε να διαμορφώσετε τις επιλογές δρομολόγησης κλήσεων. Οι εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις μπορούν να ανατεθούν τυχαία στους διαθέσιμους αντιπροσώπους, μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων ή να δημιουργήσετε τα δικά σας προκαθορισμένα κριτήρια.

Λογισμικό για εξαιρετική υποστήριξη πελατών

Το LiveAgent είναι μια ενιαία υπηρεσία όσον αφορά την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Σας επιτρέπουμε να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας είτε είστε στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, της κατασκευής, του Saas ή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Προσφέρουμε υποστήριξη πελατών 24/7, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε βοήθεια όποτε τη χρειάζεστε.

Fast, smart and convenient support

Λογισμικό καρτελών για αυξημένη ικανοποίηση πελατών

Προσφέρουμε εκπληκτικό λογισμικό καρτελών που μετατρέπει όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας σε καρτέλες και τις στέλνει απευθείας στα καθολικά εισερχόμενα. Κάθε στοιχείο επικοινωνίας με τον πελάτη είναι διαθέσιμο σε εσάς μέσω ενός βολικού πίνακα ελέγχου που είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο διαχείρισης που σας βοηθά να παραμένετε οργανωμένοι.

Priority assignment

Ενισχύστε τη δέσμευσή σας με την υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Είτε πρόκειται για Facebook, Twitter ή Instagram, οι ακόλουθοί σας θα μπορούν πάντα να σας προσεγγίζουν. Δεν χρειάζεται να συνδεθείτε σε κάθε λογαριασμό ξεχωριστά, κάθε μήνυμα, αναφορά ή tweet θα μπαίνει στα εισερχόμενά σας με τη μορφή καρτέλας.

Problematic sharing of information

Το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας

Με το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, μπορείτε να παρέχετε εύκολη και απλή επικοινωνία τόσο στους αντιπροσώπους όσο και στους πελάτες σας. Μπορείτε να προσθέσετε το κουμπί ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent στον ιστότοπό σας και να αρχίσετε να απαντάτε σε πιεστικές ερωτήσεις των πελατών σας.

Solution lies in shared inbox

Γνωσιακή βάση και πύλη πελατών

Προσφέρουμε μια προσαρμόσιμη πύλη πελατών που περιλαμβάνει μια εκτενή γνωσιακή βάση. Οι πελάτες που εκτιμούν την ανεξαρτησία και τους αρέσει να επιλύουν προβλήματα μόνοι τους θα απολαμβάνουν λειτουργίες όπως φόρουμ, συχνές ερωτήσεις και επιλογές αυτοεξυπηρέτησης. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να παρέχετε την καλύτερη υποστήριξη πελατών ακόμα και όταν οι αντιπρόσωποί σας είναι εκτός σύνδεσης.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Λειτουργίες αναφοράς

Αξιοποιήστε με τον καλύτερο τρόπο τους πόρους σας και δημιουργήστε ένα αποτελεσματικό κέντρο επικοινωνίας. Με το LiveAgent θα μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι οι λειτουργίες του κέντρου οργανώνονται και λειτουργούν ομαλά και ότι οι αντιπρόσωποί σας παραμένουν παραγωγικοί.

Ενισχύστε την παραγωγικότητά σας

Η επισκόπηση αναλυτικών στοιχείων του LiveAgent σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τις λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας σε καθημερινή βάση. Μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων, τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, τα email και πολλά άλλα. Κατανοήστε τις λεπτομέρειες του κέντρου επικοινωνίας σας με τις αναφορές εξυπηρέτησης πελατών για να ενισχύσετε τα κανάλια που χρησιμοποιούνται περισσότερο, να εντοπίσετε ακραία σημεία μεταξύ των αντιπροσώπων σας και να ενισχύσετε την απόδοσή σας.

Παρακολούθηση, ανάλυση και βελτίωση

Η παρακολούθηση των KPI, των SLA και άλλων μετρήσεων του κέντρου επικοινωνίας σάς επιτρέπει να κατανοήσετε καλύτερα πού μπορείτε να βελτιωθείτε. Χρησιμοποιήστε προηγμένες λειτουργίες ανάλυσης και αναφοράς για να έχετε την καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής.

Αυτοματισμός

Οι έξυπνοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων γνωρίζουν ότι τα σύγχρονα κέντρα επικοινωνίας χρειάζονται λίγη βοήθεια από τη σημερινή τεχνολογία. Ωστόσο, δεν ξέρουν όλοι πώς να αξιοποιήσουν τη δύναμή του.

Με το LiveAgent, ο αυτοματισμός αφαιρεί το βάρος των καθημερινών εργασιών από τους ώμους των αντιπροσώπων σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε τυποποιημένα μηνύματα ως απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις σε πολλαπλές πλατφόρμες όπως κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, email, ζωντανή συνομιλία, Viber κ.λπ.

Επιπλέον, υπάρχουν αμέτρητοι κανόνες αυτοματισμού που μπορείτε να ορίσετε για να βελτιώσετε τους χρόνους απόκρισής σας και να ελαχιστοποιήσετε τα ανθρώπινα λάθη, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος υποστήριξης.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

Σύγκριση LiveAgent έναντι Collab

Μεταβείτε στο Capterra για να συγκρίνετε τις αξιολογήσεις της πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent και της Collab με βάση κριτικές πελατών

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
Διορθώθηκε από 16/05/2022

Η ευτυχία των πελατών είναι η προτεραιότητά μας

Μη διστάσετε να δείτε τι λένε άλλοι πελάτες για το LiveAgent. Το LiveAgent έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 2800 κριτικές σε διάφορες αγορές λογισμικού όπως Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Συγκρίνετε μας με άλλες λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης

Θέλετε να δείτε πώς ανταποκρινόμαστε σε άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του Collab
    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η προσωπική προσέγγιση απέναντι στον πελάτη.

    Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

    Τα πρότυπα μάρκετινγκ, SMS και εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά για εξατομίκευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Η χρήση τους απαιτεί προσοχή για την ικανοποίηση των πελατών.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x