Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το LeadDesk;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του LeadDesk στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Αναζητάτε μια διαφορετική λύση για το κέντρο εξυπηρέτησης σας; Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό που είναι εξοπλισμένο με εργαλεία και δυνατότητες για να σας βοηθήσει να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη πελατών. Το LiveAgent είναι το λογισμικό με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.
  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ λειτουργίες που κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Προσιτή τιμολόγηση

Το Live Agent προσφέρει πολλά σε χαμηλή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα πληρωμής ή επιλέξτε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας.

LeadDesk έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent LeadDesk
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το LeadDesk προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το LeadDesk προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο.
Το LeadDesk προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το LeadDesk δεν προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το LeadDesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το LeadDesk δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το LeadDesk δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το LeadDesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελών πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp.
Το LeadDesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το LeadDesk δεν προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το LeadDesk δεν προσφέρει Φόρουμ Πελατών
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το LeadDesk δεν προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το LeadDesk προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Το LeadDesk προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το LeadDesk δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το LeadDesk δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το LeadDesk δεν προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το LeadDesk δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το LeadDesk δεν προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το LeadDesk προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το LeadDesk προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
social notifications - illustration

Ισχυρή εναλλακτική λύση για το LeadDesk

Δώστε στους πελάτες σας περισσότερα από την απλή τηλεφωνική υποστήριξη. Με το LiveAgent, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, γνωσιακής βάσης, τηλεφωνικού κέντρου ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram ή το Twitter. Δώστε στους πελάτες σας επιλογές και ευκολία όσον αφορά την επικοινωνία.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για την παροχή υποστήριξης πελατών. Μετατρέψτε τους επισκέπτες τις ιστοσελίδας σας σε πελάτες που πληρώνουν εύκολα μέσω ενός widget ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας. Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Απαντήστε με αστραπιαία ταχύτητα και μην αφήνετε τους πελάτες σας να περιμένουν.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Η μετάβαση στο LiveAgent δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε να παρέχετε υποστήριξη μέσω τηλεφώνου. Το τηλεφωνικό κέντρο είναι εύκολο να δημιουργηθεί, κυριολεκτικά διαρκεί λίγα λεπτά. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε κλήσεις μέσω προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή οποιουδήποτε άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Το LiveAgent φροντίζει τα πάντα για εσάς, επομένως δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους.

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Savings illustration

Πάρτε περισσότερα με λιγότερα χρήματα

Δεν χρειάζεται να πληρώσετε περισσότερα για να πάρετε περισσότερα. Το LiveAgent σας προσφέρει τρία πλάνα πληρωμής που είναι εξοπλισμένα με τα καλύτερα εργαλεία και δυνατότητες για την παροχή υποστήριξης πελατών. Σε περίπτωση που το θέλετε, μπορείτε πάντα να αγοράσετε ξεχωριστές δυνατότητες για να προσθέσετε κάτι επιπλέον στο πλάνο σας χωρίς να πληρώσετε υπερβολικά χρήματα. Κάντε κλικ παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συγκρίνετε μας με άλλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς συγκρίνεται το LiveAgent με το LeadDesk;

Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες πρόσθετες λειτουργίες σε σχέση με το LeadDesk: αυτοεξυπηρέτηση, ενσωμάτωση Instagram, ενσωμάτωση Twitter, ενσωμάτωση Viber, ενσωμάτωση Facebook και απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας, καθιστώντας το την καλύτερη εναλλακτική λύση κέντρου εξυπηρέτησης. Το LiveAgent είναι μια καλύτερη εναλλακτική λύση του LeadDesk καθώς και μια καλύτερη εναλλακτική λύση του HelpScout και του Drift.

Ποια είναι τα επιπλέον οφέλη από τη χρήση του LiveAgent σε σχέση με το LeadDesk;

Τα πρόσθετα πλεονεκτήματα της χρήσης του δωρεάν λογισμικού ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent σε σχέση με το LeadDesk περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, μειωμένο ποσοστό απώλειας πελατών και καλύτερη ροή εργασίας αντιπροσώπων.

Related Articles to Εναλλακτική λύση για το LeadDesk
Lp - Hesk Enallaktiki 2

Lp - Hesk Enallaktiki 2

The text describes the multiple communication channels available in one place through a customizable knowledge base portal. The portal's functions include creating a brand-appropriate name and providing informative articles and instructions. Forum features allow customers to provide answers to others and provide feedback to improve the business.

Ψάχνετε για εναλλακτική λύση του ConnectWise; Ανακαλύψτε το εξαιρετικό σύστημα καρτελών του LiveAgent που υποστηρίζεται από εκπληκτικές δυνατότητες και ενσωματώσεις.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το ConnectWise;

Το LiveAgent βοηθά τις επιχειρήσεις να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη στους πελάτες τους. Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίνεται γρήγορα και παρέχει ταχύτατες λύσεις. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το LiveAgent βλέπουν αύξηση στην ικανοποίηση των πελατών και στις πωλήσεις τους.

Lp - Helpcrunch Enallaktiki 2

Lp - Helpcrunch Enallaktiki 2

LiveAgent είναι μια επαγγελματική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει λογισμικό VoIP, τηλεφωνικά συστήματα, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και άλλα. Περιλαμβάνει επίσης συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλες πελατών και διαχείριση email. Η εταιρεία προσφέρει ένα πρόγραμμα συνεργατών και έχει βραβευθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών της. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν μια δωρεάν δοκιμή με το LiveAgent.

Το LiveAgent είναι πιο οικονομικό σε σύγκριση με άλλες λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης και διαθέτει περισσότερες από 175 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Δείτε περισσότερα.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το LiveHelpNow;

Το LiveAgent είναι μια πολυκαναλική λύση κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να διαχειριστεί αιτήματα από πολλά κανάλια συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Twitter, Viber και WhatsApp. Προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 7-30 ημερών και μπορεί να μεταφέρει τα παλιά δεδομένα του κέντρου υποστήριξης. Επιπλέον, προσφέρει περισσότερες από 175 βασικές και προηγμένες λειτουργίες και 24/7 εξυπηρέτηση πελατών.

Μεταφερθείτε από το Hesk στο LiveAgent και αποκτήστε ένα πολυκαναλικό σύστημα έκδοσης καρτελών που διαχειρίζεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωησης και ένα εξαιρετικά γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας.

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;

Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες σύμφωνα με τα θετικά σχόλια των χρηστών. Προσφέρει βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και αυξημένη ικανοποίηση, με αύξηση του ποσοστού μετατροπής πελατών που πληρώνουν και τις πωλήσεις. Είναι εύκολο στη χρήση και μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και αυξήσει την απόδοση των επιχειρήσεων.

Lp - Extend Enallaktiki

Lp - Extend Enallaktiki

Το LiveAgent είναι ένα σύστημα που διαχειρίζεται την επικοινωνία σας και βοηθά τους αντιπροσώπους σας να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Με ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών θα μπορείτε να εστιάσετε στα σημαντικά και να εξοικονομήσετε χρόνο παράλληλα.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo