Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Channels;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του Channels στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Δώστε στο κέντρο υποστήριξης πελατών σας κάτι περισσότερο από ένα τηλεφωνικό κέντρο με το LiveAgent. Συνδεθείτε με τους πελάτες σας μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δώστε τους πληροφορίες με τη γνωσιακή βάση μας. Η μεταφορά είναι απλή και η τιμολόγηση είναι προσιτή.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Το τηλεφωνικό σας κέντρο περιβάλλεται από διαφορετικά κανάλια πελατών.
Δοκιμάστε το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Channels έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent Channels
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το Channels δεν προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το Channels δεν προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα All-inclusive για 49$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Channels προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα για περίπου $10/αντιπρόσωπο/μήνα.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Το Channels δεν προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Channels δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το Channels δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Channels δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το Channels δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το Channels δεν προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το Channels δεν προσφέρει Φόρουμ Πελατών
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Channels προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για περίπου $10/αντιπρόσωπο/μήνα.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Channels προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα για περίπου 10$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 49$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Channels προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα για περίπου 10$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Channels δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το Channels δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το Channels δεν προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το Channels δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το Channels δεν προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Channels δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Channels προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για περίπου 10$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Person deciding between two solutions

Μια ισχυρή εναλλακτική λύση του Channels

Προχωρήστε πέρα ​​από τις τηλεφωνικές κλήσεις με το LiveAgent και δώστε στους πελάτες σας πολλαπλά μέσα επικοινωνίας. Το email, η ζωντανή συνομιλία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram, το τηλεφωνικό κέντρο και η γνωσιακή βάση είναι τα εργαλεία που χρειάζεστε για να εμπλουτίσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας και να προσφέρετε στους πελάτες σας περισσότερη ευκολία. Όλα αυτά είναι σε λογική τιμή, οπότε δεν θα πληρώσετε υπερβολικά χρήματα. Το LiveAgent προσφέρει τρία εξαιρετικά πλάνα τιμολόγησης που δεν θα επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό σας.

Το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας

Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας που είναι διαθέσιμο στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα πιο γρήγορο από αυτό. Ένα widget γρήγορης συνομιλίας επιτρέπει στους πελάτες σας να επικοινωνούν γρήγορα μαζί σας απευθείας από τον ιστότοπό σας.

Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πελάτες που πληρώνουν και αυξήστε την αφοσίωση.

The fastest live chat on the market

Έχουμε κάτι για όλους

Κάθε επιχείρηση αξίζει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση του τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Προσιτή τιμολόγηση

Το LiveAgent διαθέτει τα πάντα σε προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα πληρωμή μας ή επιλέξτε ξεχωριστές δυνατότητες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας.

Professional built-in call center software

Αξιόπιστο τηλεφωνικό κέντρο

Εκτός από άλλα μέσα επικοινωνίας, μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας τηλεφωνική υποστήριξη. Η εγκατάσταση θα ολοκληρωθεί και θα είναι έτοιμη μέσα σε λίγα λεπτά και μπορείτε να συνδεθείτε μέσω προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή άλλου εξοπλισμού που προτιμάτε. Δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους, το LiveAgent φροντίζει τα πάντα για εσάς.

Είστε έτοιμοι να βελτιώσετε την υπηρεσία σας;

Αποκτήστε περισσότερα και δώστε περισσότερα! Ρίξτε μια ματιά στα εξαιρετικά πλάνα τιμολόγησης μας και αποφασίστε μόνοι σας. Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρθηκαν στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς συγκρινόμαστε με άλλες δημοφιλείς λύσεις τηλεφωνικών κέντρων; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του Channels
Videos - Pos Na Rythmisete Kanones Sto Liveagent

Πώς να ρυθμίσετε Κανόνες στο LiveAgent

Videos - Pos Na Rythmisete Kanones Sto Liveagent

Εξερευνήστε μια συλλογή λογισμικών καρτελών που χρησιμοποιούνται περισσότερο στην αγορά. Επιλέξτε το ιδανικό εργαλείο καρτελών και ανεβάστε εξαιρετικά την εξυπηρέτηση πελατών.

Λογισμικό καρτελών

LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες, βοηθώντας να κατηγοριοποιηθεί η φύση των καρτελών και να παρακολουθούνται στατιστικά στοιχεία.

Βρείτε ποιες εναλλακτικές επιλογές για ticketing είναι οι καλύτερες και συγκρίνετε ανά τιμή, κατάταξη, και χαρακτηριστικά. Το νέο λογισμικό σας για ticketing περιμένει!

Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα καρτελών;

Το LiveAgent είναι ένα οικονομικό εργαλείο υποστήριξης πελατών με πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται γρήγορα σε αιτήματα μέσω διαφορετικών καναλιών.

Ελέγξτε τη σύγκριση των καλύτερων τηλεφωνικών κέντρων για το 2023 με βάση την τιμή, τις δυνατότητες, τη λειτουργικότητα και τις κριτικές πελατών από το Captterra, το G2 και άλλα!

Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη

Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.

Αντιμετωπίστε την εγκατάλειψη καλαθιού και ανακτήστε αγοραστές μέσω των προηγμένων λειτουργιών ζωντανής συνομιλίας και αυτοματισμού του LiveAgent. Με το LiveAgent, είναι εύκολο.

Ελαχιστοποιείστε & ανακτήστε εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών

Προσφέρετε θετική εμπειρία σε αγοραστές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για να τους πείσετε για την αγορά από το κατάστημά σας.

Οι εσωτερικές σημειώσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος ανταλλαγής πληροφοριών χωρίς να μπορεί να τις δει κάποιος τρίτος. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία εσωτερική σημείωση για να στείλετε ένα μήνυμα σε συγκεκριμένο κοινό.

Εσωτερικές σημειώσεις

Οι εσωτερικές σημειώσεις στο LiveAgent είναι χρήσιμες για τη διαχείριση προβλημάτων πελατών. Προσκλήσεις συνομιλίας βελτιώνουν την εμπειρία πελατών. Ρυθμίστε επαφές για εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Προκαθορισμένες απαντήσεις είναι επωφελείς. Εσωτερικές σημειώσεις ανταλλάσσουν πληροφορίες σε κλειστό κύκλο.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo