Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Customerly;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του Customerly στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Σκέφτεστε ένα διαφορετικό λογισμικό υποστήριξης πελατών; Δείτε το LiveAgent, την απόλυτη omnichannel λύση για την εταιρεία σας. Παρέχετε υποστήριξη μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γνωσιακής βάσης και τηλεφωνικού κέντρου. Επωφεληθείτε από τις 175+ δυνατότητες και 40+ ενσωματώσεις για να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών. Το LiveAgent είναι πολύ εύκολο στην εγκατάσταση και εύχρηστο. Ένας χρήσιμος οδηγός του περιβάλλοντος χρήσης θα σας βοηθήσει με την όλη διαδικασία και θα είστε έτοιμοι να παρέχετε υποστήριξη μέσα σε μια στιγμή.
  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Σύστημα καρτελών που βελτιστοποιεί όλα τα κανάλια μαζί σε ένα σημείο.
Ανακαλύψτε το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Customerly έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent Customerly
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για 29$/μήνα.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία σε πρόγραμμα Καρτέλες+Συνομιλία για 29$/χρήστη/μήνα.
Το Customerly προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία σε πρόγραμμα για 29$/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το Dashly δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης σε πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για 29$/μήνα.
Facebook
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση του Facebook στο πρόγραμμα Καρτελών με επιπλέον χρέωση 39 $/μήνα/ανά λογαριασμό ή σε πρόγραμμα All-inclusive χωρίς πρόσθετες χρεώσεις.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Customerly δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση του Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το Customerly δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Customerly δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber στο πρόγραμμα Καρτελών με επιπλέον χρέωση 39$/μήνα/ανά λογαριασμό ή σε πρόγραμμα All-inclusive χωρίς πρόσθετες χρεώσεις.
Το Customerly προσφέρει ενσωμάτωση Viber στο πρόγραμμα για 19$/μήνα.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει γνωσιακή βάση σε πρόγραμμα για 29$/μήνα
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών σε πρόγραμμα για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει Φόρουμ Πελατών σε πρόγραμμα για 29$/μήνα.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για 87$/μήνα.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το Customerly δεν προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Το Customerly δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις σε πρόγραμμα All-inclusive για 49$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει βιντεοκλήσεις σε πρόγραμμα για 87$/μήνα.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα για $87/μήνα.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το Customerly δεν προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας σε πρόγραμμα Καρτέλες+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Dashly προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας σε πρόγραμμα για 87$/μήνα.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail σε πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail σε πρόγραμμα για 87$/μήνα.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Customerly δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Customerly προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για 29$/μήνα.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του Customerly

Το Customerly κάνει καλά τη δουλειά του, αλλά εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με το υπάρχον λογισμικό σας, σκεφτείτε το ενδεχόμενο μεταφοράς σε κάτι διαφορετικό. Το LiveAgent είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση εάν η υποστήριξη πελατών είναι η πρώτη σας προτεραιότητα. Σας προσφέρουμε τρία εξαιρετικά πλάνα τιμολόγησης που σας προσφέρουν όλα όσα χρειάζεστε για να κάνετε τη δουλειά σας όπως πρέπει. Επιπλέον, θα σας παρέχουμε οποιαδήποτε υποστήριξη χρειάζεστε κατά τη μεταφορά στο LiveAgent.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα.

Παρέχετε υποστήριξη με αστραπιαία ταχύτητα, ώστε να μην κρατάτε στην αναμονή τους επισκέπτες της σελίδας σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε εύκολα να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών & βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες που πληρώνουν.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και επιλύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας.

Πλούσιο σε δυνατότητες

Με περισσότερα από 175 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης, η παροχή υποστήριξης θα γίνει παιχνίδι.

Review shown on phone screen

Η καλύτερη υποστήριξη δεν χρειάζεται να σας κοστίσει επιπλέον χρήματα

Για να παρέχετε άριστη υποστήριξη πελατών, δεν χρειάζεται να ξοδέψετε υπέρογκα ποσά. Το LiveAgent προσφέρει τρία πλάνα πληρωμής τα οποία είναι εφοδιασμένα με λειτουργίες σχετικές με την εταιρεία σας. Μπορείτε να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα. Σε περίπτωση που χρειάζεστε κάτι επιπλέον, μπορείτε πάντα να αγοράσετε ξεχωριστές λειτουργίες για να πάρετε αυτό που χρειάζεστε, χωρίς να πληρώσετε υπερβολικά ποσά για ένα πιο ακριβό πλάνο.

Είστε έτοιμοι να κάνετε μια αλλαγή;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Λόγοι για τους οποίους εταιρείες μεταφέρθηκαν στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Θέλετε να μας συγκρίνετε με διαφορετικές εναλλακτικές λύσεις;

Έχετε περιέργεια να δείτε πόσο αντάξιοι είμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του Customerly
Γίνετε ένας από τους χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες μας χρησιμοποιώντας το LiveAgent. Δημιουργήστε καλύτερη εμπειρία πελάτη χάρη σε μία λύση που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel).

TypoAssassin

Γίνετε ένας από τους χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες μας χρησιμοποιώντας το LiveAgent. Δημιουργήστε καλύτερη εμπειρία πελάτη χάρη σε μία λύση που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας (omnichannel).

Videos - Pos Na Rythmisete Kanones Sto Liveagent

Πώς να ρυθμίσετε Κανόνες στο LiveAgent

Videos - Pos Na Rythmisete Kanones Sto Liveagent

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με το καλύτερο λογισμικό γραφείου βοήθειας. Δείτε τα πλεονεκτήματα του LiveAgent και ξεκινήστε να το χρησιμοποιείτε σε 5 λεπτά.

Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.

Το LiveAgent είναι καινοτόμο λογισμικό που βοηθάει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την αξία τους.

Βρείτε ποιες εναλλακτικές επιλογές για ticketing είναι οι καλύτερες και συγκρίνετε ανά τιμή, κατάταξη, και χαρακτηριστικά. Το νέο λογισμικό σας για ticketing περιμένει!

Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα καρτελών;

Το LiveAgent είναι ένα οικονομικό εργαλείο υποστήριξης πελατών με πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται γρήγορα σε αιτήματα μέσω διαφορετικών καναλιών.

Ελέγξτε τη σύγκριση των καλύτερων τηλεφωνικών κέντρων για το 2023 με βάση την τιμή, τις δυνατότητες, τη λειτουργικότητα και τις κριτικές πελατών από το Captterra, το G2 και άλλα!

Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη

Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.

Ας συναντηθούμε στη Νέα Υόρκη για έναν καφέ για να συζητήσουμε πώς το LiveAgent μπορεί να βελτιώσει την επιχείρησή σας με ένα καλύτερο λογισμικό κέντρου υποστήριξης & εξυπηρέτησης πελατών.

Είμαστε στη Νέα Υόρκη!

Η εταιρεία Epixeirisi - Ekpaideytikoi Mko προσφέρει μια εύχρηστη και προσαρμόσιμη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών, η οποία βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τα έσοδα των επιχειρήσεων. Η εταιρεία προσφέρει επίσης λειτουργίες επανάκλησης και αυτόματης επιστροφής κλήσης για βελτίωση της ροής εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου. Η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και στη διατήρηση των πελατών πιστών στην εταιρεία.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo