Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Novocall;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του Novocall στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Ψάχνετε για ένα λογισμικό που μπορεί να κάνει περισσότερα από απλώς τηλεφωνικές κλήσεις; Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση κέντρου εξυπηρέτησης για όλα τα κανάλια για να βελτιώσει την υποστήριξη των πελατών σας.

Το LiveAgent σας προσφέρει πολλά κανάλια επικοινωνίας, περισσότερες από 175 δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις για να σας βοηθήσουμε να παρέχετε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη πελατών.

  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Phone icon

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση του τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!

Money Bag

Προσιτή τιμολόγηση

Το LiveAgent διαθέτει τα πάντα σε προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα πληρωμής ή επιλέξτε ξεχωριστές δυνατότητες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας

Statistic icon

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Novocall έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent Novocall
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το Novocall δεν προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το Novocall δεν προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα All-inclusive για 49$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Novocall προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα για $25/αντιπρόσωπο/μήνα.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Το Novocall δεν προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Novocall δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το Novocall δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Novocall δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το Novocall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το Novocall δεν προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το Novocall δεν προσφέρει Φόρουμ Πελατών
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Novocall προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για $25/αντιπρόσωπο/μήνα.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το Novocall δεν προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Το Novocall δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Novocall δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το Novocall δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες σε πρόγραμμα Καρτελών για $15/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Novocall προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες σε πρόγραμμα για $25/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το Novocall δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το Novocall δεν προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων σε πρόγραμμα All-inclusive για $49/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Novocall προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων σε πρόγραμμα για $25/αντιπρόσωπο/μήνα..
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το Novocall προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για $25/αντιπρόσωπο/μήνα.
smart phone calling

Μια ισχυρή εναλλακτική λύση του Novocall

Φέρτε την υποστήριξη πελατών σας σε υψηλότερο επίπεδο και δώστε στους πελάτες σας την επιλογή να συνδεθούν μαζί σας μέσω πολλών καναλιών. Το email, η ζωντανή συνομιλία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το τηλεφωνικό κέντρο και η γνωσιακή βάση περιλαμβάνονται σε μια απόλυτη λύση.

Η διαχείριση όλων γίνεται μέσω ενός αξιόπιστου συστήματος καρτελών, οπότε κάθε επικοινωνία που λαμβάνετε ταξινομείται αυτόματα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εστιάσετε στα σημαντικά και να εξοικονομήσετε χρόνο.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για την παροχή υποστήριξης πελατών. Επιτρέπει στους πελάτες σας να συνδεθούν με τους αντιπροσώπους σας αμέσως από την ιστοσελίδα σας.

Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Παρέχετε υποστήριξη με αστραπιαία ταχύτητα.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εάν δεν θέλετε να εγκαταλείψετε το τηλεφωνικό κέντρο, δεν χρειάζεται. Το LiveAgent σας επιτρέπει να ρυθμίσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο γρήγορα και εύκολα. Μπορείτε να το συνδέσετε με το πρόγραμμα περιήγησης σας, το τηλέφωνο ή οποιονδήποτε άλλο εξοπλισμό της επιλογής σας.

Δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους, το LiveAgent φροντίζει τα πάντα για εσάς.

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

man and woman winners-illustration

Είστε έτοιμοι να μεταφερθείτε στο LiveAgent;

Μεταφερθείτε στο LiveAgent και δώστε στους πελάτες σας περισσότερες επιλογές όσον αφορά την υποστήριξη πελατών. Το LiveAgent διαθέτει τρία εξαιρετικά πλάνα τιμολόγησης με χρήσιμα εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για να επιταχύνετε τη ροή εργασίας σας. Ρίξτε μια ματιά και αποφασίστε ποιο σας ταιριάζει καλύτερα.

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συγκρίνετε μας με άλλες εναλλακτικές λύσεις λογισμικού

Έχετε περιέργεια να μάθετε πώς συγκρινόμαστε με άλλες δημοφιλείς λύσεις λογισμικού; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Ποια είναι η εναλλακτική λύση του Novocall;

Το LiveAgent είναι μια εναλλακτική λύση του Novocall για πελάτες που θα ήθελαν να παρέχουν εξαιρετική υποστήριξη πελατών σε πολλά κανάλια, όπως email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία, φόρουμ και άλλα. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που συλλέγει ερωτήσεις, αυτοματοποιεί , και παρέχει γρήγορη ανάλυση μέσω αναφορών.

Πώς μπορεί να επωφεληθεί η επιχείρησή σας από τη μεταφορά στο LiveAgent;

Δεδομένου ότι το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση κέντρου υποστήριξης, συγκεντρώνει όλες τις ερωτήσεις των πελατών σε ένα μέρος. Επομένως, οι αντιπρόσωποί σας δεν χρειάζεται να αλλάζουν μεταξύ πλατφορμών για να απαντούν γρήγορα στους πελάτες. Κατά συνέπεια, αυξάνει τη διατήρηση πελατών, βελτιώνει το CX, και μειώνει το ρυθμό απώλειας πελατών.

Ποια δεδομένα μπορείτε να μεταφέρετε από το Novocall στο LiveAgent;

Μπορείτε να μεταφέρετε δεδομένα, όπως πληροφορίες πελατών, αντιπροσώπους, καρτέλες, διαχειριστές και άλλα.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo