Συνεργάτης
Η Netelip είναι ένας πολύ γνωστός πάροχος λύσεων τηλεφωνίας IP και cloud στην Ισπανία και τη Λατινική Αμερική. Ειδικεύεται στην προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών σε εταιρείες σε διαφορετικούς κλάδους και περιοχές, με έμφαση στις ισπανόφωνες ΜΜΕ. Με το δικό της δίκτυο, καθώς και μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών, πρωτοπορεί στις προηγμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
Από το 2004, έχουν μεταμορφωθεί μέρα με τη μέρα ακούγοντας τις ανάγκες των πελατών μας, παρατηρώντας τις βασικές τάσεις και τεχνολογικές προόδους παγκοσμίως, επεκτείνοντας και βελτιώνοντας τις διαφορετικές λύσεις μας, βελτιστοποιώντας τη χρηστικότητα και την εμπειρία χρήστη και ενσωματώνοντας νέες υπηρεσίες που βοήθησαν στην επικοινωνία με ευρύτερο κοινό και στο άνοιγμα νέων καναλιών και αγορών.
Η Netelip παρέχει ένα ολοκληρωμένο, σύγχρονο δίκτυο φωνητικών υπηρεσιών σε περισσότερα από 500.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας τους είναι πολύ δημοφιλείς και περιλαμβάνουν εικονικό PBX, εικονικούς αριθμούς και εξαιρετικά προσιτές χρεώσεις κλήσεων. Προσφέρουν επίσης ένα τηλεφωνικό κέντρο με ενσωματωμένο CRM, παράλληλα με μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών στο Market Place.
Στη Netelip βοηθούν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να παραμείνουν ενημερωμένες με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες καθώς μεταβαίνουν από τις αναλογικές στις ψηφιακές επικοινωνίες. Η βοήθεια του Netelip φέρνει τις Ενοποιημένες Επικοινωνίες ως Υπηρεσία (UCaaS) σε άλλο επίπεδο.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Το LiveAgent και η Netelip είναι πλέον συνεργάτες, γεγονός που έκανε την ενσωμάτωση του Netelip πιο εύκολη από ποτέ. Το LiveAgent δεν κάνει πρόσθετες χρεώσεις για τη σύνδεση του αριθμού VoIP Netelip με το τηλεφωνικό κέντρο σας.
Εάν ενδιαφέρεστε να συνδέσετε το Netelip με το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent, απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ακολουθήστε τις οδηγίες.
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
2. Μεταβείτε στους Αριθμούς

3. Αναζητήστε το Netelip.

4. Κάντε κλικ στη προσθήκη
5. Εισάγετε τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια

Κόστος ενσωμάτωσης του Netelip:
Εάν έχετε συνδρομή στο LiveAgent, η ενσωμάτωση είναι δωρεάν. Ωστόσο, η Netelip χρεώνει τις υπηρεσίες της αφού η εταιρεία λειτουργεί ξεχωριστά.
Οφέλη του Netelip:
- Βγείτε μπροστά από τον ανταγωνισμό
- Ενισχύστε την παραγωγικότητά σας
- Ανεβάστε τον επαγγελματισμό σας
- Προσαρμόστε με ευκολία
- Βελτιώστε την τηλεφωνία σας
- Συνδέστε την ομάδα σας
- Εξοικονομήστε χρήματα, εξοικονομήστε χρόνο
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργεί το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων; Δείτε το βίντεο παρακάτω.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Netelip integration!
Frequently asked questions
Τι είναι η Netelip;
Η Netelip είναι πάροχος υπηρεσιών IP Τηλεφωνίας και λύσεων Cloud. Δραστηριοποιείται στην Ισπανία και τη Λατινική Αμερική. Η Netelip παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών σε διαφορετικούς κλάδους και τομείς, στοχεύοντας κυρίως ισπανόφωνες ΜΜΕ.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση της Netelip με το LiveAgent;
Το LiveAgent συνεργάζεται με τη Netelip. Έτσι, η ενσωμάτωση είναι δωρεάν. Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι η Netelip χρεώνει για τις υπηρεσίες της.
Πώς μπορείτε να εγκαταστήσετε έναν αριθμό VoIP Netelip μέσα στο LiveAgent;
Απλώς μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Κλήση > Αριθμοί > Netelip. Προσθέστε τον αριθμό VoIP και χρησιμοποιήστε τον αμέσως.
Τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων
The text highlights the benefits of monitored call transportation, including increased customer satisfaction and agent workflow improvement. It also addresses topics related to call center operations and compliance measures. LiveAgent provides relevant services to maintain customer satisfaction, and there are checklists for call centers that include security measures. The development of e-commerce and chatbots has impacted customer service, but maintaining a human connection remains important. Companies provide multiple customer support channels, such as email, social media, and live chat.
Εισερχόμενα έναντι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Η τοποθέτηση πλαισίου συνομιλίας βελτιώνει την υπηρεσία, ενώ η έρευνα είναι απαραίτητη για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Τα τηλεφωνικά κέντρα χωρίζονται σε εισερχόμενα και εξερχόμενα και απαιτείται η κατάλληλη επιλογή λύσης. Προσφέρονται ικανοποιητικές λύσεις λογισμικού για εξυπηρέτηση πελατών, όπως VoIP και διαχείριση email. Η εκπαίδευση, το γλωσσάρι και η ακαδημία είναι επίσης διαθέσιμα. Η μέγιστη προτεραιότητα είναι η μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και παραγωγικότητας των αντιπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου. Εξακολουθεί να είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τις διαφορές μεταξύ των εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων για να επιλέξουμε την κατάλληλη λύση.