Συνεργάτης
Τι είναι η O2 Business Services;
Η O2 Business Services είναι σήμερα ο μεγαλύτερος πάροχος ενσωματώσεων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Τσεχική Δημοκρατία και τη Σλοβακία. Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη από το 2015. Επιπλέον, “Προσφέρει ένα σύνθετο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών φωνητικών κλήσεων και δεδομένων και επαγγελματικές λύσεις ΤΠΕ.”


Πώς λειτουργεί το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε την O2 Business Services στο LiveAgent;
Εδώ είναι ένας γρήγορος οδηγός:
1. Λάβετε έναν αριθμό VoIP από την O2 Business Services
2. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
3. Κάντε κλικ στις Διαμορφώσεις – Κλήση – Αριθμοί – Δημιουργία (κουμπί +)
4. Κάντε αναζήτηση για την O2 Business Services
5. Εισάγετε τον αριθμό VoIP σας
6. ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ

Ποιο είναι το κόστος ενσωμάτωσης της O2 Business Services
Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις για την ενσωμάτωση του αριθμού VoIP σας στο LiveAgent. Ωστόσο, η O2 Business Services μπορεί να σας χρεώσει για τις υπηρεσίες, καθώς η εταιρεία λειτουργεί ανεξάρτητα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα;
- αξιόπιστος πάροχος
- δωρεάν ενσωμάτωση LiveAgent
- βελτιωμένο CX
- οικονομικό
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently asked questions
Τι είναι η O2 Business Services;
Η O2 Business Services είναι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών που παρέχει υπηρεσίες στην Ευρώπη.
Πώς μπορείτε να συνδέσετε την O2 Business Services VoIP στο LiveAgent;
Απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και μεταβείτε στην ενότητα Διαμορφώσεις - Αριθμοί κλήσης - Δημιουργία (+) . Μετά από αυτό, αναζητήστε την O2 Business Services και εισάγετε τον αριθμό VoIP σας αμέσως.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση ενός αριθμού VoIP στο LiveAgent;
Το LiveAgent δεν χρεώνει επιπλέον συνδρομή. Οπότε, εάν έχετε συνδρομή στο LiveAgent, μπορείτε να εφαρμόσετε το VoIP σας δωρεάν.
Τα κοινωνικά δίκτυα και οι εύληπτες εφαρμογές για κινητά αποτελούν σημαντικά εργαλεία για τη διεξαγωγή εκστρατειών marketing και τις πωλήσεις, καθώς και για την επικοινωνία με τους πελάτες και τη δημιουργία συνεχούς διαφήμισης. Η επικοινωνία με τον πελάτη πρέπει να παρέχεται μέσω κατάλληλων εργαλείων, όπως η διαδικτυακή κοινότητα και οι ζωντανές συνομιλίες. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών και στη βελτίωση της εμπειρίας τους με την εταιρεία.
Οι εξερχόμενες πωλήσεις αποτελούν μέρος του κύκλου πωλήσεων και μπορούν να γίνουν με email και κλήσεις. Πρέπει να εστιάζετε στον δυνητικό πελάτη και να εντοπίζετε τις προτιμήσεις του. Σε περίπτωση δυσαρεστημένου πελάτη, προτείνεται η ζήτηση συγγνώμης και η λύση του προβλήματός του. Ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας μπορούν να βελτιώσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
Γίνετε προσβάσιμοι με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας.
Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας βελτιστοποιεί τις επικοινωνίες των πελατών μέσω φωνής, VoIP, email, ζωντανής συνομιλίας και πλατφόρμων κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Η αγορά των κέντρων επικοινωνίας αναμένεται να φθάσει τα 47,76 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025. Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας σε cloud καταργεί την ανάγκη για παραδοσιακές λύσεις, προσφέροντας επεκτασιμότητα, ευελιξία και ασφάλεια σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις με αποδοτικό κόστος.