Στο LiveAgent απονεμήθηκαν βραβεία το 1ο τρίμηνο του 2021
Ειδήσεις

Στο LiveAgent απονεμήθηκαν βραβεία το 1ο τρίμηνο του 2021

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Τελευταία τροποποίηση την September 8, 2022 σε 5:47 pm

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πολλές επιχειρήσεις λόγω της συνεχιζόμενης παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, αρκετές νέες εταιρείες αποφάσισαν να αρχίσουν να χρησιμοποιούν το LiveAgent για να παρέχουν την υποστήριξη πελατών τους.

Η απόφασή τους αποδεικνύει ότι η ανάγκη για το σωστό λογισμικό κέντρου υποστήριξης είναι απαραίτητη σε αυτήν την ψηφιακή εποχή, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες αλλάζουν τις επιχειρηματικές τους πρακτικές στο διαδίκτυο. Η δημιουργία μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας ήταν αποστολή πολλών εταιρειών καθώς αποχαιρετήσαμε την παλιά χρονιά του 2020 και καλωσορίσαμε το νέο έτος 2021.

Πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν δοκιμάσει, τεστάρει και αξιολογήσει το LiveAgent στις πιο εξέχουσες πλατφόρμες ελέγχου λογισμικού, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα το LiveAgent να λάβει 19 βραβεία το 1ο τρίμηνο.

Το LiveAgent έχει λάβει βραβεία από τις κορυφαίες εταιρείες που σχετίζονται με B2B, B2C και SaaS και πύλες κριτικών GetApp, G2, SaaSWorthy, SourceForge, Digital.com, AppVizer, Crozdesk. Αυτά τα βραβεία καθορίστηκαν για τη μεθοδολογία βαθμολόγησης κάθε ιστότοπου αξιολόγησης.

Ας δούμε τη σύνοψη των βραβείων και τη μεθοδολογία βαθμολόγησης κάθε πλατφόρμας αξιολόγησης.

Η σύνοψη των βραβείων

GetApp

Το GetApp είναι μια πολύ γνωστή και καθιερωμένη πλατφόρμα αξιολόγησης και ανακάλυψης επιχειρηματικών εφαρμογών. Χρησιμοποιούν μια περίπλοκη μεθοδολογία κατάταξης για να προσδιορίζουν περιοδικά το βραβείο του ηγέτη κατηγορίας.

Οι βαθμολογίες καθορίζονται από πέντε βασικούς τομείς που βασίζονται εξ ολοκλήρου σε δεδομένα από προμηθευτές τεχνολογίας και αξιολογήσεις ανεξάρτητων τελικών χρηστών. Ο ηγέτης της κατηγορίας επιλέγεται από προμηθευτές που παρέχουν τα καλύτερα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Κάθε λογισμικό βαθμολογείται σύμφωνα με ένα σύστημα 100 βαθμών, με κάθε βασική περιοχή να αξίζει 20 βαθμούς.

Το LiveAgent σημείωσε επιτυχία και στους πέντε τομείς: ευκολία χρήσης, σχέση τιμής-ποιότητας, πιθανότητα σύστασης, υποστήριξη πελατών και λειτουργικότητα.

Το βραβείο είναι μια από τις υψηλότερες διακρίσεις που έχει επιτύχει το LiveAgent:

  • Ηγέτης στην εξυπηρέτηση πελατών το 2021

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο καθορίζονται οι ηγέτες, ρίξτε μια ματιά σε αυτήν τη σελίδα GetApp .

G2

Το G2 είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο δημοφιλείς πύλες για τεχνολογικές κριτικές. Κάθε αγοραστής ή πωλητής σε όλο τον κόσμο είναι εγγυημένο ότι θα πετύχει τον στόχο του όταν επισκέπτεται το G2.

Η μεθοδολογία κατάταξής τους είναι πολύπλοκη. Ο λόγος πίσω από αυτό είναι ότι το G2 είναι αποφασισμένο να διασφαλίσει ότι οι κριτικές που εμφανίζονται στις σελίδες προϊόντων είναι σχετικές και πολύτιμες για τους χρήστες του.

Το G2 έχει βραβεύσει το LiveAgent σε διάφορες κατηγορίες:

  • Ηγέτης στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
  • Ευρωπαίος ηγέτης στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και ζωντανής συνομιλίας
  • Ηγέτης στο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας
  • Η καλύτερη χρηστικότητα σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και αυτοεξυπηρέτησης πελατών
  • Ηγέτης στην κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών και λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης
  • Υψηλή απόδοση σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και ζωντανής συνομιλίας στο Ηνωμένο Βασίλειο

Ένα πραγματικά εκπληκτικό επίτευγμα. Η αναγνώριση ως ηγέτης και με υψηλές επιδόσεις στο λογισμικό κέντρου υποστήριξης και ζωντανής συνομιλίας για την Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο αποτελούν απόδειξη ότι το LiveAgent είναι μια ιδανική λύση λογισμικού για την παγκόσμια αγορά.

Κάντε κλικ εδώ εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις μεθοδολογίες βαθμολογίας G2.

SaaSWorthy

Οι βαθμολογίες SaaSworthy καθορίζονται από την κατηγορία του προϊόντος και από ένα σχετικό σύστημα βαθμολόγησης. Τα χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος πρέπει να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες προσδοκίες για να επιτευχθεί η κορυφαία κατάταξη.

Το SaaSWorthy παρουσιάζει τα βραβεία του σε τέσσερις κατηγορίες και το LiveAgent κέρδισε την πρώτη θέση σε κάθε μία:

  • Το πιο δημοφιλές λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
  • Το πιο αξιόλογο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
  • Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με υψηλή βαθμολογία
  • Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Μεταβείτε στη σελίδα SaaSWorthy για να μάθετε περισσότερα.

SourceForge

Το SourceForge είναι ο μεγαλύτερος και πιο αξιόπιστος κατάλογος εφαρμογών και λογισμικού ανοιχτού κώδικα. Είναι αφοσιωμένοι στη δημιουργία μιας κοινότητας λογισμικού ανοιχτού κώδικα όπου οι χρήστες του μπορούν να συνεργάζονται και να δημιουργούν επιτυχημένα έργα.

Λόγω της διασυνδεσιμότητας των χρηστών τους, το σύστημα εσωτερικής κατάταξης εκθέτει αξιόλογα έργα μέσω του καταλόγου SourceForge.

Το LiveAgent αναγνωρίστηκε σε δύο κατηγορίες:

  • Ο καλύτερος συνεργάτης
  • Ηγέτης στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και ζωντανής συνομιλίας

Digital.com

Το Digital.com στοχεύει να καθοδηγήσει τις μικρές επιχειρήσεις και τις νεοφυείς επιχειρήσεις στο καλύτερο λογισμικό κατάλληλο για τις ανάγκες τους. Εφαρμόζει ανάλυση συναισθήματος για να παρέχει τις πιο ειλικρινείς και αμερόληπτες αξιολογήσεις προϊόντων και υπηρεσιών.

Κάθε προϊόν αξιολογείται με βάση τα χαρακτηριστικά, τις ενσωματώσεις και τις προσφορές.

Για τους λόγους αυτούς, το LiveAgent έλαβε βραβεία στις ακόλουθες κατηγορίες:

  • Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του 2021
  • Το καλύτερο λογισμικό πύλης του 2021
  • Το καλύτερο λογισμικό παρακολούθησης εισερχόμενων κλήσεων του 2021

AppVizer

Το AppVizer είναι μια δωρεάν διαδικτυακή πύλη σύγκρισης λογισμικού όπου κάθε συνδρομητής μπορεί να δημιουργήσει τη δική του σύγκριση λογισμικού. Ο αλγόριθμος καθορίζει την κατάταξη του λογισμικού με βάση την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

Το LiveAgent έχει αναγνωριστεί ως η επιλογή χρήστη στην κατηγορία ζωντανής συνομιλίας:

  • Επιλογή χρήστη σε συνομιλία και chatbot

Crozdesk

Το Crozdesk είναι μια πλατφόρμα ανακάλυψης επιχειρηματικού λογισμικού όπου οι αγοραστές μπορούν να συγκρίνουν χιλιάδες προϊόντα σε 300+ κατηγορίες.

Το Crozscore είναι ένας προσαρμοσμένος, αυτοματοποιημένος και προγνωστικός αλγόριθμος βαθμολόγησης που αναλύει μεγάλες ποσότητες δεδομένων με βάση διάφορες μετρήσεις από διαφορετικές λύσεις λογισμικού. Στη συνέχεια, τα αποτελέσματα συγκρίνονται με επιλεγμένους ανταγωνιστές. Το Crozscore τροφοδοτείται από τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης.

Το LiveAgent σημείωσε υψηλή βαθμολογία σε δύο κατηγορίες:

  • Κορυφαίο λογισμικό συνομιλίας πελατών
  • Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών

Όπως μπορείτε να δείτε, η κατάκτηση της νικητήριας θέσης σε ένα σύνολο βραβείων δεν είναι μικρό κατόρθωμα.

Ωστόσο, πιστεύουμε ότι με το σωστό προϊόν και την κατάλληλη προσέγγιση προς τους πελάτες, μπορούμε να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας και να συγκεντρώνουμε πολλές ακόμη θετικές κριτικές.

Αλλά μην στηρίζεστε μόνο στα λεγόμενα μας. Έχουμε επιλέξει μερικές κριτικές από το GetApp και το G2 για να σας δείξουμε κάποια αυθεντικά σχόλια από επαληθευμένους πελάτες.

“Πολλαπλά κουμπιά συνομιλίας και ο αντιπρόσωπος ομάδων μπορεί να διαβάσει το μήνυμα ακόμα και πριν ο πελάτης πατήσει “enter” Η ενσωμάτωση του API Google Maps είναι καλή και βοηθά στην οπτικοποίηση των πελατών (γεωγραφικά). Η μεταφορά ομάδας είναι καλή, ειδικά η δυνατότητα να σημειώνονται πληροφορίες μόνο για τους αντιπροσώπους. Η συνομιλία με έναν πελάτη και 2+ αντιπροσώπους είναι εξαιρετική!”
Francisco K

“Το Live Agent προσθέτει αυτόματα ετικέτες σε όλες τις καρτέλες που έχουν ήδη υπερβεί το χρόνο και πρέπει να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό. Η συνολική διαδικασία διαχείρισης των καρτελών είναι απλή και ξεκάθαρη. Μου αρέσει επίσης ότι πολλές καρτέλες από τους ίδιους χρήστες μπορούν να συγχωνευθούν σε μια συνομιλία.” Anna K

“Η υποστήριξη πελατών είναι εξαιρετική. Πιο γρήγορα για να λύσουμε όλες τις καταστάσεις.” Helio M

“Αν χρειάζεστε ένα κέντρο εξυπηρέτησης και μια ζωντανή συνομιλία για μια εταιρεία πολλαπλών επωνυμιών, αυτός ο πάροχος είναι υπέροχος! Έχουμε 5 διαφορετικές επωνυμίες και μπορούμε να προσφέρουμε πλήρη υποστήριξη με ζωντανή συνομιλία και κέντρο εξυπηρέτησης στον πελάτη μας με το LiveAgent!” Foxlie A

“Η επισκόπηση και η απλότητα να απαντάτε σε όλα τα mails σας στο ίδιο μέρος” Clémentine O

Για να δείτε την πλήρη λίστα με τα βραβεία που έχει λάβει το LiveAgent μέχρι στιγμής, μεταβείτε στη σελίδα βραβείων μας.

Τι βελτιώσαμε στο 1ο τρίμηνο;

Το πρώτο τρίμηνο, προσθέσαμε νέες δυνατότητες και ενσωματώσεις υποστήριξης πελατών και συνεχίσαμε να αναβαθμίζουμε τις υπάρχουσες λειτουργίες μας.

Παρουσιάστηκαν πρόσθετες επιδιορθώσεις ασφαλείας που βελτιώνουν την απόδοση και βελτιώνουν τη διεπαφή χρήστη.

Έχουμε αποκτήσει νέους παρόχους VoIP – Avelia, VoIPstudio, TelefonBG και ενσωματώσεις – Zoho Mail, vCita, Delighted.

Οι ιστοσελίδες μας έχουν επανασχεδιαστεί καθώς έχουμε εφαρμόσει νέα γραφικά στοιχεία, πίνακα περιεχομένων και ελκυστικά CTA.

Όχι μόνο αυτό, αλλά ένα από τα κύρια έργα ήταν η εισαγωγή του LiveAgent σε ένα παγκόσμιο κοινό. Επομένως, το μεγαλύτερο μέρος του διαδικτυακού μας περιεχομένου μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες για να εξυπηρετήσει και να προωθήσει πραγματικά το LiveAgent σε χρήστες σε παγκόσμια κλίμακα.

Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε το LiveAgent ως μια πραγματικά ευέλικτη, εξελίξιμη και προσιτή λύση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών για επιχειρήσεις και κλάδους  οποιουδήποτε μεγέθους που θέλουν να προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη.

Εάν θέλετε να παρακολουθείτε όλα τα νέα και τις ενημερώσεις, κάντε κλικ εδώ ή ακολουθήστε μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας.

Ποια είναι τα επιχειρηματικά οφέλη του λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών LiveAgent;

  • Βελτιωμένη επικοινωνία με τους πελάτες
  • Βελτιωμένη απόδοση
  • Increased productivity
  • Ικανοποίηση των πελατών
  • Αφοσίωση πελατών
  • Οικονομικό
  • Υψηλό ROI

Ας εξετάσουμε κάθε προϊόν και τα χαρακτηριστικά του για τα οποία έχουμε τόσο αξιοπρεπώς αναγνωριστεί.

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που συνδυάζει — καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γνωσιακή βάση και δυνατότητες πύλης πελατών σε ένα πλήρες πακέτο υποστήριξης πελατών .

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Multiple Tickets 1024x546.png

Το LiveAgent προσφέρει 180 φιλικές προς το χρήστη λειτουργίες που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να παρέχουν υποστήριξη πελατών σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας χωρίς εναλλαγή μεταξύ τους.

Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης:

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε όλες τις δυνατότητες του LiveAgent.

Λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Η ανάγκη για ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και γρήγορη ανάλυση έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια και με τη ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο. Το LiveAgent διαθέτει το γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά το οποίο μπορείτε να ενσωματώσετε απευθείας στον ιστότοπό σας. Το καλύτερο; Δεν χρειάζεστε επιπλέον λογισμικό ή εμπειρία προγραμματισμού.

Μπορείτε επίσης να ενσωματώσετε το κουμπί συνομιλίας στον ιστότοπό σας στο WordPress με ένα πρόσθετο ζωντανής συνομιλίας.

Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας:

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Κάντε κλικ εδώ.

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Το LiveAgent διαθέτει ένα εύκολο στη ρύθμιση, ενσωματωμένο κέντρο κλήσης για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο που βασίζεται σε cloud — που σημαίνει ότι βασίζεται πλήρως σε πρόγραμμα περιήγησης. Η ενσωμάτωση διαρκεί λίγα λεπτά και μπορεί να συνδεθεί με υπάρχουσες συσκευές και εξοπλισμό. Εάν θέλετε να καλέσετε απευθείας από τον υπολογιστή σας, μπορείτε να επιλέξετε τον πάροχο VoIP από τη λίστα των συνεργατών μας.

Καταγραφές κλήσεων - ιστορικό

Λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου:

Δεν τελειώνει εδώ. Υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες για να ανακαλύψετε.

Λογισμικό πύλης πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών έχει πολλές μορφές. Μερικοί πελάτες προτιμούν να καλούν, σε άλλους αρέσει να συνομιλούν και σε άλλους αρέσει να βρίσκουν μόνοι τους τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.

Η ζήτηση για υποστήριξη 24/7/365 αυξάνεται, αλλά μπορεί να είναι ένα πρόβλημα εάν η επιχείρησή σας δεν λειτουργεί 24/7.

Η πύλη πελατών σάς επιτρέπει να είστε εκεί για τους πελάτες σας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας. Δημιουργήστε πολλαπλές γνωσιακές βάσεις για τις σελίδες σας με τις περισσότερες επισκέψεις, γεμίστε τις με άρθρα, βίντεο, οδηγούς και επεξεργαστείτε τα με το WYSIWYG (What You See Is What You Get).

Πύλη πελατών

Λειτουργίες πύλης πελατών:

Μπορείτε να βρείτε μια πλήρη λίστα με τις δυνατότητες της πύλης πελατών εδώ.

Οι σκέψεις μας

Είμαστε ταπεινοί αλλά και περήφανοι για αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε κάθε πλατφόρμα για την αναγνώριση των προσπαθειών μας, αλλά το πιο σημαντικό, δεν θα το είχαμε καταφέρει χωρίς εσάς – τους πελάτες μας.

Αυτά τα βραβεία είναι απόδειξη ότι συνεχίζετε να είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουμε, και γι’ αυτό είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες και μας τιμάτε.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.