Αναζητάτε ένα λογισμικό που κάνει περισσότερα από μια απλή ζωντανή συνομιλία; Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση κέντρου υποστήριξης για την επιχείρησή σας. Παρέχετε στους πελάτες σας επιλογές όσον αφορά την υποστήριξη πελατών.
Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και το #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2023. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Πάνω από 175+ δυνατότητες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.
Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπής σε πελάτες.
Εξοικονομήσετε χρήματα! Το LiveAgent είναι πιο οικονομικό σε σύγκριση με άλλες λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Δυνατότητες | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική λύση υποστήριξης πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
|
Olark
|
---|---|---|
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
|
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
|
Το Olark δεν προσφέρει καρτέλες.
|
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
|
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
|
Το Olark προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
|
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
|
Το LiveAgent προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
|
Το Olark δεν προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
|
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
|
Το LiveAgent προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
|
Το Olark δεν προσφέρει Αυτοεξυπηρέτηση.
|
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Το Olark δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
Το Olark δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Το Olark δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
Το Olark δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελών πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp.
|
Το Olark προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp.
|
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
|
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
|
Το Olark δεν προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
|
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
|
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
|
Το Olark δεν προσφέρει Φόρουμ Πελατών
|
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
|
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
|
Το Olark δεν προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
|
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
|
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
|
Το Olark προσφέρει λειτουργίες API.
|
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
|
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
|
Το Olark δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
|
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
|
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
Το Olark δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
|
Το Olark προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
|
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
|
Το Olark προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
|
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
|
Το Olark δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
|
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
|
Το Olark δεν προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
|
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
|
Το Olark δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
|
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
|
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
|
Το Olark δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
|
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την παροχή υποστήριξης πελατών. Ωστόσο, δίνοντας στους πελάτες σας πολλούς τρόπους να επικοινωνήσουν μαζί σας είναι κάτι που θα αποδώσει μακροπρόθεσμα. Δώστε στην υποστήριξη πελατών σας έναν τρόπο ενσωμάτωσης email, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνικού κέντρου και γνωσιακής βάσης σε ένα υπέροχο πακέτο.
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για την παροχή υποστήριξης πελατών. Θα πρέπει να είναι γρήγορο, αξιόπιστο και προσαρμόσιμο ώστε να ταιριάζει με το όνομα της επιχείρησης σας. Και θα πρέπει να διαθέτει και αστραπιαία ταχύτητα! Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Οι καθυστερήσεις δεν θα είναι πλέον πρόβλημα με το LiveAgent.
Η παροχή περισσότερων επιλογών στους πελάτες και τους αντιπροσώπους σας δεν χρειάζεται να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό σας. Το LiveAgent διαθέτει τρία εξαιρετικά πλάνα πληρωμής που είναι γεμάτα μόνο με τα καλύτερα εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για να σας βοηθήσουν να διευκολύνετε τη ροή εργασίας σας. Λάβετε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε σε εξαιρετική τιμή. Δείτε τα πλάνα τιμολόγησης μας και μάθετε περισσότερα.
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Μην αρκεστείτε σε ένα λογισμικό που δεν τα κάνει όλα. Κάντε μια αλλαγή προς το καλύτερο. Μεταφερθείτε στο LiveAgent και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα καλύτερα εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για το κέντρο εξυπηρέτησης σας.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.
Το LiveAgent είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης που βασίζεται σε cloud για επιχειρήσεις σε οποιονδήποτε κλάδο. Σας επιτρέπει να υποστηρίζετε εύκολα τους πελάτες σας από έναν πίνακα ελέγχου χωρίς εναλλαγή διεπαφών. Μπορεί να θεωρηθεί ως εναλλακτική λύση του Olark, καθώς διαθέτει επίσης λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Ωστόσο , το LiveAgent προσφέρει επίσης τηλεφωνικό κέντρο, γνωσιακή βάση, φόρουμ, πύλη πελατών, σύστημα έκδοσης καρτελών, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα. Έτσι, μπορείτε να παρέχετε εκπληκτική υποστήριξη πελατών σχεδόν αμέσως.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent εξοικονομεί κόστος, αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση των πελατών. Επιπλέον, το λογισμικό μπορεί να βοηθήσει την ομάδα σας να επικεντρωθεί στα πιο κρίσιμα ζητήματα, μειώνοντας τον χρόνο που αφιερώνεται στην απάντηση σε ερωτήσεις ρουτίνας.
Εάν σας ενδιαφέρει η μεταφορά από το Olark στο δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών LiveAgent για περαιτέρω βοήθεια ή να χρησιμοποιήσετε ένα δωρεάν πρόσθετο για τη μεταφορά βασικών δεδομένων.
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι αποτελεσματικό για την επικοινωνία με τους πελάτες. Είναι καλό παράδειγμα για το πώς να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες και να τους βοηθήσετε να αισθάνονται ότι ακούγονται. Τα καταληκτικά email μπορούν να αυξήσουν την απόκριση των πελατών και να προωθήσουν περισσότερες πωλήσεις.
Θέλετε να μεταβείτε από το Bitrix24 στο LiveAgent;
Η εταιρεία προσφέρει πακέτα για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις με διαφορετικά χαρακτηριστικά, όπως ιστορικό καρτελών, διευθύνσεις email και κουμπί συνομιλίας. Τα πακέτα ενδεικτικά κοστίζουν από $9 έως $49 τον μήνα και παρέχουν δωρεάν δοκιμαστική περίοδο. To πακέτο για μεγάλες επιχειρήσεις περιλαμβάνει WhatsApp.
Αναζητάτε ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;
Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) μπορεί να δώσει πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις έναντι των ανταγωνιστών. Ένα εξαιρετικό δωρεάν λογισμικό CRM ενοποιεί email, κλήσεις, πύλη πελατών και επικοινωνία ζωντανής συνομιλίας σε ένα συγκεντρωτικό εισερχόμενο και προσφέρει αναφορές σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών.
Ας απογειώσουμε την εξυπηρέτηση πελατών μαζί
Η σύγκριση του Capterra παρέχει εναλλακτικές λύσεις για κέντρα εξυπηρέτησης μέσα από κοινωνικά δίκτυα, ζωντανή συνομιλία και αυτοεξυπηρέτηση. Η κριτική βοηθάει να επιλεχθεί η καλύτερη λύση για τις ανάγκες ενός απομακρυσμένου τηλεφωνικού κέντρου.
Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα
Η δημιουργία συνοπτικού τίτλου και αποφυγή υπερβολικών λεπτομερειών σε διαδικασία ανάπτυξης επακολουθού email συνάντησης είναι σημαντική. Το LiveAgent είναι ίσως μια λύση για αύξηση της ταχύτητας απόκρισης στα ερωτήματα των πελατών μέσω email, με αυτοματοποίηση και ανάλυση πλατφόρμων, διασφαλίζοντας τη ροή εργασίας και διανομής ερευνών πελατών σε αντιπροσώπους.
Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, σύστημα διαχείρισης παραπόνων, λογισμικό πύλης πελατών και διαχείρισης email. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μέσω διαφόρων τρόπων επικοινωνίας και να παρακολουθήσετε τα νέα της σχετικά με ενημερώσεις και εκπτώσεις.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες