Αναζητάτε την κατάλληλη εναλλακτική λύση για το SysAid;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του SysAid στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Το LiveAgent παρέχει μια ευκολονόητη διεπαφή γεμάτη χρήσιμα εργαλεία για να σας βοηθήσει να επιλύσετε τα προβλήματα των πελατών πιο γρήγορα. Μεταφερθείτε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας και βελτιώστε τη διαχείριση των καρτελών σας με το πολυκαναλικό σύστημα καρτελών που ενοποιεί όλη την επικοινωνία σας.

Επωφεληθείτε από τους αυτοματισμούς και τις ενσωματώσεις για να βελτιώσετε τις ροές εργασίας σας. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα για να αποκτήσετε την εμπειρία του LiveAgent.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

SysAid έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent SysAid
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το SysAid προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το SysAid προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SysAid δεν προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το SysAid προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το SysAid δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το SysAid δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το SysAid δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το SysAid δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το SysAid προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το SysAid προσφέρει Φόρουμ Πελατών
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SysAid προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SysAid προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SysAid δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το SysAid δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το SysAid δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Βελτιώστε τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών

Το LiveAgent προσφέρει την υποστήριξη για μια ποικιλία καναλιών επικοινωνίας που υποστηρίζονται από πρόσθετες δυνατότητες. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες και να επιλύσετε τα προβλήματά τους πολύ πιο γρήγορα. Επωφεληθείτε από τις καρτέλες μέσω email, τη ζωντανή συνομιλία, το τηλεφωνικό κέντρο, την πύλη πελατών ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – FacebookTwitter και Instagram. Δημιουργήστε παρουσία παντού χάρη σε μια ενοποιημένη πλατφόρμα και παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.

Μια αποτελεσματική λύση για την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία στην αγορά

Εξελίξτε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών σας με το γρηγορότερο διαθέσιμο ζωντανό widget συνομιλίας. Με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα, μπορείτε να επιλύσετε προβλήματα πιο γρήγορα και στη συνέχεια να λάβετε καλύτερες κριτικές πελατών και χρηστών. Η φιλική προς το χρήστη διεπαφή διευκολύνει τον καθένα να επικοινωνήσει μαζί σας και οι πρόσθετες δυνατότητες σας παρέχουν πλήρη προβολή των διαδικτυακών επισκεπτών.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Παρέχετε την καλύτερη εμπειρία χρήστη με ζωντανή συνομιλία

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Προηγμένες ροές εργασίας και παρακολούθηση δικτύου

Η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών γίνεται ευκολότερη όταν δημιουργείτε αντίγραφα ασφαλείας από αναλυτικά στοιχεία, παρακολούθηση, ομαλές ροές εργασίας και ενσωματώσεις. Το LiveAgent σάς επιτρέπει να βελτιώνετε τη ροή εργασίας σας, να δημιουργείτε αυτοματισμούς, να παρακολουθείτε την επιτυχία σας και να ενσωματώνετε εφαρμογές που χρησιμοποιείτε καθημερινά για να τις ενοποιήσετε κάτω από μια στέγη. Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες λειτουργιών και ενσωματώσεων μας για να μάθετε περισσότερα.

Πρωτοποριακό λογισμικό

Το γνωρίζατε;

Έχοντας ιδρυθεί το 2006, το LiveAgent ήταν η πρώτη λύση στην αγορά που προσφέρει δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας και κέντρου εξυπηρέτησης. Το 2021, το LiveAgent είναι η καλύτερα βαθμολογημένη και με τις περισσότερες αξιολογήσεις λύση κέντρου εξυπηρέτησης στην αγορά, εξυπηρετώντας περισσότερους από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως.

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτιώστε την ικανοποίηση

Εντυπωσιάστε τους πελάτες σας με αστραπιαίες απαντήσεις.

16&φορές

Αυξήστε την αξία των πελατών

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Γίνετε ένας χαρούμενος πελάτης

Μπορείτε να μας ρωτήσετε για οτιδήποτε ανά πάσα στιγμή, χάρη στην υποστήριξη πελατών 24/7. Είμαστε εδώ για εσάς εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, αναζητάτε πληροφορίες ή θέλετε να μάθετε κάτι νέο. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω μηνύματος συνομιλίας, email ή καλέστε μας και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε;

Εγγραφείτε στο LiveAgent και γίνετε χαρούμενος πελάτης σήμερα. Ρίξτε μια ματιά στα προσιτά προγράμματα τιμολόγησης μας κατάλληλα για επιχειρήσεις πολλών μεγεθών και κλάδων. Ή προχωρήστε και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών. Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις και δεν απαιτούνται πληροφορίες πιστωτικής κάρτας.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Πώς συγκρίνεται το LiveAgent με το SysAid;

Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες επιπλέον δυνατότητες σε σχέση με το SysAid: τηλεφωνικό κέντρο, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, απεριόριστες εγγραφές κλήσεων, IVR και βιντεοκλήσεις.

Ποια είναι τα επιπλέον οφέλη από τη χρήση του LiveAgent σε σχέση με το SysAid;

Τα πρόσθετα οφέλη από τη χρήση του LiveAgent σε σχέση με το SysAid περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, μειωμένο ποσοστό απώλειας πελατών και καλύτερη ροή εργασίας αντιπροσώπων.

Related Articles to Εναλλακτική του SysAid
LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και πύλη πελατών. Άλλες υπηρεσίες περιλαμβάνουν τη διαχείριση email, το διαχειριστικό σύστημα διαχείριση παραπόνων και το λογισμικό εισερχόμενων κλήσεων. Η εταιρία έχει πελάτες σε όλο τον κόσμο και προσφέρει δοκιμαστική έκδοση.

Σημεία αναφοράς

LiveAgent είναι μία πλατφόρμα λογισμικού που χρησιμοποιείται από 30.000 πελάτες και προσφέρει διάφορες λειτουργίες για τη διαχείριση πελατών, έχει διαφορετικές ενσωματώσεις, καταγράφει αλλαγές και κριτικές των πελατών. Επίσης, παρέχει υποστήριξη πελατών, μεταφορά δεδομένων, διαχείριση email, εκπαίδευση και σεμινάρια στην ακαδημία της. Η πλατφόρμα LiveAgent είναι δημοφιλής για το λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων και τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP.

Το LiveAgent είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό γραφείου βοήθειας που αναπτύχθηκε το 2004 από τους ιδρυτές της Quality Unit για να βελτιώσουν την αναποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες. Σήμερα, εξυπηρετεί πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες και πάνω από 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Η αποστολή της εταιρείας είναι να δημιουργεί οικονομικό, λειτουργικό και χρήσιμο λογισμικό, που θα βελτιώνεται συνεχώς σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών της, ενώ το όραμά της είναι να βάλει την υποστήριξη πελατών στην καρδιά κάθε επιχείρησης.

Σχετικά με το LiveAgent

Η εταιρεία επιδιώκει να βελτιώνει συνεχώς τη σχεδίαση και κωδικοποίηση λογισμικού για την υποστήριξη πελατών. Το όραμα της είναι να προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση πελατών ανεξάρτητα από το κανάλι επικοινωνίας. Επικεφαλής της ομάδας είναι οι Andrej Harsani και Viktor Zeman. Ευχαριστούν τους πελάτες για την εγγραφή στο LiveAgent και θα αποστείλουν την πληροφορία σύνδεσης μέσω email μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση.

Η μεταφορά στο LiveAgent είναι εύκολη με ένα από τα προ-ενσωματωμένα πρόσθετα μας. Το LiveAgent διατίθεται σε 43 διαφορετικές γλωσσικές μεταφράσεις και υποστηρίζει γλωσσικά ευπροσάρμοστα widget. Το LiveAgent προσφέρει ένα δωρεάν πλάνο εφ' όρου ζωής, καθώς και τρία άλλα πλάνα σε τιμή ευκαιρίας.

Πείτε αντίο στο αργό, κατώτερο λογισμικό και καλωσορίστε το LiveAgent

Το LiveAgent παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών μέσω κουμπιού συνομιλίας και δεν απαιτεί ρύθμιση ή πιστωτική κάρτα. Προσφέρει επίσης δυνατότητες email, live chat, κοινωνικών δικτύων και γνωσιακής βάσης. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης παρέχει υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας και διατήρηση πελατών. Και οι δύο επιλογές έχουν διαθέσιμες δωρεάν δοκιμές.

Η ζωντανή υποστήριξη είναι μια μέθοδος παροχής εξυπηρέτησης πελατών. Επιτρέπει στους πελάτες και τους επισκέπτες να επικοινωνούν με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρείας.

Ζωντανή υποστήριξη

Το κείμενο εστιάζει στη σημασία της κοινωνικής και τεχνικής δεξιότητας των προϊσταμένων εξυπηρέτησης πελατών, ενώ παρουσιάζει τον εικονικό αντιπρόσωπο ως μια εναλλακτική λύση για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών. Επισημαίνει επίσης τη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών για τη δημιουργία σχέσεων με αυτούς και προτείνει τη χρήση του LiveAgent για αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση προβλημάτων.

Μεταφερθείτε από το osTicket στο LiveAgent με την υποστήριξη της ομάδας μας και αποκτήστε πρόσβαση σε μια λύση καρτελών πολλαπλών καναλιών.

Πείτε αντίοστο osTicket

Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber, Γνωσιακή Βάση, Φόρουμ Πελατών, αυτοματισμό και κανόνες, λειτουργίες API, ΔΦΑ, βιντεοκλήσεις και απεριόριστο ιστορικό, με κόστος αντίστοιχα 15$ και 39$/αντιπρόσωπο/μήνα. Το osTicket προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες, εκτός από την ενσωμάτωση Viber, με κόστος 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.

Θέλετε να διαχειρίζεστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σαν επαγγελματίας; Με τη βοήθεια αυτής της λίστας ελέγχου διαχείρισης κοινωνικών μέσων, οι λογαριασμοί σας θα απογειωθούν.

Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει την παρακολούθηση των κοινωνικών δικτύων, την απάντηση σε σχόλια, τον προγραμματισμό αναρτήσεων, την παρακολούθηση αναφορών, την αλληλεπίδραση με πελάτες και influencers, τη δημιουργία ημερολογίου περιεχομένου, την ενημέρωση στρατηγικής διαφημίσεων και τον έλεγχο των στόχων και των βελτιώσεων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo