Αναζητάτε μια εναλλακτική του ZenDesk Talk;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του ZenDesk Talk στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Δεν είστε ικανοποιημένοι με το ZenDesk Talk; Αναζητάτε μια διαφορετική λύση για το τηλεφωνικό σας κέντρο; Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση κέντρου εξυπηρέτησης για την επιχείρησή σας. Παρέχετε υποστήριξη μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γνωσιακής βάσης και τηλεφωνικού κέντρου σε μια εξαιρετική τιμή.
  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Phone icon

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση του τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!
Statistic icon

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες που κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.
Union icon

Βελτιωμένη Ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπής πελατών.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Zendesk Talk έναντι LiveAgent με μια ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent Zendesk Talk
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
To LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
To Zendesk Talk προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
To LiveAgent προσφέρει Live Chat.
To Zendesk Talk προσφέρει Live Chat σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
To Zendesk Talk προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk Talk προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης σε πρόγραμμα με $121/εκπρόσωπο/μήνα.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk Talk προσφέρει γνωσιακή βάση σε πρόγραμμα με $121/εκπρόσωπο/μήνα.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk Talk προσφέρει φόρουμ πελατών σε πρόγραμμα με $152/εκπρόσωπο/μήνα.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk Talk προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
To LiveAgent προσφέρει API functions στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk Talk προσφέρει API λειτουργίες σε πρόγραμμα για $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
To Zendesk Talk προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα με $152/εκπρόσωπο/μήνα.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
To Zendesk Talk δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο πακέτο All-inclusive με $49/εκπρόσωπο/μήνα.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων σε πρόγραμμα με $72/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 ως πρόσθετο.
smart phone calling

Μια ισχυρή εναλλακτική λύση του Zendesk Talk

Εάν αναζητάτε μια αξιόπιστη και φθηνότερη λύση στο τρέχον λογισμικό σας, η αναζήτησή σας έχει τελειώσει. Το LiveAgent είναι μια από τις λύσεις υποστήριξης πελατών με τις περισσότερες αξιολογήσεις, είναι σε προσιτή τιμή και γεμάτο με ισχυρά εργαλεία. Το LiveAgent διαθέτει πάνω από 175 δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις για να σας βοηθήσει να διευκολύνετε τη ροή εργασίας σας και να σας επιτρέψει να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη.

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Μην εγκαταλείπετε το τηλεφωνικό κέντρο. Το LiveAgent σας επιτρέπει να το ρυθμίσετε γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία. Μετά τη ρύθμιση, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους, το Live Agent φροντίζει τα πάντα για εσάς. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδεθείτε και να κάνετε την καλύτερη δουλειά σας.
Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Πάρτε ό,τι χρειάζεστε με λιγότερα χρήματα

Το να δώσετε στην επιχείρησή σας ό,τι χρειάζεται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών δεν χρειάζεται να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό σας. Τα πλάνα τιμολόγησης του LiveAgent είναι γεμάτα με χρήσιμα εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις σε μια προσιτή τιμή. Μην πληρώνετε υπερβολικά χρήματα για λογισμικό που μπορείτε να έχετε με λιγότερα χρήματα. Δείτε τα πλάνα τιμολόγησης μας και μάθετε περισσότερα.

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ψάχνετε για διαφορετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ρίξτε μια ματιά σε άλλες συγκρίσεις κέντρων εξυπηρέτησης

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Ποια είναι η εναλλακτική λύση του Zendesk Talk;

Το LiveAgent είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση καθώς είναι μια λύση all-in-one κέντρου εξυπηρέτησης. Περιλαμβάνει καρτέλες, τηλεφωνικό κέντρο, ζωντανή συνομιλία, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γνωσιακή βάση, φόρουμ και πύλη πελατών. Υπάρχουν 3 επιλογές τιμών για εταιρείες διαφορετικού μεγέθους. Επιπλέον, μπορείτε να τις δοκιμάσετε όλες εκ των προτέρων με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και να αποφασίσετε μόνοι σας ποια ταιριάζει καλύτερα στην εταιρεία σας.

Τι κάνει το LiveAgent το απόλυτα καλύτερο;

Το LiveAgent είναι το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης γιατί προσφέρει μια διαισθητική διεπαφή και πολλές απαραίτητες δυνατότητες για επιτυχημένη υποστήριξη πελατών.

Πώς μπορείτε να εισάγετε δεδομένα στο LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει ένα δωρεάν πρόσθετο μεταφοράς που θα σας βοηθήσει να μεταφέρετε όλα τα απαραίτητα δεδομένα στο LiveAgent σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να μεταφέρετε δεδομένα όπως στοιχεία επικοινωνίας, διαχειριστές, πεδία χρήστη, ετικέτες και άλλα. Για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών μας για βοήθεια.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo