Αναζητάτε μια εναλλακτική του ZenDesk Talk;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του ZenDesk Talk στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Δεν είστε ικανοποιημένοι με το ZenDesk Talk; Αναζητάτε μια διαφορετική λύση για το τηλεφωνικό σας κέντρο; Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση κέντρου εξυπηρέτησης για την επιχείρησή σας. Παρέχετε υποστήριξη μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γνωσιακής βάσης και τηλεφωνικού κέντρου σε μια εξαιρετική τιμή.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση του τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ δυνατότητες που κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Βελτιωμένη Ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπής πελατών.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Zendesk Talk έναντι LiveAgent με μια ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Zendesk Talk
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
To LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
To Zendesk Talk προσφέρει καρτέλες.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
To LiveAgent προσφέρει Live Chat.
To Zendesk Talk προσφέρει Live Chat.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
To Zendesk Talk προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης.
To Zendesk Talk προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση.
To Zendesk Talk προσφέρει γνωσιακή βάση.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
To Zendesk Talk προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
To Zendesk Talk προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
To LiveAgent προσφέρει API functions.
To Zendesk Talk προσφέρει API λειτουργίες.
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
To Zendesk Talk προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
To Zendesk Talk δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 ως πρόσθετο.
smart phone calling

Μια ισχυρή εναλλακτική λύση του Zendesk Talk

Εάν αναζητάτε μια αξιόπιστη και φθηνότερη λύση στο τρέχον λογισμικό σας, η αναζήτησή σας έχει τελειώσει. Το LiveAgent είναι μια από τις λύσεις υποστήριξης πελατών με τις περισσότερες αξιολογήσεις, είναι σε προσιτή τιμή και γεμάτο με ισχυρά εργαλεία. Το LiveAgent διαθέτει πάνω από 175 δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις για να σας βοηθήσει να διευκολύνετε τη ροή εργασίας σας και να σας επιτρέψει να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη.

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Μην εγκαταλείπετε το τηλεφωνικό κέντρο. Το LiveAgent σας επιτρέπει να το ρυθμίσετε γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία. Μετά τη ρύθμιση, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους, το Live Agent φροντίζει τα πάντα για εσάς. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδεθείτε και να κάνετε την καλύτερη δουλειά σας.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Πάρτε ό,τι χρειάζεστε με λιγότερα χρήματα

Το να δώσετε στην επιχείρησή σας ό,τι χρειάζεται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών δεν χρειάζεται να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό σας. Τα πλάνα τιμολόγησης του LiveAgent είναι γεμάτα με χρήσιμα εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις σε μια προσιτή τιμή. Μην πληρώνετε υπερβολικά χρήματα για λογισμικό που μπορείτε να έχετε με λιγότερα χρήματα. Δείτε τα πλάνα τιμολόγησης μας και μάθετε περισσότερα.

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

LiveAgent Is Competitive Advantage

Ψάχνετε για διαφορετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Ρίξτε μια ματιά σε άλλες συγκρίσεις κέντρων εξυπηρέτησης

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του Zendesk Talk
    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Εξερευνήστε μια επιλογή από τα καλύτερα λογισμικά ζωντανής συνομιλίας στην αγορά. Επιλέξτε το ιδανικό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για τον ιστότοπό σας και ανεβάστε την εξυπηρέτηση πελατών στο φεγγάρι.

    Λογισμικό Ζωντανής συνομιλίας

    Αυξήστε τις πωλήσεις σας χρησιμοποιώντας διαδικτυακή συνομιλία και βελτιώστε τα ποσοστά μετατροπής και κέρδη. Ενδυναμώστε την ομάδα σας και βελτιώστε την απόδοση επένδυσης.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x