Δεν είστε ικανοποιημένοι με το ZenDesk Talk; Αναζητάτε μια διαφορετική λύση για το τηλεφωνικό σας κέντρο; Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση κέντρου εξυπηρέτησης για την επιχείρησή σας. Παρέχετε υποστήριξη μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γνωσιακής βάσης και τηλεφωνικού κέντρου σε μια εξαιρετική τιμή.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση του τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!
Πάνω από 175+ δυνατότητες που κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.
Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπής πελατών.
Χαρακτηριστικά | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. | Zendesk Talk |
---|---|---|
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. | To LiveAgent προσφέρει καρτέλες. | To Zendesk Talk προσφέρει καρτέλες. |
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο. | To LiveAgent προσφέρει Live Chat. | To Zendesk Talk προσφέρει Live Chat. |
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων. | To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο. | To Zendesk Talk προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο. |
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης. | To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης. | To Zendesk Talk προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης. |
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων. | To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook. | To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook. |
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων. | To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter. | To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter. |
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων. | To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram. | To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram. |
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων. | To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber. | To Zendesk Talk προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber. |
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα. | To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση. | To Zendesk Talk προσφέρει γνωσιακή βάση. |
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης. | To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών. | To Zendesk Talk προσφέρει φόρουμ πελατών. |
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες. | To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες. | To Zendesk Talk προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες. |
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται. | To LiveAgent προσφέρει API functions. | To Zendesk Talk προσφέρει API λειτουργίες. |
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο. | To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR. | To Zendesk Talk προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ. |
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime. | To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις. | To Zendesk Talk δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις. |
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή. | To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό. | To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστο ιστορικό. |
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων. | To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους. | To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους. |
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας. | To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας. | To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας. |
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets. | To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails. | To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails. |
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή. | To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων. | To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων. |
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε. | To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7. | To Zendesk Talk προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 ως πρόσθετο. |
Εάν αναζητάτε μια αξιόπιστη και φθηνότερη λύση στο τρέχον λογισμικό σας, η αναζήτησή σας έχει τελειώσει. Το LiveAgent είναι μια από τις λύσεις υποστήριξης πελατών με τις περισσότερες αξιολογήσεις, είναι σε προσιτή τιμή και γεμάτο με ισχυρά εργαλεία. Το LiveAgent διαθέτει πάνω από 175 δυνατότητες και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις για να σας βοηθήσει να διευκολύνετε τη ροή εργασίας σας και να σας επιτρέψει να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη.
Μην εγκαταλείπετε το τηλεφωνικό κέντρο. Το LiveAgent σας επιτρέπει να το ρυθμίσετε γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία. Μετά τη ρύθμιση, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους, το Live Agent φροντίζει τα πάντα για εσάς. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδεθείτε και να κάνετε την καλύτερη δουλειά σας.
Το να δώσετε στην επιχείρησή σας ό,τι χρειάζεται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών δεν χρειάζεται να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό σας. Τα πλάνα τιμολόγησης του LiveAgent είναι γεμάτα με χρήσιμα εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις σε μια προσιτή τιμή. Μην πληρώνετε υπερβολικά χρήματα για λογισμικό που μπορείτε να έχετε με λιγότερα χρήματα. Δείτε τα πλάνα τιμολόγησης μας και μάθετε περισσότερα.
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Helpshift;
Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της υποστήριξης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρέχει εξαιρετική εμπειρία πελατών.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;
Δημιουργήστε τη δική σας χρήσιμη πύλη αυτοεξυπηρέτησης με άρθρα, οδηγίες και ενημερωτικές σημειώσεις που ταιριάζουν με το στυλ της εταιρείας σας.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση στο HelpSpot;
Μάθημα Άμεσης Μηχανικής - Δυνατές 'Έκτακτες Ειδήσεις' για την Προτροπή Δημιουργίας Μοναδικού Περιεχομένου & Προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το HelpCrunch;
Με LiveAgent, μπορείτε να παρέχετε γρήγορη υποστήριξη πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Το λογισμικό διαθέτει το ταχύτερο widget στην αγορά, με ταχύτητες 2,5 δευτερολέπτων.
Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;
Η χρήση μάτων και τυποποιημένων μηνυμάτων βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες στο LiveAgent. (153 characters)
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες