Συνεργάτης
Τι είναι η Actio;
Η Actio είναι ένας πάροχος τηλεφωνίας VoIP που εδρεύει στην Πολωνία και παρέχει τηλεπικοινωνιακές λύσεις για οικιακούς πελάτες και επιχειρηματίες – εικονικό PBX, εικονικό φαξ. Η εταιρεία λειτουργεί στην Πολωνία και σε άλλες χώρες από το 2006.


Πόσο κοστίζει η σύνδεση του Actio VoIP στο LiveAgent;
There are no additional costs for connecting LiveAgent with Actio.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι η Actio είναι μεμονωμένη εταιρεία, επομένως χρεώνει ξεχωριστά τις υπηρεσίες VoIP.
Πώς μπορείτε να συνδέσετε τον αριθμό Actio VoIP με το LiveAgent;
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
2. Μεταβείτε στους Αριθμούς
3. Αναζητήστε την Actio
4. και πατήστε ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Οφέλη της τηλεφωνίας VoIP Actio:
- οικονομικό
- αρκετά αξιόπιστο
- μεγάλη προσβασιμότητα
- εξαιρετική συνδεσιμότητα συσκευών
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently asked questions
Τι είναι η Actio;
Η Actio είναι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών που παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνίας VoIP σε όλη την Ευρώπη από το 2006.
Πώς μπορείτε να συνδέσετε την Actio με το LiveAgent;
Εάν είστε συνδρομητής στην Actio και στο LiveAgent, μπορείτε να μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Κλήση> Αριθμοί > Actioστο LiveAgent και εισάγετε τον αριθμό VoIP χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
Πώς μπορώ να αποκτήσω μια τηλεφωνική υπηρεσία VoIP;
Υπάρχουν πολλοί πάροχοι VoIP σήμερα στην αγορά. Αρχικά, καθορίστε τις προτεραιότητές σας, όπως προσβασιμότητα, τιμολόγηση, υποστήριξη κ.λπ. Εάν είστε συνδρομητής του LiveAgent, σας προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά στις συνεργασίες VoIP για εύκολη ενσωμάτωση. Έπειτα, απλώς επικοινωνήστε με τον προτιμώμενο πάροχο online και χρησιμοποιήστε τον αριθμό VoIP αμέσως.
Συμμόρφωση Tηλεφωνικού Kέντρου
Μάθετε να αποφεύγετε αρνητικές φράσεις στην εξυπηρέτηση πελατών για καλύτερη εμπειρία. Η ακρόαση βελτιώνει την ικανοποίηση τους. Η Τεχνητή Νοημοσύνη αυξάνει την αποτελεσματικότητα των καμπανιών και τα κέρδη.
Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα
The article discusses various software options for managing customer calls and complaints, including VoIP systems, customer service software, and email management software. The LiveAgent platform is mentioned as a popular choice, and the article includes sales contacts and options for demos and newsletters. The article also includes legal and privacy policies for Quality Unit, LLC, which owns the LiveAgent platform.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και πολλές γλώσσες υποστήριξης. Η εταιρεία προσφέρει επίσης εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι και σεμινάρια. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα widgets στη γλώσσα σας και να λάβετε έκπτωση στον λογαριασμό cloud της LiveAgent αν βοηθήσετε στη μετάφραση μιας νέας γλώσσας.