Συνεργάτης
Από το 2001, η GBC Networks Oy παρέχει τηλεφωνικά συστήματα και υπηρεσίες VoIP στη Φινλανδία, τη Σουηδία, τη Νορβηγία, την Ισλανδία, την Εσθονία, τη Λετονία, τη Λιθουανία και την Ισπανία.
Η εστίαση της GBC Network είναι στην παροχή ευέλικτων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις. Ως καινοτόμος συνεργάτης, η GBC χρησιμοποιεί σύγχρονη τεχνολογία για να παρέχει ανταγωνιστικές τιμές. Προσφέρει ένα πλήρες τηλεφωνικό σύστημα VoIP και υπηρεσίες χειριστή, προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε πελάτη. Αυτό διασφαλίζει ότι κάθε πελάτης λαμβάνει μια λύση που καλύπτει τις ανάγκες του και συνδέει τις σχετικές λειτουργίες για τη διαθεσιμότητά τους.
Αν αναζητάτε μια σύγχρονη και οικονομικά αποδοτική λύση επικοινωνίας για την εταιρεία σας, η GBC Networks μπορεί να σας βοηθήσει. Προσφέρει ακόμη και ένα μοντέλο λευκής ετικέτας για την εφαρμογή των λύσεών της για τις πωλήσεις ice.
Η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τη GBC Networks. Όλες οι λύσεις έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τη φιλικότητα προς τον χρήστη και την ευκολία χρήσης. Προσπαθεί να παρέχει απτά πλεονεκτήματα στους πελάτες της, όπως ικανοποίηση πελατών και καινοτόμες υπηρεσίες.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Το LiveAgent συνεργάζεται με την GBC Networks για να κάνει την ενσωμάτωση αριθμών δικτύου GBC στο κέντρο κλήσης σας εξαιρετικά εύκολη. Και το καλύτερο; Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις από το LiveAgent για αυτήν τη σύνδεση.
Εάν ενδιαφέρεστε να συνδέσετε τη GBC Networks με το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent, απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ακολουθήστε τις οδηγίες.
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
2. Μεταβείτε στους Αριθμούς

3. Αναζητήστε τη GBC Networks.

4. Κάντε κλικ στη προσθήκη
5. Εισάγετε τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια

Κόστος ενσωμάτωσης GBC Networks:
Η συνδρομή LiveAgent περιλαμβάνει ενσωμάτωση χωρίς επιπλέον κόστος, ενώ η GBC Networks προσφέρει τις υπηρεσίες της έναντι αμοιβής, καθώς αποτελεί ξεχωριστή επιχείρηση.
Βασικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα της GBC Networks:
- Το κινητό PBX είναι ανεξάρτητο από τον χειριστή.
- Διαφανής τιμολόγηση.
- Φιλικότητα προς τον χρήστη και ευκολία χρήσης.
- Πρόσβαση στις σκανδιναβικές και βαλτικές χώρες και στην Ισπανία
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργεί το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων; Δείτε το βίντεο παρακάτω.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free GBC Networks integration!
Frequently asked questions
Τι είναι η GBC Networks;
Η GBC Networks είναι ένας πάροχος υπηρεσιών πληροφορικής που βοηθά τις επιχειρήσεις με όλα τα είδη λύσεων πληροφορικής. Επικεντρώνονται στον σχεδιασμό και την ασφάλεια δικτύου, τις υπηρεσίες cloud, τα τηλέφωνα και τη διαχείριση IT. Θέλουν να κάνουν τις επιχειρήσεις να λειτουργούν καλύτερα βελτιώνοντας την τεχνολογία τους. Η GBC Networks συνεργάζεται με κάθε είδους εταιρείες, μεγάλες και μικρές, σε διαφορετικούς κλάδους.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του Sangoma με το LiveAgent;
Το LiveAgent έχει συνεργαστεί με την GBC Networks. Έτσι, η ενσωμάτωση είναι δωρεάν. Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι η GBC Networks χρεώνει τις υπηρεσίες της.
Πώς μπορείτε να εγκαταστήσετε έναν αριθμό VoIP του GBC Networks μέσα στο LiveAgent;
Για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τον αριθμό VoIP σας, μεταβείτε στις Διαμορφώσεις και επιλέξτε Κλήση. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στους Αριθμούς και επιλέξτε Sangoma. Από εκεί, απλώς προσθέστε τον αριθμό VoIP σας και αρχίστε να τον χρησιμοποιείτε αμέσως.
The text describes the multiple communication channels available in one place through a customizable knowledge base portal. The portal's functions include creating a brand-appropriate name and providing informative articles and instructions. Forum features allow customers to provide answers to others and provide feedback to improve the business.
Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
The interaction with customers should provide value and reinforce the idea that the company cares about their interests. While it is ideal for representatives to answer customer questions immediately, in practice it may not always be possible. Each interaction should include certain elements such as greetings, the representative's name and company information. Every initial conversation should also offer value and reinforce the company's interest in the customer's satisfaction.
Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.