Συνεργάτης
Τι είναι το Gravity Forms;
Το Gravity forms είναι ένα πρόσθετο για το WordPress. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία φόρμας επικοινωνίας για τη συλλογή δεδομένων και πληροφοριών.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Το Gravity Forms στο LiveAgent σας ενημερώνει όποτε υποβάλλεται μια νέα φόρμα και πότε ένας νέος πελάτης προστίθεται στο σύστημα. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε πελάτες με μη αυτόματο τρόπο και να δημιουργήσετε νέες συνομιλίες μαζί τους.
Πλεονεκτήματα
- Παρακολουθήστε τις νέες υποβληθείσες φόρμες
- Διαχειριστείτε και παρακολουθήστε νέους/υπάρχοντες πελάτες
- Ξεκινήστε νέες συνομιλίες
- Ομαλότερη ροή εργασίας
Frequently asked questions
Τι είναι το Gravity Forms;
Το Gravity Forms είναι ένα πρόσθετο για το WordPress, το οποίο σας επιτρέπει να δημιουργείτε φόρμες χωρίς να απαιτείται κώδικας.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Gravity Forms στο LiveAgent;
Τα οφέλη περιλαμβάνουν: ειδοποίηση όταν υποβάλλεται μια νέα φόρμα, παρακολούθηση νέων και υπαρχόντων πελατών, ομαλή ροή εργασιών.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και πολλές γλώσσες υποστήριξης. Η εταιρεία προσφέρει επίσης εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι και σεμινάρια. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα widgets στη γλώσσα σας και να λάβετε έκπτωση στον λογαριασμό cloud της LiveAgent αν βοηθήσετε στη μετάφραση μιας νέας γλώσσας.
The importance of good customer service is emphasized in this text, with the use of card systems and free software options. The principles of customer service are outlined, including speed, honesty, and accessibility. The text also discusses the value of developing skills for incoming calls and using reliable communication software. The concept of live chat is introduced as a real-time communication tool for website visitors to talk to customer support representatives.
Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα
The article discusses various software options for managing customer calls and complaints, including VoIP systems, customer service software, and email management software. The LiveAgent platform is mentioned as a popular choice, and the article includes sales contacts and options for demos and newsletters. The article also includes legal and privacy policies for Quality Unit, LLC, which owns the LiveAgent platform.
Η εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί τόσο κοινωνικές όσο και τεχνικές δεξιότητες. Ένα εικονικό πρόγραμμα αντιπροσώπου μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και την κοινή χρήση καρτελών επιτρέπει τη γρήγορη μεταφορά μεταξύ εκπροσώπων. Η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης email, ενώ η Βαθμολογία Πρόβλεψης Ικανοποίησης μετρά την ικανοποίηση των πελατών. Η χρήση εικονικών αντιπροσώπων επιτρέπει την αντιμετώπιση προβλημάτων και βελτιώνει τις δραστηριότητες.