Συνεργάτης
Τι είναι η iFON;
Η IFON είναι μια καινοτόμος εταιρεία τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που διατίθεται οπουδήποτε στο Διαδίκτυο. Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη από το 2004.
Το LiveAgent είναι συνεργάτης της iFON και παρέχει δωρεάν ενσωμάτωση VoIP.

Πώς μπορείτε να συνδέσετε τον αριθμό iFON VoIP στο LiveAgent;
Το πρώτο βήμα είναι να εγγραφείτε στην iFON για να λάβετε έναν αριθμό VoIP. Το δεύτερο βήμα είναι να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό LiveAgent, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 30 ημερών. Το τρίτο βήμα εμφανίζεται παρακάτω.

Το τέταρτο βήμα είναι να αναζητήσετε την iFON και να συμπληρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Μετά από αυτό, πατήστε το κουμπί προσθήκης και ξεκινήστε αμέσως να χρησιμοποιείτε τον αριθμό VoIP σας.

Οφέλη από τη χρήση VoIP:
- χαμηλό κόστος συντήρησης
- βελτιωμένη παραγωγικότητα
- δωρεάν ενσωμάτωση
- βελτιωμένο CX
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently asked questions
Τι είναι η iFON;
Το iFON είναι μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, οι οποίες περιλαμβάνουν επίσης VoIP.
Πού μπορώ να βρω έναν αριθμό VoIP;
Υπάρχουν πολλοί πάροχοι VoIP σε όλο τον κόσμο. Εάν θέλετε να ενσωματώσετε εύκολα τον αριθμό VoIP σας στο LiveAgent, ακολουθεί μια λίστα με LiveAgent - VoIP συνεργάτες.
Πώς μπορείτε να συνδέσετε έναν αριθμό VoIP στο LiveAgent;
Εφόσον το LiveAgent έχει συνεργαστεί με πολλούς παρόχους VoIP, αποφασίσαμε να τους κάνουμε μέρος του LiveAgent για εύκολη ενσωμάτωση. Απλώς μεταβείτε στις Διαμορφώσεις - Κλήση - Αριθμοί - Δημιουργία . Μετά από αυτό: επιλέξτε έναν πάροχο VoIP, εισαγάγετε τον αριθμό VoIP και πατήστε το κουμπί προσθήκης.
Glosarri Eksipiretisis Pelaton - Kentro Eksipiretisis It
Το κέντρο εξυπηρέτησης IT είναι ένα ενιαίο σημείο επαφής μεταξύ ενός παρόχου υπηρεσιών και του χρήστη της υπηρεσίας. Το κέντρο εξυπηρέτησης IT διαχειρίζεται περιστατικά και αιτήματα.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το LiveHelpNow;
Όταν οργανώνετε τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας, χρησιμοποιήστε τμήματα και ετικέτες για εύκολη διαχείριση. Η υπηρεσία LiveAgent προσφέρει ένα επίπεδο αυτοματισμού και υποστήριξη 24/7, ικανή να παρακολουθεί καλά αποτελέσματα.
Το LiveAgent είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, καθώς προσφέρει αναλυτικά στοιχεία και επιτρέπει στους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών να επικοινωνήσουν με τους πελάτες σε πολλές γλώσσες. Το σύστημα καρτελών και οι προκαθορισμένες απαντήσεις συνεισφέρουν στην αποτελεσματικότητα του κέντρου υποστήριξης και το χρόνο απόκρισης. Επιπλέον, οι Analytics μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό των τομέων που χρειάζονται βελτίωση.
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων, καθώς και ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων και πύλης πελατών. Μπορείτε να προγραμματίσετε ένα demo και να γραφτείτε στο newsletter τους για να παρακολουθείτε τα τελευταία νέα και εκπτώσεις. Επιπλέον, υπάρχουν διαθέσιμες υπηρεσίες επικοινωνίας και υποστήριξης στους αριθμούς τους. Το LiveAgent προσφέρει επίσης πολιτική απορρήτου και ιδιωτικότητας για τους πελάτες τους.