Συνεργάτης
Τι είναι το ShipStation;
Το ShipStation είναι ένα πολυκαναλικό λογισμικό αποστολής προϊόντων για διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής. Περιλαμβάνει δυνατότητες και εργαλεία όπως μαζική αποστολή, μειωμένες τιμές αποστολής, διαχείριση πελατών και προσαρμοσμένη επωνυμία. Διαχειριστείτε εύκολα την αποστολή προϊόντων των ηλεκτρονικών καταστημάτων σας.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Χρησιμοποιήστε την ενσωμάτωση ShipStation για να παρακολουθείτε ειδήσεις και ενημερώσεις σχετικά με τους πελάτες σας, τα προϊόντα που αποστέλλονται και τις παραγγελίες. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία παραγγελιών, τη δημιουργία συνομιλιών και τη διαχείριση πελατών. Μπορείτε να δημιουργήσετε ενσωματώσεις της επιλογής σας και να συνδέσετε διάφορα μέρη των δύο εφαρμογών. Είναι θέμα λεπτών.
Πλεονεκτήματα
- Σας βοηθά να διαχειριστείτε τις παραγγελίες και τις αποστολές σας
- Παρακολουθεί νέους πελάτες
- Διαχείριση πελατών και αποστολών
- Δεν χρειάζεται πλέον άλλη εναλλαγή εφαρμογών
- Αυξημένη ροή εργασίας
Πώς να ενσωματώσετε το ShipStation με το LiveAgent μέσω του Zapier
Το Zapier σάς επιτρέπει να δημιουργείτε ενσωματώσεις μεταξύ δύο εφαρμογών και να τις συνδέετε. Η διαδικασία διαρκεί λίγα λεπτά. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέξετε μια εφαρμογή και να συνδέσετε το LiveAgent με αυτήν. Θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό Zapier. Εάν δεν έχετε, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν σε αυτόν τον σύνδεσμο με τη διεύθυνση email σας. Όταν είστε συνδεδεμένοι, μεταβείτε στη σελίδα ενσωμάτωσης του LiveAgent + ShipStation.

Όταν βρίσκεστε στη σελίδα, μετακινηθείτε προς τα κάτω μέχρι να δείτε την ενότητα Σύνδεση LiveAgent + ShipStation σε λεπτά. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε τη ενεργοποίηση και μια δράση. Μια ενεργοποίηση σε μία εφαρμογή ενεργοποιεί τη δράση.
Ως παράδειγμα για αυτόν τον οδηγό, θα σας δείξουμε ένα στοιχείο ενεργοποίησης ShipStation Νέας Παραγγελία Προϊόντος και LiveAgent δράση Δημιουργία συνομιλίας. Μπορείτε να επιλέξετε διαφορετικές ρυθμίσεις ενσωμάτωσης. Όταν ολοκληρώσετε την επιλογή, συνεχίστε κάνοντας κλικ στο μπλε κουμπί.

Σε αυτήν την ενότητα, πρέπει να ρυθμίσετε τη ενεργοποίηση. Ξεκινήστε με τη σύνδεση στον λογαριασμό σας στο ShipStation. Θα πρέπει να παρέχετε πρόσβαση σε ορισμένα από τα δεδομένα σας.

Θα πρέπει επίσης να δώσετε το κλειδί API σας. Μπορείτε να το βρείτε στον λογαριασμό σας στο ShipStation. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις> Λογαριασμός> Ρυθμίσεις API. Δημιουργήστε ένα νέο κλειδί API και αντιγράψτε τόσο το κλειδί όσο και το μυστικό κλειδί στο παράθυρο Zapier.

Σας συνιστούμε να δοκιμάσετε τη ενεργοποίηση για να δείτε εάν λειτουργεί. Όταν τελειώσετε, συνεχίστε τη διαδικασία.

Τώρα ήρθε η ώρα να ρυθμίσετε τη δράση LiveAgent. Θα πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και να έχετε πρόσβαση στον χειρισμό των δεδομένων σας. Στη συνέχεια, πρέπει να ρυθμίσετε τις λεπτομέρειες της δράσης. Στην περίπτωσή μας, πρέπει να καθορίσουμε το μήνυμα που θα σταλεί αφού το ShipStation λάβει μια νέα παραγγελία.

Αυτό ήταν. Το τελευταίο βήμα είναι να δοκιμάσετε τη ενεργοποίηση και να δείτε εάν λειτουργεί.

Τώρα μπορείτε να το δοκιμάσετε. Μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο ShipStation και δημιουργήστε μία νέα παραγγελία στην ενότητα παραγγελιών.

Ελέγξτε τα εισερχόμενα του συστήματος καρτελών του LiveAgent. Μπορείτε να δείτε ένα μήνυμα από το ShipStation που σας ενημερώνει για μια νέα παραγγελία.

Μη διστάσετε να δημιουργήσετε περισσότερες ενσωματώσεις για άλλους σκοπούς και να κάνετε τα διαδικτυακά καταστήματά σας πιο αποτελεσματικά.
Frequently asked questions
Τι είναι το ShipStation;
Το ShipStation είναι μια λύση αποστολής προϊόντων για διαδικτυακά καταστήματα. Σας βοηθά να δημιουργήσετε ετικέτες αποστολής, μεταδίδει πληροφορίες παρακολούθησης στους πελάτες σας, παρέχει αυτοματισμό, ασύρματη εκτύπωση και πολλά άλλα.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του ShipStation με το LiveAgent;
Τα οφέλη περιλαμβάνουν: διαχείριση παραγγελιών και αποστολών από το LiveAgent, εξοικονομεί χρόνο για την εξυπηρέτηση των πελατών σας και βελτιωμένη παραγωγικότητα.
Το LiveAgent προσφέρει τυποποιημένα μηνύματα ως απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις που μπορούν να εξαλείψουν την επανάληψη απαντήσεων στους πελάτες. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να ορίζουν τα δικά τους τυποποιημένα μηνύματα και να εξατομικεύουν τις ανάγκες τους. Αυτά τα μηνύματα είναι διαθέσιμα στον πίνακα του LiveAgent στις διαμορφώσεις και αυτοματισμούς.
Συμμόρφωση Tηλεφωνικού Kέντρου
Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η χρήση chatbots έχουν αλλάξει την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι σημαντικό να διατηρήσουμε την ανθρώπινη σύνδεση. Ο παράγοντας ικανοποίησης των πελατών είναι σημαντικός, με τη LiveAgent παρέχοντας σχετικές υπηρεσίες. Υπάρχουν λίστες ελέγχου για τηλεφωνικά κέντρα που περιλαμβάνουν μέτρα ασφαλείας και οι εταιρείες παρέχουν πολλά κανάλια υποστήριξης πελατών, όπως email, κοινωνικά δίκτυα και ζωντανή συνομιλία.
Το νήμα καρτέλας στο LiveAgent είναι μια ειδοποίηση που εισήχθη στο σύστημα και μετατράπηκε σε καρτέλα. Αυτό αναφέρεται στη διαθέσιμη επικοινωνία που περιλαμβάνει σημειώσεις, χρονικές σημάνσεις και απαντήσεις από πελάτες και εκπροσώπους. Όλοι οι εκπρόσωποι με πρόσβαση σε συγκεκριμένες καρτέλες μπορούν να έχουν πρόσβαση στα νήματα καρτέλας. Στο LiveAgent, τα νήματα καρτελών μπορούν να ελεγχθούν στον πίνακα χειρισμού του εκπροσώπου στην ενότητα Καρτέλες.
Το κείμενο παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα των παρακολουθούμενων μεταφορών κλήσεων όπως η αυξημένη ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών, καθώς επίσης και η βελτιωμένη ροή εργασίας του αντιπροσώπου. Επιπλέον, παρουσιάζονται θέματα σχετικά με τη λειτουργία των τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης πελατών και πρακτικές συμβουλές για τη διευθυντή του. Τέλος, αναφέρεται ο προοδευτικός τηλεφωνητής και ο τρόπος λειτουργίας του στα εξερχόμενα κέντρα.