Τι είναι η Sinch;
Η Sinch είναι ένας παγκόσμιος πάροχος VoIP που προσφέρει πλούσιες επιλογές επικοινωνίας πελατών. Μπορεί να χειριστεί παγκόσμιες φωνητικές κλήσεις πελατών, κλήσεις δεδομένων, ακόμη και βιντεοκλήσεις. Η αποστολή γραπτών μηνυμάτων δεν παραλείπεται, μπορείτε να διαχειριστείτε μηνύματα κειμένου, πλούσια SMS, ακόμη και Facebook Messenger και Instagram μέσω API.
Η Sinch σάς επιτρέπει να επιλέξετε από διάφορους τύπους αριθμών, όπως εικονικούς μεγάλους αριθμούς, σύντομους κωδικούς και αριθμούς χωρίς χρέωση. Η Sinch προσφέρει επίσης πρόσθετες εξαιρετικές δυνατότητες όπως γρήγορες κλήσεις, επαλήθευση φωνής ή επαλήθευση SMS. Οι λύσεις της είναι κατάλληλες για χρήση σε διάφορες επιχειρήσεις – υγειονομική περίθαλψη, οικονομικά, λιανεμπόριο, ταξίδια και μέσα ενημέρωσης, μεταξύ πολλών άλλων.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Sinch;
Χρησιμοποιήστε τη Sinch ως πάροχο υπηρεσιών VoIP και αρχίστε να προσελκύετε τους πελάτες σας από ένα ενοποιημένο σύστημα καρτελών πολλαπλών καναλιών, όπου μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε κανάλι επικοινωνίας. Η Sinch μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική προσθήκη στο τηλεφωνικό σας κέντρο στο LiveAgent. Χρησιμοποιήστε την ενσωμάτωση του Rest API με το LiveAgent για να προωθήσετε όλες τις κλήσεις που έρχονται στον αριθμό Sinch σας στο τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent.
Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε συνομιλίες με πελάτες και να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι συνδεδεμένο με άλλα κανάλια, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να χειριστείτε οτιδήποτε σας απευθύνουν οι πελάτες σας και να παρακολουθείτε κάθε ερώτηση από ένα μέρος.
Το τηλεφωνικό κέντρο υποστηρίζεται επίσης από εξαιρετικές δυνατότητες όπως προσαρμοσμένα δέντρα ΔΦΑ, προσαρμοσμένα κουμπιά συνομιλίας, απεριόριστες καταγραφές κλήσεων ή αυτόματη επιστροφή κλήσης. Δείτε την πλήρη λίστα των δυνατοτήτων του τηλεφωνικού κέντρου.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της Sinch;
- Ποικίλες και χρήσιμες δυνατότητες
- Προσφέρει πλούσια γραπτά μηνύματα και βιντεοκλήσεις
- Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά κλάδων
- Επιλογές επαλήθευσης API
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Η ενσωμάτωση του LiveAgent με τη Sinch είναι δωρεάν;
Η ενσωμάτωση με τη Sinch περιλαμβάνεται σε ένα από τα πλάνα μας, οπότε δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις. Μπορείτε απλά να συνδέσετε τον αριθμό Sinch με το LiveAgent και να αρχίσετε να διαχειρίζεστε κλήσεις πελατών.
Πώς μπορώ να ενσωματώσω τη Sinch στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση της Sinch είναι εύκολη χάρη σε ένα ενσωματωμένο πρόσθετο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παρέχετε πληροφορίες στο LiveAgent. Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για να μάθετε πώς να το κάνετε.
- Το επόμενο βήμα είναι να μεταβείτε στον λογαριασμό σας στη Sinch και να ανοίξετε την ενότητα Εφαρμογές στον αριστερό πίνακα. Κάντε κλικ στο Δημιουργία νέας εφαρμογής. Ονομάστε τη και δώστε μια σύντομη περιγραφή της εφαρμογής. Όταν τελειώσετε, θα μπορείτε να δείτε τη νέα εφαρμογή στη λίστα εφαρμογών.

- Κάντε κλικ στην εφαρμογή για να τη διαμορφώσετε και μεταβείτε στην ενότητα Φωνή και Βίντεο. Επιλέξτε URL επιστροφής κλήσης για προώθηση SIP και εισαγάγετε δεδομένα Φιλοξενητή από το πρώτο βήμα σε αυτήν τη μορφή: ” sip: {number} @ your.asterisk.host “. Εκχωρήστε τον αριθμό Sinch που διαθέτετε για αυτήν την εφαρμογή και κάντε κλικ στην Ενημέρωση ρυθμίσεων φωνής & βίντεο. Εάν δεν έχετε ακόμη αριθμό Sinch, υπάρχει η δυνατότητα ενοικίασης ενός.

- Τώρα δημιουργήστε μια δεύτερη εφαρμογή και ονομάστε την. Χρησιμοποιήστε το κλειδί και το μυστικό αυτής της εφαρμογής για έλεγχο ταυτότητας SIP στο LiveAgent. Θα χρειαστείτε επίσης το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης Sinch για τα επόμενα βήματα.

- Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στο Διαμόρφωση> Κλήση> Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί για να δημιουργήσετε έναν νέο αριθμό. Στο νέο παράθυρο, βρείτε και επιλέξτε Sinch από τη λίστα των παρόχων VoIP.

- Το τελευταίο βήμα είναι να διαμορφώσετε την ενσωμάτωση . Καταχωρίστε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης και τον αριθμό τηλεφώνου Sinch, καθώς και το κλειδί και το μυστικό από το δεύτερο βήμα. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το τμήμα στο οποίο θα δρομολογούνται οι κλήσεις, να ονομάσετε τον αριθμό και να δώσετε ένα πρόθεμα. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο Προσθήκη και ο αριθμός Sinch σας θα συνδεθεί στο LiveAgent

Ολοκληρώσατε με επιτυχία την ενσωμάτωση της Sinch στο LiveAgent. Μη διστάσετε να περιηγηθείτε στη σελίδα λειτουργιών κλήσεων για να δείτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent. Φροντίστε να ρίξετε μια ματιά στη σελίδα της Ακαδημίας μας για να μάθετε συμβουλές και κόλπα σχετικά με την τηλεφωνική υποστήριξη.
Frequently asked questions
Πόσο κοστίζει η Sinch;
Η ενσωμάτωση της Sinch με το LiveAgent περιλαμβάνεται σε ένα από τα πλάνα, επομένως δεν υπάρχουν επιπλέον πληρωμές και μπορείτε να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε ελεύθερα.
Τι είναι η Sinch;
Η Sinch είναι πάροχος VoIP με παγκόσμιες φωνητικές κλήσεις πελατών, κλήσεις δεδομένων και ακόμη και βιντεοκλήσεις. Παρέχουν υπηρεσίες παγκοσμίως.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Sinch με το LiveAgent;
Χρησιμοποιήστε το για να συνδέσετε τον αριθμό Sinch στο LiveAgent και να ρυθμίσετε το τηλεφωνικό κέντρο πελατών σας.
Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Η σωστή γραμματική και ορθογραφία, η ταχύτερη δυνατή απόκριση και η εξατομίκευση της απάντησης στον πελάτη είναι βασικοί κανόνες για την υποστήριξη συνομιλίας. Η υποστήριξη συνομιλίας είναι σημαντική για την εξυπηρέτηση των πελατών μιας εταιρείας. Η δέσμευση πελατών προάγει την αφοσίωση και μειώνει την απώλεια πελατών. Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι σημαντική για την ανταλλαγή πληροφοριών και την παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει διαχείριση παραπόνων, email και τηλεφωνικά συστήματα VoIP.
Η διάθεση κλήσης είναι σημαντική για τη βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες και την αύξηση της ικανοποίησής τους. Τα τηλεφωνικά κέντρα διαχειρίζονται τις κλήσεις πελατών επιτρέποντας αποτελεσματική εξυπηρέτηση και παρακολούθηση εκατοντάδων ή χιλιάδων πελατών. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων βελτιώνει τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης σημαντική για τη διατήρηση του κοινού και αύξηση της αφοσίωσής τους.